Наша сеть партнеров Banwar
Дуже часто власники автомобілів Фольксваген Гольф 4 стикаються з проблемою збільшення витрати масла в двигуні. Причому витрата масла збільшується істотно, приблизно на 1000 км пробігу він становить 1 літр. Яка ж причина такої несправності ми з Вами спробуємо розібратися.
Багато автолюбителів вважають причиною істотного збільшення витрати масла механічний знос деталей двигуна, але їхня думка з цього приводу помилкове. Перш за все, необхідно розібратися які фактори призводять до утворення шлаків в системі змащення двигуна. Це: використання масла в агрегаті низької якості, несвоєчасне проведення технічного обслуговування, значне перевищення робочої температури системи охолодження і інші фактори. Далі, що утворилися шлаки потрапляють в систему вентиляції і забивають всі патрубки.
Як наслідок значно зростає тиск картерних газів, що і призводить до підвищеної витрати масла через ущільнювачі турбіни, оскільки вентиляція картера не працює. Після чого масло потрапляє або в випускний колектор, або в циліндри і там згорає. Яким же чином вирішити цю проблему? Виконання таких робіт в умовах сервісу - це повне розбирання і очищення системи вентиляції картера двигуна, а в разі потреби і заміна деталей деяких деталей системи, наприклад, масловіддільника. Такі заходи, безумовно, приведуть до нормалізації роботи системи вентиляції і дозволять істотно зменшити витрату масла. Фахівці з обслуговування Фольксваген радять, що для автомобілів golf 4 чистка масловіддільника 036103464G, встановленого на транспортному засобі, і повне очищення системи вентиляції картера двигуна повинна проводитися через кожні 60 000 км пробігу.
Якщо з якихось причин не вдається виконати такі роботи на СТО, то заміну масловіддільника або його очищення Ви можете зробити самі. Для того, щоб зняти масловіддільник з Гольф 4 необхідно виконати наступні роботи:
- послабити хомути кріплення шлангів вентиляції картера пассатижами і зняти шланги з патрубків масловіддільника;
- використовуючи викрутку необхідно від'єднати кріплення утримувача пластикової трубки забезпечення маслом натяжителя ланцюга приводу распредвала;
- демонтувати скобу і відкрутити гайку кріплення кришки масловіддільника. Зняти кришку, попередньо витягаючи мідну ущільнювальну шайбу, і прокладку кришки;
- далі необхідно викрутити шпильку кріплення кришки, для цього потрібно накрутити дві гайки на шпильку і відкрутити її;
- після відкручування шпильки пассатижами витягнути маслоотделитель з гнізда блоку циліндрів. Промити всі деталі масловіддільника гасом або бензином, і якщо не виявлено ніяких несправностей, встановити його на місце у зворотній послідовності.
продовження: Гольф 4 чистка дросельної заслінки
Яким же чином вирішити цю проблему?