Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Головка блоку циліндрів двигуна УМЗ-421, її модифікації та ремонт

  1. Головка блоку циліндрів двигуна УМЗ-421, прокладка головки блоку.
  2. Сідла і втулки клапанів.
  3. Модифікації головок блоку циліндрів двигуна УМЗ-421, обсяг камери згоряння.
  4. Обслуговування головки блоку циліндрів двигуна УМЗ-421.
  5. Ремонт головки блоку циліндрів двигуна УМЗ-421.
  6. Схожі статті:

Наша сеть партнеров Banwar

Головка блоку циліндрів двигуна УМЗ-421 загальна для всіх циліндрів, відлита з алюмінієвого сплаву. Впускні і випускні канали виконані окремо для кожного циліндра і розташовані з правого боку головки. Гнізда для клапанів розташовані в ряд по поздовжній осі двигуна.

Головка блоку циліндрів двигуна УМЗ-421, прокладка головки блоку.

головка блоку циліндрів УМЗ-421 кріпиться до блоку десятьма сталевими шпильками діаметром 12 мм. Під гайки шпильок поставлені плоскі сталеві зміцнені шайби. Між головкою і блоком встановлюється прокладка 421.1003020 з азбестового полотна, армованого металевим каркасом і покритого графітом.

Вікна в прокладці під камери згоряння і отвір масляного каналу окантовані жерстю. Товщина прокладки в стислому стані 1.5 мм. Для суміщення отворів підведення масла на блоці циліндрів і прокладання, вона повинна встановлюватися виступом 4х20 мм на зовнішньому контурі в сторону картера зчеплення. Момент сили затягування гайок кріплення головки повинен бути 9.0-9.4 кгсм.

Сідла і втулки клапанів.

Сідла всіх клапанів - вставні, виготовлені з жароміцного чавуну високої твердості. Завдяки великому натягу при посадці сідла в гніздо головки, перед складанням головка нагрівається до температури 160-175 градусів, а сідла охолоджуються приблизно до мінус 40-45 градусів, при цьому сідло вільно вставляється в гніздо головки, а також досить великим лінійному розширенню матеріалу сідла забезпечується надійна і міцна посадка сідла в гнізді. Додатково метал головки навколо сідел обжимается за допомогою оправлення.

Втулки клапанів так само, як сідла, збираються з попередньо нагрітій головкою циліндрів, втулки - охолоджені. Фаски в сідлах і отвори у втулках обробляються після їх установки в головку.

Модифікації головок блоку циліндрів двигуна УМЗ-421, обсяг камери згоряння.

Головки блоку циліндрів двигунів , Що мають різні ступені стиснення, розрізняються за обсягом камер згоряння. Збільшення ступеня стиснення двигуна отримано за рахунок додаткового фрезерування нижньої площини головки на 3.1 мм. Висота головки двигуна зі ступенем стиснення 8.2 становить 94.9 мм, висота головки двигуна зі ступенем стиснення 7.0 - 98 мм.

Обсяг камери згоряння при поставлених на місце клапанах і ввернутой свічці запалювання становить 76-79 см3 для двигунів зі ступенем стиснення 8.2 і 94-97 см3 для двигунів зі ступенем стиснення 7.0. Різниця між обсягами камер згоряння однієї головки не повинна перевищувати 2 см3.

Головка блоку циліндрів має кілька модифікацій і відповідно різні позначення. Позначення і характерні відмінності основних комплектацій головок в зборі з клапанами і пружинами, що застосовуються на різних модифікаціях двигунів наведені нижче.

- Головка блоку циліндрів 421.1003010-21 для двигунів УМЗ-421-30, 4217-30, 4218-10, 42187-10 - висота корпусу головки 94.9 мм, призначена під ступінь стиснення 8.2. За дві пружини на кожному клапані.

- Головка блоку циліндрів 421.1003010-70 для двигунів УМЗ-4215-30, 42157-30 - висота корпусу головки 94.9 мм, призначена під ступінь стиснення 8.2. За дві пружини на кожному клапані.

- Головка блоку циліндрів 421.1003010-11 для двигунів УМЗ-4215-10, 42157-10, 421, 42101, 42107, 4218, 42181, 42187, 4218-01, 42187-01, 4218-05, 42187-05 - висота корпусу головки 98 мм, призначена під ступінь стиснення 7.0. За дві пружини на кожному клапані.

Обслуговування головки блоку циліндрів двигуна УМЗ-421.

Головка блоку циліндрів не вимагає обслуговування, за винятком очищення від пилу і бруду, і підтяжки різьбових з'єднань, так як з плином часу прокладка головки блоку циліндрів обминається, тому можливе послаблення затягування гайок кріплення головки і внаслідок цього, прогорание прокладки або прорив газів в систему охолодження .

Тому після перших 1000 км, по закінченні обкатки двигуна, після кожного зняття головки циліндрів і через кожні 20 000 км пробігу автомобіля необхідно проводити підтяжку головки циліндрів. Гайки кріплення головки циліндрів затягуються від середини головки до її торців.

Затягування і перевірку затягування слід робити на холодному двигуні. Якщо цю операцію виконати на гарячому двигуні, то після охолодження затягування гайок виявиться не повною внаслідок великої різниці в коефіцієнтах лінійного розширення матеріалу головки і шпильок.

Для рівномірного і щільного прилягання головки до блоку затяжку рекомендується робити в два прийоми: попередньо з малим моментом сили 55-6.0 кгсм і остаточне затягування гайок кріплення головки моментом сили 9.0-9.4 кгсм.

Слід мати на увазі, що затягування гайок викликає зміна зазорів в газорозподільному механізмі. Тому після кожної такої операції необхідно перевіряти величину зазорів між коромислами і стержнями клапанів. При необхідності зазори треба відрегулювати.

Ремонт головки блоку циліндрів двигуна УМЗ-421.

До основних дефектів головки блоку циліндрів, які можна усунути ремонтом, відносяться: викривлення площини прилягання до блоку циліндрів, знос сідел і напрямних втулок клапанів. При наявності пробоїн, прогара і тріщин на стінках камер згоряння і руйнування перемичок між гніздами сідел клапанів головку блоку циліндрів необхідно замінити на нову.

Непрямолінійність площині головки, що стикається з блоком, при перевірці її на контрольній плиті щупом, не повинна бути більше 0.1 мм. Незначне викривлення головки до 0.3 мм. усувається шабровкой площині по фарбі. При жолоблення перевищують 0.3 мм., Площина головки, прилеглої до блоку, необхідно фрезерувати. Ремонт різьбових отворів аналогічний зазначеному для блоку циліндрів .

Схожі статті:

  • Ремонт блоку циліндрів двигуна УМЗ-421, розточування і хонінгування гільз блоку.
  • Блок циліндрів УМЗ-421, розмірні групи гільз блоку циліндрів двигуна УМЗ-421.
  • Газорозподільний механізм двигуна УМЗ-421, обслуговування ГРМ.
  • Блок циліндрів, головка блоку циліндрів, кривошипно-шатунний механізм двигуна УМЗ-4216, пристрій, каталожні номери деталей.
  • Газорозподільний механізм ГРМ двигуна УМЗ-4216, пристрій, каталожні номери деталей, обслуговування і регулювання зазорів ГРМ УМЗ-4216.
  • Регулювання зазорів клапанів, холодна і гаряча обкатка двигуна УМЗ-421 після ремонту.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов