Наша сеть партнеров Banwar
Головка блоку циліндра маз - одна з головних частин двигуна автомобіля.
Механізм відливається з низьколегованого міцного чавуну. До блоку циліндра головка блоку євро приєднується шпильками з хромонікелевої сталі. Деталь піддають термічній обробці.
Між блоком і головкою блоку маз встановлюють прокладку з асбостального листи для зміцнення.
Окантовка отворів виконана зі сталі. «АВТОРЕСУРС» розповість докладніше про такий елемент як головка блоку циліндрів маз.
пристрій деталі
Головка блоку маз складається з декількох вузлів і систем. Кожна зі складових виконує свої завдання. Головка блоку циліндрів маз має спеціальну кришку, яка необхідна для захисту механізму. У ній знаходиться горловина для затоки масла. Головка блоку євро забезпечена і прокладкою, яка створює ущільнення в місці прилягання механізмів.
Головка блоку циліндрів маз має спеціальну водяну сорочку, передбачену для охолодження нагріваються місць. Головка блоку циліндра маз, а точніше в її механізмі, розміщені клапани, коромисла, стійки і форсунки. Конструктивно головка блоку євро являє собою кришку, яка закриває всю систему двигуна.
Щоб замінити деталі циліндропоршневої групи, прокладки та інші елементи, необхідно зняти такий елемент як головка блоку маз. Спочатку з системи охолодження зливають охолоджуючу рідину.
Від'єднують всі трубопроводи, потім і такий елемент як г оловка блоку євро. Внутрішні порожнини захищають від пилу і бруду. Потім знімають кришку - головка блоку циліндрів маз вимагає і зняття форсунок. Розпилювач оберігають від засмічення отворів і від ударів. Осі коромисла знімають разом з коромислами і витягають штанги. При цьому головка блоку маз підлягає ретельному огляду. Гайки циліндрів послаблюють і відвертають. Головка блоку маз знімається з двигуна. Якщо необхідно, замінюють прокладку циліндрів. Іноді при огляді виявляються тріщини на стінках сорочки охолодження (в цьому випадку головка блоку євро вимагає заміни). Також зустрічаються ушкодження, що проходять через отвори під стакани форсунок і напрямні втулки клапанів.
В такому випадку головка блоку маз замінюється. Невеликі тріщини заварюють або закладають епоксидними пастами. Перевірити герметичність сорочки охолодження такої запчастини як головка блоку маз можна, підвівши стиснене повітря і погрозив деталь в водяну ванну. Якщо виявиться витік, потрібно затягнути гайку кріплення склянки моментом 9-11 кгм.
Обслуговування та ремонт
Під час експлуатації вантажівки рекомендуємо систематично стежити за станом такого елемента як головка блоку маз. У місцях з'єднання механізму не повинно бути патьоків масла і охолоджуючої рідини. Водії зобов'язані також не допускати перегріву двигуна. В іншому випадку головка блоку циліндрів маз може пошкодитися.
Ремонт механізму здійснюють як із зняттям з двигуна, так і без нього. Все залежить від виду несправності. Якщо необхідно замінити маслос'емниє ковпачки або виконати регулювання клапанів, головка блоку євро не вимагає попереднього зняття.
Для усунення притирання радимо ретельно видалити нагар. Попередньо головка блоку циліндрів маз виймається з мотора вантажівки.
Головка блоку євро як і інші запчастини маз вимагають періодичної заміни. Тому стежте за станом двигуна свого автомобіля - тільки в цьому випадку вантажівка прослужить довгий час.
Слідкуйте за публікаціями нашого блогу через соціальні мережі - twitter , facebook , в контакті , google + .