Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Головка блоку циліндрів

Наша сеть партнеров Banwar

Головка блоку циліндрів - верхня частина двигуна, в якій встановлено газорозподільний механізм двигун

Головка блоку циліндрів або ГБЦ - верхня частина двигуна, яка служить корпусом для деталей газорозподільного механізму . Кріпиться ГБЦ за допомогою болтів або шпильок до блоку циліндрів. Нижня частина головки блоку формує "стелю" камери згоряння. У однорядного двигуна одна ГБЦ, у багаторядного - окрема головка на кожен ряд циліндрів. Виготовляються ГБЦ методом точного лиття, переважно з алюмінієвих сплавів.

Головка блоку циліндрів має дуже складну конструкцію. У ній знаходяться посадкові місця клапанів - так звані "сідла", і канали, в яких рухаються впускні і випускні клапана. Верхня частина головки забезпечена посадочними місцями, на які спираються шийки розподільних валів.

Якщо ремонт двигуна проводиться після перегріву, нижня поверхня головки блоку циліндрів повинна бути відфрезерована і відшліфована в центрі по ремонту моторів

Крім того, в корпусі ГБЦ "прокладені" канали мастильної системи і водяної сорочки для охолоджуючої рідини. Також через ГБЦ іноді проходять канали свічок запалювання або розжарювання .

Верхня частина головки блоку циліндрів закрита кришкою. Вона виготовляється з алюмінієвого сплаву або листової сталі і кріпиться до голівки через прокладку - гумову або коркову. Застосування кришки обумовлено необхідністю обслуговування механізму ГРМ.

Застосування кришки обумовлено необхідністю обслуговування механізму ГРМ

Кріплення голівки блоку до блоку циліндрів

Будь-двигун - бензиновий або дизельний, побудований на принципі стиснення паливної суміші в камері згоряння. Щоб не відбувалася втрата компресії , ГБЦ і блок циліндрів з'єднані між собою за допомогою вогнетривкої прокладки, яка, до того ж, запобігає витоку масла і охолоджуючої рідини.

Якщо в процесі ремонту двигуна ГБЦ довелося зняти, прокладку обов'язково змінюють на нову, а процес затягування кріпильних болтів або шпильок проводять в строго визначеної послідовності. Затягуванням проводиться з певним зусиллям і в певному порядку. Якщо затягнути болти занадто слабо, прокладка втратить герметичність і буде видавлена ​​або прогорить. В результаті охолоджуюча рідина може потрапити в циліндри, а моторне масло на зовнішню поверхню блоку . Щоб цього уникнути, зазвичай рекомендується затягувати болти навхрест, домагаючись рівномірного прилягання поверхонь блоку і головки один до одного.

При порушенні герметичності прокладки головки блоку циліндрів антифриз і масло можуть потрапити в камеру згоряння. Якщо таке трапилося, експлуатацію автомобіля слід негайно зупинити

Момент затягування болтів або шпильок вказано в керівництві по ремонту автомобіля. Щоб дотримати цей параметр, необхідно придбати і використовувати динамометричний ключ.

Характерні поломки головки блоку циліндрів

Як правило, основна увага при огляді ГБЦ приділяється деталям газорозподільного механізму і мірою їх зносу. Не меншої уваги потребують прокладки ГБЦ і корпус головки. Ділянки, що утворюють верхній звід камери згоряння , Піддаються високим тепловим і механічним навантаженням. Тому, з часом, в корпусі головки можуть утворюватися тріщини.

Одна з ознак порушення герметичності процесів, що відбуваються в ГБЦ - поява запаху відпрацьованого газу під капотом або слідів моторного масла в охолоджуючої рідини . Виникнення в корпусі ГБЦ тріщин призводить до втрати компресії, а це, в свою чергу, знижує здатність до займання паливної суміші, з'являються пропуски в роботі циліндрів, двигун перегрівається.

Запах вихлопних газів під капотом і в салоні може бути ознакою порушення герметичності прокладки між ГБЦ і блоком циліндрів

Про появу тріщин в ГБЦ побічно можна судити за зовнішнім виглядом вихлопних газів. Білий густий дим (а насправді, пар) часто є ознакою потрапляння антифризу в камеру згоряння через тріщину в головці.

На відміну від блоку циліндрів, корпус головки не підлягає ремонту. У разі появи тріщин ГБЦ доводиться міняти. Ідеальний варіант заміни - придбання головки "в зборі", тобто до встановлених клапанами та іншими деталями клапанного механізму . Якщо ж придбати зібрану ГБЦ з якоїсь причини не вдається, деталі, витягнуті зі старої голівки, можна переставити в нову, попередньо отдефектовать.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов