- Головка циліндрів, клапанний механізм і привід розподільних валів двигунів ЗМЗ-405, ЗМЗ-406, ЗМЗ-409,...
- Клапана і привід клапанів двигунів ЗМЗ-405, ЗМЗ-406, ЗМЗ-409, місця контролю, граничні розміри, способи...
- Розподільні вали двигунів ЗМЗ-405, ЗМЗ-406, ЗМЗ-409, місця контролю, граничні розміри, способи усунення...
- Схожі статті:
Наша сеть партнеров Banwar
При індивідуальному методі ремонту головки циліндрів, клапанного механізму і приводу розподільних валів двигунів ЗМЗ-405, ЗМЗ-406, ЗМЗ-409 придатні для подальшої роботи деталі повинні бути встановлені на свої колишні місця. Більшість деталей при їх знятті з двигуна необхідно обов'язково маркувати, щоб в подальшому уникнути помилок при складанні.
Головка циліндрів, клапанний механізм і привід розподільних валів двигунів ЗМЗ-405, ЗМЗ-406, ЗМЗ-409, місця контролю, граничні розміри, способи усунення дефектів при ремонті і складанні.
Наявність пробоїн, прогара і тріщин на стінках камери згоряння і руйнування перемичок між гніздами не допускається (1). У цих випадках головку блоку циліндрів треба бракувати. Знос або зрив різьби більше двох ниток необхідно ремонтувати нарізуванням різьби збільшеного ремонтного розміру, постановкою різьбових ввертиш з подальшим нарізуванням в них різьблення номінального розміру, або установкою різьбових спіральних вставок.
Ослаблення посадки втулки клапанів в головці циліндрів двигунів ЗМЗ-405, ЗМЗ-406, ЗМЗ-409 можна ремонтувати установкою втулки клапанів одного з ремонтних розмірів (3). Перший ремонтний розмір - 14 + 0,078 / + 0,060 мм, другий - 14,2 + 0,058 / + 0,040 мм, третій - 14,2 + 0,078 / + 0,060 мм.
При зносі діаметра отвору в голівці блоку циліндрів під гидроштовхачі більш 35,1 мм (4), головку блоку циліндрів треба бракувати. При діаметрів опор головки циліндрів під шийки розподільних валів більше 35,05 мм (5), треба бракувати головку циліндрів і кришки розподільних валів.
Клапана і привід клапанів двигунів ЗМЗ-405, ЗМЗ-406, ЗМЗ-409, місця контролю, граничні розміри, способи усунення дефектів при ремонті і складанні.
Викривлення тарілки клапана і прогоряння клапана і сідла (6) можна ремонтувати наступним чином.
1. Сідло прошлифовать.
2. Клапан замінити на новий.
3. Перевірити розмір 35,5 min калібром від осі розподільного вала до торця стержня клапана, притиснутого до робочої фаске сідла. При невиконанні цієї умови - головку блоку циліндрів необхідно бракувати.
При діаметрі стрижня клапана менш 7,95 мм (7) його можна ремонтувати наступним чином.
1. хромовані стрижень клапана до діаметра 8,1 мм.
2. Шліфувати стрижень клапана в номінальний розмір 8-0,02 мм.
Різниця між діаметром втулки запресованої в головку циліндрів: не більше 8,1 мм для впускного клапана і не більше 8,1 мм для випускного клапана, і діаметром стрижня клапана, повинна бути не більше 0,2 мм. В іншому випадку треба проводити ремонт.
1. Клапан і втулку замінити новими.
2. Фаски сідел прошлифовать, центруючи по отвору у втулці, витримуючи зазначені розміри і забезпечуючи концентричність фаски на сідлі клапана з отвором у втулці в межах 0,025 мм.
3. Зменшити ширину сідел клапанів: у сідла впускного клапана: 2 + -0,4 мм, у сідла випускного клапана: 2 + -0,3 мм.
При діаметрі отворів напрямних втулок (9): впускного клапана більше 8,1 мм і випускного клапана більш 8,15 мм, їх можна ремонтувати наступним чином.
1. випрессованного напрямні втулки.
2. Запрессовать нові ремонтні втулки в головку циліндрів.
3. Розгорнути отвори втулок: під впускний клапан - до 8 + 0,040 / + 0,022 мм, під випускний клапан - до 8 + 0,047 / + 0,029 мм.
При зносі діаметра гидротолкателям приводу клапанів двигунів ЗМЗ-405, ЗМЗ-406, ЗМЗ-409 до розміру менше 34,95 мм (10), його треба бракувати. При діаметрі опор головки циліндрів під передню шийку розподільних валів більше 42,05 мм (11), необхідно бракувати головку циліндрів і передню кришку розподільних валів.
Розподільні вали двигунів ЗМЗ-405, ЗМЗ-406, ЗМЗ-409, місця контролю, граничні розміри, способи усунення дефектів при ремонті і складанні.
Наявність тріщин (13) будь-якого характеру і розташування, задираки і глибокі раковини (14) на поверхні опорних шийок і кулачків розподільних валів двигунів ЗМЗ-405, ЗМЗ-406, ЗМЗ-409 не допускається.
Радіальне биття середньої опорної шийки розподільних валів повинно бути не більше 0,04 мм (13). В іншому випадку треба шліфувати середні опорні шийки до усунення дефекту, не виходячи з поля допуску на розмір опорних шийок розподільних валів: 35-0,050 / -0,075 мм.
При зносі діаметра (15) першої опорної шийки розподільних валів до розміру менше 41,9 мм, діаметрів опорних шийок до розміру менше 34,9 мм, висоти кулачків менше 45,5 мм для двигунів ЗМЗ-4062, ЗМЗ-405, ЗМЗ-409 євро-2 і ЗМЗ-409 євро-3, і менш 44,5 мм для двигунів ЗМЗ-4061, ЗМЗ-4063 і ЗМЗ-405 євро-3, їх можна ремонтувати наступним чином.
1. Шліфувати зношені шийки і кулачки распредвалов на 0,5 - 1,0 мм нижче номінального розміру.
2. Провести газоплазмове напилення вищевказаних поверхонь розподілвалів.
3. Шліфувати шийки і кулачки распредвалов в номінальний розмір.
Схожі статті:
- Блок циліндрів, поршень, шатун, проміжний і колінчастий вал двигунів ЗМЗ-405, ЗМЗ-406, ЗМЗ-409, місця контролю, граничні розміри, усунення дефектів при ремонті.
- Перевірка фаз газорозподілу на ЗМЗ-409, кути кулачків распредвалов для приводу з Втулкові і зубчастими ланцюгами.
- Як зменшити витрату масла на двигуні ЗМЗ-405, ЗМЗ-406, ЗМЗ-409, доробка кришки клапанів головки блоку циліндрів для зменшення витрати масла на чад.
- Датчики системи управління двигуном ЗМЗ-409 з електронним блоком управління Мікас 7.2.
- Колінчастий вал 4092.1005011 для двигунів ЗМЗ-409.10, пристрій, розміри, креслення, технологічні особливості.
- Розподільні вали 406.1006015-10 і 4061.1006015 двигунів ЗМЗ-405, ЗМЗ-406, ЗМЗ-409.