Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Головна умова безпеки на зимовій дорозі. рекомендації водіїв

Наша сеть партнеров Banwar

Зима на підході

Зима на підході. Рясний снігопад для багатьох водіїв стає несподіванкою, на вулицях країни утворюється сніжна "каша", а на ділянках без інтенсивного руху - полій. Через дощ і снігу Білорусі різко зросла кількість аварій.

Ситуація з контраварійного водіння в зимовий час, на наш погляд, ускладнюється тим, що стандартні рекомендації, які в профілактичних цілях публікуються в ЗМІ, не дають очікуваного ефекту. Такі вирази, як «крутите кермо в бік заносу» або «гальмуєте двигуном» середньостатистичному водієві просто напрасто незрозумілі. І головна причина цього - відсутність практичного розуміння принципів водіння.

Сьогодні на дорогах багато машин з автоматичною коробкою передач, яка в більшості випадків робить гальмування двигуном скрутним. Сучасні автомобілі оснащені системами стабілізації і антіпробуксовкі, які в кожному конкретному випадку впливають на поведінку транспортного засобу.

Звичайно, системи безпеки спрощують життя водієві, але не варто покладатися тільки на них - якщо машину повело в занос або розкрутило на дорозі, система стабілізації сама не поверне її в початкове положення.

У Правилах дорожнього руху чітко прописано, що при виборі швидкості водій повинен враховувати всі фактори, в тому числі погодні умови і особливості транспортного засобу. Але як можна врахувати якості своєї машини, якщо водій не відчув її поведінку в заметі?


Всі вищенаведені аргументи говорять про те, що найголовніша умова безпеки на зимовій дорозі - це практика. В екстремальній ситуації, коли на реакцію залишаються частки секунди, працюють тільки навички і рефлекси, напрацьовані численні повторенням. У водія просто не буде часу думати і згадувати прочитані десь поради.

Тому водій повинен інтуїтивно зрозуміти, як його машина тримає дорогу, як гальмує, за яких обставин зривається в занос і як виходить із замету. Відчути себе з автомобілем одним цілим допоможе тільки практика.

Тому кожному, хто хоче зберегти гроші, а в деяких випадках здоров'я і життя, необхідно виїхати на закриту майданчик і потренуватися. Але тільки за умови дотримання всіх заходів безпеки і відсутності поряд інших машин та пішоходів! «Валити боком» на дорогах загального користування може тільки людина, геть позбавлений мізків і всякого почуття відповідальності.

Деякі водії, щоб усвідомити всю підступність зимової дороги і відбити у себе бажання «лихачити», з настанням холодів переглядають на YouTube ролики з важкими «зимовими» аваріями. Після такої психологічної підготовки осіб, як правило, стає уважніше і швидше перебудовується на зимовий стиль водіння.

Якщо ж ви розумієте, що не в силах самостійно освоїти ази контраварійної підготовки, зверніться до фахівців. У Слуцьку такі послуги надає автошкола ЧТУП «Гупаловіч», в Мінську - відома школа екстремального водіння Володимира Овчинникова (нині називається «Центр контраварійної підготовки»). Проходження таких курсів є обов'язковим у багатьох західних країнах, і буде відмінним рішенням для кожного водія, який піклуватися про безпеку.

Проте, можна виділити кілька загальних принципів безпеки на слизькій дорозі:

  • Використовуйте якісні зимові шини з необхідною глибиною протектора.
  • Знижуйте швидкість. Це зменшить ймовірність втрати управління.
  • Збільшуйте дистанцію. Ви повинні бути готові, що водій перед вами почне екстрено гальмувати.
  • У повороті намагайтеся підтримувати рівномірну швидкість руху.
  • Для вирівнювання передньопривідного авто необхідно злегка натиснути натиснути на педаль газу.
  • Для вирівнювання авто із заднім приводом необхідно плавно скинути газ.
  • Тримайте рульове колесо обома руками зверху (див. Зображення нижче).
  • Гальмуєте максимально плавно і тільки на прямих відрізках шляху.
  • Ніколи не гальмуйте в заметі. Плавне гальмування можна виконати після того, як ви вирівняєте машину

Плавне гальмування можна виконати після того, як ви вирівняєте машину


рекомендації водіїв

Марина Тузіні, учасник змагань зі швидкісного маневрування.

  • Обов'язково виїхати на безпечну засніжену майданчик і зробити базові вправи - розгін, гальмування, змійка, круг.
  • Вранці при виїзді «спробувати» покриття. Може здаватися, що просто вологий асфальт, а насправді лід. Або просто пригадати, наскільки слизько на снігу. Це потрібно визначити заздалегідь. Також потрібно просто різко загальмувати (при цьому дивитися щоб ззаду нікого не було) - це дія зніме полій з гальмівних дисків.
  • Краще їхати повільно, ніж виводити машину із замету, і краще використовувати шиповану гуму.
  • Щоб виводити машину із замету потрібно володіти цим навиком. Для цього його потрібно тренувати. Просто опис «крутите кермо в бік заносу» нічим не допоможе в екстреній ситуації.

Олександр Лещенко, автолюбитель:

  • Ніколи не гальмувати різко, розгорне однозначно. Кермо не відпускати, педалі не кидати. Передній привід - плавно додати газ, кермо в бік заносу. Задній привід - скинути газ, кермо в протилежну сторону від занесення, плавно додати газ після вирівнювання. Повний привід - перехреститися, скинути трохи газ, кермо в сторону прогнозованого виходу із замету.
    Завжди варто потренероваться на майданчиках, що я роблю регулярно.

Сергій Гупаловіч, інструктор з водіння, фахівець з контраварійної підготовки:

    • По-можливості, перш ніж виїхати на зимові дороги, пройдіть курс навчання зимовому водінню.
    • Небезпечно оману деяких автолюбителів, ніби шина з крупним позашляховим малюнком протектора (в тому числі спеціальна зимова) хороша на льоду. На чистому льоду глибина протектора не має великого значення: якщо блоковані хоча б передні колеса, автомобіль некерований. Шиповані колеса підвищують прохідність будь-якого автомбіля в важких умовах, але на чистому асфальті шипи відсотків на 20 збільшують гальмівний шлях вашого автомобіля.
    • Гальмування двигуном рекомендується в такій послідовності: скинути подачу палива, не вимикаючи зчеплення, вичавити зчеплення, включити нижчу передачу і знову включити зчеплення. Автомобіль збільшить обороти і буде поступово зменшувати швидкість. При цьому можна плавно пригальмувати робочою гальмівною системою.
    • У зимовий час будь-який автомобіль, незалежно від типу приводу, може змінити напрямок руху всупереч вашим бажанням. Це відбувається при різкому натисканні або скиданні педалі газу, а також при занадто швидкій роботі з кермом.
    • Якщо швидко повернути кермо на слизькій дорозі, автомобіль буде рухатися в колишньому напрямі - в контакті шин з дорогою відбувається зрив в ковзанні. Особливо це помітно, коли кермо повертається на великий кут. Якщо здійснювати маневри повільно, плавно і без різких рухів, машина, слідуючи за кермом, слухається управління. Для того, щоб впоратися з занесенням, необхідно вивертати кермо в бік заносу, незалежно від типу приводу.
    • На слизькій дорозі дистанція між автомобілями повинна відповідати подвоєній швидкості руху.
    • Наближаючись до перехрестя, пригальмовує заздалегідь: часто безпосередньо перед ним може бути сніговий накат або ожеледь.
    • Загалом, рухаємося плавно, зменшуємо швидкість, збільшуємо дистанцію - і все буде добре!

Як бачимо, всі опитані водії відзначають критичну роль практики. «Спробуйте» покриття перед виїздом на жваві дороги, обов'язково потренуйтеся на закритому майданчику і всіляко уникайте різких маневрів.

Владислав Слуцький
Slutsk-Gorod.by

Але як можна врахувати якості своєї машини, якщо водій не відчув її поведінку в заметі?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов