Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Головний циліндр зчеплення

  1. 1 » Щоб привести автомобіль в рух, необхідно передати крутний момент від двигуна на коробку. За...
  2. Як влаштований гідравлічний привід "Газелі"
  3. Принцип роботи гідроприводу
  4. Пристрій гідравлічного приводу
  5. Коли потрібний ремонт головного циліндра зчеплення
  6. витік рідини
  7. Повітря в системі
  8. Прокачування рідини через циліндр
  9. Частковий ремонт головного циліндра за допомогою ремонтного комплекту
  10. Демонтаж і дефетовка
  11. Заміна головного циліндра зчеплення
  12. Як видалити повітря?
  13. регулювання педалі
  14. 2 »
  15. Як влаштований привід гідравлічного зчеплення?
  16. Коли потрібна заміна або ремонт головного, робочого циліндра зчеплення
  17. Ремонт головного циліндра зчеплення
  18. 3 »

1 »

Наша сеть партнеров Banwar

Щоб привести автомобіль в рух, необхідно передати крутний момент від двигуна на коробку. За це відповідає зчеплення. Саме цей вузол передає обертальний момент через певні передавальні шестерні на колеса. Основна функція зчеплення - тимчасове від'єднання силового агрегату від коробки передач. Також механізм відповідає за плавний запуск передавальних ланок, коли двигун запущений.

характеристика пристрою

За допомогою зчеплення вдається запобігти різання зміну навантаження, чим забезпечується плавний старт автомобіля з місця. Також зчеплення захищає всю трансмісію від навантажень інерційних моментів, що виникають в результаті різкого уповільнення обертання колінчастого вала на занедбаному моторі в той момент, коли водій перемикає передачу. За допомогою зчеплення вдається запобігти різання зміну навантаження, чим забезпечується плавний старт автомобіля з місця На автомобілях «Газель» встановлюють гідравлічну систему зчеплення. Вона отримала широку популярність на багатьох моделях сучасних авто. В основі конструкції гідравлічного механізму лежить головний циліндр зчеплення. Газель «Бізнес» нею теж оснащується. Головне завдання, яке вирішує циліндр - це передача імпульсів від педалі до робочого елементу системи. За допомогою цього вузла, забезпечується старт машини. Також механізм дає можливість перемикання підвищених і знижених передач.

Нижче ми розглянемо пристрій головного циліндра зчеплення. «Газель» - це комерційний транспорт, тому періодично він вимагає обслуговування. Які неполадки трапляються зі зчепленням, як ремонтувати, обслуговувати і при необхідності міняти цей вузол? Розповімо про все по порядку.

Як влаштований гідравлічний привід "Газелі"

Він складається з невеликої кількості деталей і вузлів. Так, в системі є бачок головного циліндра зчеплення. «Газель» комплектується їм з 1995 року. У бачку міститься гальмівна рідина, яка і працює в приводі. Також вузол включає в себе головний і робочий циліндр, трубки, шланги та патрубки. В системі застосовується і поворотна пружина.

Принцип роботи гідроприводу

Якщо не вдаватися в подробиці того, як влаштований головний циліндр зчеплення, «ГАЗель» працює в такий спосіб. Коли водій автомобіля натискає на педаль, то це зусилля за допомогою штока передається на головний привід. Тут воно сприймається і через мережу трубок переходить на робочий циліндр. Останній, за допомогою вилки зчеплення і вичавного підшипника відключає або підключає двигун до трансмісії.

Пристрій гідравлічного приводу

Серед основних вузлів, які входять в конструкцію елемента, можна виділити штовхач. За допомогою нього педаль повідомляється з механізмом. Також це сам циліндр, поршень, пробки і поворотна пружина. Серед основних вузлів, які входять в конструкцію елемента, можна виділити штовхач Як влаштований головний циліндр зчеплення? "Газель" оснащується вузлом з двома половинами, що розділяються спеціальною перегородкою. Верхня частина призначена для робочої рідини, яка в процесі надходить з бачка. Там же, у верхній частині, зберігається певний запас рідини. Якщо зчеплення і гідропривід нормально відрегульовані, то її рівень повинен складати не менше, ніж три чверті від обсягу.

У нижній половині знаходиться робоча зона. У звичайному початковому стані поршень циліндра поджимается за допомогою пружини до стінки, що розділяє циліндр на дві зони. Між поршнем і штовхачем є зазор. За рахунок нього рідину потрапляє в робочу частину. Коли водій натискає на педаль, штовхач рухається і перекриває зазор. Рідина більше не може потрапляти з верхньої зони в нижню. Поршень переміщається, і зусилля передається від ноги водія прямо на робочий циліндр. У нижній половині знаходиться робоча зона Завдяки тому, що розміри поршня і вихідного отвору різні, отвір збільшується. Цього цілком достатньо, щоб спрацювало зчеплення. Дана конструкція полегшує зусилля, що покладається на педаль. Цією сили цілком достатньо для від'єднання ДВС від коробки. Коли педаль буде відпущена, на поршень діятиме пружина. Також за рахунок тиску в гідравлічній системі педаль зможе повернутися в своє базового вихідне положення. В цей же стан перейде і штовхач. За рахунок цього рідина знову буде вільно проникати в нижню ємність циліндра.

Коли потрібний ремонт головного циліндра зчеплення

«Газель» може зажадати ремонту при витоках рідини або попаданні повітря в систему. Навіть незважаючи на простоту конструкції циліндра, з ним також трапляються проблеми. Виділяють кілька несправностей. Детально про кожну з них - далі.

витік рідини

Ремонт може знадобитися, якщо виявлено нестачу робочої рідини. Причинами можуть служити обриви або пошкодження в манжеті циліндра, порушення герметичності з'єднань. В цьому випадку рекомендується переконатися, чи достатній рівень в розширювальному бачку. Якщо рідини мало, тоді її доливають. Потім періодично перевіряють рівень при регламентних роботах або технічний огляд. Іноді проста долівка робочої рідини може не допомогти. Тоді проводять ретельний огляд, виявляють місце витоку і потім забезпечують герметичність. В цьому випадку можна не ремонтувати, а просто поміняти головний циліндр зчеплення на «Газелі».

Повітря в системі

Ще одна типова несправність - це повітря в системі. Така проблема може привести до повної непрацездатності вузла. Зчеплення не вичавить повністю, а робота педалі буде супроводжуватися характерним хрускотом або вібраціями на важелі КПП. Серед причин, за якими в систему і безпосередньо в циліндри потрапляє повітря, можна виділити різні руйнування шлангів, природний знос деталей. Не виключають витоку рідини в місцях, де між собою з'єднуються ділянки гідроприводу. Як в даному випадку робиться ремонт головного циліндра зчеплення? «Газель» ставиться на рівну поверхню, проводиться заміна пошкоджених шлангів з подальшим прокачуванням системи.

Прокачування рідини через циліндр

Також є ще одна несправність - в даному випадку циліндр може перекачувати робочу рідину через себе. Причиною несправностей служить манжета, яка, швидше за все, пошкоджена. Можливо, є вироблення через природного зносу поршня. Також є ще одна несправність - в даному випадку циліндр може перекачувати робочу рідину через себе Всі ці несправності можна усунути, використовуючи ремкомплект головного циліндра зчеплення. «Газель» в цьому випадку можна швидко повернути в робочий стан. У комплект входять всі елементи, які часто виходять з ладу. Процес заміни манжети і інших деталей не представляє особливих складнощів для водіїв цих автомобілів.

Якщо спостерігаються перші ознаки несправностей циліндра, потрібно провести діагностику і обслуговування системи зчеплення. Це допоможе уникнути необхідності заміни циліндра повністю.

Частковий ремонт головного циліндра за допомогою ремонтного комплекту

За допомогою нього можна уникнути необхідності заміни вузла повністю. Ремонтний комплект складається з наступних деталей:

  • Захисний ковпачок.
  • Стопорное кільця.
  • Поршень.
  • Поворотна пружина.
  • Манжета головного циліндра зчеплення «Газелей».

Щоб розібрати циліндр повністю, на ньому шукають спеціальну пробку. Її необхідно відкрутити. У процесі складання під цю пробку потрібно встановити прокладку-ущільнювач.

Демонтаж і дефетовка

Насамперед знімають і розбирають циліндр. Знайти його можна в лівому задньому кутку під капотом автомобіля. Насамперед знімають і розбирають циліндр Потім, після того як вузол розібраний, всі складові промивають гальмівною рідиною - не варто використовувати для цього агресивні розчинники. Потім циліндр оглядають на предмет задирака. Перевіряють стан дзеркала і шток. Якщо помітні незначні ділянки корозії або задираки, ці дефекти можна усунути дрібним наждаком. Але такі ушкодження можуть свідчити про великий зазор між циліндром і поршнем.

Далі проводять заміну зношених комплектуючих, які передбачені в ремкомплект. Перш ніж зібрати головний циліндр зчеплення, "Газель" потрібно поставити на ручне гальмо. Кожна деталь повинна бути змазана гальмівною рідиною. На поверхню поршня, що буде контактувати з штовхачем, наносять трохи мастила. Далі циліндр збирають, встановлюють на його місце і прокачують.

Заміна головного циліндра зчеплення

«Газель» вимагає цієї операції з тих же причин, що і в попередньому випадку. Це витоку, природний знос, неправильна робота механізму зчеплення. Як вже було відмічено, розташований цей циліндр зліва задньої кутку під капотом автомобіля.

Перш ніж буде виконана сама заміна, необхідно злити гальмівну рідину з системи. Для цього шланг з'єднують зі спеціальним штуцером. Останній знаходиться на робочому циліндрі. Перш ніж буде виконана сама заміна, необхідно злити гальмівну рідину з системи Далі від'єднують педаль зчеплення від циліндра. Щоб повести цю операцію, знімають частину приладової панелі, що знаходиться під рульовим колесом. Потім знімають фіксуючу скобу, яку можна знайти на педалі і витягають штифт на штовхачі циліндра.

Коли трубка подачі робочої рідини від головного циліндра буде від'єднано, можна почати відвертати дві гайки, які утримують сам головний циліндр зчеплення. «Газель-3302» продовжує стояти на ручному гальмі. Після того як гайки будуть відкручені, циліндр можна зняти і на його місце встановити новий. Процес монтажу проводиться в зворотному порядку. Після складання системи потрібно обов'язково виконати прокачування приводу.

Як видалити повітря?

Після будь-яких ремонтів гідравлічної частини зчеплення, систему необхідно обов'язково прокачувати. Для цього рідину заливають в бачок буквально до країв, а штуцер необхідно відвернути до упору. Далі кілька разів натискають на педаль. Це робиться для того, щоб гальмівна рідина потрапила в усі трубки. Потім педаль фіксують. Далі закручують штуцер і знову кілька разів вичавлюють педаль, а потім фіксують її. Далі на штуцер надягають трубочку. Її опускають в пляшку з рідиною. Штуцер відкручують, щоб спустити повітря. Всі ці кроки необхідно повторювати до тих пір, поки повітря в системі зовсім не залишиться.

За необхідності рідина в бачок слід доливати За необхідності рідина в бачок слід доливати. Заміна її в магістралях зчеплення повинна проводитися не рідше, ніж раз в 2 роки. Гальмівна рідина гігроскопічна. Це означає, що всередині системи може утворюватися корозія.

регулювання педалі

Після того як відремонтований або замінений на новий головний робочий циліндр зчеплення, «Газель» вимагає регулювання педалі. Це простий процес. Для цієї операції необхідна лінійка, однак насамперед слід провести діагностику. Якщо при спробах почати рух на автомобілі педаль западає, в процесі перемикання можна почути різні звуки, при русі спостерігаються удари і ривки, необхідно запустити мотор, відпустити зчеплення повільно і постаратися плавно рушити. Якщо автомобіль не поспішає рушати, то це говорить про те, що педаль виставлена ​​невірно. Її хід більше, ніж це визначено нормою. Далі за допомогою лінійки вимірюють відстань від підлоги до накладки на педалі. Воно повинно бути не більше 14-16 см. Якщо ж воно вище, тоді педаль необхідно відрегулювати. Для цього під капотом слід знайти болт з контргайкою. Він розташований там, де закінчується трос. Гайка підвертається. При цьому досягається потрібний хід педалі. Для збільшення ходу, гайку необхідно закрутити. Якщо хід потрібно зменшити, її відкручують. Після регулювання знову перевіряють педаль. Повторно вимірюють лінійкою відстань. Налаштування триває до тих пір, поки не буде досягнутий потрібний результат.

матеріали: http://fb.ru/article/301436/glavnyiy-tsilindr-stsepleniya-gazel-ustroystvo-i-remont-glavnogo-tsilindra-stsepleniya

2 »

2 »

Привіт, шановні автолюбителі! Традиційно у взаєминах власник - автомобіль, існує дві новини: погана і хороша. Це відноситься до будь-якій системі автомобіля, і зчеплення не є винятком.

Гарна новина для будь-якого автомобіліста: головний циліндр зчеплення дуже рідко виходить з ладу. Не зовсім хороша новина: при несправності, як правило, потрібна заміна головного циліндра зчеплення. І знову гарна новина: циліндр зчеплення - відносно недорога запчастина, і заміна циліндра зчеплення - технологічна операція, яку будь-який автомобіліст може спокійно провести своїми руками.

При несправності зчеплення, існує ще один, альтернативний варіант: ремонт головного циліндра зчеплення. Ремонт робочого циліндра своїми руками, теж цілком здійсненне завдання, особливо з урахуванням того, що існує ремкомплект робочого циліндра зчеплення, за допомогою якого ви просто міняєте несправні (зношені) деталі новими.

Для цього необхідно знати принцип роботи зчеплення і пристрій приводу гідравлічного зчеплення.

Як влаштований привід гідравлічного зчеплення?

Система приводу гідравлічного зчеплення включає в себе:

  • педаль зчеплення;
  • головний циліндр зчеплення, що знаходиться в ланцюзі відразу ж за педаллю сцепленіяю. Його завдання - передати зусилля від педалі зчеплення за допомогою робочої рідини на робочий циліндр зчеплення;
  • далі, робочий циліндр зчеплення, головне завдання якого - переміщення вилки і натискного підшипника;
  • вилку вимикання зчеплення;
  • нажімной підшипник;
  • патрубок для подачі робочої рідини зчеплення.

Його завдання - передати зусилля від педалі зчеплення за допомогою робочої рідини на робочий циліндр зчеплення;   далі, робочий циліндр зчеплення, головне завдання якого - переміщення вилки і натискного підшипника;   вилку вимикання зчеплення;   нажімной підшипник;   патрубок для подачі робочої рідини зчеплення

Коли потрібна заміна або ремонт головного, робочого циліндра зчеплення

Про діагностику працездатності зчеплення, сказано і написано чимало. Тому, дозволимо собі нагадати про те, як водієві самостійно визначити несправність зчеплення, і зрозуміти для себе, що прийшов час провести ремонт головного або робочого циліндрів зчеплення.

Так, до речі, для того, щоб не повторюватися. У випадках, коли ремонт головного або робочого циліндра зчеплення, а також прокачування зчеплення, не призводять до бажаного результату, то найбільш оптимальний варіант в цьому випадку: заміна головного або робочого циліндра зчеплення.

Отже, як діагностувати працездатність зчеплення самостійно:

  • систематично перевіряти рівень робочої рідини в бачку зчеплення. Помітне зниження рівня робочої рідини вказує на те, що витік гальмівної рідини відбувається через вихід з ладу манжет або несправності поршня;
  • візуальним оглядом виявляти наявність патьоків робочої рідини на корпусах головного, робочого циліндрів, а також в місцях з'єднання трубопроводів;
  • про наявність в системі зчеплення повітря вам підкажуть провали педалі зчеплення «в підлогу». У цьому випадку знадобиться або прокачування зчеплення, або діагностика і ремонт головного і робочого циліндрів;
  • відбувається, т.зв. «Недовижім» зчеплення - це коли, ви натискаючи педаль зчеплення і перемикаючи передачу, чуєте характерний «хрускіт» шестерень або відчуваєте вібрацію ручки перемикання передач.

При наявності ознак несправності в зчепленні, бажано не тягнути, і провести більш ретельну діагностику. Інакше, може вийти так, що відкладений на завтра ремонт головного циліндра зчеплення, сьогодні може принести неприємності, пов'язані з заміною всього механізму.

Ремонт головного циліндра зчеплення

Заміна головного і робочого циліндра зчеплення не потребує докладного опису. Потрібно, всього лише: зняти старий циліндр, запам'ятовуючи послідовність операцій, і встановити новий циліндр в зборі, виконуючи операції в зворотному порядку.

Пристрій головного циліндра зчеплення особливою складністю не відрізняється. Корпус циліндра, поршень і манжети. Тому, його ремонт цілком виконаємо своїми руками. Ремкомплект головного циліндра зчеплення включає в себе всі деталі, які схильні до зносу. Вам залишиться лише: зняти, розібрати головний циліндр зчеплення, і замінити вийшли з ладу деталі новими.

Технологія ремонту головного циліндра зчеплення

  • головний принцип: запам'ятав, як зняв, і поставив у зворотному порядку;
  • виробляємо демонтаж головного циліндра зчеплення. Нюанси пов'язані лише з конструктивними особливостями марки і моделі вашого авто;
  • розбираємо циліндр зчеплення;
  • визначаємо несправні деталі і дивимося, чи є вони в ремкомплект головного циліндра зчеплення. Чи не прогадаєте, якщо зробите заміну всіх деталей, які містить ремкомплект. Особливу увагу при огляді стану геометрії штока і дзеркал;
  • промиваємо деталі. Промивання здійснюється тільки в чистій гальмівної рідини;
  • все нові деталі змащуємо гальмівною рідиною;
  • виробляємо збірку циліндра зчеплення і монтаж на штатне місце.

Після установки головного циліндра зчеплення, проводимо прокачування зчеплення.

Ось, мабуть, і все. Удачі вам при ремонті, заміні головного і робочого циліндрів зчеплення автомобіля.

матеріали: http://cartore.ru/157-zamena-glavnogo-rabochego-cilindra-scepleniya-svoimi-rukami.html

3 »

  • Робочий циліндр зчеплення: ремонт або заміна?
  • 1. Коли почнемо ремонт робочого циліндра зчеплення
  • 2. Ремонт робочого циліндра зчеплення

Зчеплення - особливий механізм в автомобілі, робота якого базується на дії сили тертя ковзання (муфта фрикційна) Зчеплення - особливий механізм в автомобілі, робота якого базується на дії сили тертя ковзання (муфта фрикційна). Даний механізм призначений для безпосередньої передачі крутного моменту.

Крім цього зчеплення грає одну з головних ролей в управлінні автомобілів, так як саме від нього залежить плавність перемикання передачі, короткочасного від'єднання від маховика, розташованого на двигуні, трансмісії, гасіння крутильних коливань.

У сучасности мире самє визначення «зчеплення» безпосередно відносіться до компоненту сілової передачі (трансмісії) транспортного средства. Сам компонент трансмісії призначається для відключення і підключення з'єднання коробки передач з серцем автомобіля - двигуном внутрішнього згоряння.

Взагалі, історично склалося, що зчеплення було винайдено відомим вченим Карлом Бенцем.

В автомобільній природі зчеплення служить для тимчасового роз'єднання з силовою передачею автомобіля колінчастого вала двигуна. Це, в свою чергу потрібно при перемиканні шестерень в самій коробці передач. Крім цього це необхідно при частковому гальмуванні автомобіля і при тотальній зупинці транспортного засобу.

Крім цього зчеплення дозволяє спокійно і плавно пускати в хід свій транспортний засіб (без ривків). Зчеплення присутній і на тракторах, і на комбайнах, тобто практично на всіх наземних транспортних засобах.

Тепер необхідно описати сам привід вимикання зчеплення Тепер необхідно описати сам привід вимикання зчеплення. Таким чином він складається з: головного циліндра зчеплення, який знаходиться відразу ж за педаллю, самої педалі зчеплення, робочого циліндра зчеплення, який переміщує нажимной підшипник і вилку, вилки виключення зчеплення, натискного підшипника і системи трубопроводу.

Невід'ємною складовою зчеплення є циліндри. Їх в автомобільній природі існують два: головний циліндр зчеплення і робочий циліндр зчеплення. Пристрій головного циліндра зчеплення не представляє особливої ​​складності: циліндр, корпус, манжети, поршень.

Основне завдання головного циліндра зчеплення полягає в передачі зусилля на робочий педалі безпосередньо від педалі, за допомогою робочої рідини.

Робочий циліндр зчеплення має особливу прихильність, і традиційно знаходиться на картері зчеплення Робочий циліндр зчеплення має особливу прихильність, і традиційно знаходиться на картері зчеплення. Пристрій робочого циліндра зчеплення не має принципових відмінностей на різних моделях і марках автомобілів. Саме тому весь принцип ремонту або заміни робочого циліндра зчеплення однаковий, як на нових іномарках, так і на стародавніх вітчизняних автомобілях.

Для того, щоб стало можливим самостійне проведення ремонту або заміни робочого циліндра зчеплення необхідно знати сам пристрій і технологію його розбирання. Дана процедура (розбирання) цього механізму досить просто, якщо дотримуватися певних аспекти при спробі потрапити всередину всього пристрою.

Безпосередньо в корпусі циліндра знаходиться кілька дуже важливих елементів, несправність яких не може гарантувати успішної роботи всієї системи зчеплення Безпосередньо в корпусі циліндра знаходиться кілька дуже важливих елементів, несправність яких не може гарантувати успішної роботи всієї системи зчеплення.

Таким чином в корпусі циліндра розташовуються: поршень, штовхач, ущільнювальні кільця, пружина і штуцер для випуску повітря.

Взагалі, тотальна заміна робочого циліндра зчеплення в зборі є вже останньою мірою, коли іншого виходу з положення немає. Це тому, що вже укомплектовані існуючі ремонтні комплекти самими зношуються деталями. І тим не менше, останнім часом якість гумових деталей залишає бажати кращого.

Перша ознака несправності і порушення роботи зчеплення - це провал педалі зчеплення або її надто м'який хід. Але все ж, це не привід, щоб відразу ж приступити до ремонту гідроприводу. Для того, щоб трохи приспустити свої пристрасті і переживання потрібно провести повну прокачування гідроприводу зчеплення.

Проблеми можуть виникнути тоді, коли під час прокачування гідроприводу зчеплення в гальмівній рідині виявляється повітря Проблеми можуть виникнути тоді, коли під час прокачування гідроприводу зчеплення в гальмівній рідині виявляється повітря. Якщо таке сталося, то потрібно задуматися про те, звідки він міг узятися. Найчастіше, якщо в гідроприводі виникає повітря, то це свідчить про порушення герметичності в гумовій прокладці.

Виробляти прокачування гідроприводу зчеплення досить просто. До самого гвинта прокачування на робочому циліндрі необхідно приєднати шланг. Інший його кінець необхідно опустити в ємність з гальмівною рідиною. Після цього потрібно наповнити бачок головного циліндра зчеплення цієї ж гальмівною рідиною з ємності.

Далі, необхідно натиснути на педаль до припинення виникнення бульбашок з повітря. Якщо ж не відбудеться припинення виникнення бульбашок, то потрібно почати ремонт самого гідроприводу.

До цього моменту потрібно перевірити наявність слідів зовнішнього протікання рідини, які можуть бути на трубопроводі, обох циліндрах і в місцях з'єднання.

Ремонт робочого циліндра зчеплення потрібно починати з його зняття і розбирання Ремонт робочого циліндра зчеплення потрібно починати з його зняття і розбирання. Для цього потрібні лещата і слюсарний інструмент. Після зняття потрібно помістити робочий циліндр в лещата, щоб було зручніше його розбирати.

Спочатку потрібно зняти захисний ковпачок разом з штовхачем. Після цього необхідно витягти поршень і зняти стопорне кільце, яке знаходиться на поршні. З поршня потрібно зняти кільця ущільнювачів і пружину. Після цього важливо прочистити штуцер випуску повітря і всі отвори, які знаходяться в циліндрі.

Далі, необхідно переконатися в тому, що механічних пошкоджень в дзеркалі циліндра і зовнішньої поверхні поршня немає. Якщо ж існують якісь механічні пошкодження на пружині, потрібно її повністю замінити. Всі кільця ущільнювачів, гуми і захисними ковпачками потрібно міняти на нові. Після цього потрібно чистою гальмівною рідиною промити всі деталі.

Для промивки виключаються бензин, масло, «солярка», так як через це може статися розбухання всіх гумових деталей, які підлягали промиванні. Для самого гідроприводу необхідно використовувати якісну гальмівну рідину. Сама збірка, а також установка робочого гальмівного циліндра буде проводитися в зворотному порядку.

Не повинно залишатися ніяких зайвих деталей після повного складання циліндра Не повинно залишатися ніяких зайвих деталей після повного складання циліндра. Можуть бути лише ті, які не використовувалися з ремонтного комплекту робочого циліндра зчеплення. Після того, як був проведений повний ремонт головного циліндра зчеплення, або тільки робочого необхідно в обов'язковому порядку провести прокачування гідроприводу.

Ремонт або повна заміна робочого циліндра зчеплення - необхідна процедура при певних збоях в роботі зчеплення. При цьому можна як повністю замінити весь робочий циліндр, так і частково замінити лише ті деталі, які зазнали пошкоджень.

Якщо виникають більш серйозні проблеми, які не були зазначені в цій статті, тоді суть усієї проблеми не полягає в одному робочому циліндрі, а може бути пошкодження всієї механічної системи зчеплення Якщо виникають більш серйозні проблеми, які не були зазначені в цій статті, тоді суть усієї проблеми не полягає в одному робочому циліндрі, а може бути пошкодження всієї механічної системи зчеплення.

Таким чином, якщо переглянути всі вищевказані рекомендації, то можна відзначити, що частковий ремонт або повна заміна робочого гальмівного циліндра не є складними процедурами і можуть проводиться навіть в домашніх умовах.

Існує одна порада, який може продовжити життя як окремих елементів - робочого циліндра зчеплення, так і всієї системи зчеплення транспортного засобу. Досить просто стежити за своїм «залізним конем», піклуватися про нього, і найголовніше - вчасно міняти масло на ще більш якісне.

Підпісуйтесь на наші стрічки в Facebook, Вконтакте и Instagram: всі найцікавіші автомобільні події в одному місці.

  • © 2017 Auto.Today
  • Ця електронна адреса захищено від спам-ботів. У вас повинен буті включень JavaScript для перегляду.
  • Конфіденційність
  • Реклама на сайті
  • Редакція

Використання будь-якіх матеріалів, розміщеніх на сайті, дозволяється за умови посилання на агентство auto.today

Редакція порталу может НЕ поділяті точку зору авторів и не Несе відповідальності за авторські матеріали, за достовірність та зміст реклами

матеріали: http://auto.today/bok/2596-rabochiy-cilindr-scepleniya-remont-ili-zamena.html

Які неполадки трапляються зі зчепленням, як ремонтувати, обслуговувати і при необхідності міняти цей вузол?
Як влаштований головний циліндр зчеплення?
Як в даному випадку робиться ремонт головного циліндра зчеплення?
Як видалити повітря?
Як влаштований привід гідравлічного зчеплення?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов