Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Горить лампа тиску масла

  1. як діяти
  2. Ще пара прикладів

Наша сеть партнеров Banwar

Двигун внутрішнього згоряння без змащення працюючих механізмів вмирає швидко. Йому як хліб потрібна масляна середовище - це відомо практично кожному автолюбителю. А про стан системи змащення сигналізує всього один, але дуже важливий маяк - при проблемах системи горить маленька контрольна лампа тиску масла на комбінації приладів. Вона зображує червоний кухлик, а пов'язана безпосередньо з датчиком, вбудованим в двигун.
Спробуємо розібратися, чи завжди, коли горить ця лампа, можна говорити про те, що мотору не вистачає мастила? Або бувають випадки іншого характеру?

Також розглянемо різновиди всіх ситуацій. Наприклад, ті випадки, коли тільки на гарячому двигуні горить ця лампа тиску масла, або тільки на холодному, або світиться при якихось інших режимах роботи мотора.


Для початку перерахуємо взагалі всі можливі причини, чому може запалюватися цей сигналізатор.

  1. Масло йде з системи назовні, його стало недостатньо, тиск мастила впало. «Ковшик» може стати пустим спокійному русі, а під час інтенсивного розгону знову запалюватися, оскільки весь нафтопродукт ще не пішов, але його вже недостатньо. Якщо нафтопродукт йде з двигуна, це в першу чергу визначається по щупі. На ньому рівень різко падає. Для з'ясування місць витоку необхідний ретельний огляд всього двигуна. Починати слід з фільтра, прокладки головки блоку циліндрів, піддона. До цього автомобіль міг наїхати піддоном на гостре перешкоду, яка завдала пошкодження.
  2. Датчик. На легкових автомобілях зазвичай встановлюється датчик аварійного тиску, він не передбачає видачу свідчень тиску за шкалою. Датчик контролю та шкала є лише в небагатьох моделях. Аварійний датчик являє собою корпус з чутливою мембраною. Спочатку його контакти замкнуті, електричний струм надходить на панельний індикатор типу «кухлик» - він горить. При впливі змазує середовища на мембрану, остання тисне на штовхач, який роз'єднує контакт, сигналізатор тиску гасне. Коли датчик несправний, він може спрацьовувати навіть при простих скачках тиску середовища.
  3. Несправна проводка зв'язки датчик - індикатор. Не виключено, що через її неполадок контакти постійно замкнуті.
  4. Масло є - його рівень цілком достатній. Однак не працює масляний насос, або сильно забита сітка маслоприемника над піддоном.
  5. Чи не працює перепускний клапан або зворотний клапан постійно відкритий.

В останньому випадку індикатор буде горіти тільки деякий час після запуску мотора, поки масло не захитається вище клапана.

Дізнайтеся також як перевірити рівень масла та про заміну сайлентблоков передніх важелів форд фокус 2 .

До речі, розглянемо передумови, при яких лампочка включається тільки на холодну.

  1. Перше повторимо: відкритий зворотний клапан.
  2. Залитий новий нафтопродукт, він ще не заповнив усі порожнини. Часто при заміні масляної середовища автолюбителі встановлюють сухий масляний фільтр, що не наповнивши його невеликою кількістю нової рідини. Це призводить до того, що пару хвилин «кухлик» світиться.

А ось причини, через які лампа горить і після прогріву двигуна, або виключно на гарячу.

  1. Бракує змащуючого нафтопродукту в системі.
  2. Сильно засмітився масляний фільтр.

Не можна не залишити без уваги ситуації, коли горить дампа тиску масла тільки на холостому ходу. Тут причин не так вже й багато.

  1. Вийшов з ладу масляний насос - погано качає при малих обертах.
  2. Під редукційний клапан масляного насоса потрапили великі частинки бруду, вони не дають клапану закритися, тиску при малих обертах немає. Спосіб лікування: коли двигун холодний різко збільшити обороти до 5000 об / хв. - холодну густе масло виб'є бруд.

Такі основні коріння проблеми, коли на холостих обертах горить лампочка.

Нам залишилося торкнутися ще одну ситуацію, коли горить індикатор відразу після запуску мотора в мороз. У такої проблеми, мабуть, є лише одне пояснення: коли вдарив мороз, масло сильно загусло, настільки сильно, що відразу після запуску мотора масляного тиску не вистачає. Якщо індикатор не світиться через кілька хвилин - значить, так воно і сталося!

А тепер звернемося до розбору конкретних ситуацій, щоб зрозуміти принципи лікування описаних масляних хвороб.

як діяти


Для першого прикладу розберемо, як діяти в одному конкретному випадку, коли, скажімо, горить лампа тиску масла у ВАЗ 2115. Причому, вона запалюється тільки при розгоні, швидкій їзді, при холостих обертах гасне. При цьому зауважимо відразу, що стоїть глибока осінь. Необхідно приготувати:

  • ключі гайкові;
  • лампу-перенесення.

ключі гайкові;   лампу-перенесення


Що ми робимо.

  1. В першу чергу відкриваємо капот, перевіряємо щуп - помічаємо, що майже немає слідів масла.
  2. Починаємо ретельний огляд двигуна з лампою - чи є патьоки? Заодно обмацуємо рукою підозрілі місця.

Виявляємо, що масляний фільтр має невелику вм'ятину, біля якої багато маслянистих патьоків, навіть капає. Висновок: маленька вм'ятина у фільтра, її не помітили при установці фільтра, лопнула при першому морозі, з'явилася тріщина, нафтопродукт став іти.

  1. Лікуємо хвороба повною заміною змазує середовища, оскільки поодинці фільтр ніколи не змінюється. Для цього відкручуємо ключем пробку зливного отвору, підставивши каністру, зливаємо «відпрацювання». Відкручуємо дефектний фільтр руками зверху.
  2. Новий фільтр закручуємо від руки, закупоривши назад слив піддону, наповнюємо мотор нової рідиною.

Коли горить лампа тиску масла у ВАЗ 2114, діємо подібним чином.

Розглянемо тепер більш серйозний випадок. Наприклад, світиться індикатор у автомобіля ВАЗ 2110.

Нам знадобляться:

  • електричний тестер;
  • ключі гайкові;
  • насос з манометром.

Тут ми діємо так.

  1. Дивимося стан масляного щупа.
  2. Припустимо, рівень на щупі нормальний - трохи нижче верхньої позначки.
  3. Алгоритм дій при такому розкладі змушує нас звернутися до масляного датчика. Перевіряємо справність датчика аварійного тиску масла таким чином. Для цього викручуємо його.
  4. Під'єднуємо кінці проводів тестера до висновків датчика. Опір повинен бути нульове. Один раз качаємо насосом прямо в мембрану. У справного датчика при хитавиці насоса опір має зрости до нескінченності.
  5. Припустимо, датчик справний.
  6. Алгоритм підказує можливий варіант неполадки. Засмічення фільтра маслоприемника, через який проходить масло в мотор з піддону. При цьому на щупі рівень піддону нормальний, а двигун вище маслоприемника відчуває голодування, наслідки можуть бути жахливими - заклинювання колінчастого вала, задираки циліндрів. Значить, необхідно злити масло, зняти піддон, дістатися до фільтра маслоприемника.
  7. Збірку виробляємо по шляху назад.

Подібна несправність можлива, якщо довгий час двигун працював з одним маслом, а потім раптом залили інше, більш якісне, і воно вимило з піддону частинки бруду, які і забили фільтр.

Ще пара прикладів


Далі доповнимо картину ще кількома прикладами, які показують інші способи пошуку несправностей.

Ось поширений випадок - горить лампа тиску масла у ВАЗ 2109 після запуску мотора, плюс навіть після прогріву. Чинимо так, приготувавши ключ на 17.

  1. Глушимо двигун, перевіряємо щуп. З'ясовуємо, що рівень відповідає нормі.
  2. Перевіряємо справність масляного насоса. Для цього ключем на 17 викручуємо датчик, пов'язаний з нашим індикатором.
  3. Просимо напарника поспостерігати за звільнилися отвором, самі крутимо стартер так, щоб не завівся двигун.
  4. Якщо з отвору бризкає нафтопродукт, значить, несправний датчик, якщо не бризкає - несправний масляний насос.
  5. Проводимо заміну зламаної деталі.

Такий ось нескладний шлях. Він підходить також для ВАЗ 21099, коли у того горить індикатор.
Такий ось нескладний шлях


А тепер вивчимо технологію іншої властивості. Припустимо, горить лампа тиску масла у Лади Калини. Будемо вважати, що нам свідомо відомо - несправний заповітний датчик. Тоді подивимося, як його замінити.

Візьмемо для ремонту такі атрибути:

  • гайковий ключ на 21;
  • новий датчик.

Операція нескладна.

  1. Дефектний елемент закручений блок циліндрів. Знаходимо його, потім відключаємо штекер з проводами.
  2. Ключем на 21 викручуємо датчик.
  3. На штатне місце вкручувати нову деталь.
  4. Підключаємо проводи.

Як бачимо, все елементарно.

Що стосується визначення несправності датчика, є ще один спосіб, який ми наводимо нижче на прикладі іншого сучасного автомобіля ВАЗ. Отже, візьмемо Пріору - у неї горить лампа. Огляд двигуна, а також щупа показав, що масляна середовище не убила. Перевіряємо підозрілу деталь. Нам знадобляться:

  • гайкові ключі;
  • манометр з різьбленням.

повернутися вгору


Виробляємо наступні маніпуляції.

  1. При заглушеному моторі викручуємо датчик. У Пріори він знаходиться у верхній задній частині корпусу підшипників распредвалов.
  2. Укручуємо механічний манометр (або вставляємо, якщо він без різьблення).
  3. Заводимо двигун. Тиск на холостому ходу повинно бути 0,1 МПа. Зі збільшенням частоти обертів коленвала воно повинно збільшуватися.
  4. Замінюємо несправну деталь.

Такі основні варіанти вирішення описаної проблеми.

На закінчення зазначимо, що ігнорування палаючого сигналізатора з ковшиком загрожує найважчими наслідками.

Якщо не вживати ніяких дій, двигун може піддатися масляного голодування, після чого руйнівний капремонт неминучий. Вважаємо, цей факт повинен бути відомий всім без винятку водіям як двічі два.

Тепер подивіться про заміну підшипників генератора ваз 2110 своїми руками і регулювання карбюратора .

Спробуємо розібратися, чи завжди, коли горить ця лампа, можна говорити про те, що мотору не вистачає мастила?
Або бувають випадки іншого характеру?
Починаємо ретельний огляд двигуна з лампою - чи є патьоки?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов