Наша сеть партнеров Banwar
Займаючись діагностикою та ремонтом автомобілів вже більше десяти років у мене склалася думка про автомобілі Лексус як про самих надійних автомобілях. Поломки в Лексусах зустрічаються вкрай рідко, але все ж бувають. Ось найбільш часті причини звернень власників Лексусів з моєї практики. Також ви можете задавати питання в коментарях, постараюся відповісти.
- на першому місці проблеми з вентиляцією паливного бака, симптоми «горить чек і VSC», помилки P044X. Якщо у вас загорівся чек і помилки вказують на негерметичність паливного бака «витік парів палива», в першу чергу перевірте наскільки щільно ви закриваєте кришку паливного бака, кришку потрібно закривати на пару клацань, прямо на ній так і написано. Відкриваючи кришку бака обов'язково повинно бути шипіння яке багато хто сприймає за несправність, насправді відсутність шипіння вказує на несправність. Бак адже герметичний і тиск в ньому в будь-якому випадку не може бути атмосферним, воно завжди більше або менше, тому і відбувається шипіння при відкриванні кришки паливного бака. Блок управління двигуном відстежує цей тиск в паливному баку за допомогою датчика тиску, паливні пари збираються в адсорбере і під час роботи двигуна по команді блоку управління через клапан EVAP подаються у впускний колектор і спалюються з паливною сумішшю. У Вас виникли сумніви щодо справності кришки паливного бака, замініть її, якщо чек продовжує загорятися потрібно їхати на діагностику. Тягнути з ремонтом не варто, так як негерметична паливна система це не є добре як ви самі розумієте.
друга по частоті проблема, якої передусім страждають вікові Lexus RX300 / 330, це система VVTi. Симптоми - горить або блимає чек, помилки P1349, пропуски запалювання, на холостих обертах двигун б'є. Лікується зазвичай заміною клапана VVT, але в деяких випадках коли заміна клапана не допомагає потрібна більш повна діагностика системи VVT мотортестером і розбирання для дефектації.
- пропуски запалювання, помилки P030X, причин у перепусток може бути багато, самостійно ви можете перевірити свічки запалювання і котушки. Чек може блимати при пропуску запалювання. Буває потрібна перевірка і промивка паливних форсунок.
- датчики кисню буває виходять з ладу, в цьому випадку тільки заміна датчиків на нові, ніякі промивання датчиками не допоможуть, несправність датчиків кисню призводить в першу чергу до збільшення витрати палива. Передні датчики (перед каталізаторами) широкосмугові, міняти тільки на оригінал. Також помилки P0136 / P0156 не завжди вказують на несправність датчиків, буває ці помилки рукотворні. У цьому відео колгоспні обманки стали причиною помилок по заднім кисневим датчикам.
- помилка P0171 - бідна суміш, буває з різних причин, на Lexus RX330 причиною буває знос ущільнення осі заслінки зміни геометрії впускного колектора, перевірити дуже просто, при роботі двигуна на холостому ходу бризкає очищувачем карбюратора на вісь заслінки, якщо є підсмоктування через ущільнення, обороти зміняться . Лікування - заміна заслінки. Для заміни потрібно знімати впускний колектор, трубки кондиціонера не дають зняти заслінку на місці. Також можливо потрібна діагностика і ремонт паливної системи, перевірка тиску палива, редукційного клапана, або промивка паливних форсунок. Відео виміру тиску палива.
- датчики детонації, тут до палаючого чеку і VSC додається відсутність четвертої передачі, лікується зазвичай заміною датчиків детонації. Для заміни знімаємо впускний колектор.
На цьому Lexus LX470 горить «чек», VSC, TRC.
Помилки по несправності обох каталізаторів. Для усунення помилок встановлюємо електронні емулятори каталізатора p0420.net.
Звичайно, це далеко не всі можливі причини палаючого чека і VSC, зустрічаються й інші помилки і проблеми, але їх краще вирішувати після нормальної діагностики, інакше це буде купа марно витраченого часу і грошей. Питання можна ставити в коментарях.
Що ще почитати -