Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Готуємо машину до зими

  1. АВТОР:
  2. Орфографічна помилка в тексті:

Наша сеть партнеров Banwar

6 листопада 2009, 7:24 Переглядів: 6 листопада 2009, 7:24 Переглядів:   Підготовка

Підготовка. Щоб без проблем від'їздити всю зиму, потрібно провести сезонне ТО восени. Фото: В. Бовсуновський.

Для автомобіля зима - найбільш складний період часу. Навіть якщо авто без будь-яких проблем пробігало все літо і на перший погляд технічно повністю справно, в холодну пору може відмовити. Справа в тому, що коли за вікном "мінус", змінюються, по-перше, дорожні умови, по-друге, умови роботи основних вузлів і агрегатів: двигуна, коробки передач, гумотехнічних виробів, а також технологічних рідин. Наприклад, їзда з водою замість рідини-незамерзайки виводить з ладу систему очищення скла, а час, що залишився з літа масло взимку призведе до того, що автомобіль просто не заведеться в сильний мороз. Використання ж в "мінус" літніх шин може спричинити за собою серйозну аварію.

Страждає і електрика: через підвищену вологість повітря починаються проблеми з контактами в системі запалювання. Проблем додає і низька якість палива: поганий дизель замерзає, а розбавлений присадками бензин не завжди хоче займатися. Але і ці проблеми меркнуть у порівнянні з відмовою гальмівної системи (в разі не заміненої вчасно гальмівної рідини).

Висновок один: автомобіль до зміни погодних умов потрібно готувати заздалегідь, причому особливо уважним потрібно бути, якщо він не новий, а вже побігав по вітчизняних дорогах 3 і більше років.

СЕКРЕТИ ЗИМОВОГО СТАРТУ

Типова зимова картина - увечері автомобіль працював справно, а вранці у відповідь на поворот ключа запалювання двигун не реагує практично ніяк. Щоб уникнути проблеми, потрібно провести профілактику.

ПРИСТРІЙ. Найбільш популярною причиною проблем з ранковим пуском є ​​вихід з ладу акумуляторної батареї (АКБ). Справа в тому, що термін служби цього агрегату - 3-4 роки, після чого батарея втрачає свої властивості. Якщо влітку навантаження на АКБ була незначною і автомобіль заводився легко, то взимку за час поїздки від генератора надходить менше енергії, ніж потрібно для харчування численних споживачів (фари, музика, підігрів сидінь і стекол), а недолік компенсується за рахунок акумулятора. В результаті стара батарея не витримує навантаження, і при спробі старту відбувається повна розрядка.

Стару необслуговується АКБ найкраще замінити - вартість нового акумулятора коливається від 500-1000 грн. за модель українсько-російського, турецького або китайського виробництва, до 2-3 тисяч за АКБ виробництва ЄС або Японії. Досвід підказує, що кращим вибором з економічних варіантів є українсько-російські моделі, а ось від Китаю чи Туреччини краще відмовитися - якість часто залишає бажати кращого.

Якщо АКБ є обслуговується, то є сенс заїхати на СТО і попросити перевірити ареометром щільність електроліту - можна просто долити дистильовану воду.

Але навіть якщо АКБ практично нова (рік-два), бажано зняти всі клеми, очистити їх і змастити - навіть невелика кількість бруду може привести до електропотерям. Крім того, бруд призводить до електрохімічної корозії - автор цих рядків бачив клеми, які від іржі просто відривалися від АКБ.

ПРОВОДИ І СВІЧКИ. Друга популярна проблема відмови - несправні високовольтні дроти, які при високій вологості повітря видають пробій (електророзряд надходить не на свічку, а в повітря). Їх потрібно уважно оглянути, і при наявності пошкодження ізоляції провести негайну заміну, а також зачистити контакти.Стоімость комплекту з 4 якісних проводів - від 150 грн. (Дешевші краще не купувати). Якщо автомобіль карбюраторний, бажано ще й перевірити цілісність кришки трамблера, адже навіть потрапляння туди невеликої кількості вологи призведе до відмови всіх систем.

Особливу увагу потрібно приділити свічок запалювання, які повинні знаходитися в ідеальному стані. Викриття кожну свічку по черзі і, при наявності нагару, замініть. Одна свічка коштує від 20 до 150 гривень (в залежності від автомобіля і виробника).

ПАЛИВНА СИСТЕМА. Всі перераховані вище дії може звести нанівець наявність води в паливному баку. Справа в тому, що при частковій заправці через перепад температур на його стінках відкладається водний конденсат, а вода навіть в незначних кількостях взимку може призвести до відмови паливного насоса. Особливо актуальна ця проблема для власників дизельних автомобілів, де при попаданні води виходять з ладу насос-форсунки, ремонт яких може потягнути і 200, і 500 доларів.

Позбутися від води можна за допомогою присадок, що запобігають розшаруванню нафтового палива і води (50-60 грн.). Але після їх додавання потрібно в обов'язковому порядку замінити фільтр тонкого очищення палива, який після контакту з водою забивається і не виконує свою функцію. А на дизельний мотор бажано встановити додатковий фільтр-сепаратор (450 грн.), Що видаляє воду ще між баком і двигуном.

ЗИМОВА АВТООБУВКА: ШИНИ, ЦЕПИ І ШИПИ

Експрес-допомога
Експрес-допомога. Ланцюги допоможуть на засніженій, слизькій дорозі

Обов'язкова процедура для кожного автовласника - зміна літніх шин на зимові. За словами технічного директора шинної компанії "ТиДиСи" Віктора Шуляка, робити це потрібно зараз. Справа в тому, що при температурі повітря нижче + 10 ° С гума протектора літніх шин починає втрачати свою еластичність. Причому чим температура нижче, тим сильніше "дубєєт" гума. Уже при +7 ° С літнє колесо втрачає здатність повноцінно вдавлюватися в нерівності дорожнього покриття, відповідно опорна поверхня шини контактує тільки з верхнім шаром рельєфу дороги, і колесо при гальмуванні ковзає, замість того щоб зупиняти автомобіль.

До складу ж гумової суміші протектора зимових шин входять спеціальні хімічні сполуки і силика - гума стає м'якшою і зберігає свої властивості при низьких температурах.

ДВА АБО ЧОТИРИ. Багато автомобілістів при заміні гуми прагнуть обійтися півзаходом - поставити лише два зимових колеса на провідну вісь. Але за словами директора центру підвищення водійської майстерності "Корда-профі", така думка є помилковою: "В екстремальних ситуаціях і при різких маневрах з гумою для різних сезонів дуже легко втратити контроль". Підсумком помилки може стати занесення задньої або знос передньої осі. А у задньопривідних машин при встановлених попереду літніх колесах з'являються проблеми з гальмуванням. Тобто зимові шини повинні бути встановлені на всіх чотирьох колесах!

НОВІ АБО Б / У. Якщо грошей на нові зимові колеса немає, можна спробувати заощадити - придбати ненові шини з Німеччини, які часто продають на шиномонтажах. Вартість одного такого колеса - 200 гривень, що в 2-2,5 рази нижче нових шин "бюджетного" класу. Однак така покупка може бути лише тимчасовим заходом, тому що в більшості випадків до критичного зносу протектора (5 мм) у них залишилося зовсім небагато - 5-7 мм, чого вистачає максимум на 5-10 тис. Пробігу. Їзда ж на шинах з меншою Губіной протектора є, по-перше, небезпечної, по-друге, співробітники ДАІ мають право заборонити експлуатацію автомобіля шляхом зняття номерних знаків: такий транспортний засіб вважається технічно несправним, за що передбачено штраф - 340-425 грн.

ДОРОГІ АБО ДЕШЕВІ. За новітні моделі шин провідних європейських і японських виробників сьогодні просять близько 1000-2000 грн. за одне колесо. Для економних в магазинах є пропозиція вибору бюджетних моделей, за які просять близько 500-1000 грн. за колесо. Такі шини випускають компанії, що входять до складу або тісно взаємодіють з шинними гігантами. А пропоновані за бюджетною ціною моделі часто є тими ж дорогими шинами, просто розробленими 2-3 роки тому. Але якщо і такі витрати вам не по кишені, зверніть увагу на колеса за ціною 400-500 грн .: у них підвищена жорсткість і недостатній рівень зчеплення з дорогою. Однак це краще, ніж літні або зношені зимові.

ШИПОВАНІ шини. Шипи забезпечують відмінне зчеплення колеса на льоду, проте погіршують його на звичайному асфальті. Тому в українських умовах застосовувати їх можна не всю зиму, а лише в періоди сильної ожеледі та снігопаду - про запас в гаражі повинні бути і звичайні зимові шини. Вартість - від 1500 до 2000 грн. за колесо. Однак ошиповать можна і звичайні шини - варто це 300-400 грн. за колесо на спеціалізованих шиномонтажних пунктах.

КОЛА. Напевно, кожен водій потрапляв в неприємні ситуації на засніженій, слизькій дорозі або в інших несприятливих умовах (наприклад, на розмокшій грунтовій дорозі). В таких умовах колеса буксують, ковзають, забиваються снігом (брудом) - одним словом, не справляються з дорожнім покриттям. Паличкою-виручалочкою в такому випадку послужить використання ланцюгів проти ковзання.

Вони являють собою два кільця, з'єднані поперечними ланками-грунтозацепами. Зазвичай процедура монтажу виглядає дуже просто: ланцюги розстилають на дорозі, акуратно наїжджають на них, а потім натягують і застібають за допомогою спеціальних замків. Після подолання небезпечної ділянки ланцюга потрібно зняти, інакше, по-перше, від тривалої їзди вони можуть зіпсуватися, а по-друге, їзда з ланцюгами по звичайній дорозі "вбиває" ходову автомобіля. Вартість ланцюгів - 400-1000 грн. за комплект.

КУДИ ДІВАТИ ЛІТНІ ШИНИ

Після перевзування у багатьох автомобілістів виникає питання, де зберігати комплект літніх шин взимку і, відповідно, зимових шин влітку. Особливо актуальною ця проблема є для тих, у кого немає свого гаража - у звичайній квартирі на балконі не так вже й багато місця. На цей випадок компанії-продавці коліс пропонують комплексну послугу, в яку входить і шиномонтаж, і зберігання коліс. Для покупців комплекту шинні центри пропонують всього за 100 грн. відразу ж і зміну коліс, і зберігання їх на складі протягом всієї зими. Можна домовитися і без покупки комплекту, проте в цьому випадку за шиномонтаж просять 150 грн., А за зберігання кожного колеса - 20 грн. в місяць (240 грн. за сезон).

Альтернатива - скласти колеса у знайомого в гаражі. Однак врахуйте, що зберігати шини потрібно грамотно, інакше за 3 місяці вони можуть зіпсуватися. Для того щоб гума зберегла свої властивості, по-перше, вимийте і висушіть гуму, по-друге, кожне колесо упакуйте в поліетиленовий пакет, а колеса поставте в приміщення з температурою не нижче -30 градусів. Шини поставте на "ребро" і повертайте раз на місяць.

ЗИМОВІ РІДИНИ

Омивач. "Воду в бачку" з наступеніем холодів потрібно міняти в першу чергу, інакше вона замерзає і, в кращому випадку, закупорює шланги, а в гіршому - розриває бачок і виводить з ладу насос. При заміні рідини користуйтеся або перевіреним товаром, або схваленим у офіційного дилера - є ризик купити підробку, яка має неприємний запах, що викликає головний біль і навіть нездужання. У більшості випадків продають концентрат, але ринок останнім часом вимагає і готові суміші, тому як в дорозі часто виникає проблема знайти воду. До речі, концентрат найкраще розбавляти дистильованою водою - така суміш не замерзає, навіть якщо неправильно розрахувати дозу. Ціна хорошою суміші - 10 грн. за літр.

ОХОЛОДЖУЮЧА РІДИНА. Стан антифризу потрібно перевірити обов'язково. Якщо в розширювальному бачку - каламутна руда жижа або вода, в обов'язковому порядку її потрібно злити і замінити на нову незамерзайку, що представляє собою суміш технічного етиленгліколю і дистильованої води з температурою замерзання до -65 ° С. Рекомендуємо не скупитися і брати дорогу (від 30 грн. За літр) - туди, крім етиленгліколю, вводять пакет антикорозійних, антипінних і змащувальних присадок.

Перед зміною рідини промийте систему охолодження спецочістітелем, оцтовим спиртом, Калгоніт або лимонною кислотою - розчин зніме утворилася зсередини накип.

ГАЛЬМІВНА РІДИНА. Її потрібно міняти раз на два роки, тому як стара вбирає в себе воду, яка взимку може замерзнути. Результат - погіршення гальмівних властивостей. Замінювати гальмівну рідину найкраще на СТО, де механіки не тільки видалять стару і заллють нову рідину, але і добре прокачають систему. Ціна послуги та рідини - близько 200 грн.

ОЛІЇ. Заміна всесезонного масла типу 15W40 на сезонне начебто 5w30 дозволить двигуну без проблем запускатися навіть при температурі нижче 30 градусів. Крім того, дасть до 10% економії палива. Ціна заміни - 200-600 грн.

КОРИСНІ МЕЛОЧИ

Потрібна річ
Потрібна річ. Під час снігопадів без щітки не обійтися

КОВРИКИ. У цю пору року на взуття в салон, як не старайся цього не допустити, заноситься грязь і сніг, утворюються калюжі. В таких умовах найкраще відмовитися від тканинних килимків і покласти непромокальні, гумові. Вартість повного комплекту з чотирьох килимків від 150 до 400 грн.

ДВОРНИКИ. Старі двірники дуже важливо замінити - взимку це питання безпеки, тому як зношені залишають розлучення на склі. Покупка комплекту з якісної гуми обійдеться в 150-400 грн.

Розморожувати ЖИДКОСТЬ. Купівля такого аксесуара за 50-100 грн. буде не зайвою - часто відкрити зледенілий за ніч замок ключем без хімії просто неможливо.

ЩЕТКА зі шкребками. Стане в нагоді після сніжної ночі, коли автомобіль доводиться, в буквальному сенсі цього слова, відкопувати і знімати сніг із стекол, капота і багажника. Найкраще брати модель з довгою ручкою - від 50 грн.

СПРЕЙ-Антизапотівателі. За 50-150 грн. можна купити балончик зі спецрідиною, якій потрібно обробити скла зсередини - при перепадах температур вони практично не запотівають, що позитивно позначається на безпеці їзди.

Чохли. За зиму тканина оббивки сидінь дуже сильно мажеться, і навесні потрібно недешева хімчистка салону (від 400 грн.) - потрібно накрити їх чохлами (індпошив коштує від 100 грн. До 500 грн.), Які служать кілька років. Правда, їх не можна використовувати, якщо у вас сучасний автомобіль з бічними подушками безпеки - чохли можуть перешкоджати їхній роботі в разі ДТП.

Правда, їх не можна використовувати, якщо у вас сучасний автомобіль з бічними подушками безпеки - чохли можуть перешкоджати їхній роботі в разі ДТП

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "Готуємо машину до зими". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Бовсуновський Владислав

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Дякуємо! Повідомлення відправлено.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов