Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Грамотний вибір сигналізації

  1. метод валідації
  2. радиобрелок
  3. GSM-сигналізації
  4. носяться мітки
  5. зони охорони
  6. Сигналізації зі зворотним зв'язком
  7. автозапуск
  8. Супутникові системи
  9. Кращі бренди сигналізацій на нашому ринку
  10. грамотна установка

Наша сеть партнеров Banwar

Сперечатися з необхідністю захисту автомобіля від угону навряд чи хто буде - надто багатьом вже доводилося з цим стикатися

Сперечатися з необхідністю захисту автомобіля від угону навряд чи хто буде - надто багатьом вже доводилося з цим стикатися. Інша справа, що поєднання «мені б дешевше» (причому подвійне - і за сигналізацію, і за її установку) призвело до того, що безліч адептів б'ють себе в груди, стверджуючи, мовляв, мовляв, «ніяка сигналізація від угону не захистить». У самій логіці цієї фрази прихована серйозна помилка, яка вказує на нерозуміння самого принципу протидії викраденню як такого: жодне протиугінний пристрій не захистить від угону, якщо вже так розбиратися. Його завдання - утруднити викрадення настільки, щоб він став для викрадача недоцільним.

На моїй практиці був практично анекдотичний випадок - стабільно раз в тиждень до нас привозили сріблястий повнопривідний Renault Duster, який з ранку відмовлявся заводитися з штатного ключа. У всіх випадках в пам'яті іммобілайзера опинявся прописаний тільки один чіп, що відразу підштовхувало до думки про спробу викрадення. І, дійсно, при пильному огляді можна було побачити сліди впливу на замок запалювання. Першу машину врятував замок на КПП, у другій, на щастя, грамотно підключили блокування запуску ... але закінчилася ця історія саме появою в місцевій кримінальній хроніці розповіді про успішне викрадення машини самі розумієте якої марки і кольору. Мораль очевидна - чим популярніше автомобіль, тим насправді простіше його захистити від угону - у злочинця буде досить великий вибір, щоб не зв'язуватися з проблемним автомобілем.

Сьогодні ми спробуємо розібратися, на що дійсно потрібно звертати увагу, вибираючи сигналізацію, в першу чергу звертаючи увагу на захисний функціонал, і тільки після цього - на сервісний.

метод валідації

Термін «валідація» стосовно до охоронних пристроїв позначає спосіб, за допомогою якого власник підтверджує своє право доступу в автомобіль і запуску двигуна, інакше кажучи - спосіб, яким він відключає режим охорони.

радиобрелок

Найбільш очевидний спосіб - це радиобрелок. Історично найпопулярніший діапазон роботи сигналізацій - 433 МГц, але, чим більше ваше місто, тим менше коштує його рекомендувати. Причина проста - цей діапазон вже переповнений безліччю малопотужних пристроїв, що створюють, тим не менш, шумовий потік, іноді можна порівняти з серйозним джаммером (в просторіччі - «глушилки». Можливо, хтось уже стикався з тим, що його машина вперто відмовлялася відкриватися на стоянці супермаркету - сигнал від брелока просто не міг пробитися через фон. Тому жителям мегаполісів, вибираючи автосигналізацію з радіобрелком, потрібно враховувати цей момент.

Виходу із ситуації на даний момент два. Можна застосовувати більш вузькі канали зв'язку - чим менше ширина каналу, тим менше через нього пройде перешкод, і тим легше відфільтрувати сигнал. Так, наприклад, надходить StarLine в своїй бюджетній серії - в ній як і раніше використовується 433-мегагерцевий діапазон, але узкоканальний приймач забезпечує непогану вибірковість.

Другий варіант - це зміна частотного діапазону взагалі. Це, до речі, ускладнить і роботу викрадача - вважати кодові посилки граббером, розрахованим на 433 МГц, буде просто не можна. Піонером на російському ринку в цьому плані став вітчизняний розробник - AlarmTrade з їх системами Pandora, які зараз працюють вже і в гігагерцевий діапазонах. Це ж починають застосовувати вже і великі азіатські виробники - наприклад, сучасні сигналізації Tomahawk працюють на частоті 868 МГц.

Будь радіопротокол, природно, повинен бути захищений. Ще не так давно він був вразливим місцем будь-якої сигналізації - вимоги до енергоефективності просто не давали використовувати і в сигнализациях, і особливо в брелоках досить потужні процесори, доводилося ускладнювати розтин коду обхідними методами. Виходило не завжди - особливо відзначилася в цьому плані серія Scher-Khan Logicar, яка хронічно переставала реагувати на штатний брелок, втрачаючи з ним синхронізацію, але для викрадачів ніякої проблеми не уявляла в принципі (думаю, ви вже зрозуміли, яка сигналізація стояла на першій машині в історії з вступу).

Однак, сучасна електроніка таки дала досить потужні і при цьому енергоефективні рішення. Завдяки цьому стала можливою реалізація єдиного методу, що забезпечує зараз захист від інтелектуального злому - діалогового коду з шифруванням AES. Принцип діалогового коду заснований на тому, що в кожному сеансі зв'язку «брелок-сигналізація» кожна команда повинна підтверджуватися запитом від центрального блоку, і тільки при правильній відповіді вона буде виконана.

Спочатку на нашому ринку подібним могли похвалитися тільки Magic Systems (власне, винахідники принципу), StarLine і Pandora, але зараз діалоговий код застосовують і в багатьох інших системах - наприклад, сигналізації KGB перейшли на нього в 2013 році.

Шифрування AES ж на даний момент вважається нереверсіруемим, тобто визначити кодову посилку можна тільки методом перебору. Найкоротший з використовуваних в сигнализациях варіантів - це AES128 з 128-бітовим ключем, який вже забезпечує ... Хм ... Як називається число з 38 нулями?

Однак в сигнализациях високого класу застосовуються і більш складні ключі - наприклад, актуальна лінійка сигналізацій Pandora вже частково перейшла на AES256, і, боюся, не за горами поява і AES512.

Але радиобрелок - це не єдиний спосіб валідації. Найчастіше розробники взагалі відмовляються від них, щоб підвищити захищеність системи.

GSM-сигналізації

Перший варіант, все більше завойовує популярність - це GSM-сигналізації (телематические системи). У перших з них управління сигналізацією здійснювалося через відправку СМС або дзвінок, що було не дуже зручно. Зараз, з поширенням мереж високоростного мобільного інтернету, найчастіше до сигналізацій дозволяється і інтернет-доступ через сайт виробника або випущене їм мобільний додаток для смартфонів. На цей спосіб перейшли вже всі «кити» вітчизняного ринку, але власникам смартфонів на Windows Phone доведеться вибирати між GSM-сигналізацією StarLine і StarLine: інші виробники додатків для цієї платформи не випускали.

носяться мітки

Другий варіант валідації - це носяться мітки, активно впроваджуються в системах Pandora. Ця компанія встигла навіть випустити власні смарт-годинник RW-04 і RW-71, що працюють одночасно і як мітка сигналізації. Головна перевага радіоміток в тому, що вони практично не «світяться» в навколишньому ефірі - з точки зору викрадача, власник машини користується тільки штатним радіоключ, однак, варто йому розкрити автомобіль, що не виявила мітку система включає тривогу і блокує запуск.

В якості мітки може використовуватися і смартфон - сигналізації з підтримкою Bluetooth надають таку можливість. Але це скоріше варто вважати маркетинговим ходом, особливо з огляду на швидкість, з якою сучасні смартфони висаджують акумулятори.

зони охорони

Цей термін має на увазі події, які однозначно призводять до включення режиму тривоги і спрацьовування блокувань. Класичний набір - це відкриття дверей / капота / багажника, розбиття скла (датчик удару), включення запалювання. Але цей набір можна назвати достатнім: наприклад, колеса з машини можна буде зняти спокійно.

Найкраще вибирати автосигналізацію з вбудованим або зовнішнім акселерометром - на сьогоднішній момент це must have для сигналізації. Акселерометр, він же датчик нахилу / кочення, спрацьовує при критичних швидкостях або величинах переміщення автомобіля з якої-небудь осі - так що при спробі піддомкратити машину або відбуксирувати її спрацює тривога. До речі, такі датчики допомагають вирішити ще одну проблему, з якою часто доводиться стикатися установників - багато клієнтів скаржаться на неефективну роботу датчика удару після легких дворових ДТП з «притиранням» стоїть на охороні автомобіля. Справа в тому, що датчик удару і не повинен спрацьовувати в подібних випадках - його «зоною відповідальності» є різкі удари, що віддають по всьому кузову, тобто в першу чергу розбиття скла. Виводячи ж його чутливість на такий рівень, що сигналізація спрацьовуватиме при притирання і поштовхах в бампер, можна стати об'єктом ненависті всіх сусідів. Акселерометр ж в подібних випадках можна налаштувати цілком адекватно.

Що стосується датчиків об'єму, то їх необхідність актуальна скоріше для мінівенів або мікроавтобусів, де контроль задньої частини кузова не буде зайвим. У легковий же машині вони фактично дублюватимуть концевики дверей (розтин) і датчик удару (розбиття скла).

Сигналізації зі зворотним зв'язком

Спочатку автомобільні сигналізації працювали по повністю одностороннього протоколу - брелок містив тільки передавач, в центральному блоці був тільки приймач. Всі можливості щодо оповіщення власника про тривогу покладалися на сирену, в кращому випадку - на модуль пейджера (це, по суті, було одностороннім прообразом сучасної телематики).

Для поліпшення захищеності автомобіля була використана логічна ідея - зробити сам брелок извещателем. У сигнализациях зі зворотним зв'язком і брелок, і центральний блок працюють в дуплексному режимі - отримавши команду, сигналізація виконує її і відправляє на брелок пакет даних з інформацією про свій стан. При спрацьовуванні тривоги також відправляється відповідна посилка на брелок - якщо він в зоні радиоприема, то на ньому спрацює тривожна індикація.

При спрацьовуванні тривоги також відправляється відповідна посилка на брелок - якщо він в зоні радиоприема, то на ньому спрацює тривожна індикація

Раніше (та й зараз в дешевих сигнализациях) для індикації тривоги використовувалися світлодіоди, зараз - рідкокристалічні екранчики. Щоб власник вже точно помітив, в брелок вбудовуються вибросигнал і пронизливий зумер. Для того, щоб мати максимальну можливість оповіщення, виробникам сигналізацій довелося серйозно збільшувати потужність передавальних пристроїв в центральних блоках - антенні модулі стали виносними, щоб установник міг розміщувати їх в найбільш оптимальному для роботи місці. У порівнянні з дешевими односторонніми системами «далекобійність» каналу виросла в рази. Однак, вибираючи автосигналізацію зі зворотним зв'язком, потрібно пам'ятати - реальні міські умови сильно обмежують радіус радіозв'язку - якщо виробник і заявляє радіус до 2 кілометрів, то можливо це буде хіба що в чистому полі. Сподіватися на дальність дії понад 300 метрів в місті не варто.

Сподіватися на дальність дії понад 300 метрів в місті не варто

Причому радіус оповіщення завжди більше, ніж то відстань, на якому автомобіль прийме команду від радиобрелока: позначається різна потужність передавачів в обох пристроях. Проте, найчастіше і цього досить (наприклад, коли машина паркується на іншій стороні будинку). Наявність зворотного зв'язку для сучасної сигналізації можна впевнено називати обов'язковим компонентом - в бюджетному сегменті її можливості покладені на радиобрелок, в більш досконалих моделях значно розширені телематикою.

автозапуск

Ще один камінь спотикання в суперечках. У мене є сильна підозра, що більше половини читачів статті подумає «адже так само простіше викрасти машину, мовляв, викрадач відразу ж почне шукати, де захований ключ». Це груба помилка, і в майбутньому не варто прислухатися до тих, хто в це вірить.

По-перше, викрадачеві не потрібно витрачати час на пошуки, де в машині захований обхідник іммобілайзера - а грамотний установник може заховати його вельми майстерно. Набагато простіше прописати в пам'ять контролера свій чіп - і набагато швидше, а саме швидкість важлива для викрадача. Так що навіть в самому примітивному варіанті, коли цілий ключ вставляється в рамковий обхідник, немає серйозного приводу побоюватися погіршення безпеки.

Крім того, вже досить давно розроблена технологія безключового обходу сигналізацій. На автомобілях з CAN-шиною можлива імітація розпізнавання чіпа без його фізичної присутності у зчитувача. Спочатку з'явилися безключового обхідники як окремі блоки (наприклад, Fortin F1 або серія iDataLink), потім самі сигналізації стали надавати таку можливість. Якщо вам потрібен автозапуск, а в списку потрапляють в бюджет сигналізацій є варіанти, що пропонують бесьключевой обхід для вашого автомобіля - краще вибирати саме таку сигналізацію. Такі пропозиції є вже і в досить бюджетному сегменті - можна згадати, наприклад, Pandora DX-50.

Про реальну ж необхідності автозапуску можна говорити тільки для бензинових автомобілів - на жаль, на холостому ходу дизельні мотори практично не гріються, і навіть при тривалих інтервалах прогріву взимку не вдасться насолодитися теплим автомобілем з ранку. Однак до каналів автозапуску можна підключити і передпусковий підігрівач, що для дизельного автомобіля буде ідеальним варіантом.

Саме ж управління автозапуском найзручніше в телематичних сигналізації. У міських умовах сигнал з радиобрелока не завжди може пробитися навіть на інший бік будинку, в той час як мобільний додаток або СМС-команда запустять двигун практично зі стовідсотковою ймовірністю.

У міських умовах сигнал з радиобрелока не завжди може пробитися навіть на інший бік будинку, в той час як мобільний додаток або СМС-команда запустять двигун практично зі стовідсотковою ймовірністю

Єдиний реальний мінус систем з автозапуском для автомобілів з МКПП - це неможливість його одночасної роботи з замками коробки передач - ті блокують коробку на задній швидкості, що, природно, виключає можливість використання автозапуску. Для автоматичних коробок все простіше - ті блокуються замками на «паркінгу», що нітрохи не завадить їм завестися. Взагалі, в силу особливостей АКПП на них автозапуск набагато зручніше - не потрібно виконувати алгоритм «програмної нейтралі», який на машинах з МКПП виключає залишення включеної передачі при постановці на охорону.

Супутникові системи

Інтеграція з системами геопозиционирования (спочатку GPS, а потім і ГЛОНАСС) зараз є другим обов'язковим компонентом телематичних систем. Головне, вибираючи подібну сигналізацію, розуміти, що весь функціонал супутникового сигналізації не буде нести реального захисту - досить забити перешкодами діапазони, використовувані системами геопозиционирования або стільниковим зв'язком, і можливість відстеження стану автомобіля стане недоступною.

Вибираючи супутникову сигналізацію, потрібно враховувати один момент - в найдешевших з них можливість визначення координат саме по супутникових систем - це опція, що вимагає докупкі GPS-антени. «З коробки» ж координати визначаються по LBS - базових станцій стільникового мережі, що забезпечує прийнятну точність тільки в місті.

Самі системи іноді виходять на ринок відверто сирими. Такою була, наприклад, Scher-Khan Universe 1 - маючи зовнішню GPS / ГЛОНАСС антену і знайшовши достатню кількість супутників, сигналізація могла давати помилку до 500 метрів (!), Причому в штатному додатку телефон, що працює виключно по LBS, опинявся набагато точніше, ніж інформація, отримана за двома супутниковим угрупованням.

Кращі бренди сигналізацій на нашому ринку

Як прийнято говорити в таких випадках, нижченаведена інформація відображає виключно думку автора і так далі.

Говорячи про вітчизняних виробників автосигналізацій, ми, природно, говоримо в першу чергу про Pandora і StarLine. Їхня продукція дійсно може забезпечити високий рівень захисту, плюс є розвинена мережа фірмових настановних центрів і добре працює техпідтримка - наприклад, встановивши сигналізацію StarLine в сертифікованому УЦ, можна розраховувати навіть на виїзд технічного спеціаліста на трасу «Нижні Васюки - Перелигін», якщо виникають проблеми. Однак в бюджетному сегменті працює тільки StarLine, Pandora ж більше позиціонується в середньому і преміальному - відповідно, вашу ідею купити звичайну сигналізацію зі звичайним же брелоком і за прийнятні гроші вони не підтримають. Деякі ж мінуси і нюанси є у систем обох марок - краще при виборі сигналізації для свого автомобіля проконсультуватися саме у установників фірмового центру. Наприклад, свого часу в «Канова» Pandora DXL не було прошивок на Renault Kangoo, а аналогове підключення на цю машину було аж ніяк не найзручнішим. StarLine ж, перейшовши в нинішньому поколінні на модульну систему, може багатьох заплутати - одна і так же сигналізація може продаватися в декількох комплектаціях, і з ними потрібно уважно знайомитися, щоб не купити на машину, де підключення по CAN оптимально, комплект без CAN-модуля .

Менш «на слуху» ім'я петербурзької компанії Magic Systems, хоча програш в маркетингу не означає програшу в надійності або ступеня захисту - їх протиугінні системи на зразок MS Agent Pro можна назвати одним з кращих пропозицій на нашому ринку.

З більш доступних варіантів непогані сучасні сигналізації Tomahawk - це стосується і якості збірки, і їх відповідності нинішнім вимогам. Побачити у азіатського виробника високочастотні радіомодулі, діалоговий код і 128-бітове шифрування за доступні гроші було приємно. Близькі до них і сигналізації KGB, які теж можна вважати гідним бюджетним вибором.

Детальніше про кращих моделях автосінгналізацій читайте в нашому рейтингу .

Сигналізації нижчого сегмента (тисячі їх!) Мало що можуть запропонувати в плані захисту. І, хоча навіть тут вже зустрічаються моделі з діалоговим кодом, їх стійкість до грубого злому не назвати серйозною, хоча б через неможливість створення розподілених ланцюгів блокувань запуску. Якщо ж врахувати, що при покупці дешевої сигналізації і на роботі установника прагнуть заощадити, то про серйозність захисту автомобіля складно говорити.

грамотна установка

Зрештою, саме від роботи установника залежить ефективність будь-якого пристрою проти викрадення. Неодноразово доводилося бачити автомобілі, де для отримання центрального блоку разом з пучком проводів досить було штовхнути ногою під «торпеду» - яка вже тут захист.

Як називається число з 38 нулями?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов