Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Gran Turismo 5 огляд. Частина 1. Краща гонка в світі для PS3 від Казунорі Ямаучи?

  1. невелике вступ
  2. Ящик Пандори
  3. ігрове меню
  4. Моя перша гонка
  5. гараж
  6. ліцензії
  7. Картинг і Наскар
  8. аналіз автопарку
  9. дощ
  10. Як повинно було бути
  11. висновок

Наша сеть партнеров Banwar

Рік випуску: 2010

Розробник: Polyphony Digital

Жанр: автосимулятор

Платформа: PS3

невелике вступ

Привіт, шановні шанувальники автомобільних симуляторів. Минув тиждень з моменту виходу GT 5, а в мережі так і не з'явилося жодного повноцінного україномовного огляду. Я вирішив виправити дану неув'язку, тим більше що гра вже добралася до Калінінграда.

Для початку хотілося б розставити всі крапки над «i». Мені 31 рік, і з серіалом Gran Turismo я знайомий не з чуток з самої першої частини, яка вийшла в далекому 1997 році. Після цього я грав в усі без винятку випуски, поки сьогодні мені не принесли на тригодинний тест великий і жахливий Gran Turismo 5, про який я вже публікував думки вголос на своєму блозі.

Знаю, знаю, зараз на мене обрушиться море критики, мовляв, гру спочатку потрібно пройти до кінця, а вже потім писати на неї рецензію. Але дозвольте, добродії, ми ж оглядає не сюжетною Uncharted 2 , God of War 3 або Metal Gear Solid 4 , Де кожна крупинка діалогу несе в собі певний сенс і може вплинути на кінцеве думку про гру.

Тут же все просто - автомобіль, дорога, чудова реакція і відмінний кермо Logitech Driving Force Pro , Який я не тільки завбачливо придбав незадовго до виходу Gran Turismo 5, але і піддав моддингу під себе .

І після цього вже не важливо, керуєте ви комашкою Suzuki Cappuccino, або ракетою Mercedes-Benz CLK-GTR Race Car, рукавички на руках, руки на кермі, а попереду нескінченна смуга дорожнього полотна. І значить ви в грі!

Щоб підтвердити максимальну об'єктивність свого огляду, хочу нагадати читачеві не тільки про наявний кермі і, природно, грі Gran Turismo 5 Prologue ,

але і повідомити, що в моїй особистій колекції знаходиться (і не стоїть без діла) можливо кращий автомобільний симулятор з усієї серії - Gran Turismo 4,

в який я частенько нарізаю кола довгими зимовими вечорами на своїй старенькій PS3 60Gb .

До того ж майте на увазі - я поки не витратив на колекційне видання гри 2999 рублів, тому просто не можу судити GT5 упереджено, щоб довести розумність придбання.

Отже, поїхали ...

Ящик Пандори

Не дарма я вжив на початку свого виступу епітети «великий» і «жахливий». Gran turismo 5 collector's edition саме так і виглядає. Диск з грою, кілька глянцевих фотографій 10х15 і масивна книга Apex упаковані в щільну картонну коробку з логотипом «GT5».

Блаженство для фаната і зайва тисяча рублів для рядового геймера, витрачена за пів кіло непотрібної макулатури. Чому не потрібною? Та тому, що навряд чи хтось буде читати всі сторінки «автомобільної біблії». По-перше, це просто нецікаво і нудно, а по-друге, небезпечно для здоров'я. Шрифт літер настільки дрібний, що до останньої сторінки ви маєте всі шанси грунтовно підсадити зір.

Але в сторону коробку - пора грати!

ігрове меню

Після досить тривалої установки потрапляємо в меню гри. Функція «аркадна гонка» нас поки не цікавить, відразу тиснемо на режим «GT» і ... потрапляємо в ігрове меню. Воно мене злегка налякало своєю структурою і кількістю налаштувань. Вибір кольору, фонового малюнка ... да нахрен нам все це потрібно! Куди подівся старий добрий інтерфейс четвертої частини,

від якого здавалося, ніби дійсно знаходишся в ігровому автомобільному світі.

У Gran Turismo 5 все набагато простіше - режими «A-spec» і «B-Spec», тренувальні заїзди, магазин удосконалень, нові і б / у авто, спеціальні гонки, отримання ліцензій, GT auto, як дві краплі води схожий зі своїм попередником,

і нудний гараж.

На цьому все.

Полазити по меню, я не знайшов ні режиму «Power and Speed», де можна випробувати залізного коня на 400м, 1000м та максимальну швидкість,

ні чемпіонатів від виробників. Зате є дивний вантажівка, нібито виконує доставку купленого авто від дилерів в ваш гараж. Безумовно, це одна з найголовніших родзинок в грі.

Ну да ладно, геть забобони, настав час приступати до перегонів!

Моя перша гонка

Заходжу я, значить, на ринок уживаних авто (він тут до речі всього один, а не три, як в GT4) і прицінююся до воза. Мій погляд падає на легендарний Chrysler PT Cruiser. Як тільки я натиснув кнопку вибору, і збільшене зображення машини з'явилося на екрані, картинка різонув по очах жахливими драбинками і жахливої ​​нестачею полігонів.

- Переді мною Gran Turismo 4 в HD !!! - вигукнув я німіючи.

Ще більше я здивувався, коли вийшов на смугу старту. Краї тіні мого Chrysler PT Cruiser рясніли такими величезними зубцями, що ними можна було пиляти дерева.

Проїхавши гонку до кінця, я зрозумів одне - поки Інтернет радує потенційного покупця GT5 божевільно красивими сканами машин, зробленими в фото-режимі, і порівнює їх зі справжніми авто, на ділі все йде набагато гірше - деталізація машин на 3-, траси порожні і мертві , ні про які нормальних пошкодженнях і мови бути не може.

Слава богу, в грі збереглася фірмова для серії фізика, характер гонок і інтерфейс в режимі управління машиною. Старим шанувальникам серіалу має сподобатися, адже відмінностей від GT4 при водінні стандартних машин практично немає.

При цьому загальний AL всіх п'ятнадцяти гоночних конкурентів на трасі здався мені трохи дивним. Опоненти штовхаються, пхаються і злобно гальмують на прямий, якщо ти висиш у них на хвості. Що називається - ні собі, ні людям. Така модель поведінки мене злегка розсмішила.

гараж

Увійшовши після гонки в гараж я отетерів - мого Chrysler PT Cruiser там не було! Виявилося, збоку була активна вкладка «Premiun». Варто зайти у вкладку «Standart» - і ось вона, моя улюблена колимага! У гаражі значилася ще і вкладка «Exclusives».

Ймовірно, їх видаватимуть після виграшу особливо складних чемпіонатів, - подумав я і кинувся заробляти ліцензії.

ліцензії

Старі добрі ліцензії. Тільки чому ж такі легкі. Ранг «B» я заробив граючи джойстиком, і при цьому не зробив жодного повтору! Половина заїздів була подолана на срібло. Як вожделенно я очікував свій подарунок за отримання ліцензії, а даремно - мені дали начебто непогану «Мазду», яка (тисяча чортів!) Теж виявилася класу стандарт.

До речі, згадуючи той же Gran Turismo 4, я здригаюся від думки, як доводилося корячиться на джойстику, щоб укластися хоча б в мінімальний час і отримати бронзу! На срібло і золото могли розраховувати тільки володарі хороших рулів.

Примітно, що машини, які беруть участь в заїздах на ліцензії, мабуть були преміальні, так як всі мали вигляд з салону. І тут я з повною відповідальністю можу сказати - графіка кокпіта з часів Gran Turismo 5 Prologue не покращилася ні на йоту. Більш того, салони малолітражок (ну навіщо їх було впихати в преміальні авто?) Виглядали на рідкість убого.

Картинг і Наскар

Проїхавши пару чемпіонатів і завоювавши «B» -ліцензії, я менш ніж за годину досяг третього рівня. Рівні тут введені для покупки машин, біля кожної з яких стоїть певна цифра (попахує Forza 3 , Чи не так?).

Ринок вживаних авто не пропонував жодної преміальної машини, зате милий вантажівка пригнав в мій гараж карт, не забувши здерти з мене бабки за якусь ексклюзивну фарбу.

І я вирішив - раз подарували карт, будемо брати участь в картингу.

Ну що тут можна сказати? І хороше, і погане.

Добре те, що всі карти мають кокпіт. Погано те, що ганяти на карті без керма НЕРЕАЛЬНО! Повірте мені, старому пропаленому гонщику! Начебто з картов починають осягати гоночне майстерність, але в Gran Turismo 5 все навпаки. Цю комашку заносить на кожному повороті, а при ударі в неї опонента кружляє по треку, як дзигу. Кермо життєво необхідний.

Наскар. Графіка і квадратура цих гоночних «танків» м'яко кажучи, лякає,

але, слава богу, є вид з салону.

Без керма тут теж не обійтися, незважаючи на здавалося б примітивні кільцеві гонки. Варто вискочити з безповітряному труби попереду автомобіля, що йде, і ваш власний запросто може втратити керування і поцілуватися з бетонною огорожею.

аналіз автопарку

Я, звичайно, розумію, що хорошого ніколи не буваємо багато, але це якщо воно гарне. Із заявленої в GT5 тисячі автомобілів близько восьмисот є графічним консольним шлаком для PS3, перекочували сюди прямо з Gran Turismo 4 для PlayStation 2 .

І лише двісті по справжньому деталізовані, але, зауважу, нітрохи не краще, ніж в Gran Turismo 5 Prologue (де їх і так було вже близько ста).

Якщо ж поглянути на іменування списку заявлених авто, то стає зовсім сумно:

  • Chevrolet Camaro - 9 шт.
  • Chevrolet Chevelle - 15 шт.
  • Dodge Viper - 8 шт.
  • Ford GT - 7 шт.
  • Honda CIVIC - 13 шт.
  • Honda INTEGRA - 7 шт.
  • Honda S2000 - 18 шт.
  • Mazda MX-5 - 22 шт.
  • Mitsubishi Lancer Evolution - 19 шт.
  • Nissan SKYLINE - 41 шт.

Чуєте? Всього десять марок різних модифікацій, а вже на добрі півсотні набралося!

Залишається запитати, чим Казунорі Ямаучи займався два з гаком роки з моменту виходу Gran Turismo 5 Prologue? Давав інтерв'ю і відточував власну майстерність водіння?

дощ

Залишилося зацінити з помпою розрекламовані погодні ефекти, які так соковито виглядали в низькій роздільній здатності на роликах youtube.

У режимі «GT» я поки не доріс до трас до мінливих погодних умов, тому вийшов в режим «Швидка гонка», вибрав проливний дощ і навороченную преміум тачку.

При гонці від третьої особи належного ефекту радості не настав - графічно все дуже і дуже посередньо. А ось вид з салону радує реалізмом ... перші двадцять секунд. Потім починаєш помічати, що дощ весь час ллє однаково і в одному напрямку, а на бічному склі взагалі висить тупий заскріптованних каплепад, від якого хочеться не те сміятися, не те плакати.

У таких випадках я кажу:

- Хлопців, якщо не можете зробити нормально, не ліпіть капелюх! Краще не робіть взагалі.

Як повинно було бути

Gran Tutismo 5 випускався так довго, що, з'явившись на світ, явно відстав від свого часу.

Ямаучи потрібно було взяти за основу стару базу (тим більше вона була в Gran Turismo 4), відточують стільки років, змоделювати автопарк на 300-400 машин в сучасній графіці (з кокпіта і іншим), прибрати під три чорти пошкодження і дурну погоду, трохи пожвавити траси і процес їзди, і випустити Gran Turismo 5 півтора роки тому, як і планувалося. Але амбітний японець захотів всього і відразу, і приготував нам сумнівний вінегрет, який буде доопрацьовуватися всілякими платними доповненнями і за наш з вами рахунок.

І все це на тлі того, що Пролог давно окупив витрати на розробку себе, свого старшого брата, і забезпечення безбідної старості всіх без винятку співробітників Sony, включаючи мийників вікон - вихідців з Киргизстану.

висновок

Якщо ви вирішили купити цю гру, ще раз переконаєтеся в тому, що:

  1. Ви старий фанат серіалу Gran Turismo
  2. Вам явно замало GT4 або GT5 Prologue
  3. У вас є офіційно підтримуваний кермо
  4. Ви розумієте, що продукт ще дуже сирий
  5. 2999 рублів вже давно накопичені і лежать в затишному місці (ц��каво, в якому?)

продовження

автор: "Барахолкін"

Чому не потрібною?
Ну навіщо їх було впихати в преміальні авто?
Ну що тут можна сказати?
Чуєте?
Залишається запитати, чим Казунорі Ямаучи займався два з гаком роки з моменту виходу Gran Turismo 5 Prologue?
Давав інтерв'ю і відточував власну майстерність водіння?
?каво, в якому?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов