Наша сеть партнеров Banwar
Днями нам нарешті показали , Як грається Gran Turismo Sport . Відкрите бета-тестування довелося скасувати, щоб встигнути до релізу, але загальне враження вийшло скласти по трансляції.
Публіка розділилася на два табори: одні залишилися впевненими в непохитності Gran Turismo ( «Геть Forza, геть інші гонки!»), А інші скаржилися на графіку, звук і на те, що машини не б'ються. Буду чесний: мене теж багато збентежило, додавати коментарі останніх увігнали в ще більшу нудьгу. Суть Gran Turismo не в графіці, не в звуці і вже тим більше не в пошкодженнях.
Давайте розберемося, чому деякими речами в GT Sport пожертвували на догоду головної мети ... і що це взагалі за мету.
На графіку звернули увагу перш за все. Судячи з усього, картинка зробить лише невеликий якісний крок вперед. Вона не вразить реалістичними погодними ефектами, як DriveClub , Або загальним візуальним рядом, як Forza Motorsport 6 . Оточення порівняно простеньке, глядачі - вирізані і приклеєні (що, втім, ледь помітно при швидкій їзді).
Тут ось у чому штука. Polyphony Digital ніколи не позиціонували Gran Turismo як гру з передової графікою, проте автомобілі завжди робили на рівні - гра ж про автомобілі. Так, щоб ними можна було милуватися, клацати з різних ракурсів на тлі фотошпалер, і так далі.
А в оточенні важливіше деталі. З огляду на скрупульозність японців, з геометрією всіх дев'ятнадцяти трас все буде добре. Коли в моду ще не увійшло лазерне сканування, вони самі відвідували треки і чи не вручну заміряли кути поворотів, а тепер їм в цьому допомагають нові технології.
► Звук поки засмучує найбільше, але сподіваюся, що до релізу його хоча б трохи поліпшать.
В останніх частинах Gran Turismo найбільше нарікань викликали штучно-синтетичне звучання автомобілів. Рік тому, коли до Polyphony Digital приєднався звуковий інженер Майк Кавьіцель , Який у минулому працював над Forza Motorsport, з'явилася надія, що вже тепер за проблему візьмуться.
На жаль, поки виразних змін я не помітив. Якщо судити по стриму, машини все так само дзижчать і гудуть. Ні щодо глухий движок Mazda Roadster MX 5 , Ні гарчання турбированного мотора Audi R18 TDI не асоціюються з роботою чогось справжнього, металевого.
► У разі множинних аварій, за правилами реальних гонок, учасники повинні вишикуватися в пелотон.
Так було і в останніх двох частинах серії. Багатьох це дратувало і тоді, але все однаково їздили з захватом. Адже Gran Turismo - гра про чисте проходження поворотів і безконтактні обгони, як і автоспорт в цілому. Саме тому, коли в показаннях на трансляції гонках траплялися масові аварії, змагання припинялося, щоб всі учасники зайняли свої позиції в пелотоні і спокійно продовжили заїзд.
Є ймовірність, що, як і в минулих випусках, пошкодження автомобілів будуть відкриватися в грі з часом або що їх допрацюють до релізу. Проте ще раз нагадаю: як і в будь-якому симуляторі з ліцензованими авто, тут з-за суворих вимог виробників навряд чи вдасться розбити машину в мотлох. Найбільше - пом'яти кузов, вивести з ладу ходову і двигун.
► Відомо, що повернеться ралі, але ми-то знаємо, що це не основна дисципліна GT.
Розробники Gran Turismo ніколи не прагнули досягти успіху в технологічному плані. З самої першої частини, з 1997 року, вони роблять гри про автомобілі і не змінюють собі. Ігри про водіння, де ти борешся сам з собою, зі складнощами траси, зі сліпим поворотом «штопор» треку Лагуна-Сека , Нарешті.
Початкова філософія Gran Turismo, яку пізніше перейняли інші, полягала в тому, що тут легко сісти в автомобіль і освоїти його, але потрібно вчитися ганяти на високих швидкостях. Машина не підкоряється волі гравця так запросто, і помилки призводять до втрати контролю.
Тому в GT Sport все сто сімнадцять офлайнових змагань будуть навчати водінню через випробування і практику на трасах. Щоб самий зелений з новачків, вперше сів за кермо (бажано саме за кермо), підготував себе до головного - до серйозних мережевим змагань. Саме навколо них і буде побудована гра.
► Змагання будуть супроводжуватися коментарями професіоналів, а за учасників можна повболівати, запустивши пряму трансляцію з меню гри.
Нагадаю, що це не номерна частина, а відгалуження. Його завдання - розвинути ідею GT Academy . Раніше випускники цієї «школи» після відбіркового туру в грі і реального навчання за особливою програмою заробляли право на участь у серйозному змаганні.
Мультіплеер GT Sport скорочує цю процедуру. За задумом, тут в щотижневих заїздах будуть відбиратися найкращі для участі в двох фіналах боротьби за Національний кубок і Кубок виробників. Переможців будуть вшановувати нарівні (і на одній сцені) з переможцями ралі і «Формули-1», а потім їм вручать міжнародну ліцензію FIA . Вона, на секундочку, дає право на участь в справжніх перегонах.
Після цього, звичайно, має бути ще потренуватися, але це тонкощі. Цікавіше дізнатися, чи підтримають цю програму в нашій країні.
Здавалося б, якщо на основі мультіплеєрних матчів більшості ігор можна організувати киберспортівниє змагання, то чому не можна на базі мультиплеєра гонки влаштувати автоспортивні чемпіонати? .. Насправді можна, і це (навіть якщо не брати до уваги давні ініціативи на кшталт киберспортівной Need for Speed) довели ще в iRacing . Там, якщо що, призові фонди турнірів доходять до суми в $ 25 000.
У GT Sport інше завдання - зблизити віртуальний автоспорт з реальним і популяризувати його. Серія давно до цього прагнула, і поки немає підстав вважати, що в цей раз що-небудь піде не так. Ми ще обговоримо це в листопаді, коли GT Sport вийде. Тоді ж і оцінимо в повній мірі гру як симулятор і подивимося, чи народиться на наших очах нова дисципліна в автоспорті.
Здавалося б, якщо на основі мультіплеєрних матчів більшості ігор можна організувати киберспортівниє змагання, то чому не можна на базі мультиплеєра гонки влаштувати автоспортивні чемпіонати?