Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Gran Turismo Sport. Чого побоюватися і заради чого чекати?

Наша сеть партнеров Banwar

Днями нам нарешті показали , Як грається Gran Turismo Sport . Відкрите бета-тестування довелося скасувати, щоб встигнути до релізу, але загальне враження вийшло скласти по трансляції.

Публіка розділилася на два табори: одні залишилися впевненими в непохитності Gran Turismo ( «Геть Forza, геть інші гонки!»), А інші скаржилися на графіку, звук і на те, що машини не б'ються. Буду чесний: мене теж багато збентежило, додавати коментарі останніх увігнали в ще більшу нудьгу. Суть Gran Turismo не в графіці, не в звуці і вже тим більше не в пошкодженнях.

Давайте розберемося, чому деякими речами в GT Sport пожертвували на догоду головної мети ... і що це взагалі за мету.

На графіку звернули увагу перш за все. Судячи з усього, картинка зробить лише невеликий якісний крок вперед. Вона не вразить реалістичними погодними ефектами, як DriveClub , Або загальним візуальним рядом, як Forza Motorsport 6 . Оточення порівняно простеньке, глядачі - вирізані і приклеєні (що, втім, ледь помітно при швидкій їзді).

Тут ось у чому штука. Polyphony Digital ніколи не позиціонували Gran Turismo як гру з передової графікою, проте автомобілі завжди робили на рівні - гра ж про автомобілі. Так, щоб ними можна було милуватися, клацати з різних ракурсів на тлі фотошпалер, і так далі.

А в оточенні важливіше деталі. З огляду на скрупульозність японців, з геометрією всіх дев'ятнадцяти трас все буде добре. Коли в моду ще не увійшло лазерне сканування, вони самі відвідували треки і чи не вручну заміряли кути поворотів, а тепер їм в цьому допомагають нові технології.

Коли в моду ще не увійшло лазерне сканування, вони самі відвідували треки і чи не вручну заміряли кути поворотів, а тепер їм в цьому допомагають нові технології

► Звук поки засмучує найбільше, але сподіваюся, що до релізу його хоча б трохи поліпшать.

В останніх частинах Gran Turismo найбільше нарікань викликали штучно-синтетичне звучання автомобілів. Рік тому, коли до Polyphony Digital приєднався звуковий інженер Майк Кавьіцель , Який у минулому працював над Forza Motorsport, з'явилася надія, що вже тепер за проблему візьмуться.

На жаль, поки виразних змін я не помітив. Якщо судити по стриму, машини все так само дзижчать і гудуть. Ні щодо глухий движок Mazda Roadster MX 5 , Ні гарчання турбированного мотора Audi R18 TDI не асоціюються з роботою чогось справжнього, металевого.

Ні щодо глухий движок   Mazda Roadster MX 5   , Ні гарчання турбированного мотора   Audi R18 TDI   не асоціюються з роботою чогось справжнього, металевого

► У разі множинних аварій, за правилами реальних гонок, учасники повинні вишикуватися в пелотон.

Так було і в останніх двох частинах серії. Багатьох це дратувало і тоді, але все однаково їздили з захватом. Адже Gran Turismo - гра про чисте проходження поворотів і безконтактні обгони, як і автоспорт в цілому. Саме тому, коли в показаннях на трансляції гонках траплялися масові аварії, змагання припинялося, щоб всі учасники зайняли свої позиції в пелотоні і спокійно продовжили заїзд.

Є ймовірність, що, як і в минулих випусках, пошкодження автомобілів будуть відкриватися в грі з часом або що їх допрацюють до релізу. Проте ще раз нагадаю: як і в будь-якому симуляторі з ліцензованими авто, тут з-за суворих вимог виробників навряд чи вдасться розбити машину в мотлох. Найбільше - пом'яти кузов, вивести з ладу ходову і двигун.

Найбільше - пом'яти кузов, вивести з ладу ходову і двигун

► Відомо, що повернеться ралі, але ми-то знаємо, що це не основна дисципліна GT.

Розробники Gran Turismo ніколи не прагнули досягти успіху в технологічному плані. З самої першої частини, з 1997 року, вони роблять гри про автомобілі і не змінюють собі. Ігри про водіння, де ти борешся сам з собою, зі складнощами траси, зі сліпим поворотом «штопор» треку Лагуна-Сека , Нарешті.

Початкова філософія Gran Turismo, яку пізніше перейняли інші, полягала в тому, що тут легко сісти в автомобіль і освоїти його, але потрібно вчитися ганяти на високих швидкостях. Машина не підкоряється волі гравця так запросто, і помилки призводять до втрати контролю.

Тому в GT Sport все сто сімнадцять офлайнових змагань будуть навчати водінню через випробування і практику на трасах. Щоб самий зелений з новачків, вперше сів за кермо (бажано саме за кермо), підготував себе до головного - до серйозних мережевим змагань. Саме навколо них і буде побудована гра.

► Змагання будуть супроводжуватися коментарями професіоналів, а за учасників можна повболівати, запустивши пряму трансляцію з меню гри.

Нагадаю, що це не номерна частина, а відгалуження. Його завдання - розвинути ідею GT Academy . Раніше випускники цієї «школи» після відбіркового туру в грі і реального навчання за особливою програмою заробляли право на участь у серйозному змаганні.

Мультіплеер GT Sport скорочує цю процедуру. За задумом, тут в щотижневих заїздах будуть відбиратися найкращі для участі в двох фіналах боротьби за Національний кубок і Кубок виробників. Переможців будуть вшановувати нарівні (і на одній сцені) з переможцями ралі і «Формули-1», а потім їм вручать міжнародну ліцензію FIA . Вона, на секундочку, дає право на участь в справжніх перегонах.

Після цього, звичайно, має бути ще потренуватися, але це тонкощі. Цікавіше дізнатися, чи підтримають цю програму в нашій країні.

Здавалося б, якщо на основі мультіплеєрних матчів більшості ігор можна організувати киберспортівниє змагання, то чому не можна на базі мультиплеєра гонки влаштувати автоспортивні чемпіонати? .. Насправді можна, і це (навіть якщо не брати до уваги давні ініціативи на кшталт киберспортівной Need for Speed) довели ще в iRacing . Там, якщо що, призові фонди турнірів доходять до суми в $ 25 000.

У GT Sport інше завдання - зблизити віртуальний автоспорт з реальним і популяризувати його. Серія давно до цього прагнула, і поки немає підстав вважати, що в цей раз що-небудь піде не так. Ми ще обговоримо це в листопаді, коли GT Sport вийде. Тоді ж і оцінимо в повній мірі гру як симулятор і подивимося, чи народиться на наших очах нова дисципліна в автоспорті.

Здавалося б, якщо на основі мультіплеєрних матчів більшості ігор можна організувати киберспортівниє змагання, то чому не можна на базі мультиплеєра гонки влаштувати автоспортивні чемпіонати?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов