Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Great Wall Hover (Н2, Н3) - «чайна» SUV

Наша сеть партнеров Banwar

Грейт Вол Ховер яскравий представник універсальних позашляховиків. Він є копією японського позашляховика Isuzu Axiom. Виробництво китайського позашляховика почалося в 2005 році. Збірка проводилася в Китаї і в Росії. З 2006 року «Ховер» випускалися в Підмосков'ї в селищі Гжель.

З 2006 року «Ховер» випускалися в Підмосков'ї в селищі Гжель

Great Wall Hover H2

За час свого існування Ховер зазнав два рестайлінгу. Перший представник мав позначення «Н2». У 2010 році після модернізації Hover отримав індекс «Н3», а в 2011 році - «Н5».

двигуни

Бензинові двигуни - ліцензійні копії моторів «Mitsubishi». Всі силові агрегати зарекомендували себе з позитивного боку, як дуже надійні і невибагливі. Вони мають привід ГРМ ремінного типу.

«Н2» оснащувався мотором 2,4 л 4G64 потужністю 130 к.с. На цих позашляховиках Російської збірки кінця 2007 року і 2008 року після 60 - 80 тис. Км доводилося міняти прокладку ГБЦ через «пробою» між 1-м і 2-м циліндрами. Причина крилася в недотягнутого болтах ГБЦ в районі 1-го і 2-го циліндрів. У двигунах з простягнутими болтами (в профілактичних цілях) таких неприємностей не виникало. Насос водяного охолодження потребує заміни після 100 000 км.

Насос водяного охолодження потребує заміни після 100 000 км

Great Wall Hover H3 (2010 р - т.ч.) оснащувався більш слабким 2-х літровим мотором 4G63 потужністю 122 к.с.

У 2007 році в лінійці моторів з'явився дизельний агрегат об'ємом 2,8 літра і потужністю 95 л.с. Нарікань він не викликає. Привід ГРМ ремінний. Паливний фільтр слід міняти кожні 10 000 км (500 - 1500 рублів). Свічки виходжують більше 70 - 90 тис. Км. Форсунки служать більше 100 000 км. Після 100 000 км, скоріше за все, доведеться замінити прокладку впускного колектора. Про це підкаже поява масла з боку стартера, і падіння його рівня.

Витрата палива для позашляховика цілком нормальний. У місті йому знадобиться 13 - 15 літрів на 100 км і 9 - 10 літрів на трасі. Дизель споживає близько 9 літрів в місті і 7-7,5 літрів на шосе.

Трансмісія

Все Ховер комплектувалися 5-ступінчастою механічною коробкою передач. До її роботі у власників чимало претензій. Наприклад, шум і нечіткі перемикання. У Hover «Н2» при пробігу понад 100 тис. Км відзначено кілька випадків виходу з ладу коробки з-за розсипався підшипника проміжного вала. Після 100 000 км заміни підшипників первинного, вторинного і проміжного валів, скоріше за все, не уникнути. При великому пробігу можлива поява слідів течі сальника первинного вала.

Зчеплення - довгожитель. Його заміна може знадобитися лише після 120 - 160 тис. Км. Любителі «позажигать», швидше за все, будуть змушені зробити це набагато раніше - вже після 60 - 90 тис. Км. Вартість комплекту зчеплення у офіційних дилерів близько 7000 рублів, в магазині - близько 3 - 4 тис. Рублів.

Після 80 - 100 тис. Км можлива поява вібрацій в діапазоні швидкостей 60 - 80 км / год через розбиту хрестовини заднього кардана. При рідкісної їзді з включеним повним приводом можлива поява вібрацій при підключенні «передка» через закисания хрестовин переднього кардана.

При рідкісної їзді з включеним повним приводом можлива поява вібрацій при підключенні «передка» через закисания хрестовин переднього кардана

Isuzu Axiom (2001 - 2004 рр.)

Ходова

Проблеми з підвіскою з'являються не раніше 70 - 90 тис. Км. При такому пробігу нерідко виникає необхідність в протяжке підвіски. Пізніше здаються і передні амортизатори, які починають потіти і постукувати. Кульові і салентблоки підходять до заміни після 80 - 100 тис. Км.

Від скрипу, що виходить із району задніх амортизаторів, нерідко вдається позбутися шляхом нехитрої операції, що полягає в перестановці тарельчатой ​​шайби чашкою до гумки.

Після 80 - 100 тис. Км були випадки виходу з ладу насоса гідропідсилювача (починав гудіти). Вартість насоса близько 10 000 рублів. Але поспішати міняти його не варто. Ввернути насос до життя можна, відновивши підшипник (300 - 500 рублів).

Передні гальмівні колодки виходжують 40 - 50 тис. Км. При їх заміні не забудьте змастити направляючі супортів, в іншому випадку через 60 000 км вони закисають, що викликає підклинювання гальм. Передні гальмівні диски доведеться замінити після 60 - 80 тис. Км (від 3,5 тис. До 6 тис. Рублів), а задні - через 80 - 100 тис. Км.

Інші проблеми і несправності

Пробка заправної горловини паливного бака нерідко завдає клопоту. Нутрощі її замку іржавіють, а взимку примерзають. Механізм замка необхідно регулярно обробляти водовідштовхувальним складом. Слабке ущільнення гофри задніх дверей, що захищає дроти і трубки, сприяє проникненню води в багажник. Усунути неприємне явище можна, зробивши наплив з герметика по контуру отвору, в яке вставлена ​​гофра.

Двірники дуже не люблять «примерзання». Слабенький привід тут же здається, злітаючи з втулки або зрізуючи шліци в повідку. Новий привід в зборі обійдеться в 600 рублів.

Лакофарбове покриття Ховер дуже кволе і нестійке до агресивного впливу зовнішнього середовища. Щоб позбавити себе від подальших розчарувань, краще не скупитися на антикорозійну обробку. А при появі відколів, їх необхідно відразу ж усувати. Перші ознаки корозії з'являються після 4-х років експлуатації. В основному вогнища виникають навколо держ номера - на задніх дверях в місці прилягання рамки до кузова. Невеликі осередки можна виявити навколо передніх фар, на арках коліс і під обшивкою дверей.

На Great Wall Hover H2 зі шкіряним оздобленням салону вже після 60 000 км обтирається кермо і водійське сидіння. «Цвіркуни» в салоні - нерідке явище. Часто скриплять кріплення відкидних спинок заднього сидіння і обшивка дверей.

Багато власників скаржаться на брак тепла в холодну пору. Причина в негерметичной системі підведення повітря. Місця з'єднання блоків вентилятора / кондиціонера загерметизовані кволими поролоновими ущільнювачами. Після доопрацювання місць з'єднання елементів воздуховода сплено, картина змінюється кардинальним чином. У салоні з'являється довгоочікуване тепло.

На машинах 2008 року після 70 - 80 тис. Км часом починає підтікати радіатора опалювача.

укладення

Головні конкуренти Грейт Вол Ховер - УАЗ Патріот і Шевроле-Нива. На їх фоні Ховер виглядає більш ніж гідно і має набагато менше проблем. Цей пристойний універсальний позашляховик програє їм тільки в ціні.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов