Наша сеть партнеров Banwar
Грейт Вол Ховер яскравий представник універсальних позашляховиків. Він є копією японського позашляховика Isuzu Axiom. Виробництво китайського позашляховика почалося в 2005 році. Збірка проводилася в Китаї і в Росії. З 2006 року «Ховер» випускалися в Підмосков'ї в селищі Гжель.
Great Wall Hover H2
За час свого існування Ховер зазнав два рестайлінгу. Перший представник мав позначення «Н2». У 2010 році після модернізації Hover отримав індекс «Н3», а в 2011 році - «Н5».
двигуни
Бензинові двигуни - ліцензійні копії моторів «Mitsubishi». Всі силові агрегати зарекомендували себе з позитивного боку, як дуже надійні і невибагливі. Вони мають привід ГРМ ремінного типу.
«Н2» оснащувався мотором 2,4 л 4G64 потужністю 130 к.с. На цих позашляховиках Російської збірки кінця 2007 року і 2008 року після 60 - 80 тис. Км доводилося міняти прокладку ГБЦ через «пробою» між 1-м і 2-м циліндрами. Причина крилася в недотягнутого болтах ГБЦ в районі 1-го і 2-го циліндрів. У двигунах з простягнутими болтами (в профілактичних цілях) таких неприємностей не виникало. Насос водяного охолодження потребує заміни після 100 000 км.
Great Wall Hover H3 (2010 р - т.ч.) оснащувався більш слабким 2-х літровим мотором 4G63 потужністю 122 к.с.
У 2007 році в лінійці моторів з'явився дизельний агрегат об'ємом 2,8 літра і потужністю 95 л.с. Нарікань він не викликає. Привід ГРМ ремінний. Паливний фільтр слід міняти кожні 10 000 км (500 - 1500 рублів). Свічки виходжують більше 70 - 90 тис. Км. Форсунки служать більше 100 000 км. Після 100 000 км, скоріше за все, доведеться замінити прокладку впускного колектора. Про це підкаже поява масла з боку стартера, і падіння його рівня.
Витрата палива для позашляховика цілком нормальний. У місті йому знадобиться 13 - 15 літрів на 100 км і 9 - 10 літрів на трасі. Дизель споживає близько 9 літрів в місті і 7-7,5 літрів на шосе.
Трансмісія
Все Ховер комплектувалися 5-ступінчастою механічною коробкою передач. До її роботі у власників чимало претензій. Наприклад, шум і нечіткі перемикання. У Hover «Н2» при пробігу понад 100 тис. Км відзначено кілька випадків виходу з ладу коробки з-за розсипався підшипника проміжного вала. Після 100 000 км заміни підшипників первинного, вторинного і проміжного валів, скоріше за все, не уникнути. При великому пробігу можлива поява слідів течі сальника первинного вала.
Зчеплення - довгожитель. Його заміна може знадобитися лише після 120 - 160 тис. Км. Любителі «позажигать», швидше за все, будуть змушені зробити це набагато раніше - вже після 60 - 90 тис. Км. Вартість комплекту зчеплення у офіційних дилерів близько 7000 рублів, в магазині - близько 3 - 4 тис. Рублів.
Після 80 - 100 тис. Км можлива поява вібрацій в діапазоні швидкостей 60 - 80 км / год через розбиту хрестовини заднього кардана. При рідкісної їзді з включеним повним приводом можлива поява вібрацій при підключенні «передка» через закисания хрестовин переднього кардана.
Isuzu Axiom (2001 - 2004 рр.)
Ходова
Проблеми з підвіскою з'являються не раніше 70 - 90 тис. Км. При такому пробігу нерідко виникає необхідність в протяжке підвіски. Пізніше здаються і передні амортизатори, які починають потіти і постукувати. Кульові і салентблоки підходять до заміни після 80 - 100 тис. Км.
Від скрипу, що виходить із району задніх амортизаторів, нерідко вдається позбутися шляхом нехитрої операції, що полягає в перестановці тарельчатой шайби чашкою до гумки.
Після 80 - 100 тис. Км були випадки виходу з ладу насоса гідропідсилювача (починав гудіти). Вартість насоса близько 10 000 рублів. Але поспішати міняти його не варто. Ввернути насос до життя можна, відновивши підшипник (300 - 500 рублів).
Передні гальмівні колодки виходжують 40 - 50 тис. Км. При їх заміні не забудьте змастити направляючі супортів, в іншому випадку через 60 000 км вони закисають, що викликає підклинювання гальм. Передні гальмівні диски доведеться замінити після 60 - 80 тис. Км (від 3,5 тис. До 6 тис. Рублів), а задні - через 80 - 100 тис. Км.
Інші проблеми і несправності
Пробка заправної горловини паливного бака нерідко завдає клопоту. Нутрощі її замку іржавіють, а взимку примерзають. Механізм замка необхідно регулярно обробляти водовідштовхувальним складом. Слабке ущільнення гофри задніх дверей, що захищає дроти і трубки, сприяє проникненню води в багажник. Усунути неприємне явище можна, зробивши наплив з герметика по контуру отвору, в яке вставлена гофра.
Двірники дуже не люблять «примерзання». Слабенький привід тут же здається, злітаючи з втулки або зрізуючи шліци в повідку. Новий привід в зборі обійдеться в 600 рублів.
Лакофарбове покриття Ховер дуже кволе і нестійке до агресивного впливу зовнішнього середовища. Щоб позбавити себе від подальших розчарувань, краще не скупитися на антикорозійну обробку. А при появі відколів, їх необхідно відразу ж усувати. Перші ознаки корозії з'являються після 4-х років експлуатації. В основному вогнища виникають навколо держ номера - на задніх дверях в місці прилягання рамки до кузова. Невеликі осередки можна виявити навколо передніх фар, на арках коліс і під обшивкою дверей.
На Great Wall Hover H2 зі шкіряним оздобленням салону вже після 60 000 км обтирається кермо і водійське сидіння. «Цвіркуни» в салоні - нерідке явище. Часто скриплять кріплення відкидних спинок заднього сидіння і обшивка дверей.
Багато власників скаржаться на брак тепла в холодну пору. Причина в негерметичной системі підведення повітря. Місця з'єднання блоків вентилятора / кондиціонера загерметизовані кволими поролоновими ущільнювачами. Після доопрацювання місць з'єднання елементів воздуховода сплено, картина змінюється кардинальним чином. У салоні з'являється довгоочікуване тепло.
На машинах 2008 року після 70 - 80 тис. Км часом починає підтікати радіатора опалювача.
укладення
Головні конкуренти Грейт Вол Ховер - УАЗ Патріот і Шевроле-Нива. На їх фоні Ховер виглядає більш ніж гідно і має набагато менше проблем. Цей пристойний універсальний позашляховик програє їм тільки в ціні.