Наша сеть партнеров Banwar
Китайські автовиробники докладають все більше зусиль в своїх останніх спробах закріпитися в Європі. Вони створили висококласні бренди, призначені для того, щоб залучити глобальних покупців. В добавок вони акцентували увагу на своїх технологічних досягненнях, колаборації з глобальними мегапоставщікамі і командами менеджменту, які набрані з колишніх керівників європейських автомобільних компаній.
Нові підходи були продемонстровані в минулому місяці на Франкфуртському автосалоні 2017 , Де китайські важковаговики, включаючи Great Wall Motor і Chery Automobile заявили про свій намір в найближчі кілька років почати продажі в Європі серйозних, розвинених позашляховиків і кросоверів (SUV).
Wey, новий висококласний бренд Great Wall показав версії своїх кросоверів, VV5 і VV7 для китайського ринку, а також концепт електричного автомобіля XEV.
Новий висококласний бренд в складі Great Wall Wey показав у Франкфурті концепт електричного автомобіля XEV. Терміни появи Wey в Європі поки не визначені.
Chery представив компактний кросовер TX (на заголовному фото), першу модель свого нового висококласного бренду Exeed, націленого на глобальних покупців.
На стенді Borgward, німецького бренду відродженого за допомогою китайських інвестицій, красувався кросовер BX7 , Який вже надійшов у продаж в Китаї, і вийде на європейський ринок в цьому році. Однак справжньою зіркою Borgward став чудовий концепт Isabella.
Byton, стартар з китайським фінансуванням, який є частиною Future Mobility і зараз будує завод в Нанкіні, показав під час днів для преси електричний позашляховик, виробництво якого очікується в 2019 році.
Інші китайські гравці першої ліги, включають входить до складу Geely Lynk & CO , Який заявляє про початок європейських продажів свого кросовера 01 в 2019 році, і MG, британської марки належить SAIC, яка планує розширитися за межі Великобританії на інші країни Європи також в 2019 році.
У Франкфурті Borgward дебютував з концептом Isabella. А продажі кросовера BX7 в Європі бренд планує до кінця цього року.