Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Грижа на колесі: чи можу я їздити і чим небезпечна?


Опубликованно 14.02.2018 00:30

Наша сеть партнеров Banwar

Дорожня ситуація деколи непередбачувана. Ніхто не застрахований від каменів на лобовому, але і від пошкоджень дисків. Але сьогодні ми поговоримо про дещо іншому, але не менш поширена проблема. Це бічна грижа на колесі. Чи можна їхати з такою несправністю? Як я можу ремонт? Відповіді на ці та інші питання ми дізнаємося зараз. характеристика

Що означає пахова грижа? Це на автошини ушкодження у вигляді вм'ятин. Такі можуть в різних сферах. Не обов'язково, щоб грижа була на зовнішньому краю. Часто вона з'являється в прихованих місцях. Це зворотна сторона шини, яка ховається за аркою. Ці опуклості можна побачити тільки на підйомнику або сильно видалити жорсткий диск в сторону. Але є і чужі ознак, за якими можна визначити несправність. Про них ми опишемо нижче. Як дізнатися?

Варто відзначити, що не завжди ці пошкодження можна замінити візуально. І справа не в грижа на задній частині шини. Іноді простір боковій стінці ховається в порожнинах і залишається невидимим. Але явною ознакою наявності таких пошкоджень, поведінка автомобіля на швидкості. Водій відчуває помітне биття керма на швидкості понад 60 кілометрів на годину вище. З ростом швидкості коливань даних буде тільки рости. І вони будуть не тільки на кермі, але і на кузов.

Що робити в такому випадку? При виникненні таких симптомів забрати автомобіль стоїть на домкраті і вручну прокрутити колесо. Так ми можемо бачити опуклість. Якщо грижа невелика, при повороті шини було б помітно. Але буває і так, що вібрації на швидкості з'являються не через цих ушкоджень. Якщо шини цілі і зворотний зв'язок на кермі є, ймовірно, проблеми з балансуванням. Ви повинні їхати на шин і переробці покришок збалансовані. причини

Чому виникає дане пошкодження? Кожна автомобільна шина має володіє багатошаровою структурою. В основі шини текстилю знаходиться знайдена тканини. На місці травми його Гума втрачає захист і більш уразливими. Тому що він більше не тримав нитки на боковій стінці. В результаті на цій ділянці грижа виникає.

Примітно, що метеоризм НЕ ні нові, ні старі колеса застраховані. У першому випадку це найчастіше заводський брак. Між волокнами більшу відстань, ніж товщина нитки самі. Через це Гума розбухає. І це відбувається на обох сторонах, при першому насоси. У другому випадку буде грижа виникає через неправильну установку шини або через використання на кривій диск.

Також причиною цього пошкодження може бути повітряний міхур. Він утворюється в порожнині між шиною і кордної тканини. Але сечовий міхур дає про себе знати, тільки коли Гума нагрівається значно (зазвичай це відбувається на шинах з пробігом більше 50 тис.).

Будь ласка, зверніть увагу: не на самостійному Research шин і їх монтаж. Ці операції здійснюються на спеціальному обладнанні. Щоб усунути пошкодження боковини і поява на ньому грижа.

Ще одна причина метеоризму водіння з низьким тиском шин. Нагрівання шини в цьому випадку неминуче. В результаті корд втрачає свою структуру і на одній з ділянок з'являється метеоризм. Також негативно впливає і їздити з розрахувати колесами. Сечовий міхур починає формуватися, в областях, де велику відстань між армуючими нитками шини.

Але найбільш часта причина дорожніх умов. Саме через наїзд на яму (особливо глибокі) виникає радіальна грижа на колесі. Чи можна їхати з нею? Такі пошкодження краще усунути. Також здуття живота виникає при наїзді на бордюр, рейки і при інших важких ударів. До речі, бордюр-це небезпечно, не тільки на одному колесі. Якщо ви їдете з Гаш сторінці? На жаль немає. І якщо боротися з метеоризмом і раніше, як і раніше, і знову життя шини, що врятувати нічого перетином. Є спеціальні клеї, але їх ефективність, судячи з відгуків, не пощастило.

Для ремонту порізів важко. Дешевше купити гуму схожий, що вже були у використанні. Таку можна на будь-якому ринку автомобільної. Він також багато оголошень в мережі. Але, як правило, продають б / у гуму в кількості не менше двох або чотирьох штук.

До речі, може статися пошкодження на колесі у вигляді гриж і при ДТП. Особливо це відбувається, якщо удар від автомобіля в шинах падає. Поруч з ним важіль і самого диска (але ступінь пошкодження залежить від сили і кута удару), деформації поперечного. Я може дозріти в майбутньому подібне? Все залежить від ступеня пошкодження. Якщо такі порізи шин підходить тільки на смітник. Але якщо на боковій стінці лише невеликий міхур, можна буде подумати ще про його відновлення.

Якщо невелика утворилася грижа на колесі я можу їхати? Дехто каже, що експлуатація таких шин не більше. Інші стверджують, що використовували ці колеса аж до повного стирання протектора. Що робити в дорозі?

Якщо є шлях в грижа на передньому колесі, чи можу я їздити? В цьому випадку рекомендується до наступного шин на Space. Якщо немає такого дозволено продовжувати рух. Але має бути вкрай обережними і не перевищувати швидкість 80 кілометрів на годину. Це особливо актуально для великих гриж. Чи можу я їздити, якщо здуття живота виникає на передньому колесі? Фахівці рекомендують переставити назад ці шини. Чим небезпечна грижа на колесі спереду? У певний момент це може навантажень не витримати і вистрілити. При їх розташуванні в задній частині машини якось зберігає свій рух поїзд. Але якщо така катастрофа відбувається на рульовій осі, наслідки можуть бути непередбачуваними. Про тиск

Це не досить, щоб просто взяти і переставити цю покришку. Він може бути гарячим і вогонь. Ми повинні дістатися до шини при будь-яких умовах. Так легко спускати тиск в шинах на 10-15 відсотків.

Цього буде достатньо, щоб при попаданні на нерівності пошкоджених шин пом'якшила удар, і при цьому не вибухає. Також ми запобігти подальшому зростанню грижі. Що ще потрібно знати?

Якщо ми може невелика грижа на колесі я їздити? Скинути тиск, ви не повинні продовжувати рух так інтенсивно, як раніше. І це стосується не тільки швидкості. Важливо, щоб різке гальмування. Для цього збільште дистанцію між їхав попереду авто. Так ви будете мати більше часу для реагування. Крім того, можна розрахувати траєкторію руху машини, якщо попереду ділянку з отворами. Шини з грижею не любить нерівності. Так що чим менше, тим краще ми зможемо зберегти. установка камери

Якщо ви після довгої подорожі або поїздки, для досягнення мети ви можете безпечно з камерою. Таке буде всередину пошкодженої шини.

Якщо є грижа на задньому колесі, може я їздити довго? Можливо, але в це колесо камеру потрібно обов'язково. Він здатний частково зменшити тиск на пошкоджену ділянку. Але варто враховувати, що камера - це лише тимчасове рішення. Пересування з обручем наслідки постійно. ремонт

Після досягнення дозрівання, краще не зволікати з ремонтом шин. Але варто пам'ятати, що цей метод відновлення знову перетворитися колишні властивості. Однак це буде працювати надійніше. Як відбувається ремонт грижі? Спочатку колеса потрібні під.

Далі фахівець знежирює і очищає пошкоджену ділянку з внутрішньої сторони бічної стінки. Ось після цього клею на гумовій основі. Далі армована латочка накладається. Після того, як вони хочуть одружитися на спеціальному обладнанні. Як показує практика, така латка витримати великі тиску. Але цей ремонт означає відновлення текстильного корду. Відновлення своїми руками

Є ще більш дешевий метод ремонту. Він має на увазі установку щільного шматка гуми всередині шини. Він буде запасів на будь-який клей, що взаємодіє з гумовими. Але такі шини обов'язково поміщається в камеру (а це додаткові грошові витрати). Метод досить старий, і зараз його ніхто не використовує. Простіше і дешевше скористатися послугами шиномонтажу. Патч буде більш надійне рішення. Підведемо підсумки

Грижа - досить серйозне пошкодження шини для будь-, будь то камера або краще варіант. Часто ці набряки вступлять в наїзду ззаду в глибоку яму, що нерідко на наших дорогах. Що робити якщо грижа на колесі, і якщо ви їдете з нею? В ідеалі має бути несправне колесо проти нової з бути змінений. Але проблема в тому, що ви знайдете ту ж модель шини (особливо, якщо це було 3-4 роки тому) досить складно.

Єдиний вихід - купівля старих. Але навряд чи хтось продає такий шматок гуми. Якщо з'явилася грижа на колесі я можу їздити з залатати? Якщо дозволяє на китайські із застосуванням спеціального обладнання, експлуатувати подібне колесо ще. Але завжди потрібно зважати на те, що ця бульбашка може рости, тому наслідки їзди на високих швидкостях. І якщо подібна відновлені шини, тільки на задній осі.



Категорія: авто


Чи можна їхати з такою несправністю?
Як я можу ремонт?
Як дізнатися?
Що робити в такому випадку?
Чи можна їхати з нею?
Якщо ви їдете з Гаш сторінці?
Я може дозріти в майбутньому подібне?
Якщо невелика утворилася грижа на колесі я можу їхати?
Що робити в дорозі?
Якщо є шлях в грижа на передньому колесі, чи можу я їздити?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов