Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

грубка ваз 2107 церкуляціі

  1. Схожі статті:

Наша сеть партнеров Banwar

Дуже важливою умовою для комфортного керування автомобілем є температура всередині авто Дуже важливою умовою для комфортного керування автомобілем є температура всередині авто. І, зрозуміло, це стосується не тільки теплого періоду року, коли дуже важлива повноцінна циркуляція повітря в салоні. Набагато важливіше, щоб в холодний період

Дуже важливою умовою для комфортного керування автомобілем є температура всередині авто. І, зрозуміло, це стосується не тільки теплого періоду року, коли дуже важлива повноцінна циркуляція повітря в салоні

Набагато важливіше, щоб в холодний період (а, між іншим, в Росії з 12 місяців 7), а це велика частина року, вважається холодним періодом) в салоні автомобіля було тепло і комфортно не тільки водієві, але і пасажирам. Не дивлячись на те, що на дворі ще літо, прохолодна погода може наступити дуже різко.

Тому треба подумати про доопрацювання грубки на авто.

Взагалі-то на класику грубки ставилися досить пристойні

Однак дуже часто там є певна кількість недоліків:

· Перший - недостатній обігрів салону;

· Другий - потік теплого повітря з лівого дефлектора на 5-ке і 7-ке явно недостатній;

· Третій - незрозумілі шуми навіть на першій швидкості, а про другий і далі і говорити нема чого;

· Четвертий - і найважливіший - відбувається несподівана текти з крана грубки безпосередньо в салон (на ноги пасажира).

Основні причини неадекватної роботи грубки: якщо сама грубка забита, або відсутня нормальна циркуляція в печі або в термостаті (поганий кран або повітряна пробка). Що ж, всі ці недоліки допоможе усунути необхідна доробка грубки.

Розглянемо особливості підключення печі: її штатний під'єднання відбувається через подачу з головного блоку циліндрів (близько 4 циліндри) далі через кран грубки, потім через радіатор і далі по трубці, яка знаходиться під випускним колектором і закінчується помпою.

Для поліпшення обігріву кабіни проводиться наступна доробка грубки на класику:

· Перше - заміна штатного крана шланга грубки;

· Друге - очищення або заміна радіаторів;

· Третє - доробка лівого патрубка.

У деяких випадках слід замінити штатний кран шланги грубки, але велика частина автолюбителів прийшли до висновку про необхідність видалення крана і заміни його на зігнутою трубкою. Для цього необхідно перекрити, а краще від'єднати шланг, після чого піднімаємо його з моторного відсіку вгору, зливаємо залишки рідини з печі (приблизно 100 гр.), І тільки потім міняємо краник.

Однак штатний кран грубки на класику - це дуже ненадійний агрегат, і для отримання необхідного рівня циркуляції тосола або антифризу в радіаторі ми просто видалимо його і вмонтіруем замість крана вигнуту трубку, висновок якої зробимо безпосередньо в моторний відсік (що усуне можливу текти). Потім необхідно провести з'єднання трубки за допомогою шланга з патрубком головного блоку циліндрів. Правда, ми отримуємо не найкраще поєднання якостей. Адже тепер подачу гарячого повітря необхідно проводити за допомогою регулювання заслінкою

карбюратор ДААЗ 2107 1107010 20 А це призводить до наступного: якщо в холодну пору року закрити заслінки, то відбувається запотівання лобового скла, а якщо влітку, то в салоні буде дуже жарко.

Але і цей недолік можна подолати. На літній час можна перекрити або від'єднати один з шлангів, а можна, трубку, що веде до помпи і патрубок подачі, з'єднати за допомогою дюрітових шланга. А можна зробити все простіше і грунтовніше - одночасно встановити кульовий водопровідний кран.

Далі зупинимося на радіаторах грубки на класику. Радіатори можуть бути мідні або алюмінієві. Крім того, вони бувають різних розмірів по ширині і висоті. До речі, і вітчизняні, і імпортні радіатори можуть підійти практично ідеально (навіть якщо модель автомобіля зовсім інша), а можуть просто не поміститися з яких-небудь параметрами.

Так, ще одна особливість: всередині радіатори не порожні, а мають спеціальні пластикові спиралеподібні пластинки, які необхідно знімати і робити чистку. Між іншим, близько 30% недостатнього обігріву - це забиті радіатори

Зрозуміло, що після розбирання, очищення і збирання радіатори необхідно знову загерметизувати.

Очищення радіаторів необхідно робити в такий спосіб.

Радіатор відключити від системи і промити напором води, бажано під тиском. Це рідко допомагає, хоча ймовірність все-таки є. Обов'язково має бути від'єднано патрубки і приєднати, відповідно, до входу і виходу два шланга.

Подавати воду необхідно в зворотному напрямку, тобто в вихід, щоб бруд видавлювати з сопел радіатора. Але, як вже говорилося раніше, просто вода допомагає рідко, тому для інтенсифікації процесу очищення заливається засіб для очищення каналізаційних труб типу «КРОТ», «Тирет» або щось ще. Щоб ще посилити ефект, засіб заливається в підігрітому вигляді. Після закачування засоби (його, як і воду, бажано заливати під тиском) необхідно виключити можливість витоку кошти і почекати деякий час (зазвичай 20 - 30 хвилин).

Потім зливаємо цю рідину (дуже часто це вже не рідина, а грязеобразная жижа) точно так же під тиском. Повторюємо процедуру 3 - 4 рази, потім ретельно промиваємо водою (кілька разів і теж під тиском)

Потім назад приєднуємо патрубки і заливаємо антифриз або тосол.

Для усунення такого недоліку, як малий потік теплого повітря з лівого дефлектора, вбудуємо в патрубок невеликий вентилятор для примусової подачі повітря з печі.

Зробимо наступні операції. Виймемо дефлектор з корпусу. У якості вентилятора використовуємо звичайний кулер для охолодження процесора комп'ютера (50 мм - якщо більше за розміром, то він не поміститься в патрубку).

За допомогою нескладних операцій встановлюємо в патрубок. Виріжемо гніздо під кулер в пластиці і зробимо герметизацію його, заклеюючи шматками пластмаси, отвори справа і зліва від кулера за допомогою силіконового герметика. Потім дуже акуратно коригуємо самі лопаті патрубка. Встановлюємо патрубок, тепер уже з вентилятором на місце і приєднуємо до електромережі.

Ідеальним є підключення кулера до контактів самої грубки, тоді працювати наш вентилятор буде тільки при включеному запалюванні, його неможливо забути включеним. Хоча різних варіантів підключення кулера багато

Можна зробити так, щоб у кулера було дві швидкості, а можна встановити плавне регулювання швидкості і ще щось.

Після правильного й акуратного проведення всіх операцій в салоні автомобіля стане набагато тепліше.

15-08-2011, 21:00 | Зінченко Володимир Олександрович Автошкола рекомендує
167 заміна грубки на жигулях класика (відео)

param name = "movie" value = "https: //.youtube/v/2-WNHOCXdiU? fs = 1 & rel = 0"
Вам буде цікаво Несправності грубки обігрівача ВАЗ 2101 Заміна грубки ВАЗ Тюнінг грубки ВАЗ 2107 Заміна вентилятора обігрівача ВАЗ 2112 Тюнінг печі ГАЗ 3110 Холодне повітря з печі в салоні авто, причини Додавання коментаря Ваше Ім'я: Ваш E-Mail: Питання: Як називається гальмо стоянки автомобіля відповідь:

Схожі статті:

Як правильно переїхати «лежачого поліцейського»

Секретні букви в вашому автомобілі

Правила зимового водіння

Як правильно вийти з заносу

Як захистити свій автомобіль і майно від крадіжки?

Youtube/v/2-WNHOCXdiU?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов