Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Грузила для джига - джиг-головки і вухаті чебурашки

  1. Грузила для джига - джиг-головки і вухаті "чебурашки"
  2. Джиг-головки
  3. Вухаті грузила (чебурашки)
  4. Комбінована джиг-головка
  5. Властивості джиг-головок і вантаж-головок
  6. Відео по темі: Джиг-головки і грузила-чебурашки

Наша сеть партнеров Banwar

Грузила для джига: джиг-головки і "вухаті" вантаж-головки для лову на силіконові приманки - глава з книги Віктора Андрєєва "М'які приманки для спінінга". Твістери, віброхвости, пасивні джиги, джиг-головки, оснащення, гра, проводка, ловля на силіконові приманки, поради початківцям спінінгістам. Грузила для джига: джиг-головки і вухаті вантаж-головки для лову на силіконові приманки - глава з книги Віктора Андрєєва М'які приманки для спінінга

Грузила для джига - джиг-головки і вухаті "чебурашки"

Вантаж-головка (загальна назва) знаходиться попереду гачка і служить для огрузки і приєднання різних приманок (і силіконових теж). Це досить загальне поняття, відповідне, наприклад, і до Джига, і до обертових блешень. Але ми поки розглянемо тільки "м'які насадки".

Принципово вантаж-головка по відношенню до гачка і приманки може бути окремою або суміщеної. Найпростіший варіант - суміщений, коли вантаж-головка виконується заодно з влитися в неї одинарним гачком. Такі суміщені головки називаються джиг-головками

Джиг-головки

Джиг-головки - це, по суті, важкі блешні з колечком у верхній частині і спеціальним фіксатором (стопором) на гачку, щоб м'яка принада не сповзала і не проверталася. Про джиг-голівках вже докладно розповідалося в статті Джиг-головки , Тому повторюватися не будемо. Згадаймо лише основні виіди джиг-головок (рис.1).

1)

Рис.1. Види джиг-головок:
а) "куля (Round)"; б) "регбі (Football)"; в) "землекоп (Digger)"; г) "розгойдувати (Wobble)"; д) "Flicker";
e) "риб'яча голова"; ж) "голова личинки"; з) "куля"; і) "лижа (Swimming)"; к) "ложка (Arky)";
л) "банан"; м) "чобіток (Erie)"; н) "підкова (Stand Up)"; о) "Ванька-встанька (Tip Up)";
п) "похила (Fathead)"; p) "кінська голова"; з) з додатковою застібкою; т) з пропелером

Вухаті грузила (чебурашки)

На відміну від суміщених джиг-головок, вантаж-головка може бути виконана окремо від гачка і шарнірно з'єднуватися з оснащенням через заводне колечко або "петля в петлю".

На відміну від суміщених джиг-головок, вантаж-головка може бути виконана окремо від гачка і шарнірно з'єднуватися з оснащенням через заводне колечко або петля в петлю

Така головка має два вушка для кріплення до волосіні і до приманки, тому часто називається "ушастой" або "чебурашкою". В принципі окрему вантаж-головку можна зробити будь-якої форми, як і джиглголівку. Але в реальності вухаті грузила застосовуються в основному трьох видів: "куля", "сочевиця" і "Фильда" (риб'яча голова) (рис.2). Причому остання частіше застосовується для переднеогруженних блешень, а для Джига в основному застосовуються "куля" і "сочевиця".

Причому остання частіше застосовується для переднеогруженних блешень, а для Джига в основному застосовуються куля і сочевиця

Рис.2. Окремі груз-головки:
а) "куля"; б) "сочевиця"; в) "Фильда".

Зазвичай приманка приєднується до вушка грузила через заводне кільце. Однак якщо силікон просто насаджений на двійник, то для того, щоб жала двійника були спрямовані вгору, доводиться застосовувати вантаж-головки з розгорнутими "вухами", коли одна петелька розгортається горизонтально, як і петелька двійника (фото 3).

Фото 3. Вантаж-головка з розгорнутими вушками

Щоб не міняти всю оснастку (наприклад, при тестуванні різних джигових приманок), придумані "змінні" вантаж-головки з внутрішнім пазом і спеціальної виймаємо застібкою (фото 4). Така система дозволяє на тій же оснащенні швидко замінити джиговую приманку.

Фото 4. Змінна вантаж-головка

Комбінована джиг-головка

Цікавий "змішаний" варіант нерідко використовується за кордоном - комбінована джиг-головка з трійником (фото 5).

Цікавий змішаний варіант нерідко використовується за кордоном - комбінована джиг-головка з трійником (фото 5)

Фото 5. Джиг-головка з трійником

По суті це джиг-головка, так як навернений на пружинний фіксатор силікон жорстко з'єднується з грузилом. Однак встромляє в приманку зверху трійник на шарнірі - безсумнівний елемент вільної оснастки. При клюванні і виведенні такої трійник зазвичай виривається з м'якого силікону, і риба ходить вже на шарнірної зчепленні, де шансів зійти у неї менше.

Властивості джиг-головок і вантаж-головок

Що слід враховувати при виборі вантаж-головки як окремої, так і поєднаної?

1. Найголовніше - це її вага. Саме вага робить основний вплив на глибину проводки і на дальність закидання. На риболовлі використовуються вантаж-головки від 1 до 30 г, іноді навіть більше.

2. Головка може створювати додаткову гру. Ті моделі, які мають збільшений лобовий опір, різні скоси, похилі або вигнуті поверхні ( "землекоп", "розгойдувати") при проводці злегка коливаються, що передається і м'якою приманки. Для додаткової гри вухатих вантажив "сочевиця" можна передню петлю відігнути в один бік, а задню - в інший, це змусить її злегка коливатися. Якщо ж форма вантажу обтічна, то ніякого додаткового впливу на гру він не робить. Зате при однаковій вазі такий вантаж має менший розмір і зручний на глибині і на течії.

Зате при однаковій вазі такий вантаж має менший розмір і зручний на глибині і на течії

3. Компактні вантажу обтічної форми дають найдальшу занедбаність. Особливо далеко летять вантаж-головки "куля", "ложка", "банан".

4. В залежності від того, який нахил передньої частини головки, приманка однакової ваги може йти на трохи більшій чи меншій глибині. Наприклад, деякі вантажу ( "землекоп" і т.п.) йдуть помітно глибше звичайного, так як носова лопать штовхає їх вниз (як у воблера). А ось моделі "лижа" і "розгойдувати", навпаки, йдуть трохи вище (ефект водних лиж). Причому це особливо помітно при рівномірній проводці і легких головках.

5. Важливу роль грає незацепляємость приманки. Ті моделі, у яких при падінні на дно гачок залишається в вертикальному положенні ( "регбі", "розгойдувати", "ложка", "чобіток", "підкова", "іван-встанька" і ін.), Зачіпляються набагато рідше за інших, особливо при ступінчастою донною проводці. Варіанти, мають прогонисту (подовжену) форму з колечком в носовій частині ( "лижа", "банан", "ложка"), простіше перескакують різні перешкоди. Чим більше бічні крила у головки ( "регбі", " підкова "), тим менше ймовірність бокового зачепа, особливо на течії (рис.6). Деякі моделі мають спеціальні предохр вача від зачепів, про які буде розказано далі в окремому розділі.

Деякі моделі мають спеціальні предохр  вача від зачепів, про які буде розказано далі в окремому розділі

Рис.6. Обхід перешкоди головкою з бічними крилами

6. У більшості джиг-головок колечко для волосіні знаходиться посередині вантажу, прямо над центром тяжіння, тобто відігнуте від цівки на прямий кут. Такі урівноважені головки на волосіні висять горизонтально. Принади з ними при підмотці йдуть вперед з деяким нахилом, а при зупинці швидко і майже прямовисно падають вниз (рис.7а). У головок з переднім колечком при проводці гачок і приманка йдуть практично горизонтально, а вниз вони опускаються вже повільніше і з великим відхиленням. Причому головка "банан" впаде на передню частину, де у неї знаходиться центр ваги, а головка "лижа", навпаки, на задню (рис.7б, в).

Рис.7. Рух приманок з різними типами джиг-головок:
а) "куля"; б) "банан"; в) "лижа".

Цілком очевидно, що урівноважені головки більше підходять для ступінчастої проводки, особливо на глибині, а неврівноважені - для рівномірної. Хоча на дрібних місцях (наприклад, на кордоні трави, де і риба стоїть впівводи), останні за рахунок більш повільного падіння (планування) можуть дати більший ефект також і при нерівномірному проводці. Якщо до того ж центр ваги головки зміщений назад (як у моделі "лижа"), то при швидкій проводці вона виноситься наверх. Така модель може використовуватися навіть при лові поверху, наприклад жереха.

7. Деякі варіанти мають додатково ще і пелюстка, який обертається на карабін, влити в сам вантаж. Найбільш відома модель "кінська голова" (ріс.1р). Обертається пелюстка створює додатково світлову, і головне - звукову гру (чого в общем-то не вистачає більшості джигових приманок), а також збільшує лобове опір (як би гальмує приманку), що особливо корисно при проводці в верхніх шарах води.

8. Деякі головки мають ще вушко або застібку для приєднання додаткових елементів (рис. 1с). Сюди може бути підвішений або той же обертається пелюстка, або поводок до гачком або трійником.

9. Джиг-головка може мати пропелер (рис. 1 т). Таку комбінацію риба краще і бачить, і чує. Можна змонтувати пропелер і на окремій вантаж-головці.

10. Залежно від конструкції вантаж-головки по різному поводяться при падінні на дно. Кулясті або головки з "підошвою" залишаються на дні в тому ж положенні, але чим більше плоска і масивна підошва - тим більше каламуті вона піднімає. А ось головка "сочевиця" після первинного падіння на дно ще вдруге падає на бік, піднімаючи більше каламуті і додатково "підсмикує" приманку, що буває досить привабливо для хижака, але збільшує ймовірність зачепів.

Відео по темі: Джиг-головки і грузила-чебурашки

Книга В.Андреева: М'ЯКІ ПРИМАНКИ для спінінга >>>

Всі книги В.Андреева >>>

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов