- Трішки історії
- особливості конструкції
- Як зробити гусениці для авто своїми руками?
- висновок
- Читайте також:
Вітаю, друзі! У цій статті розглянемо вже, здавалося б, заїжджену тему підвищення прохідності автомобіля. Але поговоримо про досить нестандартному способі поліпшення характеристик техніки - установки гусеничного рушія замість коліс. Взагалі переваги гусениці в якості рушія очевидні - низький тиск на грунт і, отже, висока прохідність. Це наочно демонструється в наступному відео, де гусеничний всюдихід володіє не тільки прекрасною прохідністю, але і пристойною швидкістю.
Трішки історії
Наша сеть партнеров Banwar
Установка гусениць на звичайний автомобіль - далеко не нова ідея. Цим займалися ще на початку минулого століття. Значних успіхів в цьому домігся Адольф Кегресс - француз, який був особистим водієм Миколи II аж до революції. Так званий рушій Кегресса є гусеничний модуль, який кріпиться до провідної осі автомобіля замість коліс. На незнаючим колеса могли бути встановлені спеціальні лижі, що перетворювало автомобіль в снігохід. Подібний позашляховий гусеничний рушій (ВГД) завоював величезну популярність, особливо в роки Другої Світової війни.
рушій Кегрессаособливості конструкції
Сучасний гусеничний модуль для автомобіля являє собою нескладну конструкцію, яку встановлюють замість коліс. Принципово нового в цій конструкції нічого немає - по суті це вдосконалений і полегшений рушій Кегресса. Зазвичай модуль має трикутну форму і складається з каркаса, котків, провідною зірки і гусениці, схожою на снегоходной.
гусеничний модульЗавдяки трикутній формі пристрій спокійно встає в колісну арку, що виключає необхідність будь-якого доопрацювання автомобіля. Щоб модулів не провернули від надлишку крутного моменту, його часто фіксують за допомогою тросів або ланцюгів.
Пристосування може мати й іншу форму, а також виконано таким чином, що немає необхідності навіть знімати колеса. Автомобіль просто заїжджає на модулі, вони кріпляться і можна їхати. Звичайно подібні гусениці на колеса автомобіля - задоволення недешеве. Комплект обійдеться ніяк не дешевше 150-200 тис. Рублів. Ціна пристроїв зарубіжних виробників може доходити до 700-800 тис. Рублів за комплект, що перевищує номінальну вартість нового УАЗа. Зрозуміло, багато хто намагається виготовити гусеничний модуль своїми руками, і часто це навіть виходить.
Як зробити гусениці для авто своїми руками?
Як вже говорилося, оскільки пристрій нескладна. При наявності необхідних матеріалів, інструментів, знань, досвіду, часу і прямих рук можна зробити гусеницю на УАЗ або інший позашляховик або квадроцикл самостійно.
Різновид гусеничного модуляДля виготовлення знадобиться стандартний набір інструментів: болгарка, дриль, зварювальний апарат і т.д. Ось з матеріалами вже трохи складніше; якщо каркас можна без праці зварити і навіть виготовити провідну зірку і катки, то гусеницю дістати вже складніше. Можна купити снегоходной (близько 25-40 тис. Рублів за 4 шт.), А можна виготовити самому з старої вантажний шини, транспортерної стрічки або іншим способом. Ідей та інструкцій на цю тему в інтернеті безліч. При правильному підході гусениці на УАЗ, виготовлені своїми руками, будуть нічим не поступатися покупним, при цьому обійдуться в рази дешевше.
висновок
Гусениці замість коліс відмінно підійдуть для пересування по глибокому снігу і в умовах важкого бездоріжжя. З цим же завданням можуть впоратися шини наднизького тиску, проте їх установка зажадає серйозних змін конструкції автомобіля. Гусеничний модуль можна встановити менш ніж за півгодини на будь-який серійний автомобіль, до речі не обов'язково повнопривідний, а після подолання важкої ділянки знову перейти на колеса. В цьому і укладає його основна перевага в порівнянні з шинами наднизького тиску.
Гусениця на автоЧитайте також:
Шини низького тиску
Мотобуксирувальники
розширювачі коліс
самовитягувачі
кенгурятник