Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Характеристика датчика тиску масла, інструкція по його перевірці та заміні

  1. огляд ДДМ
  2. види
  3. Принцип роботи електронного та механічного датчиків тиску масла
  4. Керівництво по перевірці ДДМ
  5. Діагностика електронного датчика
  6. Діагностика механічного ДДМ
  7. Заміна датчика своїми руками
  8. Відео «Проводимо заміну датчика своїми руками»

Наша сеть партнеров Banwar

Нормальна робота будь-якого автомобільного двигуна неможлива без безлічі регуляторів. Одним з таких є датчик тиску масла, призначений для позначення рівня тиску робочої рідини в масляній системі. Про видах, принцип роботи, варіантах діагностики, що робити, якщо ДДМ тече і чому це відбувається, ви зможете дізнатися в цій статті.

зміст

[Розкрити]

[Приховати]

огляд ДДМ

Покажчик тиску масла є невід'ємним елементом будь-якого сучасного мотора. Для початку пропонуємо розібратися в тому, які існують види, а також який принцип роботи пристрою.

види

На сьогоднішній день автомобільні ДДМ можуть бути двох видів:

  1. Електронний покажчик тиску масла, який також часто називається аварійним. Це пристрій може функціонувати в декількох режимах - або режим «так», або «ні». По суті, датчик аварійного тиску масла не дозволяє видавати точні показники щодо функціонування системи. Такий пристрій може тільки повідомити водієві про те, що в силовому агрегаті повністю пропало тиск робочої рідини. Пристрій, який стоїть в моторі, попереджає автомобіліста завдяки контрольної лампі - якщо вона загорілася на панелі приладів, то цей елемент схеми необхідно поміняти або перевірити працездатність системи.
  2. Механічний покажчик тиску масла. Такий пристрій, на відміну від електронного аналога, при підключенні дозволяє точно визначити рівень тиску рідини. Оповіщення водія здійснюється за допомогою контрольної лампи, а також шкали, яка стоїть на приладовій панелі.
Нормальна робота будь-якого автомобільного двигуна неможлива без безлічі регуляторів

Механічний датчик в демонтованому вигляді

Залежно від транспортного засобу, може застосовуватися відразу два види регуляторів. Завдяки цьому у водія є можливість контролю точного рівня параметра в системі, а також негайного реагування в разі появи проблеми.

Принцип роботи електронного та механічного датчиків тиску масла

Принцип роботи датчика тиску масла залежить від його типу, тому розглянемо кожен процес окремо. Наприклад, внесений електронний ДДМ за своєю конструкцією більш простий, на відміну від механічного, відповідно, ймовірність того, що цифровий регулятор вийде з ладу, дуже низька. Основним призначенням цифрового ДДМ є перевірка тиску, а також передача на контрольний щиток, розташований в салоні авто інформації про те, що тиск пропало.

За своєю конструкцією, цифровий ДДМ, який знаходиться в двигуні, складається з таких компонентів:

  • корпус;
  • мембрана;
  • контакти;
  • а також пристрій штовхача.

Електронний регулятор в знятому вигляді

Цифровий датчик тиску масла повинен бути підключений до бортової мережі авто. Зокрема, мова йде про ділянку ланцюга, де також знаходиться аварійний індикатор. Коли цифровий ДДМ не працює, тобто двигун відключений, його мембрана випрямлена, пристрій штовхача засунути в вихідну позицію, а самі контакти замкнуті. Якщо в такому стані ви вирішите здійснити підключення цифрового ДДМ, то розташований на ділянці ланцюга індикатор аварійного тиску почне функціонувати - він горить, блимає і моргає.

Відповідно, коли мотор починає роботу, при запуску агрегату, лампочка горить завжди на самому початку. При пуску ДВС в системі з'являється тиск робочої рідини, яке, в свою чергу, починає впливати на мембрану. Цей елемент починає взаємодію з пристроєм штовхача, яке розмикає контакти. У тому випадку, якщо параметр починає знижуватися, контакти цифрового ДДМ знову замкнуться - в цей момент на панелі приладів горить, блимає або моргає аварійна лампа. Слід зазначити, що якщо сам пристрій ламається, то лампа блимає, моргає або просто горить.

Що стосується двоконтактний аналогового механічного пристрою, то такий девайс має більш складну конструкцію. Механічний датчик тиску масла, крім мембрани, корпуси і пристрої штовхача, в своїй конструкції також має повзунок і нихромовую обмотку. Крім цього, двоконтактний аналоговий механічний датчик тиску масла також має в своїй конструкції декілька компонентів. Необхідно враховувати, що при виході з ладу даних компонентів або їх некоректної роботи регулятор буде демонструвати невірну інформацію на приладовій панелі авто або зовсім вийде з ладу.

Конструкція датчика тиску моторної рідини

Що стосується принципу роботи двоконтактний або будь-якого іншого механічного пристрою, то він також трохи інший. Дані на стрілочний покажчик надходять в залежності від того, в якому становищі знаходиться повзунок на пластині з нихромовой обмоткою. У тому випадку, якщо моторний рідина буде впливати на мембрану під тиском, вона починає пускати в хід пристрій штовхача. В кінцевому підсумку дані від цього компонента передаються на вузол зміни рівня опору, а безпосередньо дані про тиск переходять на стрілочний індикатор на контрольному щитку.

Керівництво по перевірці ДДМ

Як правильно перевірити датчик тиску масла? Варіанти діагностики розрізняються залежно від типу регулятора.

Діагностика електронного датчика

Щоб зробити діагностику електронного ДДМ двигуна, вам знадобиться мультиметр, а також насос, при цьому бажано, щоб насос був обладнаний манометром. Перед тим, як приступити до діагностики, необхідно демонтувати ДДМ з автомобіля, після чого активувати мультиметр в режим перевірки електропроводки на обрив. ДДМ двигуна потрібно з'єднати з насосом, а також підключити до нього мультиметр. Використання манометра в даному випадку дуже важливо, оскільки з його допомогою ви зможете регулювати параметр тиску і не дати зайвого, в іншому випадку регулятор може просто зламатися (автор відео - СамоделTV).

Отже, підключивши насос з манометром і мультиметр до регулятора, необхідно переконатися в тому, що на шкалі приладу стрілка знаходиться на нулі. Після цих дій потрібно подати мінімальний тиск від самого насоса, в результаті, якщо ДДМ двигуна є робочим, його мембрана зігнеться і почне рухати штовхач. Відповідно, в результаті ланцюг повинна разомкнуться, що посприяє до відхилення стрілки на приладі, а саме - в сторону нескінченності. Для того, щоб не сумніватися в працездатності регулятора, можна спробувати дати максимальний тиск (вірніше, максимально наближене до цього показника).

Діагностика механічного ДДМ

Що стосується діагностики механічного регулятора, то в цілому ця процедура схожа з вищеописаної, однак тут є деякі відмінності. В першу чергу, для отримання більш точних результатів, вам знадобиться насос, також обладнаний манометром і гумовий шланг (невеликий). Щоб зробити перевірку, ДДМ необхідно демонтувати з мотора разом зі стрілочної шкалою. Необхідно встановити і поставити насос до регулятора таким чином, щоб місце з'єднання було найбільш герметичним. У тому випадку, якщо ви впевнені в тому, що в результаті установки з'єднання елементів герметичне, можна приступати до перевірки (автор відео - Кирило Збруенко).

Суть діагностики полягає в подачі повітря насосом через ДДМ, при цьому параметр тиску, яке повинно бути різним, потрібно контролювати по манометру. Коли подається максимальний і мінімальний параметри, отримані показники необхідно записати, при цьому фіксуючи рівень опору. Після того, коли будуть зафіксовані кілька показників, їх необхідно порівняти з таблицею, в якій вказані оптимальні значення. Ці значення вказані в сервісному мануалі, писати про них ми не будемо, оскільки вони різняться в залежності від моделі транспортного засобу.

Заміна датчика своїми руками

Чому проводиться заміна датчика тиску масла?

Причин цьому може бути декілька:

  1. Регулятор тече. Неважливо, на холостих обертах або при русі, часто водії стикаються з проблемою, коли пристрій тече. При цьому неважливо, горить лампа на контрольному щитку чи ні, коли ДДМ тече. У будь-якому випадку, якщо регулятор тече, це говорить про погане з'єднання.
  2. На приладовій панелі горить лампа. При цьому діагностика силового агрегату показала, що вона працює в нормі.

Чому необхідно міняти ДДМ, розібралися, тепер розглянемо питання, як здійснюється заміна датчика тиску масла.

Процес розглянуто на прикладі автомобіля ВАЗ 2109:

  1. В першу чергу, здійснюється демонтаж пристрою. Від ДДМ необхідно від'єднати підвідний до нього провід із захисним чохлом.
  2. Після цього, використовуючи гайковий ключ, необхідно повністю викрутити ДДМ. Після відкручування регулятор витягується з посадкового місця.
  3. Тепер установка. Береться новий ДДМ, його потрібно поставити в посадочне гніздо.
  4. Регулятор після установки необхідно закрутити максимально до упору, для цього використовується гайковий ключ.
  5. Коли вам вдалося поставити і максимально закрутити ДДМ, підключіть до нього від'єднаний кабель разом з чохлом.

1. Відключіть провід з чохлом. 2. Викриття регулятор і замініть на новий.

Купуючи ДДМ в магазині, необхідно звертати увагу на його маркування. Якщо в маркуванні замінних пристроїв будуть відмінності, то новий пристрій може не працювати належним чином.

Відео «Проводимо заміну датчика своїми руками»

Як здійснюється процес заміни датчика - дивіться на відео (автор відео - Авто_Ремонт).

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов