Наша сеть партнеров Banwar
Ті мп падіння продажів нових автомобілів в Росії поступово сповільнюється: якщо в січні збут, в порівнянні з тим же місяцем минулого року, впав на 29%, а в лютому і березні - на 13% і 10% відповідно, то за підсумками квітня «відкат »склав всього 8,5%. За даними Асоціації європейського бізнесу, в четвертому місяці року у нас куплена 121 тисячу нових легковиків і легких комерційних автомобілів проти 132,5 тисячі роком раніше.
Однак це найнижчий показник квітня за останні десять років. А накопичувальний підсумок перших чотирьох місяців нинішнього року - 441 тисяча машин, тобто на 15% менше, ніж за той же період 2015 го. Для порівняння: в кризовому 2009 році з січня по квітень було продано 526 тисяч автомобілів.
На цьому тлі зростає попит на Лади - 26,6 тисячі машин за минулий місяць, плюс 8% щодо квітня 2015 го. Однак всю прибавку забезпечили нові Веста і XRAY, тоді як старі моделі продовжують втрачати покупців. А за підсумками чотирьох місяців продано 81,5 тисячі автомобілів Лада - це на 11% менше, ніж роком раніше. Для порівняння: у Hyundai збут за підсумками чотирьох місяців впав на 22% (до 41,7 тисячі машин), у Kia - на 10% (45 тисяч), а у Renault - на 12% (33 тисячі).
Автомобілі продовжують дорожчати, і «бюджетних» пропозицій стає все менше. Наприклад, серед хетчбеків гольф-класу дешевше мільйона можна купити тільки дев'ять моделей. Три з них - «китайці»: Chery M11 коштує від 439 тисяч рублів, Geely Emgrand EC7 - від 499 тисяч, а «піднятий» Dongfeng H30 Cross - від 599 тисяч. Всі вони можуть бути в двухпедальном варіанті (з варіатором або «автоматом»), але розглядати ці машини я не раджу - вже краще взяти більш компактний Solaris або Sandero.
збірка хетчбеків Nissan Tiida в Іжевську зупинена ще минулої осені, але у дилерів залишилося чимало машин: з мотором 1.6 (117 к.с.) - від 639 тисяч рублів, а з варіатором - від 878 тисяч. Однак за сукупністю споживчих якостей привабливіше виглядає Kia cee'd : У нього салон та більше опцій. Базова версія з мотором 1.4 (100 к.с.) коштує 740 тисяч, а варіант з двигуном 1.6 (130 к.с.) і «автоматом» оцінюється в 880 тисяч.
Ford Focus тісніше і дорожче - мінімум 774 тисячі за версію з дефорсованим мотором 1.6 (85 к.с.). А хетчбек з «роботом» PowerShift і 105-сильним двигуном коштує від 950 тисяч. Поки що можна знайти в продажу Renault Megane : Від 849 тисяч за базову пятидверку з мотором 1.6 (106 к.с.) і від 956 тисяч за машину з варіатором. Однак проти сучасних конкурентів Megane не має жодного козиря.
Hyundai i30 - близнюк хетчбека Kia cee'd, але коштує помітно дорожче: початкова версія з двигуном 1.4 (100 к.с.) коштує 850 тисяч, а з мотором 1.6 (130 к.с.) і «автоматом» - 920 тисяч рублів. Ну а якщо потрібен хетчбек з великим багажником - є Skoda Octavia . Версія з атмосферником 1.6 (110 к.с.) пропонується за 872 тисячі з «механікою» і за 932 тисячі з «автоматом». На жаль, на цьому вибір хетчбеків в межах мільйона закінчується. Mazda 3, Peugeot 308, Volkswagen Golf - всі вони нині дорожче, вже не кажучи про моделі преміум-сегмента.