Наша сеть партнеров Banwar
Автоблогер-таксист вирішив розповісти про те, наскільки тепло йому в LADA Granta під час сильних морозів. Думки коментаторів в мережі на цей рахунок кардинально розділилися.
Водій продемонстрував, як він пересувається по місту, при температурі в -20 градусів: їздить в одній футболці і сорочці з літніми кросівками. Автолюбитель поділився рекомендаціями про те, як налаштувати грубку так, щоб вона працювала максимально ефективно. Для цього він включає обдув на обличчя, дефлектори з боків направляє в вікна, а центральні - рівно назад.
Таким чином тепло поширюється по всьому салону: «У куртці сидіти неможливо, моментально стає жарко. У той же час, при відключеною печі, тепле повітря не затримується в салоні LADA Granta надовго: «Проходить хвилин десять і в салоні відразу стає прохолодно. Двигун за годину простою охолоджується на 30 градусів, і це при наявності додаткового утеплення! ». Автолюбителі в коментарях також поскаржилися на занадто швидке охолодження «Гранти»: в Грант тепло, коли вона заведена. Але варто тільки включити двигун - через півгодини відчувається мінус ».
Причиною даної проблеми більшість водіїв бачить конструкторські недоробки «АвтоВАЗ» - сумнівна якість тепло- і шумоізоляції, а також тонкий метал кузова: «Так холодно в ній, че розповідати то. Так, з пічкою на заведеному двигуні добре, дуже тепло. Але варто вимкнути пічку, як її видуває моментально. Вже хвилин через 15 в ній буде досить прохолодно. Скло тонкі, ущільнювачів немає або слабкі, теплошумоізоляції немає! Холодильник від «АвтоВАЗ».
Олексій Лопатин