Кому: усім
Наша сеть партнеров Banwar
29/11/2017 9:45 PM | 1 | # |
Став щасливим власником цієї моделі! 2016 рік. Коробка механіка. Мот просто бомба! Пройдено перші 777 км. Ще не навантажував, режим обкатки.
Їде просто відмінно. Будь-яку погану асфальт, Бурківка або грейдер дарма. Йде як влитий! Дорогу тримає відмінно, хаває будь ями. На трасі стоїть добре, боковий вітер або зустрічний роз'їзд з фурами не переставляти. Сидиш як на коні, високо, видимість відмінна, посадка зручна пряма. У повороти влажівать легко, але трохи при додаванні газу норовить вирівнюватися (напевно через велику переднього колеса), потрібно ніби небагато його там утримувати, треба звикнути.
У кого подібний пепелац прошу ділитися враженнями і інфою?
image.jpg
уран
Кому: US7IGN
29/11/2017 11:31 PM | 1 | # |
Попереднім марнотратом 7 років була Варя. Спробую порівняти, хоча відразу скажу, що обидва марнотратника сильно різні, але і обидва відмінні!
Африка безумовно легше, як у статиці, так і в рулінні.
Посадка: на Африці сідешь пряміше, причому коли сідло в верхньому положенні то відчуття, що сидиш "на мотоциклі", а при опущеному сідлі: "в мотоциклі"
Кут сидіння- підніжки на Варі більше, що безумовно зручніше. На Африці цей кут вкрали збільшивши дорожній просвіт. При зростанні 183 см.ето не напружує, але думаю у дядьки вище ноги б терпли швидше.
У верхньому положенні сідла нога стоїть на всій ступні, але випрямлена і при попаданні в яму на перехресті я мало не уклав мот на праву сторону, благо він легкий і зміг утримати, після чого сідло переставив вниз.
Ветрозащита: на Варі однозначно краще. На Африці вона странная- в шолом ніби не дме, але добряче пре в плечі і пахви.
Ходова: якщо хто їздив на легкому Ендуро той зрозуміє. Вона реально відмінна. Мот не чує ям зовсім, а якщо ще ходом з газом, то відчуття, що в країні зробили дороги. Регулювання правда відпустив трохи, тому що заводські настройки сильно дубасили, хоча може тому що вже холодно.
Двигун: тут неоднозначно .. Динаміка паровозна, як на Варі, але на ручку газу реагує набагато бадьоріше, провокуючи відкручувати. Мот дуже веселий в розгоні, сильно нагадує 950 КТМ (мені чомусь карбовій ктм здавався зліше інжекторного). Варто відзначити, що в розгоні вібрації відчуваються більше ніж на Варі, толі через те, що Африка легше, толі через горезвісного клонували з розвалом в 270 градусів, який дав якусь "пульсуючу" тягу.
Звук вихлопу: такий же специфічний як у ХОНДи, але на холостих Варина вешка звучить красивіше. Коли відкручувати газ то звук стає красивим риком, ніж те схожим на звук Гелендваген.
Ну коротко як то так ... катався до вчорашнього дня, поки не прийшов ожеледь. Сьогодні поставив кобилку в стійло до весни.
У кого подібний пепелац прошу ділитися враженнями і інфою?