Наша сеть партнеров Banwar
Honda S2000 Загальні дані Виробник Honda роки виробництва 1999 - 2009 збірка Японія клас спортивний автомобіль Дизайн Тип кузова 2-дв. родстер (2-місць.) компонування передня среднемоторная, заднеприводная Колісна формула 4 × 2 Двигун F20C Виробник Honda Марка F20C Тип Бензиновий, атмосферний Обсяг Тисячі дев'ятсот дев'яносто сім см3 Максимальна потужність 247 л. с. (184 кВт [250 л. с. по ГОСТ 8.417 ]), При 8300 об / хв Максимальний обертовий момент 218 Н · м, при 7500 об / хв Конфігурація рядний, 4-циліндр. циліндрів 4 Клапанів 16 Діаметр циліндра 87,0 мм Хід поршня 84,4 мм Ступінь стиснення 11,7: 1 клапан механізм DOHC VTEC Червона зона 8 800/9 000 об / хв F22C1 Виробник Honda Марка F22C1 Тип Бензиновий, атмосферний Обсяг 2157 см3 Максимальна потужність 239 л. с. (178 кВт [242 л. с. по ГОСТ 8.417 ]), При 7800 об / хв Максимальний обертовий момент 221 Н · м, при 6500-7500 об / хв Конфігурація рядний, 4-циліндр. циліндрів 4 Клапанів 16 Діаметр циліндра 87,0 мм Хід поршня 90,7 мм Ступінь стиснення 11,1: 1 Червона зона 8 000/8 200 об / хв Трансмісія механічна 6-ступ. Модель встановлювалася з двигуном F20C Тип механічна Число ступенів 6 Передавальні відносини Головна передача 4,100 1 передача 3,133 2 передача 2,045 3 передача 1,481 4 передача 1,161 5 передача 0,970 6 передача 0,810 Задня передача 2,800 механічна 6-ступ. Модель встановлювалася з двигуном F22C1 Тип механічна Число ступенів 6 Передавальні відносини Головна передача 4,100 1 передача 3,133 2 передача 2,045 3 передача 1,481 4 передача 1,161 5 передача 0,943 6 передача 0,763 Задня передача 2,800 Характеристики Масово-габаритні Довжина 4117-4135 мм Ширина 1750 мм Висота 1270 -1288 мм кліренс 130 мм Колісна база 2400 мм Маса 1250-1299 кг На ринку Схожі моделі BMW Z4 , Mazda MX-5 , Pontiac Solstice сегмент S-сегмент Інша Дизайнер Дайсуке Савай (з 1996) [1] Honda S2000 на Вікісховища
Honda S2000 - спортивний автомобіль в кузові родстер , Що випускався компанією Honda з 1999 по 2009 роки. Концепт автомобіля був вперше показаний ще в 1995 році, на Токійському автосалоні . Початок випуску серійного автомобіля було приурочено до 50-річчя компанії, також він з'явився продовженням серії родстерів S500 , S600 і S800 . Назва S2000 підкреслює об'єм двигуна в два літри, і є традицією для родстерів, починаючи з 1960-х років.
Кілька змін було внесено протягом усього виробництва автомобіля, в тому числі змінилися двигун, коробка передач, підвіска, інтер'єр і екстер'єр. Офіційно існувало два покоління: початкова модель з кодом шасі AP1, і зовні схожа, оновлена модель (відома в США як AP2), що отримала значні зміни в трансмісії і підвісці. Випуск S2000 було припинено в червні 2009 року, в Японії автомобіль продавався через дилерську мережу Honda Verno.
Представлений в 1995 році, на Токійському автосалоні , [2] [3] концепт Honda Sport Study Model (SSM) розроблявся як серійна модель S2000. SSM був заднеприводним родстером, оснащеним 2-літровим рядним чотирьох-циліндровим двигуном. Він отримав жорсткий каркас, що дозволяв підвищити безпеку при зіткненні [4] . Концепт був побудований з використанням алюмінієвих деталей кузова і мав рівний розподіл маси автомобіля на обидві осі [5] .
SSM був показаний на багатьох автомобільних виставках протягом декількох років після Токіо, натякаючи на можливість появи серійної моделі, про випуск якої Honda оголосила в 1999 році.
S2000 почав випускатися в 1999 році як 2000 модельний рік і отримав шасі, позначене як «AP1». Це був передній среднемоторий, задньопривідний автомобіль, що оснащується 1997 кубовим рядним чотирьох-циліндровим DOHC VTEC двигуном. Двигун Honda F20C мав потужність 237-247 л. с. (177-184 кВт) і крутний момент 208-218 Нм, в залежності від ринку [6] . З двигуном встановлювалася шести-ступінчаста механіка, а також самоблокірующіійся диференціал типу Torsen . S2000 був визнаний в якості автомобіля Honda «максимального рівня в світі, оснащеним високо-потужним чотирьох-циліндровим атмосферним двигуном» [7] .
Автомобіль отримав незалежну підвіску на подвійних поперечних важелях, електричний підсилювач рульового управління і інтегрований каркас безпеки. На S2000 встановлювалися колеса діаметром 16 дюймів і гума Bridgestone Potenza S-02 [прим. 1] . Компактний і легкий двигун, повністю розташувався за передньою віссю, дозволив S2000 досягти рівний розподіл ваги по обох осях. Люк з електричним приводом, тканинна оббивка салону входили в стандарт, опцією була алюмінієва складний дах. У США кузов офарблювався в кольори Berlina Black, New Formula Red, Gran Prix White, Sebring Silver і Silverstone Metallic.
Модель 2001 року залишився, в основному, без змін. Були додані цифровий годинник на дисплеї радіо, в стандарт увійшло розкладне заднє скло. Також для ринку США був доданий колір кузова Spa Yellow. У 2002 році були змінені настройки підвіски і пластикове заднє скло було замінено звичайним склом з функцією електро-обігріву. Крім цього, незначно змінилися задні ліхтарі з хромованими кільцями, радіо з окремими високочастотними динаміками, шкіряний важіль перемикання передач, консоль була обшита шкірзамінником, був змінений блок управління двигуном. Для ринку США був доданий колір кузова Suzuka Blue.
AP1 збирався до 2003 року на заводі в Таканедзава , Поряд з автомобілями Honda NSX і Honda Insight [8]
Type V (Японія, 2000) [ правити | правити код ]
На внутрішньому японському ринку існувала серія Type V, починаючи з середини 2000 року. Вона отримала змінюване передавальне число рульового управління (VGS), систему рульового управління, яка постійно змінює рульове управління, в залежності від швидкості руху автомобіля і кута повороту рульового колеса, для забезпечення кращої керованості. 7 липня 2000 року Honda оголосила S2000 Type V в якості першого автомобіля з подібною системою. Повне число оборотів рульового колеса було знижено до 1,4 обороту (спочатку 2,4 обороту). Також автомобіль оснащувався оновленими амортизаторами, стабілізаторами і диференціалом, доповнивши VGS. Обладнані автомобілі продавалися зі спеціальним рульовим колесом і шильдиком VGS [9] .
Модель 2004 року зазнала ряд істотних змін. Виробництво автомобіля переїхало в Судзуку . Нова модель отримала 17 дюймові колеса і гуму Bridgestone RE-050 поряд з налаштуваннями підвіски, що зменшують надмірну обертальність. Також з метою збільшення жорсткості був змінений підрамник. У коробці передач мідні синхронізатори були замінені аналогічні з вуглецевого волокна. По кузову, оновилися передній і задній бампера, фари, з'явилися нові світлодіодні задні ліхтарі, а також овальні наконечники вихлопних труб. Хоча зміни торкнулися як японської, так і європейської моделі, на останніх залишилися 2,0-літрові двигуни F20C, і в Європі вони як і раніше позначалися як AP1.
Для північноамериканського ринку поновлення також включили велику версію двигуна F20C (F22C1), який дозволив назвати шасі як AP2. Обсяг двигуна F22C1 збільшився до 2157 куб.см. У той же час, червона лінія і рівень відсічення зменшилися з 8800 і 9000 оборотів в хвилину до 8000 і 8200 оборотів в хвилину відповідно, зі збільшенням ходу поршнів. Максимальний крутний момент збільшився на 6%, до 220 Нм при 6800 оборотах на хвилину в той час як потужність залишилася незмінною, 237 л. с. (177 кВт) при менших 7800 оборотах на хвилину. У зв'язку з появою нового двигуна змінилися і передавальні числа в коробці, були зменшені на перших п'яти передачах і подовжена шоста [10] .
У 2006 році двигун F22C1 став доступний також на японському ринку, з трохи збільшеною потужністю (239 л. С. (178 кВт) і 221 Нм). F20C залишався на всіх інших ринках. Модель 2006 року одержала дросельну заслінку Drive-by-Wire , електронну систему контролю стійкості , Нові колеса, і новий колір кузова Laguna Blue Pearl. В інтер'єрі зміни включили оновлені сидіння і додаткові стереодинаміки, вбудовані в підголовники.
Примітки
- ↑ перед: 205 / 55R16 89V, зад: 225 / 50R16 92V