Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Honda CR-V 2.4: американська і європейська версії | Статті на сайті www.maximum-honda.ru

  1. Honda CR-V 2.4: американська і європейська версії Компанія Honda випустила нову модель CR-V, яка...
  2. Honda CR-V 2.4: американська і європейська версії

Honda CR-V 2.4: американська і європейська версії

Наша сеть партнеров Banwar

4: американська і європейська версії

Компанія Honda випустила нову модель CR-V, яка готова скласти конкуренцію іншим авто в цьому перспективному сегменті російського авторинку. Нова варіація відрізняється від попередньої не тільки двигуном більшого розміру, але і рядом інших змін в оснащенні машини, а також концепцією в цілому. Це пов'язано з тим, що виробництво машин з мотором на 2 літри відбувається в Англії, і вони затребувані в основному на європейському ринку, а збірка двигунів на 2,4 літра - в Америці і орієнтована на ринок в Штатах.

Однакові чи різні?

У чому ж принципова відмінність цих двох версій? Навіть зовні американський варіант виділяється конструкцією переднього бампера: його нижній зріз має явної геометрією, властивої позашляховикам, для підвищення показників прохідності. Попередня модель була оформлена практично також, проте клієнти нарікали на слабкий спортивний характер авто, тому були надзвичайно популярні псевдоспортивні обважування від Mugen. Не дивно, що зовнішній вигляд європейської версії машини став більш стрімким за рахунок заниженою лінією бампера, розташованого спереду. Важливо, що це не особливо позначилося на геометрії кросовера, і авто як і раніше впевнено долає заявлені 23 градуси. А ось кут в'їзду «американця» з об'ємом мотора в 2,4 літра збільшений до 28 °; в поєднанні з потужними 18-дюймові колесами автомобіль цілком може виявитися прекрасним супутником в умовах бездоріжжя.

Випробування «американця» на російському бездоріжжі

Дійсно, американська версія машини показує чудові показники керованості на складному дорожньому рельєфі, настільки властивому для Росії. На швидкості 80 км / ч цілком можна їхати спокійно, не впадаючи в крайності і огинаючи глибокі вибоїни, які навряд чи підвладні так званому паркетнику. Для кросовера автомобіль показує плавний хід і хорошу енергоємність. Однак позашляхові якості машини не безмежні, і, відчувши під колесами пісок, машина починає поводитися не так спокійно і цілком може встати, оскільки пробуксовка у даний моделі відсутня.

Для того щоб оцінити, як буде працювати нова муфта, оснащена електронасосом і електронним управлінням в природних умовах, учасники тест-драйву вибрали невелику насип з ухилом близько 20 градусів. В цьому випадку левова частка навантаження переходить на механізм запуску приводу задньої осі. Тут стала актуальною функція, що дозволяє обмежити перемикання автоматичної коробки передач. У європейській варіації така опція доступна тільки в режимі «спорт» за допомогою підрульових пелюсток. Муфта змогла відпрацювати приблизно півхвилини, потім перегрівся елементу знадобився відпочинок. На жаль, незважаючи на непогану геометрію і прекрасну підвіску змагатися з позашляховиками цей кросовер все ж не здатний. Правда, більшість покупців, швидше за все, і не будуть купувати міський автомобіль для їзди по пересіченій місцевості.

Особливості європейської версії Honda CR-V

На асфальті 2-літровий варіант кросовера не зміг підтвердити заявлений спортивний стиль, оскільки електричний підсилювач майже не «спілкувався» з колесами, кермо виявився занадто порожнім і легким, а нульовий показник розтягнутий майже на чверть обороту. Чи не відзначилася ця модифікація і хорошою динамікою, проте сталося це не з вини атмосферного двигуна, тут погано показав себе 5-ступінчастий селектор передач. Виправити ситуацію не в змозі ні режим «спорт», ні ручне перемикання передач. Відставання від механіки становить 2,4 секунди, що зазвичай не властиво сучасним автоматам.

Обсяг в 2,4 літра не дуже покращує ситуацію, якщо автомобіль стартує з місця, проте на обгоні проявляє себе більш явно, і розгін від 80 до 120 км / год відбувається приблизно за 8 секунд або трохи більше, а цього часу цілком вистачає, щоб водій впевнено почувався на трасі.

Обсяг в 2,4 літра не дуже покращує ситуацію, якщо автомобіль стартує з місця, проте на обгоні проявляє себе більш явно, і розгін від 80 до 120 км / год відбувається приблизно за 8 секунд або трохи більше, а цього часу цілком вистачає, щоб водій впевнено почувався на трасі

Плюси і мінуси версій CR-V

Цікаво, що кросовер, зібраний в Північній Америці, оснащений більш чуйним кермом. Крім цього, електропривод, що піддався модифікації, дозволяє «американцеві» набагато краще координувати положення коліс на дорожньому полотні в порівнянні з європейською моделлю. Шкода, що перепрошивка алгоритму рульового управління на даний момент неможлива, вона б стала не зайвою для 2-літрової моделі.

Підвіски як у тій, так і в іншої версії авто добре впоралися зі своїм завданням. А ось за показниками шумоізоляції американська варіація впевнено обійшла свого європейського конкурента.

Задній ряд крісел хороший у обох варіацій авто, оскільки при створенні машини було прийнято рішення прибрати незручний тунель і поліпшити ергономіку салону. Крім цього, двері стали відкриватися ширше, що полегшує потрапляння в салон навіть досить великих пасажирів, а підголівники стали зручніше.

Механізм складання крісел другого ряду, покликаний збільшити багажний простір, не дуже зручний, оскільки автомобіль не оснащений електроприводом, а можливість скласти задні сидіння з багажного відсіку не передбачена.

Інтер'єр цих двох моделей схожий, проте матеріали, використані для обробки, розрізняються. У європейській версії застосовується звичайний м'який пластик для торпеди і велюрові сидіння, а ось американська варіація не справляє враження гнучкості обробки, проте сидіння обшиті якісним кожзамом, який не доступний в 2-літрової версії. Позбавлена ​​модель з Європи і прекрасної системи навігації, оснащеної докладними картами Navteq і відрізняється хорошим веденням по маршруту.

Переможець не оголошений

Отже, CR-V, створений в Англії, за своїми характеристиками, таким як надійність, економічність, неспішність і легкість в управлінні, більш підходить дамам. А ось американська версія машини більше сподобається представникам сильної статі, оскільки володіє трохи більшим дорожнім просвітом, більш потужним двигуном, характерним для позашляховиків переднім бампером, лаконічністю в обробці салону, а також прекрасною системою навігації, яка буде незамінна в подорожах.

Що стосується вартості, то ціна на Honda CR-V коливається в межах від 1 149 000 до 1 529 000, тобто машина відноситься до середнього сегменту ринку. У порівнянні з представленими існують більш бюджетні, прості і більш пристосовані для їзди по бездоріжжю автомобілі, існують і ті, які коштують більше, однак володіють кращою динамікою і керованістю. Компанія Honda поставила собі завдання підняти частку моделі CR-V в лінійки до 60%. Вибираючи з величезного асортименту різноманітних автомашин, варто пам'ятати про такі переваги Honda CR-V , Як комфортний і просторий салон, надійна збірка, хороша оснащеність, а також прекрасна шумоізоляція авто.

Honda CR-V 2.4: американська і європейська версії

4: американська і європейська версії

Компанія Honda випустила нову модель CR-V, яка готова скласти конкуренцію іншим авто в цьому перспективному сегменті російського авторинку. Нова варіація відрізняється від попередньої не тільки двигуном більшого розміру, але і рядом інших змін в оснащенні машини, а також концепцією в цілому. Це пов'язано з тим, що виробництво машин з мотором на 2 літри відбувається в Англії, і вони затребувані в основному на європейському ринку, а збірка двигунів на 2,4 літра - в Америці і орієнтована на ринок в Штатах.

Однакові чи різні?

У чому ж принципова відмінність цих двох версій? Навіть зовні американський варіант виділяється конструкцією переднього бампера: його нижній зріз має явної геометрією, властивої позашляховикам, для підвищення показників прохідності. Попередня модель була оформлена практично також, проте клієнти нарікали на слабкий спортивний характер авто, тому були надзвичайно популярні псевдоспортивні обважування від Mugen. Не дивно, що зовнішній вигляд європейської версії машини став більш стрімким за рахунок заниженою лінією бампера, розташованого спереду. Важливо, що це не особливо позначилося на геометрії кросовера, і авто як і раніше впевнено долає заявлені 23 градуси. А ось кут в'їзду «американця» з об'ємом мотора в 2,4 літра збільшений до 28 °; в поєднанні з потужними 18-дюймові колесами автомобіль цілком може виявитися прекрасним супутником в умовах бездоріжжя.

Випробування «американця» на російському бездоріжжі

Дійсно, американська версія машини показує чудові показники керованості на складному дорожньому рельєфі, настільки властивому для Росії. На швидкості 80 км / ч цілком можна їхати спокійно, не впадаючи в крайності і огинаючи глибокі вибоїни, які навряд чи підвладні так званому паркетнику. Для кросовера автомобіль показує плавний хід і хорошу енергоємність. Однак позашляхові якості машини не безмежні, і, відчувши під колесами пісок, машина починає поводитися не так спокійно і цілком може встати, оскільки пробуксовка у даний моделі відсутня.

Для того щоб оцінити, як буде працювати нова муфта, оснащена електронасосом і електронним управлінням в природних умовах, учасники тест-драйву вибрали невелику насип з ухилом близько 20 градусів. В цьому випадку левова частка навантаження переходить на механізм запуску приводу задньої осі. Тут стала актуальною функція, що дозволяє обмежити перемикання автоматичної коробки передач. У європейській варіації така опція доступна тільки в режимі «спорт» за допомогою підрульових пелюсток. Муфта змогла відпрацювати приблизно півхвилини, потім перегрівся елементу знадобився відпочинок. На жаль, незважаючи на непогану геометрію і прекрасну підвіску змагатися з позашляховиками цей кросовер все ж не здатний. Правда, більшість покупців, швидше за все, і не будуть купувати міський автомобіль для їзди по пересіченій місцевості.

Особливості європейської версії Honda CR-V

На асфальті 2-літровий варіант кросовера не зміг підтвердити заявлений спортивний стиль, оскільки електричний підсилювач майже не «спілкувався» з колесами, кермо виявився занадто порожнім і легким, а нульовий показник розтягнутий майже на чверть обороту. Чи не відзначилася ця модифікація і хорошою динамікою, проте сталося це не з вини атмосферного двигуна, тут погано показав себе 5-ступінчастий селектор передач. Виправити ситуацію не в змозі ні режим «спорт», ні ручне перемикання передач. Відставання від механіки становить 2,4 секунди, що зазвичай не властиво сучасним автоматам.

Обсяг в 2,4 літра не дуже покращує ситуацію, якщо автомобіль стартує з місця, проте на обгоні проявляє себе більш явно, і розгін від 80 до 120 км / год відбувається приблизно за 8 секунд або трохи більше, а цього часу цілком вистачає, щоб водій впевнено почувався на трасі.

Обсяг в 2,4 літра не дуже покращує ситуацію, якщо автомобіль стартує з місця, проте на обгоні проявляє себе більш явно, і розгін від 80 до 120 км / год відбувається приблизно за 8 секунд або трохи більше, а цього часу цілком вистачає, щоб водій впевнено почувався на трасі

Плюси і мінуси версій CR-V

Цікаво, що кросовер, зібраний в Північній Америці, оснащений більш чуйним кермом. Крім цього, електропривод, що піддався модифікації, дозволяє «американцеві» набагато краще координувати положення коліс на дорожньому полотні в порівнянні з європейською моделлю. Шкода, що перепрошивка алгоритму рульового управління на даний момент неможлива, вона б стала не зайвою для 2-літрової моделі.

Підвіски як у тій, так і в іншої версії авто добре впоралися зі своїм завданням. А ось за показниками шумоізоляції американська варіація впевнено обійшла свого європейського конкурента.

Задній ряд крісел хороший у обох варіацій авто, оскільки при створенні машини було прийнято рішення прибрати незручний тунель і поліпшити ергономіку салону. Крім цього, двері стали відкриватися ширше, що полегшує потрапляння в салон навіть досить великих пасажирів, а підголівники стали зручніше.

Механізм складання крісел другого ряду, покликаний збільшити багажний простір, не дуже зручний, оскільки автомобіль не оснащений електроприводом, а можливість скласти задні сидіння з багажного відсіку не передбачена.

Інтер'єр цих двох моделей схожий, проте матеріали, використані для обробки, розрізняються. У європейській версії застосовується звичайний м'який пластик для торпеди і велюрові сидіння, а ось американська варіація не справляє враження гнучкості обробки, проте сидіння обшиті якісним кожзамом, який не доступний в 2-літрової версії. Позбавлена ​​модель з Європи і прекрасної системи навігації, оснащеної докладними картами Navteq і відрізняється хорошим веденням по маршруту.

Переможець не оголошений

Отже, CR-V, створений в Англії, за своїми характеристиками, таким як надійність, економічність, неспішність і легкість в управлінні, більш підходить дамам. А ось американська версія машини більше сподобається представникам сильної статі, оскільки володіє трохи більшим дорожнім просвітом, більш потужним двигуном, характерним для позашляховиків переднім бампером, лаконічністю в обробці салону, а також прекрасною системою навігації, яка буде незамінна в подорожах.

Що стосується вартості, то ціна на Honda CR-V коливається в межах від 1 149 000 до 1 529 000, тобто машина відноситься до середнього сегменту ринку. У порівнянні з представленими існують більш бюджетні, прості і більш пристосовані для їзди по бездоріжжю автомобілі, існують і ті, які коштують більше, однак володіють кращою динамікою і керованістю. Компанія Honda поставила собі завдання підняти частку моделі CR-V в лінійки до 60%. Вибираючи з величезного асортименту різноманітних автомашин, варто пам'ятати про такі переваги Honda CR-V , Як комфортний і просторий салон, надійна збірка, хороша оснащеність, а також прекрасна шумоізоляція авто.

Honda CR-V 2.4: американська і європейська версії

4: американська і європейська версії

Компанія Honda випустила нову модель CR-V, яка готова скласти конкуренцію іншим авто в цьому перспективному сегменті російського авторинку. Нова варіація відрізняється від попередньої не тільки двигуном більшого розміру, але і рядом інших змін в оснащенні машини, а також концепцією в цілому. Це пов'язано з тим, що виробництво машин з мотором на 2 літри відбувається в Англії, і вони затребувані в основному на європейському ринку, а збірка двигунів на 2,4 літра - в Америці і орієнтована на ринок в Штатах.

Однакові чи різні?

У чому ж принципова відмінність цих двох версій? Навіть зовні американський варіант виділяється конструкцією переднього бампера: його нижній зріз має явної геометрією, властивої позашляховикам, для підвищення показників прохідності. Попередня модель була оформлена практично також, проте клієнти нарікали на слабкий спортивний характер авто, тому були надзвичайно популярні псевдоспортивні обважування від Mugen. Не дивно, що зовнішній вигляд європейської версії машини став більш стрімким за рахунок заниженою лінією бампера, розташованого спереду. Важливо, що це не особливо позначилося на геометрії кросовера, і авто як і раніше впевнено долає заявлені 23 градуси. А ось кут в'їзду «американця» з об'ємом мотора в 2,4 літра збільшений до 28 °; в поєднанні з потужними 18-дюймові колесами автомобіль цілком може виявитися прекрасним супутником в умовах бездоріжжя.

Випробування «американця» на російському бездоріжжі

Дійсно, американська версія машини показує чудові показники керованості на складному дорожньому рельєфі, настільки властивому для Росії. На швидкості 80 км / ч цілком можна їхати спокійно, не впадаючи в крайності і огинаючи глибокі вибоїни, які навряд чи підвладні так званому паркетнику. Для кросовера автомобіль показує плавний хід і хорошу енергоємність. Однак позашляхові якості машини не безмежні, і, відчувши під колесами пісок, машина починає поводитися не так спокійно і цілком може встати, оскільки пробуксовка у даний моделі відсутня.

Для того щоб оцінити, як буде працювати нова муфта, оснащена електронасосом і електронним управлінням в природних умовах, учасники тест-драйву вибрали невелику насип з ухилом близько 20 градусів. В цьому випадку левова частка навантаження переходить на механізм запуску приводу задньої осі. Тут стала актуальною функція, що дозволяє обмежити перемикання автоматичної коробки передач. У європейській варіації така опція доступна тільки в режимі «спорт» за допомогою підрульових пелюсток. Муфта змогла відпрацювати приблизно півхвилини, потім перегрівся елементу знадобився відпочинок. На жаль, незважаючи на непогану геометрію і прекрасну підвіску змагатися з позашляховиками цей кросовер все ж не здатний. Правда, більшість покупців, швидше за все, і не будуть купувати міський автомобіль для їзди по пересіченій місцевості.

Особливості європейської версії Honda CR-V

На асфальті 2-літровий варіант кросовера не зміг підтвердити заявлений спортивний стиль, оскільки електричний підсилювач майже не «спілкувався» з колесами, кермо виявився занадто порожнім і легким, а нульовий показник розтягнутий майже на чверть обороту. Чи не відзначилася ця модифікація і хорошою динамікою, проте сталося це не з вини атмосферного двигуна, тут погано показав себе 5-ступінчастий селектор передач. Виправити ситуацію не в змозі ні режим «спорт», ні ручне перемикання передач. Відставання від механіки становить 2,4 секунди, що зазвичай не властиво сучасним автоматам.

Обсяг в 2,4 літра не дуже покращує ситуацію, якщо автомобіль стартує з місця, проте на обгоні проявляє себе більш явно, і розгін від 80 до 120 км / год відбувається приблизно за 8 секунд або трохи більше, а цього часу цілком вистачає, щоб водій впевнено почувався на трасі.

Обсяг в 2,4 літра не дуже покращує ситуацію, якщо автомобіль стартує з місця, проте на обгоні проявляє себе більш явно, і розгін від 80 до 120 км / год відбувається приблизно за 8 секунд або трохи більше, а цього часу цілком вистачає, щоб водій впевнено почувався на трасі

Плюси і мінуси версій CR-V

Цікаво, що кросовер, зібраний в Північній Америці, оснащений більш чуйним кермом. Крім цього, електропривод, що піддався модифікації, дозволяє «американцеві» набагато краще координувати положення коліс на дорожньому полотні в порівнянні з європейською моделлю. Шкода, що перепрошивка алгоритму рульового управління на даний момент неможлива, вона б стала не зайвою для 2-літрової моделі.

Підвіски як у тій, так і в іншої версії авто добре впоралися зі своїм завданням. А ось за показниками шумоізоляції американська варіація впевнено обійшла свого європейського конкурента.

Задній ряд крісел хороший у обох варіацій авто, оскільки при створенні машини було прийнято рішення прибрати незручний тунель і поліпшити ергономіку салону. Крім цього, двері стали відкриватися ширше, що полегшує потрапляння в салон навіть досить великих пасажирів, а підголівники стали зручніше.

Механізм складання крісел другого ряду, покликаний збільшити багажний простір, не дуже зручний, оскільки автомобіль не оснащений електроприводом, а можливість скласти задні сидіння з багажного відсіку не передбачена.

Інтер'єр цих двох моделей схожий, проте матеріали, використані для обробки, розрізняються. У європейській версії застосовується звичайний м'який пластик для торпеди і велюрові сидіння, а ось американська варіація не справляє враження гнучкості обробки, проте сидіння обшиті якісним кожзамом, який не доступний в 2-літрової версії. Позбавлена ​​модель з Європи і прекрасної системи навігації, оснащеної докладними картами Navteq і відрізняється хорошим веденням по маршруту.

Переможець не оголошений

Отже, CR-V, створений в Англії, за своїми характеристиками, таким як надійність, економічність, неспішність і легкість в управлінні, більш підходить дамам. А ось американська версія машини більше сподобається представникам сильної статі, оскільки володіє трохи більшим дорожнім просвітом, більш потужним двигуном, характерним для позашляховиків переднім бампером, лаконічністю в обробці салону, а також прекрасною системою навігації, яка буде незамінна в подорожах.

Що стосується вартості, то ціна на Honda CR-V коливається в межах від 1 149 000 до 1 529 000, тобто машина відноситься до середнього сегменту ринку. У порівнянні з представленими існують більш бюджетні, прості і більш пристосовані для їзди по бездоріжжю автомобілі, існують і ті, які коштують більше, однак володіють кращою динамікою і керованістю. Компанія Honda поставила собі завдання підняти частку моделі CR-V в лінійки до 60%. Вибираючи з величезного асортименту різноманітних автомашин, варто пам'ятати про такі переваги Honda CR-V , Як комфортний і просторий салон, надійна збірка, хороша оснащеність, а також прекрасна шумоізоляція авто.

Однакові чи різні?
У чому ж принципова відмінність цих двох версій?
Однакові чи різні?
У чому ж принципова відмінність цих двох версій?
Однакові чи різні?
У чому ж принципова відмінність цих двох версій?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов