Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

HONDA CR-V: Зовнішність оманлива

  1. Honda CR-V
  2. Suzuki Grand Vitara
  3. Toyota RAV-4
  4. Класичні і не зовсім

Наша сеть партнеров Banwar

Гості нашого сьогоднішнього огляду - три «японця»: Honda CR-V, Suzuki Grand Vitara і Toyota RAV-4

Гості нашого сьогоднішнього огляду - три «японця»: Honda CR-V, Suzuki Grand Vitara і Toyota RAV-4 Гості нашого сьогоднішнього огляду - три «японця»: Honda CR-V, Suzuki Grand Vitara і Toyota RAV-4. Моделі вибрані не випадково - ці «паркетники» найпоширеніші в Україні. Вони відносно недавно перейшли в розряд старих автомобілів, і чималий вітчизняний досвід експлуатації дозволяє цілком об'єктивно оцінити їх споживчі якості.

Якщо порівняти машини одних років випуску, то з'ясується, що найдорожча - Toyota RAV-4: на українському ринку старих машин вона коштує від $ 20 до $ 33,5 тис., Трохи менше (в середньому на $ 500-800) просять за Honda CR- V, а ціна Suzuki Grand Vitara набагато нижче вартості CR-V - на $ 1-3,5 тис.

Grand Vitara представлений 3- і 5-дверними універсалами і кабріолетом, RAV-4 - 3- і 5-дверними універсалами, і тільки CR-V випускався всього в одному варіанті - 5-дверний універсал. Разом з тим саме такий тип кузова з п'ятьма дверима користується найбільшою популярністю в Україні, тому порівнювати ми будемо машини в такій модифікації.

Honda CR-V

Honda CR-V

З приводу корозійної стійкості CR-V немає зауважень - метал кузова оцинкований. Хороший і салон: по-перше, він самий просторий серед учасників огляду, а по-друге, радує практичних автомобілістів безліччю кишень і ніш для дріб'язку і зручним розкладним столиком для пікніків, який одночасно є для підлоги нішею багажного відділення. Збільшує функціональність автомобіля і двостулкові п'яті двері: легку поклажу можна закинути в багажник через відкривається заднє скло. Обсяг вантажного відсіку - середній.

Вибір силових агрегатів у CR-V обмежений всього одним бензиновим мотором об'ємом 2,0 л. Спочатку він розвивав потужність 135 л. с., потім його форсували до 147 л. с. Будь-яких неприємних сюрпризів в процесі експлуатації цей двигун не підносить, лише кожні 40 тис. Км необхідно регулювати теплові зазори клапанів, а через 100 тис. Км - міняти ремінь ГРМ і натяжний ролик (вказаний термін служби оригінальних деталей).

В Україні зустрічаються автомобілі, оснащені як «механікою», так і «автоматом». Агрегати надійні, чого не скажеш про трансмісіях. До 200 тис. Км в деяких автомобілях були зафіксовані випадки виходу з ладу передній хрестовини карданного валу (запчастина окремо не продається, а кардан в зборі коштує близько $ 2100.). Більш доступний варіант - замовити виготовлення карданного валу в вітчизняному спеціалізованому центрі. При частій їзді по бездоріжжю з'являються сторонні шуми під час роботи повного приводу, хоча ця поломка несерйозна - усувається заміною масла в вискомуфта.

Автомобіль оснащений незалежною передньою і задньою підвісками. У порівнянні з іншими учасниками огляду, ходова CR-V відрізняється непоганою плавністю ходу. До того ж підвіска довговічна - при нормальній експлуатації здатна протриматися близько 150 тис. Км. Немає нарікань і з приводу гальм і рульового - навіть на наших дорогах наконечники рульових тяг виходжують до 80 тис. Км.

Suzuki Grand Vitara

Suzuki Grand Vitara

Корозія кузова не характерна для Grand Vitara, хіба що іржею покривається рама в районі моторного відсіку через частого перепаду температур.

Недолік ергономіки салону - сидіння розташовані близько до дверей автомобіля: якщо вони закриті, відрегулювати кут нахилу спинки або висоту подушки крісла неможливо. Зате тут настроюються спинки не тільки першого, а й другого ряду крісел. Завдяки трансформованою подушці і спинці заднього дивана можна отримати рівну підлогу вантажного відсіку, максимальний обсяг якого досить значний. Разом з тим в похідному стані багажник найменший. Оглядовість обмежена тільки при русі заднім ходом через великі підголівників задніх крісел.

Найчастіше у нас зустрічаються Grand Vitara з 2,0- і 2,5-літровими бензиновими двигунами. Після пробігу в 150 тис. Км в 2,0-літрових агрегатах були відзначені випадки виходу з ладу гідронатягувача і зносу ланцюга ГРМ. Крім того, в цьому агрегаті нерідкі підтікання охолоджуючої рідини з-під корпусу водяного насоса. 2,5-літровим агрегатам також властиві проблеми з гідронатягувача і ланцюгом ГРМ, плюс втрачає герметичність задній сальник коленвала при експлуатації двигуна з великою кількістю масла (під верхню мітку).

У водіїв, які застосовують повний привід на твердих дорогах, в першу чергу виникають неприємності з «раздаткой» і фланцями піввісь переднього моста, що супроводжується підвищеною гучністю роботи в режимі руху 4х4 і течами масла з-під сальників піввісь. З досвіду експлуатації, більш надійні автоматичні коробки передач, а ось механічні доводилося ремонтувати - відзначені випадки виходу з ладу підшипників КП.

На наших дорогах підвіска служить довго: передня незалежна може виходити до 100 тис. Км, а задня залежна - і зовсім практично «вбивається». Разом з тим підвіска Grand Vitara жорстка. При русі по нерівностях проявляється легка поздовжня розгойдування кузова. Бездоганні і гальма, і рульове - навіть наконечники рульових тяг здатні пробігти близько 100 тис. Км.

Toyota RAV-4

Toyota RAV-4

Цей автомобіль - самий практичний серед учасників огляду. Так, у спинок його задніх сидінь, розділених в пропорції 50:50, регулюється кут нахилу. Крім того, при необхідності крісла взагалі можна легко прибрати з салону, завдяки чому максимальний обсяг вантажного відсіку виходить найбільшим, як, втім, і похідний - 1365 і 400 л відповідно. Від корозії метал кузова оберігає оцинковка.

З недоліків відзначимо не дуже високу якість шумоізоляції салону (на високих оборотах звук двигуна упевнено проникає в салон), а також «бурчати» при русі по нерівностях поличку багажного відділення. Як і в Grand Vitara, великі задні підголовники кілька обмежують видимість.

Найчастіше українськими дорогами їздять 2,0-літрові бензинові версії, в яких через кожні 100 тис. Км необхідно регулювати теплові зазори клапанів. Агрегати чутливі до якості палива, що позначається на динаміці і роботі на холостому ходу. Неякісне пальне швидко «вбиває» і дорогі (1 шт. - близько $ 26) свічки з платиновими наконечниками електродів (застосування звичайних свічок не передбачено). При пробігу в 60 тис. Км були відзначені випадки обриву многоручейкового ременя приводу навісного обладнання.

Більшість RAV-4 оснащувалися 4-ступінчастою автоматичною КП, блок управління якої іноді створює неприємності. Особливість автоматичної і механічної КП - з часом втрачає герметичність сальник лівої півосі.

При проїзді великих нерівностей підвіска «рафіка» легко пробивається. Втулки переднього і заднього стабілізаторів поперечної стійкості служать близько 40 тис. Км, а їх стійки - понад 100 тис. Км. Інші деталі виходжують 150-200 тис. Км. Задня підвіска також довговічна, але якщо регулярно (кожні 40 тис. Км) НЕ змащувати механізми регулювання розвалу / сходження коліс, то з часом ексцентрикові втулки намертво закисают, через що їх доводиться міняти разом з сайлент-блоками важелів.

Характерна несправність гальмівної системи - заклинює механізм приводу гальма стоянки в задніх «барабанник».

Класичні і не зовсім

Класичні і не зовсім

Отже, прийшов час розставити крапки над «і». Класичними «паркетниками» нашого сьогоднішнього огляду можна назвати Honda CR-V і Toyota RAV-4. Їх кузова несучі, підвіски - незалежні, а в трансмісії відсутній роздавальна коробка зі зниженим рядом передач і блокування диференціалів. Хоча «рафік» цілком підходить і для впевненої їзди за межами рівних доріг - у нього є блокування міжосьового диференціала (а ось диференціал в задньому редукторі передбачений в якості додаткової опції). Привід RAV-4 постійний повний, а в разі прослизання коліс однієї з осей тяга йде на колеса з кращим коефіцієнтом зчеплення. CR-V зазвичай їздить як передньопривідний автомобіль, а задня вісь підключається автоматично за допомогою віськомуфти тільки при прослизанні передніх коліс.

Характер Suzuki Grand Vitara зовсім інший - цей автомобіль ближче до справжніх позашляховиків. Його кузов встановлений на потужній лонжеронной рамі, здатної витримувати підвищені навантаження при русі за межами асфальтових доріг. Задня підвіска - залежна, а в якості додаткової опції міст оснащується блокуванням міжколісного диференціала. У трансмісії же передбачена «раздатка» зі зниженим рядом передач. Завдяки такому джентльменського набору Grand Vitara на бездоріжжі легко дасть фору CR-V і RAV-4, яким і сунутися нічого туди, куди забрався їх більш позашляховий побратим. Хоча, зверніть увагу, для ралі-рейдів Grand Vitara не підходить: цей автомобіль - щось середнє між «паркетником» і позашляховиком. Пам'ятайте, що в трансмісії Grand Vitara відсутня міжосьовий диференціал, тому повний привід рекомендується задіяти тільки на бездоріжжі, слизькій або засніженій трасі. З огляду на рамної конструкції кузова і залежною задньої підвіски ходова Grand Vitara більш жорстка, а ось незалежні підвіски CR-V і RAV-4 забезпечують їм кращу плавність ходу і майже легкову керованість.

Самий просторий салон - в CR-V, в ньому зручно розміщуються п'ять членів екіпажу, а ось найменший запас вільного місця між задніми і передніми сидіннями - в Grand Vitara.

Завдяки трансформованим заднім сидінням (мало того що вони рухаються на санчатах назад / вперед, так їх ще можна прибрати з салону) найбільшим вантажним відсіком відрізняється RAV-4. У похідному стані самий маленький багажник в Grand Vitara, зате в максимальному він на цілих 158 л більше, ніж у CR-V.

Найменше проблем створюють силові агрегати CR-V, правда, для цієї моделі призначений всього один мотор. А ось з двигунами інших "паркетників" були відзначені певні проблеми. Трансмісії всіх без винятку учасників огляду не відрізняються високою надійністю. Довше служить ходова CR-V, хоча в обслуговуванні незалежні підвіски Honda і RAV-4 обійдуться дорожче, ніж більш прості вузли Grand Vitara.

Порівнявши надійність "паркетників" і їх споживчі якості, пальму першості ми віддали Suzuki Grand Vitara: він набрав найбільшу кількість балів - 42 (див. Табл.). Важлива перевага цього автомобіля - більш доступна ринкова вартість в порівнянні з іншими героями нашого матеріалу. Друге місце дісталося Toyota RAV-4 - 39 балів, а третє - Honda CR-V, яка поступається Toyota всього 1 бал.

Покупку Grand Vitara ми рекомендуємо прагматичним автомобілістам, які мають намір регулярно експлуатувати автомобіль як в міських умовах, так і за межами асфальтових доріг. Придивитися ж до Honda і Toyota ми радимо тим, хто може собі дозволити витратити більше грошей на покупку машини і забезпечувати її недешеве зміст, а їздити збирається в основному по місту і лише зрідка залишати його.

Suzuki Grand Vitara. Наш рейтинг 1


Toyota RAV-4. Наш рейтинг 2


Honda CR-V. Наш рейтинг 3

АвтомобільHonda CRVSuzuki Grand VitaraToyota RAV4

Передн. / Задн. торм. колодки 50/75 82/42 40/45 Повітряний фільтр 19 17 12 Паливний фільтр 27 25 13 Масляний фільтр 6 9 6 Амортизатор (передн. / задн.) 90/90 83/65 98/76 Місце 1 2 3 Марка / Модель

Suzuki Grand Vitara

Toyota
RAV-4

Honda
CR-V

Кузов / Багажник
(Корозійна стійкість і ін. /
функціональність, обсяг) 5/4 4/5 4/4 Салон (якість, оглядовість, комфорт, місткість, практичність) 3 4 5 Двигуни / КП (надійність, невибагливість,
можливість вибору, вартість обслуговування) 3/3 4/3 4/3 Позашляховий арсенал / Прохідність (наявність блокувань, зниженого ряду передач, величина дорожнього просвіту) 5/5 4/3 2/2 Підвіска / Рульове / Гальма (довговічність, безпроблемність, вартість обслуговування) 4/5/5 4/5/3 5/4/5 Всього балів 42 39 38 Автомобіль Honda CRV Suzuki Grand Vitara Toyota RAV4 Загальні дані Тип кузова універсал універсал універсал Дверей / місць 5/5 5/5 5 / 5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4520/1750/1705 4195/1780/1740 4245/1785/1670 База, мм 2620 2480 2490 Дорожній просвіт, мм 210 200 200 Маса споряджена / повна, кг 1480/1900 1405/1950 1320/1770 Об'єм багажника, л 375/670 275/828 400/1365 Обсяг бака, л 58 66 58 Двигуни Бензинові 4ціліндр .: 2,0 (135 л. С.), 2,0 (147 л. С.) 1,6 л 16V (94 л. С. ), 2,0 л 16V (128 л. с.) 1,8 л 16V (125 л. с.), 2,0 л 16V (150 л. с.), 2,4 л 16V (163 л. с .) 6ціліндр .: немає 2,5 л 24V (158 л. с.) немає дизельного. 4ціліндр .: немає 2,0 л (87 л. С.), 2,0 л (109 л. С.) Common Rail 2,0 л 16V (116 л. С.) Common Rail Трансмісія Тип приводу передній, подеколи. повний задній, повний повний КП 5ст. механ. або 4ст. автомат. Знижений ряд передач в роздавальної КП немає є немає Блокування диференціала міжосьового / заднього моста немає / немає ні / опція є / опція Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / барабанний. диск. вент. / барабанний. або диск. вент. / диск. Підвіска передня / задня неза. / Неза. неза. / зав. неза. / неза. Шини 205/70 R15 215/65 R16, 235/60 R16 215/70 R16, 235/60 R16 * Наведено дані найбільш поширених 5дверних модифікацій

Юлій Максимчук
Фото Сергія Кузьмича і Андрія Яцуляк

Редакція дякує СТО компанії «Дніпро Мотор Інвест», «Mazda Auto International» і СП «Автосаміт ЛТД» за допомогу в підготовці матеріалу

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов