Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Honda Accord - народний тест-драйв спортивного японського седана

Наша сеть партнеров Banwar

Honda Accord - передньопривідний п'ятимісний седан класу D. Модель восьмий генерації була представлена ​​в березні 2008 року. Шанувальники марки відразу відзначили, що автомобіль візуально став менш спортивним і агресивним. Він став більш "домашнім". Більш закруглений і представницький дизайн, поліпшену якість обробки і матеріалів. Зовні автомобіль вже не виглядає тією "Honda" яким всі звикли його бачити. Але обрубати на корені всю спортивність, значить втратити левової частки покупців і шанувальників марки. Чи вдалося інженерам Honda досягти компромісу в цій генерації автомобіля? На тесті побував Honda Accord 2.4 AT Advanced .

Фотогалерея Honda Accord

плюси

  • посадка за кермом
  • гальма
  • ергономіка

мінуси

  • обробка під дерево
  • місце для задніх пасажирів

Разом

Новий Акорд - зовсім інший автомобіль. Більш солідний і в той же час більш ставний. На ньому не хочеться їздити різко. У той же час при необхідності він «видасть» своє. Таке враження, що його зробили для «виросли» (або пристарілих)? власників попереднього покоління, яким потрібно вже не різкість, а комфорт. Але купив би я його собі? Якщо і купив би, то вже точно не цю комплектацію за 40 тисяч доларів. Конкурентів дуже багато, у кожного свої плюси і мінуси. Camry пропонує для задніх пасажирів більше місця, але суб'єктивно машина не така динамічна. За менші гроші доступний і Opel Insignia 2.8 AT 4WD Cosmo , Який напаковані «більше», повнопривідний і з більш потужним двигуном; максимально оснащений VW Passat ; Audi A4 - також дихає в потилицю, хоча і з мотором 1.8 120HP. У будь-якому випадку, володар Акорду буде отримувати задоволення від цієї машини.

Honda Accord   - передньопривідний п'ятимісний седан класу D

Безруков Федір

З нами з: 28.06.2006

31 рік, водійський стаж 4 роки

Зріст 175 см

Коли з'явилася можливість провести такий тест-драйв цієї моделі, на яку я давно задивлявся, то руки самі потягнулися до клавіатури оформляти заявку. Я мимоволі буду порівнювати з минулою моделлю Акорду, так як відкатав на ній майже 2 роки.

Зовнішній вигляд

Зовнішній вигляд у нового Акорду на дуже гідному рівні. З іншого боку, для мене це і зовні, і всередині абсолютно різні машини. Нова модель виглядає абсолютно по-іншому, більш потужно і солідно. При цьому попередній кузов морально не застарів і не застаріє ще довго. Отже, новий Акорд. Великий і досить дорогий седан бізнес-класу з натяком на спортивність. Без сумніву, він не залишить байдужим. На нього задивляються, він не губиться в безликому потоці, і іноді явно тішить самолюбство власника.

Салон і ергономіка

Сідаєш за кермо - ооо, літак. Посадку знайти досить легко і просто, крісла відмінні, бічна підтримка на рівні. Тут особливо нічого не змінилося.

Панель ж зовсім інша. Кнопок дуже багато, але - через деякий час розумієш, що основні з них досить легко буде знаходити «наосліп» вже через пару годин водіння. Я розумію, чому кнопку гучності зробили маленькою (раніше вона була величезною, тепер її місце займає управління навігатором / плеєром) - у водія на кермі є управління, а пасажир і так впорається, якщо сильно захоче вимкнути гучну музику.

Якість матеріалів на рівні (ще б пак, «максимальна версія»). Пластик софт-тач на ручках. Не сильно сподобалася тільки обробка «під дерево», тому що незважаючи на досить скромний вік автомобіля, вона вже була ісперщена дрібними подряпинами. Хоча знову ж таки, це залежить від догляду. Перфорована шкіра - на любителя. Я ставлюся до неї досить прохолодно. У тому ж Passat B6 алькантара мені сподобалася набагато більше. Сподобалося охолодження бардачка і підлокітника. У підлокітнику також різні аудіо-входи і розетка на 12 Вольт.

Зручно - кинув заряджатися телефон і закрив. Також досить зручні «хованки» на рівні ноги. Я їх помітив, тільки коли мене в них ткнули. Не сподобалося, як відкривається капот - ручка розташована біля лівої ноги знизу. З іншого боку, користуватися нею доведеться нечасто. Позаду - повітроводи для задніх пасажирів, що замінили попільничку. Не можна було поєднати? Шкода, що немає розетки ні на 12 Вольт, ні на 220. У такому класі у деяких конкурентів вони є і це мегаудобно. Наприклад, в далекій дорозі можна увіткнути ноутбук і не думати про інвертори і автомобільні БП.

Місце ззаду. Не любить цей Accord задніх пасажирів Навіть сідати в нього чомусь складно. Пора худнути? Гаразд, сів. Хоча крісла і зручні (знову ж таки, не бачу змін), і в разі необхідності третій пасажир поміститься, але з більш-менш високим водієм і переднім пасажиром, які люблять посадку «напівлежачи» буде дуже незручно - задні масажуватимуть передніх колінами. Сидячи сам за собою, я влаштовуюся відмінно і місця мені достатньо - але я більше звик до «вертикальної» посадці. А ось крісло переднього пасажира було нахилене, причому не так вже й сильно - і місця для ніг ззаду практично не було. Оцінимо багажник. Відкрив - забруднив руки. На вигляд він більше, ніж був раніше, але, щоб дістатися до його кінця, можна забруднити одяг об бампер - глибокий! До його розмірами претензій немає, для транспортування картоплі цей автомобіль в будь-якому випадку не призначений. Під оббивкою спрятна запаска і інструменти. Що стосується «преміум-фенечек». Камера заднього виду - чудова річ, але не в наших зимових реаліях.

Вона забруднюється дуже швидко і замість зображення ззаду показує психоделічні картинки. А виходити і протирати на парковці камеру, щоб потім припаркуватися на 5 см ближче - як на мене, сенсу не має. Простіше на око. Парктроніки - річ приємна, але я на старій звик обходиться без них. Зручно, не більше того. Навігація у цій моделі була, але не було диска з картою, на жаль. Звук також оцінити не вдалося через «втомлених» колонок. Хтось перестарався до мене. Сідаю за кермо, влаштовуюся (зріст 175, вага 110) - зручно. Але чомусь (суб'єктивно) місця зліва менше, ніж було в попередній машині. Є машини, де мені мало місця зліва, і це дратує, коли хочеться злегка розім'ятися. Чи то я розтовстів з моменту прощання з Accord CL7, то чи салон зменшився. Зате справа місця повно, почуття ліктя не проявляється.

Двигун, коробка, драйв

Отже, поїхали. Оглядовість на рівні, знайомі викривлені дзеркала - все знайоме, хоч і в іншій обгортці.
Ручка коробки лежить в руці зручно, передачі клацати також зручно. Хоча я і включив один раз нейтралку на світлофорі, перемикаючись не дивлячись, з спорт-режиму в звичайний. Підрульові перемикачі передач є, але користуватися ними часто не доведеться.

Їдемо в звичайному режимі (драйв). Розгін рівний, гарний, гальма абсолютно зрозумілі, відгук на газ злегка запізнюється, але роздратування не викликає. Цікавий індикатор миттєвої витрати - він стимулює їздити плавно, але на приборку дивитися ніколи - інформації там багато, я краще за дорогою буду стежити. Маневрувати в потоці легко і просто, можна пограти в шашки, але я не любитель. Притискається до передньої машині - система попередження зіткнень починає піку, якщо не відреагувати - буде пригальмовувати сама. Як на мене, шкідлива «фіча» - можна звикнути «підлітати» ззаду з думкою «а все одно пригальмує» і потім сісти на машину без такої системи і запарковаться в передній автомобіль. Дуже важливий для Києва фактор - пропускають зі другорядних і впускають в ряд легко і швидко. З огляду на любов наших водіїв їздити без розриву в потоці і обурюватися, що хтось посмів перед ним перебудуватися, виконувати ці операції на Акорді легко. Пам'ятаю, пересівши на Гетц після Хонди, я довгий час обурювався, що там, де мене пропускали раніше відразу, доводилося чекати набагато довше. Я особисто відмінностей за вартістю і класу машини не роблю, але реальність - на жаль, інша. Довелося звикати і адаптуватися. При перемиканні в спорт-режим машина помітно змінюється. Я і раніше їздив в основному на ньому, незважаючи на витрату, і зараз включив улюблений режим. Динаміка змінюється кардинально і великий «ставний» седан перетворюється в спритний майже спорт-кар, але без зайвої різкості. Виїжджаємо на порожню і довгу пряму - можна хоч ненадовго спробувати розгін. Поїхали! Ivtec штовхає на своїх оборотах і додає драйву - ех, зараз би на Бориспільську! 130-140 ... Але на жаль. Все, пора зменшувати швидкість. До речі, швидкість не відчувається - побачивши 140, я був досить здивований. (В цьому плані дуже сподобалася ідея Peugeot 3008 з дисплеєм, на який проектується швидкість перед водієм - дуже зручно їздити по трасі, де багато населених пунктів, щоб максималку контролювати). Гальма виключно зрозумілі і ефективні. Передній пасажир не дивиться на мене з-під лоба, коли я досить швидко зменшую швидкість. На CL7 пасажири часто нервово хапалися за ручки - тут цього немає. Світлофор - кік-даун - полетіли. Але якось неспішно полетіли, якщо чесно (в режимі драйву, нема на спорті). Бажання «літати» на ньому немає, але є приємне відчуття запасу потужності, який так необхідний на обгонах на трасі.

плюси

  • підвіска
  • якість обробки
  • комплектація

мінуси

Разом

Серед всіх конкурентів запропонованих автомаркетів я б, швидше за все, вибрав Accord. VW Passat і Toyota Camry незважаючи на всі їхні переваги, які аж надто консервативні і нудні. В Mazda 6 і Hyundai Sonata як то занадто багато вигинів. Якщо керуватися зовнішнім виглядом то я б, напевно, вибирав між Honda і Passat СС , Але коли справа доходить до порівняння цін комплектацій Accord явно лідер.

Вовк Андрій

З нами з: 07.11.200 7

20 років, водійський стаж 2 роки

Зріст 174 см

Зовнішній вигляд

Виробники неспроста оновлюють або якщо комусь подобатися «освіжають» зовнішній вигляд автомобілів, адже все те, що ще вчора здавалося нам досконалістю і вершиною дизайнерської думки, сьогодні нам вже буде буденним і звичним, а буквально завтра стане і зовсім застарілим.
Honda Accord не дивлячись на те, що цей автомобіль вже давно не новачок на українських дорогах все одно привертає увагу. Можливо, вона не виробляє супер Вау-ефект який змушує стрибати від захвату, це щось інше, це дизайн який поєднує в собі як спортивний стиль так і якийсь відтінок строгості і показності.

Салон і ергономіка

Калюжа, сніжна кашка, яка як раз почала танути, проїжджаючі мимо машини, не звертаючи увагу на все це швиденько сідаю в машину і з глухим звуком закриваю за собою важкі двері. Тепер можна і озирнутися, хоча немає, для початку треба зручно сісти. Лівою рукою швидко намацав кнопки електроприводу сидіння і, незважаючи на те, що до цього тільки раз чи два користувався подібними пристроями, легко налаштував сидіння під себе. В управлінні все просто і інтуїтивно зрозуміло. Саме сидіння залишило тільки позитивні емоції. Тепер можна і озирнутися. З приводу матеріалів салону у мене склалося неоднозначне враження, торпеда зроблена з хорошого фактурного пластика, ніяких особливих емоцій він у мене не викликав. А ось блискучий пластик покриває трансмісійний тунель у мене викликав відверто негативну реакцію. За 30 тисяч які проїхала машина, він перетворився на подобу льодового катка, весь пошматований подряпинками, крихітними, але дуже помітними.

А ось матеріали дверей мене навпаки дуже порадували, м'який приємний на дотик пластик чимось мені нагадав матеріали корпусів сучасних мобільних телефонів, який виробники називають софт-тач. Трохи не сподобалося відсутність під правою рукою хоча б невеликого відділення, куди сівши в машину можна кинути телефон, ключі або документи, кишеню внизу під замком запалювання мені здався не дуже зручним.

На задньому ряду я посидів пару хвилин і вражень у мене про нього відповідно так само небагато. Місця для ніг пасажирів не так багато як може здатися, дивлячись на машину з боку. Бічна підтримка зручна, але як на мене вона з'їдає дуже багато місця. І мені здалося, що сидіння якось трохи «завалені» назад.

Двигун, коробка, драйв

Почавши рух, відразу звернув увагу на ліву стійку, я б на місці конструкторів трохи прибрав пластик, випирає всередину салону, хоча можливо, це просто справа звички. Велике лобове скло і бічні дзеркала в сумі з добре відчуваються габаритами передньої частини автомобіля забезпечують хорошу оглядовість і безпроблемне маневрування в потоці. А ось маленьке, з сильним кутом нахилу, та ще й перекрите підголівниками заднє скло зовсім не сприяє огляду і зручності їзди назад. Справедливості заради варто сказати, що на тестованої машині проблему оглядовості тилу вирішувала камера заднього виду.

Як і більшість автоматичних коробок, встановлена ​​в Акорді після різкого натискання на педаль акселератора робить невелику паузу, а тільки потім передає крутний момент на колеса і машина спрямовується вперед. У коробці не сподобалося занадто малу відстань між режимами в результаті можна легко переплутати і замість драйву включити нейтраль або спорт. За час моєї їзди борт комп'ютер показував середню витрату рівно 12 літрів, що є досить хорошим показником для двигуна з таким обсягом і автоматичною коробкою. Двигун високо спритний, його потужності достатньо для автомобіля з повною масою 2 тонни. Особливе захоплення у мене викликала підвіска, ж / д переїзди проїжджаю ніби їх немає, вибоїни і ями давали про себе знати лише невеликим поштовхом і дуже тихим глухим звуком, десь далеко.

плюси

  • дизайн екстер'єру та інтер'єру
  • матеріали салону
  • сидіння
  • плавність і легкість в управлінні

мінуси

  • жорстка підвіска

Разом

Honda Accord 8-го покоління - відмінний «бюджетомобіль» для багатих, такий собі «ланос» преміум-сегмента. Виділити в ньому щось видатне складно, проте в цілому машина відмінно збалансована, гармонійна, солідно виглядає та особливу легкість пересування з точки А в точку Б як за кермом, так і на задньому сидінні. Можна, звичайно, трохи засмучені за втраченою спортивностью сьомий генерації Акордів, але можна і порадіти за поповнення в полку пафосних бізнес-седанів. Будь мені під сорок - обов'язково б купив.

Дем'яненко Дмитро

З нами з: 14.11.2008

водійський стаж 5 років

Автомобіль Peugeot 306


Зовнішній вигляд
Акорд восьмого покоління виглядає дорого і респектабельно, проте його екстер'єр залишає осад безповоротної втрати шарму попередньої генерації цього бестселера. Він немов переріс з задиристого підлітка-стрітрейсера в солідного бізнесмена, який втратив будь-який інтерес до швидкості, відчайдушності і витівок на дорозі. Добре це чи погано - сказати складно, про смаки не сперечаються, але можна однозначно стверджувати, що цільова аудиторія для цієї машини буде явно старше цінителів сьомого Акорду.

Салон і ергономіка

Інтер'єр Акорду цілком відповідає статусу даного авто - красиво, дорого, а місцями навіть шикарно. В цілому салон виглядає гармонійно, а початкове відчуття деякої химерності швидко проходить. Верх торпедо виконаний фактурним м'яким матеріалом, що віддалено нагадує замшу - приємним для ока і на дотик. Оздоблення центральної консолі не відрізняється нічим видатним - стандартний жорсткий чорний матовий пластик. З нього ж виконані дверні ручки і дефлектори вентиляції салону. А ось що викликають у всіх оскому пластиковими елементами «під дерево» в даному варіанті комплектації особливо не зловживали, що радує. Панель приладів виглядає оригінально, інформативно і кілька футуристично за рахунок завислих в повітрі стрілок і м'якою люминесцирующей підсвічування. Кермо і селектор АКПП обтягнуті шкірою, що, в общем-то, цілком природно для авто ціною більш ніж 40 тис у.о. М'яка світла шкіра відмінної якості також займає свої законні місця на сидіннях і дверних картах. Переміщаємося на задній ряд. Просторо, затишно і очікувано комфортно. Можливо, комусь буде недостатньо місця для ніг, але мені з моїм ростом 1.75 м його було більш ніж достатньо. Сам задній диван кілька жестковат, але його архітектура і нахил настільки ідеальні, що переміщатися назад на водійське місце не хотілося.

Відверто кажучи, ззаду мені сподобалося більше, ніж спереду?. Мабуть, в цьому і є весь Акорд восьмого покоління - разом з його купівлею бажано обзавестися і особистим водієм. Хотілося б окремо відзначити, що наш екземпляр вже відкатав більше 30 тис нелегких тестових кілометрів і при цьому салон виглядає як новий, що, безумовно, говорить про високу якість і зносостійкості його матеріалів.

За кермом Зручне и комфортно. Великі крісла розслаблюють и як би дають зрозуміті, что, Опинившись в них, Тіло практично НЕ відчує подорожі по, скажімо, маршруту Київ-Крим. Електрорегулювання сидінь з механічно регульованості в 2-х площинах рульова колонка дозволяють міттєво найти оптимальні положення на водійському місці при будь-якому зростанні и з будь-Якою комплекцією. Ергономіка салону Відмінна - все зрозуміло и інформатівно. Органи управління клімат-контролем и аудіо-системою рознесені по різніх ярусах центральній консолі І, незважаючі на велику Кількість всілякіх кнопок и перемікачів, зручні у вікорістанні. Багатофункціональній кермо злегка перенасіченій «функціямі», но на зручність самого процесам рулювання це жодних чином не впліває. Зверху центральної консолі розташований великий кольоровий дисплей, на екран якого виводиться інформація по навігації, аудіосистеми, а також картинка з камери заднього виду.
Багажник здався величезним, хоча об'єктивно його 464 л не виглядають чимось видатним на тлі конкурентів. Але чи так це важливо - дана машина явно не створена для перевезення картоплі. До речі, залишитися з чистими руками при відкритті кришки багажника практично не реально.

Двигун, коробка, драйв

У русі Акорд швидше комфортний крейсер, ніж спорт-седан, яким його чомусь вперто намагаються обізвати маркетологи. Машина вражає плавністю, не показуючи навіть натяку на гостроту в управлінні або у відгуку на педаль газу. Знаючи, що під капотом 201 к.с., акселератором спочатку користуєшся акуратно, але потім розумієш, що це зовсім ні до чого - його налаштування і длинноходную дозволяють без особливої ​​напруги контролювати процес прискорення, при цьому звикання до «гашетці» відбувається швидко і непомітно . Однак якщо її втопити до упору - підкапотні конячки миттю нагадують про себе, в режимі кік-даун машина перетворюється в атракціон, що дає просто шалений прискорення від нуля до 50-60 км / ч. Однак з переходом на другу передачу запал розгону явно згасає і сотні авто досягає за нескінченні як для 201 к.с. 9,5 с.

Кермо легкий, але при цьому досить інформативний. В цілому машина управляється м'яко і на повному релакс, якби не насичений вечірній трафік - можна було б легко почитати газету або випити чашечку кави, не припиняючи процес руху. Акорд слухняний і як би робить все за тебе, його не потрібно контролювати, варто лише ненав'язливо давати команди до дії, які він виконує чітко і без єдиної затримки. Авто ні на мить не провокує позажігать, хочеться просто спокійно і вальяжно котиться до целі.А ось що виявилося не дуже плавним, так це гальма. Гальмує Акорд досить гостро, проте теж вкрай інформативно, тому процес гальмування не супроводжується особливими перевантаженнями для пасажирів. Робота АКПП в цілому не викликає ніяких нарікань, перемикання плавні і практично не помітні. У спокійному режимі двигун крутиться до 2500 об / хв, а ось якщо притопити - коробка дозволяє йому «розім'ятися» до 4-4,5 тисяч. Був, правда, неприємний момент, коли потрібно було швидко об'їхати перешкоду по зустрічній смузі і на різке натиснення акселератора авто пару секунд не реагувало зовсім, довго вибираючи відповідну передачу, проте при наступних експериментах цей трабл викликати більше не вдалося.

Що ж здалося зовсім недоречним для даного авто, так це вкрай жорстка, як на мене, підвіска. Вона виглядає абсолютно зайвим рудиментом від сьомої генерації, який ну ніяк не в'яжеться в загальну концепцію восьмого покоління Акорду. Ця машина не створена для того драйву, під який заточена ходова, він їй не потрібен, як не потрібен і її власнику. Ну не будуть на цьому крейсері шліфувати віражі кільцевих трас і збивати конуси на слаломі! Навіщо з урахуванням цього так страждати дупі на ямах і лежачих поліцейський - загадка ... Особисто у мене назвати Акорд некомфортним язик якось не повертається, проте напевно його жорсткість відлякає не одного покупця.

плюси

  • посадка за кермом
  • витрати паливо
  • керованість

мінуси

  • місце ззаду і посадка на задні сидіння

разом

За той короткий термін, проведений за кермом Accord, звичайно, неможливо зробити багато висновків і сказати поганий, хороший чи ще якийсь цей автомобіль. Єдиний висновок, який я для себе зробив, що машина істотно подорослішала. Так, саме так. За вісім поколінь, незграбний підліток-чотириочками (хай вибачать мене носять окуляри) став худорлявим спортсменом, потім випещеним яппі, а тепер прийшов до образу впевненого в собі людини середнього віку. Взяв би я його собі в друзі, вірніше купив би? На жаль немає. З однієї простої причини: за морем теличка - полушка, та рубль перевіз. Платити майже половину і так немаленькою вартості машини (від 34 до 40 тис дол) нема за сам автомобіль, а тільки за право володіння ним, я не готовий.

Аганін Богдан

З нами з: 01.12.2008

37 років, водійський стаж 19 років

Зріст 178 см

Зовнішній вигляд

Вперше з цією машиною я познайомився в середині 80-х років. Тоді в журналі «Наука і Життя» виходила рубрика «Автомобілі», в якій інженер Л. Шугуров щомісяця розповідав про автомобільний світі і його мешканців. В одній зі статей про японському автопромі розповіли і про Accord, показавши на маленькому фото злегка незграбний невеликий автомобіль з квадратними подвійними фарами. За минулі двадцять з хвостиком років і сім поколінь, а всього їх вже вісім, новий Аccord істотно змінився. І крім дизайнерських змін навіть став істотно більше в розмірах. Все таки основний ринок у вигляді США, чітко дає зрозуміти, що, незважаючи на кризи і катаклізми, середній американець все одно любить «побільше і товстіший» ...

Салон і ергономіка

З самої посадки в автомобіль у мене залишилося враження, що десь мене обдурили, і я потрапив в машину класом вище. Водійське місце має хорошу оглядовість, а невелика мертва зона задньої частини автомобіля, компенсується парктроніком та камерою заднього виду. Хоча на них сподівайся, а окомір тренуй. З водійського місця автомобіль іноді здається седаном представницького класу, але, відкривши задні двері, розумієш, що посадка туди пасажирки їде в вечірній сукні на світський раут, буде проблематичною на увазі, як невеликого розміру дверного отвору, так і відстані від заднього сидіння до спинки переднього .

Зате багажник досить об'ємний (близько 470 літрів), але там буде краще виглядати додаткова акустична система, ніж п'ять мішків картоплі. Багато хто говорить, що перше враження оманливе, а може я вибагливий, але Аccord, як мені здалося, це автомобіль для тих, хто любить їздити попереду. Хоча покійний глава концерну Соитиро Хонда говорив, що не треба судити людей і машини за зовнішнім виглядом і прийшов на вручення ордена від Імператора Японії в звичайному одязі замість парадного фрака.

Двигун, коробка, драйв

Як не дивно, при 2.4, 200 л.с. і коробці-автомат, автомобіль показав чудеса економічності. Якщо стрілку не заганяти в червону зону і не рвати як на пожежу з усіх світлофорів, то, судячи з показань витратоміра, в місті цілком можна вкладеться в 12 літрів на 100 км, не відмовляючи собі як в нормальному водінні, так і в управлінні кліматом і інші радощі комфортного існування. Взагалі, до керованості Accord, у мене не виникло жодних претензій. Найбільше, знаючи низьку посадку машини, я боявся десь клюнути носом, але на парі з'їздів з віадуків в сніжно-льодової каші і перетині виступаючих трамвайних рейок підвіска відпрацювала на всі сто.

плюси

  • співвідношення ціна якість
  • поєднання хорошої керованості і комфорту
  • хороша динаміка (на механіці)
  • висока надійність

мінуси

  • намагається здаватися краще, ніж є насправді
  • хотілося б бачити більш дорогі матеріали салону

разом

Якщо у вас немає 7 Акорду :), якщо не намагатися вписати 8 Акорд в образ спортсмена і порівнювати його з преміум-класом - варто як мінімум записатися на тест-драйв! Машина дуже збалансована, про її надійність ходять легенди (вже багато-багато років практично по всіх рейтингах надійності Honda не покидає перші місця), відмінно управляється, досить динамічна (але при цьому економна), має прекрасний імідж, напаковані опціями під самий люк і варто дуже розумних грошей. До слова, ціни на нове покоління залишилися колишніми. А адже з моменту виходу 7 покоління пройшло вже 7 років!

LDS

Слівкін Сергій

З нами з: 21.07.2005

29 років, водійський стаж 11 років

Зростання 190 см

Для мене машина - не просто засіб пересування з точки А в точку Б. Вона повинна дарувати емоції кожен день, на СТО з'являтися тільки для заміни масла, мати близьке до ідеального співвідношення ціна / якість і говорити сама за себе.
Не можу сказати, що я прихильник якоїсь однієї марки, але при виборі чергової машини часто це виявлялася Хонда (Сивик, 6 Акорд, 7 Акорд, в родині є нова CR-V). Вважаю, що Акорд the best в своєму сегменті з великим відривом від конкурентів (Mazda6, Camry, Sonata і навіть Passat). Був. А потім з'явилося 8 покоління. Новий Акорд став краще? Так. Чи став він при цьому гірше? Так. Він все ще лідер? Мабуть так. Гей, а як щодо відриву? Так ось же він, пройдіть до мікроскопа. Ай-ай-ай, але як же так вийшло? Невже Хонда кинула своїх шанувальників? До тесту я приблизно так і думав. Після тесту прийшла відповідь з дуже несподіваного боку: ні, не кинула. Навпаки, спробувала виявити лояльність до існуючим клієнтам, які переповзли в іншу цільову аудиторію. Колишній Акорд був зроблений для молодих активних людей, новий - для них же, але вже дорослих. Їм вже не хочеться ганяти кожен день, вони стали тягнутися до комфорту, але іноді ще не проти накрутити хвоста Ланос з прямотоком на світлофорі :) або вийти на ризикований обгін на трасі. А також вони звикли до того, що машина не ламається і водити її завжди цікаво. І від цих звичок вони не збираються відмовлятися. Опишу своє враження про 8 поколінні в порівнянні з 7 і преміум-сегментом, на який Хонда вирішила злегка замахнутися. За багато речей буду лаяти, але пам'ятаємо, що Акорд в своєму сегменті як і раніше лідер і у конкурентів справи ще гірше.

Весняний вид

Дизайн - справа суб'єктивна. На мій смак він дуже точно відображає зміни технічного плану. Якщо 7 Акорд - спортсмен з відмінною фігурою, то 8-й - той же спортсмен, але вже в 45. З великим спортом він зав'язав і захопився гольфом (ніби як і спорт, а ніби як і ....), спортивний костюм змінив на діловій, незважаючи на намітився живіт він все ще любить тусуватися з молодими діючими спортсменами - зароблений в минулому імідж поки дозволяє. Однією ногою стоїть в спорті, другий - в бізнес-класі. Але «своїм» не є ні там, ні там.

Хонда любить і дозволяє собі експерименти. На тлі суцільної уніфікації та знеособлення дизайну це багато чого варте. До цього Хонда влаштовувала революцію, а зараз вирішила спробувати еволюцію. Звичайно, кашу маслом не зіпсуєш, але навіть самий лояльний клієнт втече, якщо 10 років його тільки кашею і годувати :)

Салон і ергономіка

Салон став ширше і відчутно просторіше. Все під рукою, збірка і ергономіка - як завжди на 5. Але все псує спроба зобразити «преміум» не найбільш дорогими матеріалами. У 7 Акорді салон «добротний». Він не намагається здаватися дорожче, ніж є - тому і виглядає дуже гармонійно. Дивлячись на салон 8 покоління, мимоволі починаєш порівнювати його з BMW , Audi та ін. Результат такого порівняння очевидний. Мені дісталася машина з білим шкіряним салоном. Здалеку виглядає дуже і дуже, але поблизу хатини сидінь вже виглядають досить пом'ятими (і це на 15к пробігу). В черговий раз переконався, що біла шкіра добре виглядає тільки на фотографіях. Хочу відзначити значно поліпшену шумоізоляцію. Після додаткової шумоізоляції мій 7 Акорд все одно залишився «голосніше».

Сидіння стали ширше, з трохи менше вираженою бічною підтримкою. З моїм ростом (190+) сидиться відмінно, більше сказати нічого. Напевно, це і є найкраща оцінка - просто сів і поїхав, ніяких думок на тему «тут тисне, там незручно, потрібно повозитися з настройками». Оглядовість відмінна, в цілому габарити машини відчуваються досить добре, але при паркуванні задом я б однозначно використовував парктроник / камеру. Дуже сподобався кермо - він став ще зручніше.

З точки зору ергономіки причепитися ні до чого. Начебто все і багато, але воно все під рукою, інтуїтивно зрозуміло і саме там, де очікуєш. Єдине (крім матеріалів), що не дуже сподобалося - досить невелику роздільну здатність основного LCD-екрану і екрану на приладовій панелі. Великі пікселі кидаються в очі і наштовхують на думки, що «років 5 назад я десь це бачив уже».

Двигун, коробка, драйв

У порівнянні з 7, 8 покоління помітно втратило в керованості. При виконанні «лосиного тесту» з'явилася поздовжня розгойдування, кермо став трохи більш порожнім, але в цілому машина все ще рулится помітно краще за своїх однокласників. На швидкості кермо наливається важкістю, дуже точно передаючи положення машини в просторі, а сама вона буквально вростають в дорогу. Траса - стихія Акорду. Він прекрасно управляється як на 100 км / ч, так і на 200! І тільки після 200 керованість починає знижуватися. Втративши в керованості, новий Акорд сильно виграв в комфорті. Ходова відпрацьовує наші дороги не тільки м'якше, але й тихіше. Гальма по відчуттях залишилися колишніми. Для міста їх вистачить із запасом, при активному водінні - перегріваються і втрачають ефективність.

Динаміка. Ось тут все неоднозначно. За паспортом ми маємо 201 коняку (2.4). За відчуттями - значно менше. Не секрет, що 7 покоління (190 коней) більш динамічно. Чому ж так вийшло? Я бачу кілька причин. Машина стала важче, підвіска налаштована на комфортну їзду. Екологи зі своїм евро5 відчутно придушили мотор. Ну і нарешті - автомат. Хороший, перевірений часом, але не найшвидший. У режимі Drive він перемикає передачі на 3000-4000 оборотах (газ - в підлогу). У режимі Sport - трохи вище 6000, до відсічення справа доходить досить рідко. Двигуни Хонди - крутильні. Хочеш їздити динамічно - не опускати обороти нижче зони включення VTEC'а (приблизно 4500 оборотів).


Хочеш їхати «на всі гроші» - твій діапазон від 6500 і до відсічення. Виходить, автомат не дає реалізувати можливості двигуна. Для міської їзди динаміка достатня, навіть з деяким запасом. Автомат не дасть літати, але дуже приємно здивує витратою. На тестовій (!) Машині середня витрата за 500 км (як я розумію, по місту) склав 12.1 літра на сотню! (У мене на механіці більше)

В цілому машина вже не так провокує на активну їзду, але ... ніколи не думав, що мені сподобається їздити спокійно. Дійсно, навіть цікаво! Таке відчуття, що можеш притопити і дуже чітко влізти у вікно через 2 ряди від тебе. Але якщо спробувати - на середині маневру зрозумієш, що не можеш. Їздити помірно активно - дуже приємно, постійно присутнє відчуття запасу. Ось головне цим і обмежитися.

На тест-драйв було надано автомобіль Honda Accord 2.4 AT Atvanced . Пробіг тестового автомобіля становив 32000 км. Витрата палива за період тесту (близько 600 км. По місту в тестовому режимі) в середньому склав 12,2 літра на 100 км.

Автоматична система підбору конкурентів на автомаркет пропонує такі варіанти

Автоматична система підбору конкурентів на   автомаркет   пропонує такі варіанти

Чи вдалося інженерам Honda досягти компромісу в цій генерації автомобіля?
Таке враження, що його зробили для «виросли» (або пристарілих)?
Але купив би я його собі?
Не можна було поєднати?
Пора худнути?
Відверто кажучи, ззаду мені сподобалося більше, ніж спереду?
Взяв би я його собі в друзі, вірніше купив би?
Новий Акорд став краще?
Чи став він при цьому гірше?
Він все ще лідер?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов