- Honda Civic, VW Golf II, Opel Kadett, Peugeot 309, Fiat Tipo: Генератори адреналіну Навесні, коли...
- Honda Civic, VW Golf II, Opel Kadett, Peugeot 309, Fiat Tipo: Генератори адреналіну
Honda Civic, VW Golf II, Opel Kadett, Peugeot 309, Fiat Tipo: Генератори адреналіну
Наша сеть партнеров Banwar
Навесні, коли дороги нарешті позбулися снігового полону, так хочеться "позажигать" на швидкохідному автомобілі! Втиснути в підлогу гашетку акселератора і хвацько промчати по міських вулицях, випереджаючи мляво поточний потік звичайних машин!
Сьогодні наша «гоночна» п'ятірка складається з найцікавіших "заряджених" представників С-класу: одного «японця» - Honda Civic CRX, двох «німців» - VW Golf II GTI і Opel Kadett GSI, «француза» - Peugeot 309 GTI і « італійця »- Tipo 16V. Приставки CRX, GTI, GSI і 16V в назвах моделей свідчать, що перед нами «вовк в овечій шкурі» - майже спортивна машина, замаскована під звичайний «народний автомобіль».
Вартість машин - учасниць нашого огляду - від $ 1,8 до 5,5 тис. Найбільш поширені в Україні Golf II GTI і Opel Kadett GSI, інші зустрічаються трохи рідше. Хоча для того, щоб придбати будь-який з перерахованих вище автомобілів, доведеться постаратися - власники цих динамічних хетчбеків не дуже поспішають розлучатися зі своїми улюбленцями. Більш того, вони часто піддають свої машини тюнінгу, намагаючись довести їх зовнішність і внутрішнє «зміст» до досконалості. Тому покупка таких машин чимось нагадує полювання - коли з'являється «дичину» - «живий» автомобіль за розумні гроші, важливо не прогавити і першим зробити «постріл», щоб стати господарем на ласу здобич.
Багато автолюбителів будуть здивовані, дізнавшись, що версії Kadett GSI зустрічаються не тільки з кузовом хетчбек: любителям активної їзди пропонувався і «заряджений» 5-дверний універсал! Golf GTI представлений 3- і 5-дверним хетчбек, а ось вибір інших обмежений лише однією модифікацією - Civic CRX і 309 GTI - «трехдверке», а Tipo 16V - «пятидверка».
З огляду на «спортивної» експлуатації багато вузлів і агрегати схильні до підвищеного зносу. Тому, перш ніж зважитися на покупку «гарячого» хетчбека, потрібно провести ретельну технічну діагностику. Довгі роки експлуатації виявили дуже багато слабких місць цих старих-розбійників.
Кузови CRX відрізняються хорошою антикорозійним захистом, а вогнища іржі - зайвий привід перевірити, чи не побував автомобіль в аварії, після якої неякісно відновлений. Найбільшу «заряджену» версію VTi можна дізнатися по довгому повторителю покажчиків поворотів, який заходить на боковину переднього бампера, а також більш крупному заднього антикрила і написи VTEC на декоративному відбивачі, встановленому між задніми ліхтарями.
Салон CRX має посадкову формулу 2 + 2. Це означає, що всередині всього два повноцінних сидіння. Посадка на них низька. Шумоізоляція залишає бажати кращого, а ось оглядовість дуже хороша. Багажне відділення у CRX маленьке - всього 196 - 337 л. До того ж у нього велика вантажна висота.
Лінійка двигунів включає 4 силові агрегати, які служать понад 400 тис. Км і при цьому витримують експлуатацію в жорсткому спортивному режимі. Яких-небудь характерних проблем вони не створюють. При заміні ременя ГРМ (кожні 100 тис. Км) потрібно контролювати стан «помпи», так як вона наводиться в дію цим ременем.
Механічна КПП також надійна. Масло в ній змінюється кожні 40 тис. Км, а використовується звичайне моторне в'язкістю 10W-40. Згодом з'являється текти сальників піввісь.
Незалежна підвіска CRX жорстка, міцна і забезпечує високу стійкість. Все сайлент-блоки змінюються окремо від важелів, і тільки верхня кульова опора поставляється в зборі з переднім важелем. Періодично необхідно регулювати сходження не тільки передніх, але і задніх коліс.
Більшість CRX не оснащуються гідропідсилювачем керма. Керованість автомобіля дуже хороша, гальмівна система ефективна.
Історія
01.88 Дебютує друге покоління CRX
12.88 Двигун оснастили каталізатором
01.90 З'явився новий мотор об'ємом 1,6 л, обладнаний системою VTEC
06.92 Стартує чергова генерація моделі CRX
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Honda Civic, VW Golf II, Opel Kadett, Peugeot 309, Fiat Tipo: Генератори адреналіну
Навесні, коли дороги нарешті позбулися снігового полону, так хочеться "позажигать" на швидкохідному автомобілі! Втиснути в підлогу гашетку акселератора і хвацько промчати по міських вулицях, випереджаючи мляво поточний потік звичайних машин!
Сьогодні наша «гоночна» п'ятірка складається з найцікавіших "заряджених" представників С-класу: одного «японця» - Honda Civic CRX, двох «німців» - VW Golf II GTI і Opel Kadett GSI, «француза» - Peugeot 309 GTI і « італійця »- Tipo 16V. Приставки CRX, GTI, GSI і 16V в назвах моделей свідчать, що перед нами «вовк в овечій шкурі» - майже спортивна машина, замаскована під звичайний «народний автомобіль».
Вартість машин - учасниць нашого огляду - від $ 1,8 до 5,5 тис. Найбільш поширені в Україні Golf II GTI і Opel Kadett GSI, інші зустрічаються трохи рідше. Хоча для того, щоб придбати будь-який з перерахованих вище автомобілів, доведеться постаратися - власники цих динамічних хетчбеків не дуже поспішають розлучатися зі своїми улюбленцями. Більш того, вони часто піддають свої машини тюнінгу, намагаючись довести їх зовнішність і внутрішнє «зміст» до досконалості. Тому покупка таких машин чимось нагадує полювання - коли з'являється «дичину» - «живий» автомобіль за розумні гроші, важливо не прогавити і першим зробити «постріл», щоб стати господарем на ласу здобич.
Багато автолюбителів будуть здивовані, дізнавшись, що версії Kadett GSI зустрічаються не тільки з кузовом хетчбек: любителям активної їзди пропонувався і «заряджений» 5-дверний універсал! Golf GTI представлений 3- і 5-дверним хетчбек, а ось вибір інших обмежений лише однією модифікацією - Civic CRX і 309 GTI - «трехдверке», а Tipo 16V - «пятидверка».
З огляду на «спортивної» експлуатації багато вузлів і агрегати схильні до підвищеного зносу. Тому, перш ніж зважитися на покупку «гарячого» хетчбека, потрібно провести ретельну технічну діагностику. Довгі роки експлуатації виявили дуже багато слабких місць цих старих-розбійників.
Кузови CRX відрізняються хорошою антикорозійним захистом, а вогнища іржі - зайвий привід перевірити, чи не побував автомобіль в аварії, після якої неякісно відновлений. Найбільшу «заряджену» версію VTi можна дізнатися по довгому повторителю покажчиків поворотів, який заходить на боковину переднього бампера, а також більш крупному заднього антикрила і написи VTEC на декоративному відбивачі, встановленому між задніми ліхтарями.
Салон CRX має посадкову формулу 2 + 2. Це означає, що всередині всього два повноцінних сидіння. Посадка на них низька. Шумоізоляція залишає бажати кращого, а ось оглядовість дуже хороша. Багажне відділення у CRX маленьке - всього 196 - 337 л. До того ж у нього велика вантажна висота.
Лінійка двигунів включає 4 силові агрегати, які служать понад 400 тис. Км і при цьому витримують експлуатацію в жорсткому спортивному режимі. Яких-небудь характерних проблем вони не створюють. При заміні ременя ГРМ (кожні 100 тис. Км) потрібно контролювати стан «помпи», так як вона наводиться в дію цим ременем.
Механічна КПП також надійна. Масло в ній змінюється кожні 40 тис. Км, а використовується звичайне моторне в'язкістю 10W-40. Згодом з'являється текти сальників піввісь.
Незалежна підвіска CRX жорстка, міцна і забезпечує високу стійкість. Все сайлент-блоки змінюються окремо від важелів, і тільки верхня кульова опора поставляється в зборі з переднім важелем. Періодично необхідно регулювати сходження не тільки передніх, але і задніх коліс.
Більшість CRX не оснащуються гідропідсилювачем керма. Керованість автомобіля дуже хороша, гальмівна система ефективна.
Історія
01.88 Дебютує друге покоління CRX
12.88 Двигун оснастили каталізатором
01.90 З'явився новий мотор об'ємом 1,6 л, обладнаний системою VTEC
06.92 Стартує чергова генерація моделі CRX
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Honda Civic, VW Golf II, Opel Kadett, Peugeot 309, Fiat Tipo: Генератори адреналіну
Навесні, коли дороги нарешті позбулися снігового полону, так хочеться "позажигать" на швидкохідному автомобілі! Втиснути в підлогу гашетку акселератора і хвацько промчати по міських вулицях, випереджаючи мляво поточний потік звичайних машин!
Сьогодні наша «гоночна» п'ятірка складається з найцікавіших "заряджених" представників С-класу: одного «японця» - Honda Civic CRX, двох «німців» - VW Golf II GTI і Opel Kadett GSI, «француза» - Peugeot 309 GTI і « італійця »- Tipo 16V. Приставки CRX, GTI, GSI і 16V в назвах моделей свідчать, що перед нами «вовк в овечій шкурі» - майже спортивна машина, замаскована під звичайний «народний автомобіль».
Вартість машин - учасниць нашого огляду - від $ 1,8 до 5,5 тис. Найбільш поширені в Україні Golf II GTI і Opel Kadett GSI, інші зустрічаються трохи рідше. Хоча для того, щоб придбати будь-який з перерахованих вище автомобілів, доведеться постаратися - власники цих динамічних хетчбеків не дуже поспішають розлучатися зі своїми улюбленцями. Більш того, вони часто піддають свої машини тюнінгу, намагаючись довести їх зовнішність і внутрішнє «зміст» до досконалості. Тому покупка таких машин чимось нагадує полювання - коли з'являється «дичину» - «живий» автомобіль за розумні гроші, важливо не прогавити і першим зробити «постріл», щоб стати господарем на ласу здобич.
Багато автолюбителів будуть здивовані, дізнавшись, що версії Kadett GSI зустрічаються не тільки з кузовом хетчбек: любителям активної їзди пропонувався і «заряджений» 5-дверний універсал! Golf GTI представлений 3- і 5-дверним хетчбек, а ось вибір інших обмежений лише однією модифікацією - Civic CRX і 309 GTI - «трехдверке», а Tipo 16V - «пятидверка».
З огляду на «спортивної» експлуатації багато вузлів і агрегати схильні до підвищеного зносу. Тому, перш ніж зважитися на покупку «гарячого» хетчбека, потрібно провести ретельну технічну діагностику. Довгі роки експлуатації виявили дуже багато слабких місць цих старих-розбійників.
Кузови CRX відрізняються хорошою антикорозійним захистом, а вогнища іржі - зайвий привід перевірити, чи не побував автомобіль в аварії, після якої неякісно відновлений. Найбільшу «заряджену» версію VTi можна дізнатися по довгому повторителю покажчиків поворотів, який заходить на боковину переднього бампера, а також більш крупному заднього антикрила і написи VTEC на декоративному відбивачі, встановленому між задніми ліхтарями.
Салон CRX має посадкову формулу 2 + 2. Це означає, що всередині всього два повноцінних сидіння. Посадка на них низька. Шумоізоляція залишає бажати кращого, а ось оглядовість дуже хороша. Багажне відділення у CRX маленьке - всього 196 - 337 л. До того ж у нього велика вантажна висота.
Лінійка двигунів включає 4 силові агрегати, які служать понад 400 тис. Км і при цьому витримують експлуатацію в жорсткому спортивному режимі. Яких-небудь характерних проблем вони не створюють. При заміні ременя ГРМ (кожні 100 тис. Км) потрібно контролювати стан «помпи», так як вона наводиться в дію цим ременем.
Механічна КПП також надійна. Масло в ній змінюється кожні 40 тис. Км, а використовується звичайне моторне в'язкістю 10W-40. Згодом з'являється текти сальників піввісь.
Незалежна підвіска CRX жорстка, міцна і забезпечує високу стійкість. Все сайлент-блоки змінюються окремо від важелів, і тільки верхня кульова опора поставляється в зборі з переднім важелем. Періодично необхідно регулювати сходження не тільки передніх, але і задніх коліс.
Більшість CRX не оснащуються гідропідсилювачем керма. Керованість автомобіля дуже хороша, гальмівна система ефективна.
Історія
01.88 Дебютує друге покоління CRX
12.88 Двигун оснастили каталізатором
01.90 З'явився новий мотор об'ємом 1,6 л, обладнаний системою VTEC
06.92 Стартує чергова генерація моделі CRX
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.