Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Honda HR-V: Стильна штучка

  1. Багажник під обстрілом
  2. Раз два - та й усе
  3. Чи не вдарте обличчям в бруд!
  4. різні характери
  5. Для асфальту і галявин
  6. Mitsubishi Pajero Pinin 1999-2006 р в.
  7. Toyota RAV-4 2000-2006 р в.

Наша сеть партнеров Banwar

Багато власників автомобілів цієї моделі віддали їй свої серця за оригінальну зовнішність

Багато власників автомобілів цієї моделі віддали їй свої серця за оригінальну зовнішність Багато власників автомобілів цієї моделі віддали їй свої серця за оригінальну зовнішність. Клиноподібний профіль і стильний спойлер на даху надають машині стрімкості і динаміки, а звужена передня частина з круглими «очима» -фарамі нагадує хитру лисячу мордочку. Стильна штучка - так можна коротко охарактеризувати Honda HR-V.

Модель представлена ​​двома модифікаціями: короткобазной (2350 мм) 3-дверний і длиннобазной (2450 мм) 5-дверний, яка отримала в Україні найбільшого поширення. У «японця» несучий кузов, а його облицювальні панелі оцинковані, тому навіть екземплярів перших років випуску діагноз «руда хвороба» поки не ставилося.

Багажник під обстрілом

HR-V випускалися в Японії, а велика частина машин, що експлуатуються в Україні, була продана офіційним імпортером компанії. Всі автомобілі непогано укомплектовані: центральний замок, електросклопідйомники, електропривод і підігрів зовнішніх дзеркал, кондиціонер, гідропідсилювач керма, ABS і передні подушки безпеки. У більш дорогих версіях зовнішні дзеркала складаються, а передні сидіння з підігрівом.

До речі, купуючи автомобіль на вторинному ринку, будьте уважні - вам може попастися дешева версія тільки з переднім приводом. Як правило, це екземпляри, завезені до нас «сірим» шляхом.

«3-дверцята» менш зручна, ніж «5-дверцята». Через меншу на 100 мм колісної бази коліна сидять ззаду знаходяться майже впритул до спинок передніх крісел. До того ж посадка на гальорку те саме складного гімнастичному вправи. Переднім пасажирам пристібатися нелегко - ремені безпеки розташовані занадто далеко і до них доводиться тягнутися. Зате «5-дверцята» позбавлена ​​подібних незручностей, і до ергономіки її салону особливих зауважень немає. Висока посадка в обох версіях сприяє гарній оглядовості.

Обсяг багажника HR-V в 285 л середній в порівнянні з не дуже близькими конкурентами. Наприклад, у Mitsubishi Pajero Pinin він становить 165 л, а у Subaru Forester - 410 л. До речі, після поїздки під дощем відразу з багажника краще нічого не діставати - падаючі з високо піднятою кришки потоки води ллються за комір.

Раз два - та й усе

Вибір двигунів невеликий: всього два бензинових силових агрегату однакового обсягу - 1,6 л. Перший «16-клапанник» видає потужність в 105 л. с., а другий, оснащений фірмовою системою зміни фаз газорозподілу VTEC, - 125 л. с. На офіційно проданих в Україні примірниках менш слабкий мотор пропонувався в основному тільки для 3-дверних версій, а більш потужний - для 5-дверних.

Варто зазначити, що 105 «коней», особливо з варіатором CVT, погано поєднуються з динамічною зовнішністю автомобіля: обороти набираються мляво, перша «сотня» 5-дверному повнопривідника підкоряється за 13,7 с. Хоча цей же 105-сильний мотор з «механікою» роблять машину більш живою - прискорюють «5-дверку» до 100 км / год за 11,7 / 12,7 с (передній і повний привід відповідно). Хоча обидва двигуни високоспритні і не дуже підходять для бездоріжжя. При їзді в натяг буксує зчеплення, додаєш більше газу - колеса.

За твердженням фахівців фірмової СТО, в процесі експлуатації обидва мотори зарекомендували себе досить надійними. Найчастіше (через 45 тис. Км) доводиться регулювати теплові зазори клапанів. А ось ремінь ГРМ разом з натяжним роликом змінюється куди рідше - кожні 100 тис. Км (якщо деталі оригінальні). На фірмовій СТО робота коштує близько $ 65, а запчастини - близько $ 200. Під час цієї процедури потрібно також перевірити стан водяного насоса (він приводиться в обертання ременем ГРМ). Хоча, за твердженням сервісменов, «помпа» легко виходжує два терміни служби ременя. Ще одна запорука довговічності моторів - застосування якісних масел (особливо до них чутливі агрегати, оснащені VTEC). До 200 тис. Км мотористи радять превентивно замінити всі сальники в двигуні.

Чи не вдарте обличчям в бруд!

На HR-V застосована система автоматично включається повного приводу, як на «старшого брата» CR-V. У звичайному режимі це передньопривідний автомобіль. Крутний момент до задніх коліс передається за допомогою електронно керованої віскомуфти тільки в разі пробуксовки передніх. Знижений ряд передач і блокування диференціалів у HR-V відсутні. У всіх «офіціалів» автоматично підключається задній міст. А тонкі важелі підвісок насторожують - як би ненароком не погнути їх. Тому гри в героїв трофі-рейдів не для цього автомобіля: за своїми позашляховим якостям HR-V поступається багатьом «паркетникам» і межа його можливостей - дуже помірне бездоріжжя. Наприклад, путівець з великими коліями, невелику ділянку раскисшей грунтовки або неглибокий сніг.

За словами сервисменов, співвідношення HR-V, оснащених механічною 5-ступінчастою КП і автоматичним безступінчатим варіатором CVT, складає приблизно 30:70 відповідно. Масло в «механіці» змінюється кожні 60 тис. Км (як втім, і в задньому мосту), а в вариаторе - кожні 45 тис. Км.

«Механіка» зарекомендувала себе як досить надійна, а ось варіатори іноді доставляють неприємності: на деяких машинах при пробігу понад 120-140 тис. Км був відзначений вихід з ладу так званого стартового зчеплення. Ця несправність супроводжується відчутними вібраціями при троганье з місця (робота з запчастинами - близько $ 1000).

При частій їзді по бездоріжжю дають текти сальники півосей (робота - $ 20, запчастина - $ 15), а також з'являється скрип при роботі повного приводу, який усувається заміною масла в вискомуфта (робота і масло - близько $ 90).

різні характери

Завдяки різній величині колісної бази, загальній масі і налаштуванням підвіски кожна з модифікацій відрізняється індивідуальним характером. «3-дверцята» помітно жорсткіше і на нерівностях не схильна до переставки. «5-дверцята» відрізняється більшою плавністю ходу, як і личить солідному транспортному засобу. Поздовжня розгойдування кузова тут менше, а реакції на кермі куди більш спокійні.

Обидві повнопривідні модифікації HR-V оснащені незалежною передньою підвіскою типу McPherson і залежною задньою з балкою, закріпленої на двох поздовжніх важелях з кожного боку на тязі «Панара». Обидві підвіски короткоходниє, через що на пересіченій місцевості рано відбувається діагональне вивішування коліс.

Навіть на наших дорогах підвіска витривала. Найчастіше (через 30-50 тис. Км) доводиться міняти лише втулки стабілізатора поперечної стійкості (оригінальні запчастини - близько $ 7-10). Стійки стабілізатора ходять куди довше - під 80-100 тис. Км, а сайлент-блоки і кульові опори - 150-200 тис. Км. Правда, в разі виходу з ладу «резинок» або «шарових» доведеться розщедритися: вони поставляються тільки в зборі з важелем і коштують недешево - оригінальна деталь понад $ 400. А ось в задній підвісці все сайлент-блоки продаються окремо від важелів і можуть «виходити» близько 100 тис. Км.

Рейкове рульове управління, оснащене підсилювачем, також живуче - наконечники рульових тяг в середньому служать близько 100 тис. Км, а самі тяги - до 150 тис. Км.

Немає зауважень і до гальмівної системи - вона досить ефективна. А настройка ABS заслуговує окремої похвали - вона дуже коректна і не заважає процесу гальмування, вступаючи в роботу лише в дійсно критичних ситуаціях.

Для асфальту і галявин

Покупку Honda HR-V ми рекомендуємо тим, хто бажає стати господарем неординарного транспортного засобу, який підкреслює вишуканий смак власника.

Версія з безступінчатим варіатором відмінно підійде леді, які не люблять вичавлювати зчеплення і при цьому не хочуть позбавляти себе задоволення хвацько носитися по поганих дорогах. А ось модифікація з «механікою» - кращий варіант для чоловіків, що віддають перевагу активному стилю їзди.

Ця модель буде цілком гармонійно виглядати і на міських вулицях, і на твердому путівці. Однак якщо вам доводиться забиратися в нетрі - придивіться до машини з кращою прохідністю.

А прицінитися до Honda HR-V можна, скориставшись щотижневим каталогом «Автобазар».

Особистий досвід

Олександр, 50 років   Експлуатує машину 3 роки Олександр, 50 років
Експлуатує машину 3 роки. Honda HR-V 1,6 л 16V (125 л. С.), 5-ст. «Механіка», пробіг - 90 тис. Км, вік - 3 роки

Купуючи автомобіль, я керувався наступними критеріями: надійність, комфорт, функціональність і високий дорожній просвіт. У підсумку вибір припав на HR-V. Машина мені настільки сподобалася, що після того, як я дізнався, що її знімають з виробництва, продав стару HR-V і купив нову з останніх партій.

На першій HR-V за 3 роки «накатав» близько 90 тис. Км. На дорожні вибоїни уваги особливо не звертаю, і навіть при такому стилі їзди в підвісці ще нічого не вимагало заміни. Вийшли з ладу хіба що передні ступичні підшипники, хоча майстри сказали, що це невластива несправність. Завдяки високому кліренсу за межами асфальту, де немає серйозного бездоріжжя, HR-V їде цілком упевнено. 125-сильний моторчик з механічною КП непогано прискорює машину. У салоні запросто розміщуються п'ять членів екіпажу, а ось багажник у HR-V явно замалий.

Особистий досвідОсобистий досвід

Светалана, 37 років   Експлуатує машину 2,5 року Светалана, 37 років
Експлуатує машину 2,5 року. Honda HR-V 1,6 л 16V (105 л. С.), Бесступ. варіатор, пробіг - 38 тис. км, вік - 5 років

Після Audi 80 мені захотілося купити машинку з більш яскравою зовнішністю, обов'язково японського виробництва і з високою посадкою. «Переміряти» багато машин, і HR-V підійшла мені більше за інших. Ергономіка - чудова, оглядовість - дуже хороша, «автомат» - відмінна річ, їздиш собі, як в тролейбусі, чи не смикаючи важіль КП. Ця машина добре підходить як для міста, так і для виїздів на природу. Взимку перед гаражем сніг я не розчищаю - машина і так впевнено прокладає собі шлях. Одне з найбільш серйозних зауважень - жорстка підвіска. На нерівностях машина підстрибує, немов козеня.

За час експлуатації серйозних поломок не було, тільки незначні кузові пошкодження. Чинила їх не на фірмовій СТО, а у знайомих - так дешевше. Машинка подобається, і продавати її не збираюся.

Історія Honda HR-V

01.99 Нова модель Honda HR-V представлена 3-дверним універсалом, оснащеним 1,6-літровим 16-клапанним мотором (105 л. С.)
09.99 Розпочато випуск 5-дверного універсала
01.00 Для «5-дверки» запропонували більш потужний 125-сильний силовий агрегат об'ємом 1,6 л 16V
01.02 Рестайлінг моделі
04.03 3-дверна версія знята з виробництва
10.05 Випуск Honda HR-V припинено

05 Випуск Honda HR-V припинено

Передн. / Задн. торм. колодки 25/34 Повітряний фільтр 10 Паливний фільтр 15 Масляний фільтр 36 Підшипник передн. / задн. маточини 100/147 Амортизатор (передн. / задн.) 119/84 Зчеплення, комплект 229 Помпа 42 Радіатор 298 Ремінь ГРМ 42 Натяжна ролик ГРМ 21 * Ціни можуть трохи відрізнятися в залежності від виробника і модифікації автомобіля
Ціни надані компанією Inter Cars Ukraine Загальні дані Тип кузова універсал Дверей / місць 3/5 і 5/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4010/1695/1580 і 4110/1695/1580 База, мм 2350 і 2450 Дорожній просвіт, мм 170 Маса спорядж. / повн. 1180/1580 і 1275/1640 Об'єм багажника, л 285 Обсяг бака, л 55 Трансмісія Тип приводу передній або автом. вкл. повний КП 5-ст. механ. або автомат. (безступінчатий варіатор) Двигуни Бензинові 4-циліндр .: 1,6 л 16V (105 л. с.), 1,6 л 16V (125 л. с.) Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / барабанний. Підвіска передня / задня неза. / Зав. Шини 195/70 R15, 205/60 R16 Вартість в Україні $ 14000-26500

Знайти для Honda HR-V близьких за характеристиками конкурентів на ринку старих "паркетників" складно: все вони чимось сильно відрізняються - іміджем, призначенням і характеристиками трансмісії, розмірами або ціною. Наприклад, близький за вартістю Subaru Forester (1997-2002 р в.) Набагато більші, оснащений більш потужними моторами, відповідно набагато динамічніше, має постійний повний привід з міжосьовим, а в деяких версіях і заднім диференціалом.

Suzuki Vitara (1997-2004 р в.) Більше позашляховик, ніж паркетник. Його кузов посаджений на раму, крутний момент від двигуна постійно передається тільки на колеса задньої осі, а при включенні повного приводу через відсутність міжосьового диференціала крутний момент передається в строгій пропорції 50:50. Крім того, в цій моделі є знижений ряд передач. Схожими характеристиками володіють ще кілька позашляховиків - Mitsubishi Pagero Pinin (1999-2006 р в.), Nissan Terrano (з 1996 р в.).

Найбільш близький за характеристиками конкурент Daihatsu Terios не набув в Україні популярності, тому знайти його в продажу дуже складно. Більш того, дизайн цієї моделі настільки поступається Honda HR-V, що віддати перевагу Terios мало хто погодиться.

Mitsubishi Pajero Pinin 1999-2006 р в.

Pajero Pinin «скроєний» в дусі справжніх позашляховиків, про що говорить його зовнішність - міні-копія Pajero Pajero Pinin «скроєний» в дусі справжніх позашляховиків, про що говорить його зовнішність - міні-копія Pajero. У трансмісії Pinin немає міжосьового диференціала, тому повний привід бажано задіяти тільки на слизькому покритті і бездоріжжя. Є також знижений ряд передач, а задній міст оснащений диференціалом.

Багажне відділення Pinin в «похідному стані» не надто містке, але його можна збільшити, зсунувши вперед задні сидіння.

Тип кузова 3- і 5-дв. універсал Габарити, Д / Ш / В, мм 3735/1695/1700 і 4035/1695/1700 База, мм 2280 і 2450 Дорожній просвіт, мм 200 Двигуни 4- і 6-цил. 4 бензин .: 1,8 л 16V (114 л. С.), 1,8 л 16V (120 л. С.), 1,8 л Turbo 16V (160 л. С.), 2,0 л 16V ( 129 л. с.) Вартість в Україні, $ від 15,5 до 26 тис.

Toyota RAV-4 2000-2006 р в.

Toyota RAV-4 швидше конкурує з Honda CR-V, однак автомобілі більш ранніх років випуску можуть розглядатися як альтернатива HR-V Toyota RAV-4 швидше конкурує з Honda CR-V, однак автомобілі більш ранніх років випуску можуть розглядатися як альтернатива HR-V. Трансмісія у RAV-4 інша - постійний повний привід з розподілом крутного моменту по осях в пропорції 50:50. Хоча знижений ряд передач відсутня. За межами асфальту з невеликої позашляхової пастки допоможе вибратися автоматично блокується міжосьовий диференціал. На відміну від конкурентів, RAV-4 має в своєму арсеналі економічний дизельний двигун.

Тип кузова 3- і 5-дв. універсал Габарити, Д / Ш / В, мм 3850/1735/1670 і 4245/1785/1670 База, мм 2200 і 2490 Дорожній просвіт, мм 200 Двигуни 4-цил. 3 бензин .: 1,8 л 16V (125 л. С.), 2,0 л 16V (150 л. С.), 2,0 л 16V (165 л. С.) Турбодизельними .: 2,0 л 16V (116 л. с.) Вартість в Україні, $ від 18,8 до 33 тис.

Юлій Максимчук
Фото Андрія Яцуляк

Редакція дякує СТО компанії «Дніпро Мотор Інвест» за допомогу в підготовці матеріалу

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов