Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Хроніки дорослішання: перший тест-драйв Hyundai Solaris другого покоління

Наша сеть партнеров Banwar

З оляріс давно став звичним елементом вигляду російських міст, причому не тільки столиць і промислових центрів. За нашими дорогами бігають 640 тисяч машин, і в рейтингу продажів Solaris впевнено займає верхні строчки. Проте, в цьому світі немає нічого ідеального, і росіянам добре відомі як сильні сторони моделі, так і її недоліки. Ось усуненням цих недоліків і зайнялися конструктори Hyundai, розробляючи друге покоління автомобіля. Причому, за їхніми словами, спиралися вони якраз на відгуки та прохання власників першого покоління ... Так що ж змінилося? Як водиться, почнемо з зовнішності.

Загальна тенденція «дорослішання» сегмента В + в повній мірі торкнулася і Solaris. По-перше, він злегка додав в розмірах: на 30 мм збільшилася довжина і ширина кузова, а також колісна база.

Зрозуміло, що в очі таке зростання не кидається, але в поєднанні з фірмовою шестикутної гратами облицювання радіатора автомобіль став виглядати істотно солідніше. Та що вже там, по солідності він цілком може змагатися з відноситься до наступного, більш високого класу Hyundai Elantra ...

З оляріс давно став звичним елементом вигляду російських міст, причому не тільки столиць і промислових центрів

У компанії дуже пишаються тим, що зуміли зробити компактний і доступний автомобіль по-справжньому елегантним (тут робиться прозорий натяк в сторону французького конкурента), і у них є для цього всі підстави. Але у цій елегантності є і зворотний бік ...

Поклавши руку на серце, місця на задньому дивані не так вже й багато, на відміну від вищезгаданого конкурента. Тісно ногам: коли я спробував сісти «сам за собою», коліна жорстко вперлися в спинку переднього сидіння. Але найбільше мене засмутило те, що моя голова вперлася в стелю, і щоб поміститися на другому ряду, мені довелося відверто скукожіться. Загалом, якщо людині ростом трохи вище середнього доведеться їхати на досить велику відстань в ролі заднього пасажира, поїздка навряд чи принесе йому велике задоволення. Ось вона, ціна елегантного силуету і спадаючої лінії даху!

Зате на місці водія мені було цілком зручно. Сидіння, що переміщуються не тільки в поздовжньому, а й у вертикальному напрямку і рульова колонка з регулюванням по куту нахилу і вильоту забезпечують комфортне положення водія. При цьому я зі своїм зростом у 182 см вибрав далеко не весь запас поздовжнього переміщення, так і в поперечному напрямку місця достатньо. І з переднім пасажиром ліктями не штовхається, а поручень водійських дверей утворює зручний підлокітник, над яким з'явилася м'яка вставка.

Перші два дні тесту я їздив на машині в топової комплектації Elegance - а це означає, що в моєму розпорядженні була оптитронная панель приладів, обтягнутий шкірою мультифункціональний кермо, бесьключевой запуск двигуна і розважально-навігаційна система з екраном солідного розміру. До речі, зручності додає і той факт, що центральна консоль тепер злегка повернена до водія (виробник уточнює: на 6 градусів).

Між іншим, система підтримує повну інтеграцію зі смартфонами через Apple CarPlay і Android Auto.

Дослідження того, як вона це робить, ми, мабуть, відкладемо до більш тривалого тесту, поки ж просто відзначимо: є така буква в цьому слові!

А взагалі над ергономікою робочого місця водія нового Solaris розробники потрудилися дуже серйозно. Все доступно, все під рукою, нічого не потрібно довго шукати: всі органи управління зібрані в логічні блоки. USB-слот, вхід AUX і два 12-вольтів гнізда розташовані в ніші, але вона має невелику глибину, а всі входи забезпечені підсвічуванням, так що поміняти на ходу флешку з музикою або поставити на зарядку свій смартфон не складе ніяких труднощів.

USB-слот, вхід AUX і два 12-вольтів гнізда розташовані в ніші, але вона має невелику глибину, а всі входи забезпечені підсвічуванням, так що поміняти на ходу флешку з музикою або поставити на зарядку свій смартфон не складе ніяких труднощів

Хіба що кнопка Start / Stop захована від очей водія за товстої спицею керма, але запам'ятати, що вона розташована саме там, зовсім не важко, і назвати це хоч трохи серйозним недоліком я не можу.

Хіба що кнопка Start / Stop захована від очей водія за товстої спицею керма, але запам'ятати, що вона розташована саме там, зовсім не важко, і назвати це хоч трохи серйозним недоліком я не можу

А ось на ходу новий Solaris залишив набагато більш суперечливе враження. З одного боку, конструктори дійсно повністю переробили задню підвіску, і тепер вона конструктивно аналогічна тій, що використана в моделях Elantra і Creta.

З одного боку, конструктори дійсно повністю переробили задню підвіску, і тепер вона конструктивно аналогічна тій, що використана в моделях Elantra і Creta

Амортизатори розташовані вертикально, і відчуття, що задня частина автомобіля бовтається по дорозі, як причіп, пропало без сліду.

Позначилася на керованості і зросла жорсткість кузова. Раніше тільки 16% кузовних деталей були виконані з особливо міцної сталі, а тепер - 52! Але ось траекторная стійкість на нерівній дорозі поки ще залишає бажати кращого, хоча, за словами інженерів, основна увага при доведенні автомобіля було приділено саме цьому аспекту.

І поздовжньої колійності новий Solaris відверто не любить, та й під час руху по не дуже рівному асфальту (а на трасі нашого тесту таких доріг було не багато, а дуже багато) доводиться постійно підрулювати. Тут не розслабишся ... Втім, такий ефект виникає саме на трасових швидкостях, коли стрілка спідометра перевалює за 80.

Hyundai Solaris
Заявлений витрата палива на 100 км

Міський цикл, л Заміський цикл, л Змішаний цикл, л 8,9 5,3 6,6

Динаміка ніяких нарікань не викликала. Мені відверто сподобалася робота тандему оновленого двигуна сімейства Gamma 1,6 з класичної 6-ступінчастою АКПП. Рух в місті взагалі не приносить ніяких проблем: коробка перемикається вчасно, не дратуючи затримками, а для обгонів на трасі, як правило, цілком вистачає режиму «кік-даун». Тільки в самих критичних ситуаціях для екстремально енергійного розгону мені все ж доводилося використовувати ручний режим.

На жаль, практично всі учасники тест-драйву відзначили проблеми з шумоізоляцією.

На жаль, практично всі учасники тест-драйву відзначили проблеми з шумоізоляцією

На високих швидкостях рівень шуму стає неприйнятно високим - таким, що заважає слухати музику. Причому це саме колісний шум: чим нижче якість асфальту, тим він голосніше. Можливо, свою лепту внесли і шиповані шини Nokian Hakkapeliitta, але все ж боротьбу з цією проблемою я б почав з додаткової шумоізоляції колісних арок. Є у мене, правда, підозра, що цих заходів може і не вистачити.

Якщо генерується колесами шум передається по елементах підвіски на кузов, який, як резонатор, жене його в салон, то установка додаткової шумоізоляції проблеми не вирішить, хоча рівень шуму, звичайно ж, знизиться. Однак це лише перші враження.

Hyundai Solaris

Короткі технічні характеристики

Габарити, мм (Д / Ш / В): 4 405/1 729/1 470 Двигун: 1,6 л, 123 к.с. Трансмісія: "Автомат", 6 ступенів Максимальна швидкість, км / год: 192 Розгін до 100 км / год, з: 11,2 Привід:

Завтра мені належить проїхати три сотні кілометрів на автомобілі з новим 1,4-літровим мотором і механічною коробкою. Ось і послухаємо, а заодно подивимося, який на дорозі новий Solaris в найбільш доступних за ціною комплектаціях.

Третій день тесту я провів за кермом значно більше бюджетного автомобіля: 1.4 літровий двигун, механічна коробка передач, медіасистеми без 7-дюймового екрану, навігації і камери заднього виду, запуск звичайним ключем і ніяких фокусів з самовідкриваючимся побачивши господаря багажником.

До речі, двигун Kappa 1.4 - абсолютно новий, і сертифікований з потужністю ... 99.7 к.с. Саме така цифра буде значитися в ПТС, і це точно сподобається дбайливим господарям, які бажають заощадити на транспортному податок. Особливо приємно бізнесменам: якщо у тебе парк з 100 машин, то економія пари тисяч в рік в результаті виллється в 200 000 рублів економії. А, як відомо, заощадив - вважай заробив.

Я побоювався, що потужності двигуна буде не вистачати для досить динамічної їзди - але ні, все нормально. Знову ж, не Ferrari - але ніхто цього і не чекає. Але що сподобалося - це те, що вже на 60 можна включати 5-ю передачу, і немає жодних перепон на ній аж до 100-110 кілометрів на годину. Перемикатися вниз для розгону не потрібно - тяги цілком вистачає для плавного, але впевненого розгону.

Як не дивно, рівень шуму в такому автомобілі виявився трохи нижче (хоча до повного акустичного комфорту він все ж був завеликий). Мабуть, дійсно позначився фактор шин. Але ось базікало машину на нерівностях і в коліях навіть більше, ніж топову версію. Мабуть, більш легкий мотор зробив передню підвіску ще чутливішим.

Всіх, звичайно, вкрай цікавить, а які ж будуть ціни на новий автомобіль, чи виростуть вони в порівнянні з попередником? Ми дуже сподівалися, що хоча б до кінця тесту компанія все-таки оголосить офіційні ціни, але це питання поки так і залишається без відповіді.

Справа в тому, що судячи з усього, в компанії йде боротьба двох підходів. Хтось вважає, що раз автомобіль дійсно став істотно сучаснішою і отримав більш багате оснащення, то варто взяти цінник і запулить його на геостаціонарну орбіту. Інші фахівці заперечують, що це неминуче призведе до різкого падіння продажів, адже сила Соляріса завжди була в поєднанні доступної ціни з величезним вибором варіантів оснащення.

Але якщо в компанії знайдуть правильний баланс між ціною і тим обсягом поліпшень, які отримав другий Solaris, то автомобіль неминуче стане таким же популярним, як його попередник. Адже не дивлячись на всі зазначені нами недоліки, в цілому новачок залишив цілком сприятливе враження, і загальний рахунок плюсів і мінусів безумовно буде на його користь.

Так що ж змінилося?
Всіх, звичайно, вкрай цікавить, а які ж будуть ціни на новий автомобіль, чи виростуть вони в порівнянні з попередником?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов