Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Хто головний на кільці пдд. Як почати рух по кільцю з лівого ряду? Правила виїзду зі смуги кругового руху.

  1. Правила проїзду перехрестя з круговим рухом 2017: в МВС придумали нововведення
  2. ПДР: круговий рух. хто головний
  3. Перехрестя з круговим рухом
  4. Психологічні аспекти пріоритету
  5. Дивний кругової перехрестя
  6. В'їзд на кругової перехрестя
  7. проїзд перехрестя
  8. Виїзд з перехрестя
  9. Щасливої ​​дороги!
  10. Що таке перехрестя з круговим рухом?
  11. Які знаки встановлюються перед перехрестям з круговим рухом?
  12. Як вибрати смугу при проїзді перехрестя?
  13. Проїзд кругового перехрестя
  14. Правий поворот на круговому перехресті
  15. Лівий поворот на круговому перехресті
  16. рух прямо
  17. Виїзд зі смуги кругового руху
  18. Відео: Тонкощі проїзду перехресть з круговим рухом
  19. Що в підсумку?
  20. Кругове перехрестя - що це таке?
  21. Про переваги кругового руху
  22. Про недоліки кругового руху
  23. Про в'їзд на кільцевій перехрестя
  24. Про виїзд з кругового перехрестя
  25. Включення поворотников при проїзді кругових перехресть
  26. Рух на кільцевому перехресті з встановленим знаком "Круговий рух"
  27. Рух на круговому перехресті з встановленим знаком "Поступися дорогою"
  28. Рух на круговому перехресті з встановленим знаком "Головна дорога"
  29. Так чи небезпечний і страшний кругової перехрестя?

Наша сеть партнеров Banwar

У суботу, 26 серпня 2017 року, стало відомо про ініціативу МВС. Вона стосується правил проїзду перехрестя з круговим рухом .

Міністерство розробило проект, який внесе зміни в правила дорожнього руху . У чому його суть? Все просто - автомобілісти, які їдуть по круговій смузі перехрестя, отримають перевагу перед авто, що виїжджають на перехрестя. По суті, коло таким чином стає завжди головною дорогою.


У своєму проекті МВС пропонує прибрати ці пункти з ПДР і встановити пріоритет проїзду перехрестя з круговим рухом.



Раніше уряд РФ затвердив зміни до правил дорожнього руху, що передбачають введення нових дорожніх знаків і термінів. Також маршруткам заборонили зупинятися поза зупинками громадського транспорту і дозволили велосипедистам їздити по тротуарах, якщо з ними знаходяться діти молодше 14 років.


Зараз в ПДД є правило, за яким автомобіліст, що знаходиться на перехресті, користується перевагою перед виїжджають на таке перехрестя машинами при наявності знака «Круговий рух» в поєднанні зі знаком «Дати дорогу» або «Рух без зупинки заборонено». Цей пункт буде виключений, правило буде доповнено новим пунктом, яким встановлюється пріоритет проїзду перехрестя з круговим рухом.



Правила проїзду перехрестя з круговим рухом 2017: в МВС придумали нововведення

У МВС Росії визнають, що водії неоднозначно сприймають діючі норми, що призводить до заторів і ДТП. «Схеми проїзду перехресть з круговим рухом різняться від регіону до регіону, і навіть в одному місті - від перехрестя до перехрестя», - зазначають у відомстві.


Для виключення таких інцидентів пропонується закріпити перевагу тих, хто рухається по колу, перед в'їжджають незалежно від наявності відповідних дорожніх знаків.




«При встановленні пріоритету проїзду перехрестя з круговим рухом значно зростає пропускна здатність вулично-дорожньої мережі, ніж при зворотній схемі проїзду зазначеного перехрестя. Такий порядок встановлений практично в усіх європейських країнах, позитивний досвід яких підтверджує доцільність внесення проектованих змін. Це позитивно позначиться на стані безпеки дорожнього руху, не спричинить соціально-економічних, фінансових та інших наслідків », - переконані в МВС.


Відзначимо, що діюча норма про проїзді перехресть з круговим рухом була включена до Правил дорожнього руху в 2010 році. За даними ГИБДД, вона відповідає європейським стандартам - прийнятим в 2006 році поправками до Конвенції про дорожніх знаках і сигнали (так звану Віденську конвенцію).

Навчившись їздити по автодрому і навколо будинку, всі їдуть в дорогу з надією на безпечний та комфортний рух по дорогах. Але без знання правил руху це практично нереально, особливо на перехрестях.

Перше, що доводиться визначати в реальному шляху швидко і точно: хто головний, у кого який пріоритет на якій дорозі, і вже потім моментально оцінювати свої права на напрямок, швидкість і на рух.

ПДР: круговий рух. хто головний

Правила дорожнього руху говорять про те, що кругової перехрестя практично нічим не відрізняється від будь-якого іншого перетину доріг.

Перехресть ПДР приділяють увагу, але їх значення еквівалентно прямим ділянкам доріг і різних варіантів заокруглень на них. Інструктори часто говорять про те, що якщо подивитися на коло зверху і випрямити його, то це буде все та ж пряма дорога з поворотами.

З будь-якої точки зору саме дорожні знаки, які змінюють стан пріоритетів учасників дорожнього руху, мають першорядне значення на будь-якій дорозі. Особливо прописано в Хто головний, визначається дорожніми знаками 4.3, 2.4, 2.5, табличкою 8.13.


Не так багато потрібно знати, щоб правильно:

  • в'їхати на круг;
  • проїхати по ньому (а це вже знову пряма дорога);
  • виїхати з кола в потрібному напрямку.

Найпростіше і перше правило: рухатися з крайньої правої смуги в крайню праву, якщо знаки або не вказують інше. Рухатися тільки по своїй смузі і вчасно показати тільки правий поворот. На колі тільки для перестроювання на смугу лівіше потрібно показувати лівий поворот. Тільки з правої смуги з правим поворотом йти з кола, якщо знаки і дорожня розмітка не визначають інший варіант руху.


На особливо небезпечних ділянках проїжджої частини дорожні знаки обов'язково повторюються - це зайве підтвердження, що з двох важливих понять по ПДР: "круговий рух", "хто головний", акцент робиться на останньому.

Перехрестя з круговим рухом

за загальним правилом перехрестя - це місце перетину двох доріг. Коли одна з них головна, питання пріоритету очевидний. Коли перетинаються рівнозначні дороги, пріоритет визначається стандартною формулою: і вона завжди права ". Наявність дорожніх знаків змінює пріоритет.

У ППД рух по колу, коли він є круговим перехрестям, визначається знаком 4.3 "Круговий рух". На такому перетині доріг завжди є острівець, і рух прямо неможливо. І дорога, і кільце можуть мати кілька смуг.

За загальним правилом, в'їзд на круговий рух виконується тільки направо, тільки з крайньої правої смуги дороги на крайню праву смугу кільця. Дорожня розмітка може вказувати і інші варіанти руху.

Зазвичай перед круговим перехрестям встановлюється табличка 8.13 "Напрямок головної дороги ", А також знаки 2.4 і 2.5.


5

Таким чином, в переважній більшості випадків помилитися з визначенням пріоритету важко, оскільки ПДР рух по кільцю регулюють в повному обсязі. Незважаючи на це, є безліч нюансів.

Психологічні аспекти пріоритету

Рух по звичному маршруту рідко викликає труднощі, проте, як і в будь-який інший ситуації, завжди є шанс опинитися перед складним вибором. Дорога, як повітряний лайнер, як океанський корабель, як будь-яка інша масивна споруда, таїть в собі силу жорстокої об'єктивності - помилки вона не прощає, але варіантів безпечного руху надає завжди достатньо.

Ніколи не слід розраховувати на те, що всі учасники дорожнього руху знаходяться в урівноваженому стані, не тільки володіють якісними знаннями ПДР, а й мають намір дотримуватися їх. «Виїзд» на конфлікт, а не на дорогу - сьогодні занадто часта проблема.


«Виїзд» на конфлікт, а не на дорогу - сьогодні занадто часта проблема

Тому завжди важливо знати, як описано в ПДР Хто головний? Нові правила це чітко розповідають. Ось тільки старі звички, які занадто сильні у досвідчених водіїв донині, можуть бути проблемою для новачка, який опинився правим, особливо в складній ситуації на кільці.

Вибираючи маршрут, визначаючи поведінку інших учасників руху, слід суворо дотримуватися правил і розраховувати на те, що решта надходить точно так же, але ніколи не потрібно випускати з уваги ймовірність виникнення непередбаченої ситуації.

Визначення пріоритету в будь-якій справі у людини рідко викликає труднощі. Тут часу для прийняття правильного рішення практично не потрібно. На дорозі шкала цінностей стає на колеса, і все істотно змінюється.

Дивний кругової перехрестя

Перехрестя з круговим рухом не є чимось особливим на тлі інших варіантів перетину доріг, але ніколи не завадить проявити пильність і правильно визначити пріоритет.

Таке коло важко помітити, тут в'їзд (а не проїзд повз) на круговий рух здійснюється по прямій. Не завжди він виконаний у вигляді кола. Різні дотичні варіанти зустрічаються в самому несподіваному місці. Тому дуже важливо уважно стежити за знаками.

В'їзд на кругової перехрестя

В дорозі необхідно враховувати всі нюанси. Щоб безпечно і комфортно виконати проїзд кругового руху, перш за все, потрібно звернути увагу на дорожні знаки перед перехрестям. Якщо там є тільки дорожній знак 4.3, найкраще вибрати праву смугу, показати правий поворот, переконатися, що машини на колі пам'ятають, що у них замість пріоритету перешкода справа, і сміливо в'їжджати. Але як тільки ТЗ на колі, у всіх права рівні до першого перехрестя, на якому буде правий той, хто праворуч.

Якщо до знаку 4.3 додані 2.4 або 2.5, доведеться поступитися дорогу або зовсім зупинитися.

Якщо дорога перед перехрестям і на ньому розділена на смуги для руху, а на них є дорожня розмітка або висять знаки особливих розпоряджень , То слід визначати пріоритет і дії, з огляду на це.

проїзд перехрестя

Ніколи не слід забувати, що визначають як рух по прямій дорозі. Під час перешикування на смугу лівіше потрібно показати поворот, на смугу правіше - теж, але правий поворот не дає ніякого права повернути праворуч, якщо машина знаходиться на другій смузі. Навіть якщо на другій смузі нанесена дорожня розмітка, яка дозволяє поворот направо, слід переконатися, що машина правіше не поїде прямо.


Важливий момент: правила руху по кільцю вимагають пам'ятати про те, де починається і де закінчується головна дорога. У випадках, коли це важливо, на кожному в'їзді стоїть належний варіант таблички 8.13, який визначає напрямок головної дороги.

Виїзд з перехрестя

За загальним правилом він починається зазначенням правого повороту, робиться з правої смуги на праву смугу. Якщо є вказівки знаками і розміткою і немає перешкоди справа, то можна виконати поворот і з другої і навіть з третьої смуги. Хоча третя, четверта або більше смуги на кільці призначені для інших цілей.


Все перестроювання на смугах всередині кільця виконуються аналогічно руху на прямій дорозі з урахуванням тих моментів (зазвичай стосується тільки правої смуги), які накладає пріоритет водіїв, які в'їжджають на кільце в тому місці, де у них головна дорога.

Перш ніж з'їхати з кільця не з правої смуги, потрібно бути абсолютно впевненим, що впоратися не рухається ніяка перешкода прямо.

Щасливої ​​дороги!

Знати правила і дотримуватися їх важливо і потрібно, але після 2010 року бажано перечитати розділ в ПДД "Круговий рух". Хто головний на кільці, докладно розписують правила. Це всього один абзац, але багато досвідчених водіїв можуть за звичкою поїхати, як в старі добрі часи, а це вже створення аварійної ситуації.

Тільки не слід це приймати за основу. Дорога є дорога, і не в круговому русі тут справа, і вже точно не в нових змінах в правилах.

ПДР потрібно знати і правильно застосовувати, потрібно їхати акуратно і уважно, правильно визначати пріоритети. Тоді шлях буде безпечним і комфортним, а пасажири і вантажі будуть доставлені в потрібну точку в потрібний час.

Дотримання правил дорожнього руху є життєвою необхідністю. Водій повинен чітко знати, як йому чинити в конкретній ситуації. Наприклад, якщо перехрестя включає в себе круговий рух, правила проїзду в 2017 році такої ділянки на увазі коректний вибір смуги і грамотний виїзд з цього відрізка дороги.

Дуже важливо дотримуватися встановлених нормативів, адже при іншому розкладі може виникнути ймовірність створення аварійної ситуації.

Що таке перехрестя з круговим рухом?

Перехрестям з круговим рухом називається ділянка дороги, представлений у вигляді острова, рух по якому здійснюється проти годинникової стрілки (актуально для доріг з   правостороннім рухом   ) Перехрестям з круговим рухом називається ділянка дороги, представлений у вигляді острова, рух по якому здійснюється проти годинникової стрілки (актуально для доріг з правостороннім рухом ). Якщо автомобілі пересуваються по лівій стороні дороги, то на перехресті такого типу рух буде направлено в протилежну сторону . Круговий рух здійснюється до виїзду транспортного засобу з даної ділянки.

Такі перехресті не піддаються регулюванню. На них не передбачена установка світлофорів. Пріоритет руху в даному випадку визначається дорожньою розміткою і відповідними знаками. Включення поворотников під час подолання цього дорожнього відрізка не є обов'язковою умовою. Необхідність їх використання доцільна лише в тому випадку, якщо водій має намір здійснити перестроювання з одного ряду в інший.

Які знаки встановлюються перед перехрестям з круговим рухом?

Відповідно до правил дорожнього руху, що діють до 2010 року, такі перехрестя позначалися знаком 4.3. Після 20-го листопада того року знак «круговий рух» було доповнено ще одним позначенням - «поступіться дорогу». Такий знак визначає пріоритет транспортних засобів під час подолання кругового перехрестя.

Як вибрати смугу при проїзді перехрестя?

При в'їзді на коло велике значення має те, з якою смуги учасник дорожнього руху потрапив на перехрестя. Відповідно до п.8.5 ПДР в'їзд на кругової перехрестя можливий з будь-якої смуги примикає дороги.

За умови, якщо по подоланні кругового перехрестя учасника дорожнього руху необхідно повернути праворуч або слідувати прямо, то найдоцільніше займати праву смугу руху. Відповідно, в разі необхідності повернути ліворуч слід вибрати ліву смугу. Такі дії будуть актуальними і для водіїв, що бажають здійснити розворот у зворотному напрямку. Займати центральний смуги слід тільки тоді, коли подальший рух буде прямолінійним.

Проїзд кругового перехрестя

Згідно ПДР, круговий рух перехрестя необхідно долати відповідно до певних вимог Згідно ПДР, круговий рух перехрестя необхідно долати відповідно до певних вимог. Під час здійснення даного маневру дуже важливо звертати увагу на дорожні знаки, розташовані перед цією ділянкою дороги. Коло на такому перехресті в більшості випадків є головною дорогою, а всі інші - другорядні. Однак так буває не завжди.

При подоланні перехрестя водій повинен дотримуватися рядності руху. Втрата своєї смуги чревата доставлянням дискомфорту іншим учасникам руху і навіть створенням аварійної ситуації на дорозі.

Правий поворот на круговому перехресті

Вчинення такого маневру зобов'язує водія зменшити швидкість, включати сигнал повороту і перебудуватися в крайній правий ряд. При в'їзді на кругової перехрестя необхідно упевнитися в тому, що інші автомобілі пропускають новий транспортний засіб. Такий підхід є гарантією того, що новий учасник руху на перехресті не створить перешкод автомобілістам, які в'їжджають на круг.

Лівий поворот на круговому перехресті

Правила проїзду перехресть з круговим рухом зобов'язують водія в цьому випадку попередньо перебудуватися в відповідну смугу руху Правила проїзду перехресть з круговим рухом зобов'язують водія в цьому випадку попередньо перебудуватися в відповідну смугу руху. За умови наявності декількох смуг автолюбитель повинен зайняти лівий крайній ряд. У разі двосмугового руху необхідно починати маневр в лівому ряду, а по подоланні першого або другого з'їзду слід зайняти правий ряд. Тут дуже важливо не забути про включення відповідного сигналу повороту.

Подолання трирядного перехрестя з круговим рухом однакова. Тільки тут водій повинен двічі перебудуватися в правий ряд. Виконувати такий маневр слід дуже обережно, об'єктивно оцінюючи ситуацію, що склалася на дорозі. Названі способи подолання кругового перехрестя актуальні лише тоді, коли не визначається інший порядок руху. Щоб визначитися з тим, хто головний, тут доведеться звертати увагу на знаки та дорожню розмітку.

рух прямо

Кругові перехрестя можуть мати різну кількість доріг, що примикають Кругові перехрестя можуть мати різну кількість доріг, що примикають. Дана особливість визначатиме подальші дії водія при здійсненні маневру. Якщо кількість смуг перевищує 2, тоді слід вибирати середню з них. За умови наявності двох рядів оптимальний вибір робиться на основі ситуації, що склалася на дорозі на момент здійснення маневру. Якщо автомобіль рухається по головній дорозі, то перед в'їздом на перехрестя слід переконатися, що інші автомобілі пропускають транспортний засіб. Пересування по дорозі другорядного значення зобов'язує водія всіх пропустити.

Проїзд кругового перехрестя з подальшим рухом прямо може також здійснюватися і по правій смузі. Однак це може істотно ускладнити дорожню обстановку, якщо водій з середнього ряду захоче виконати маневр направо. Щоб уникнути таких ситуацій найдоцільніше займати один з центральних рядів. Перед в'їздом на перехрестя водій зобов'язаний пропустити пішоходів.

Виїзд зі смуги кругового руху

Розібравшись з тим, як правильно в'їжджати на перехрестя з круговим рухом, необхідно визначитися як здійснювати виїзд з цієї ділянки дороги. У правилах дорожнього руху чітко прописано, що виїзд з перехрестя проводиться виключно з правого ряду. Перш ніж перебудуватися в сусідній ряд, водій повинен об'єктивно оцінити ситуацію на дорозі і пропустити всі автомобілі, що рухаються праворуч.

Важливо! В'їзд на перехрестя з круговим рухом дозволений з будь-смуги, а виїзд - тільки з правого.

Однією з головних особливостей подолання кругових перехресть є те, що на даному відрізку дозволений обгін . Зупинка при цьому дозволена за 5 метрів від кордону злиття перехрестя і дороги.

Відео: Тонкощі проїзду перехресть з круговим рухом

Штраф за неправильний проїзд кругового перехрестя

Порушення правил проїзду перехресть з круговим рухом загрожує для водія накладенням штрафу Порушення правил проїзду перехресть з круговим рухом загрожує для водія накладенням штрафу. Розмір грошової компенсації залежить від особливостей правопорушення. Так, в'їзд на кругової перехрестя на заборонний сигнал світлофора загрожує правопорушника штрафом в 1000 рублів. Це прописано в ст. 12.12 КоАП. В разі повторного порушення водієві доведеться розщедритися вже на 5000 рублів. Альтернативною мірою покарання при цьому є позбавлення водійських прав на 4-6 місяців. Звинувачення висувається на розсуд суду. Також можливе накладення штрафу і при таких обставинах:

  • Ненадання Преимущества на круговому перехресті;
  • їзда назустріч руху транспорту;
  • невключений сигнал повороту під час перестроювання з ряду в ряд;
  • виїзд з перехрестя не з крайнього правого положення;
  • стоянка на перехресті.

У разі ненадання переваги на круговому перехресті штраф виписується в різніх сітуаціях . Наприклад, якщо автомобіль не поступився дорогою в'їжджають на перехрестя на ділянці без встановлених дорожніх знаків. Штраф виписується і тоді, коли відповідні знаки встановлені, але водій їх проігнорував. Согласно ст. 12.13 КоАП, такі дії накладаються штрафом в розмірі 1000 рублів.

На дорогах з правостороннім рухом кругові перехрестя слід долати виключно проти годинникової стрілки. Недотримання цих вимог може призвести до позбавлення прав.

За новими правилами дорожнього руху стоянка на круговому перехресті дозволена тоді, коли транспортний засіб розташоване в 5-ти метрах від проїжджої частини. При недотриманні цих вимог водій повинен буде заплатити 500 рублів штрафу. Даний момент регулюється ст.12.19 КоАП.

Що в підсумку?

Проїзд перехрестя з круговим рухом вимагає від водія максимальної концентрації уваги. Основні труднощі подолання цього відрізка дороги полягають в грамотному виборі смуги руху та перешикування для виїзду з перехрестя. При здійсненні будь-якого з маневрів необхідно керуватися ПДР і об'єктивно оцінювати ситуацію, що склалася на дорозі. Такий підхід мінімізує ймовірність створення аварійної ситуації.

У багатьох, особливо початківців водіїв викликає деякі труднощі проїзд по круговому руху. З чим це пов'язано? Чи такий страшний і небезпечний кільцевої перехрестя, як може здатися на перший погляд? Саме на ці питання і будуть дані відповіді в статті.

Кругове перехрестя - що це таке?

Мабуть, варто почати з найголовнішого, а саме з відповіді на питання про те, що ж все-таки являє собою круговий рух. ПДР прописує, що кільцеве (або а конкретніше, кільцевої перехрестя - це перехрестя, що має вигляд кільця з деякою кількістю перехрещень проїзних частин. Варто відзначити, що проїжджа частина на самому кільці - це не окрема дорога, а лише ділянка, призначена для з'їзду з однієї дороги на іншу.

Досить мало і скупо прописують про кільцевих перехрестях правила дорожнього руху . На круговому русі у водіїв досить часто виникають проблеми і труднощі, особливо у початківців. Пов'язано це, швидше за все, з недостатньою поінформованістю. Але в той же час необхідно врахувати той факт, що кругові перехрестя призначені для полегшення руху на дорогах. До того ж, якщо розібратися в пристрої подібних перехресть, їздити стане набагато легше і простіше. Адже нічого вкрай складного і страшного в круговому русі немає.

Про переваги кругового руху

Кільцевий рух дійсно має велика Кількість достоїнств. На жаль, не всі це розуміють. Багато починаючі водії, не до кінця розібравшись в правилах, так і зовсім вважають кругової вид перекрестов непотрібним і небезпечним. Однак кільцевий рух на дорогах все ж має ряд плюсів.

По-перше, це невеликий час очікування. Особливо квапливим водіям не буде можливості порушувати ПДР. і так можна здійснити досить швидко, а все через відсутність світлофорів. По-друге, значно збільшується пропускна здатність. Відсутність необхідності в фазі "червоний для всіх транспортних засобів" виручає, роблячи проїзд набагато зручніше. По-третє, набагато більш простим і зручним є схема можливих гілок на кільці. Адже на перехрестях з встановленим світлофором система проїзду дуже складна і часто незрозуміла. На круговому ж перехресті кількість можливих гілок безпосередньо залежить від діаметру кільця.

Існує у кругового руху і безліч інших достоїнств. Серед них - екологічна перевага, адже машини викидають набагато менше вихлопних газів. Сюди ж можна додати і знижений шум, відсутність витрат на світлофори і багато іншого.

Про недоліки кругового руху

Безумовно, круговий рух має і недоліки. Саме через них більшість водіїв так побоюються кільцевих перехресть. Так в чому ж проблеми кругового руху?

По-перше, це утворюються затори в годину пік. Вся справа в тому, що водії, яким необхідно дати дорогу всім автомобілістам, які перебувають на перехресті, часом очікують досить довгий кількість часу. Та й заїхати на подібний перехрестя в умовах інтенсивного руху буває не так вже й просто навіть досвідченим водіям. По-друге, существет проблема зі знаками і неписьменними автомобілістами. Вся справа в тому, що деякі знаки на перехресті просто можуть бути відсутніми, що вельми негативно позначається на русі. Багато водіїв вважають, що перебування на кільці - це вже пріоритет. Саме з такими автомобілістами часто виникають конфліктні ситуації . Новачкам в таких випадках варто бути особливо уважними.

Звичайно ж, у перехресть з кільцевим рухом існує і безліч інших проблем: це, наприклад, труднощі в організації проїзду для велосипедистів, велика необхідна площа, збільшення довжини шляху для пішоходів і т. Д. Проте перехресть з кільцевим рухом боятися не варто. Потрібно перечитати розділ ПДР "Круговий рух". В'їзд на круг після цього здасться не таким вже й складним. Однак знання одних лише правил буде недостатньо. Небезпека необхідно очікувати звідусіль, потрібно бути готовим до найгіршого. Можливо, саме така тактика і допоможе уникнути ДТП.

Про в'їзд на кільцевій перехрестя

Досить болюча тема - в'зд на круговий рух. ПДР, потрібно відзначити, що не відокремлюється кільцеві перехрестя в якусь особливу групу. Тому не існує і окремих правил проїзду подібних перехресть, а також в'їзду на них. При в'їзді на кільцевій перехрестя варто керуватися простими правилами ПДР , А саме: дорожніми знаками, дорожньою розміткою та в окремих випадках світлофорами (світлофори, треба сказати, встановлюються на кільцях досить рідко. Але іноді їх зустріти все ж можна).


Якщо кільцевої перехрестя має з'їзди з то на саме кільце можна заїжджати з будь-смуги. Однак найчастіше перед перехрестями, і не тільки кільцевими, встановлені знаки "Напрямок руху по смузі (ам)", або ж нанесена спеціальна розмітка. В цьому випадку, звичайно ж, в'їзд на перехрестя повинен здійснюватися суворо відповідно до розмітки або дорожніми знаками.

Про виїзд з кругового перехрестя

Виїзд з кільцевого перехрестя все так же необхідно здійснювати відповідно до певних правил. Багато водіїв, на жаль, зовсім забувають про те, що при виїзді з кільця потрібно перебудуватися на крайню праву смугу. І виїжджати з перехрестя також необхідно тільки з цієї смуги. Однак це правило не працює в тому випадку, коли на перехресті встановлені спеціальні дорожні знаки, що вказують напрямок руху по смугах. Те ж саме і в тому випадку, коли на дорозі нанесена спеціальна розмітка. Не варто забувати і про те, що найчастіше на кільцевих перехрестях, особливо великого розміру, є пішохідні переходи . В цьому випадку потрібно знизити швидкість і дати дорогу особам, які переходять через дорогу.

Включення поворотников при проїзді кругових перехресть

Досить ясно і чітко про включення поворотников прописано в розділі ПДР "Круговий рух". Поворотники, проте, включаються не всіма водіями, а часто і далеко не за правилами. Які ж проблеми можуть виникнути на кільцевому перехресті з включенням поворотников?
Досить ясно і чітко про включення поворотников прописано в розділі ПДР Круговий рух

Отже, правила зобов'язують водіїв включати правий сигнал поворотника завжди при в'їзді на кільцевій перехрестя. Але саме тут і виникає більшість проблем: деякі автомобілісти або не знають про це просте правило, або вважають його незручним. Саме тому так багато учасників руху при в'їзді на кільце вважають за потрібне включити той сигнал повороту, у напрямку якої дороги в подальшому вони збираються їхати. Сюди ж додається і ще одна проблема. Багато хто, особливо початківці водії, що їздять строго по правилам, часто вводять в оману інших учасників руху, включаючи правий поворотник завжди при заїзді на кільце. Що ж робити в такій непростій ситуації? Оскільки рух на кільці організовано завжди зліва направо, поворотник при їзді по своїй смузі краще не включати взагалі. А якщо водієві необхідно повернути ліворуч, то в цьому випадку, звичайно ж, необхідно включити лівий сигнал поворотника.

Отже, який потрібно зробити висновок? Поворотники завжди включаються при перестроюванні на кільці, а також при виїзді з кільця. Чи варто їздити строго за правилами і завжди включати правий поворотник при заїзді на кругової перехрестя? Питання спірне. Іноді саме це рішення і може спровокувати ДТП.

Рух на кільцевому перехресті з встановленим знаком "Круговий рух"

Якщо водій проїжджає кругової перехрестя, на якому встановлено всього лише один знак "Круговий рух", то дотримуються всі наведені далі правила. На рівнозначний кільцевої перехрестя дозволяється заїхати з абсолютно будь-смуги. Ця умова, звичайно ж, не поширюється на той випадок, коли на перехресті є дорожній знак із значенням "напрям рух по смузі", або ж нанесена спеціальна В цьому випадку варто згадати розділ ПДР "Круговий рух": в'їзд на коло буде здійснюватися строго в відповідно до знаками або розміткою.

Всі в'їжджають на таке коло матимуть перевагу. Адже тут діє правило А значить, і всі, хто на перехресті транспортні засоби будуть повинні поступитися дорогу заїжджають на кільце автомобілів. А як покинути перехрестя, на якому організовано круговий рух? ПДР, знову-таки, встановлює просте правило: при відсутності знаків і розмітки зі значенням "Напрямок руху по смугах" з'їжджати з кругового перехрестя доведеться тільки з крайнього правого ряду.

Рух на круговому перехресті з встановленим знаком "Поступися дорогою"

Найчастіше на кільцевих перехрестях стоїть дорожній знак із значенням "Поступися дорогою". Як же проїхати таке перехрестя, на якому організовано круговий рух? ПДР встановлюють досить просте правило. Найчастіше на кільцевих перехрестях стоїть дорожній знак із значенням Поступися дорогою Всі рухомі по колу автомобілісти мають пріоритет, так як кільце є головним по відношенню до доріг, які ведуть на це кільце. Звідси випливає дуже простий висновок: водії транспортних засобів, що заїжджають на кільце, повинні поступитися дорогу автомобілістам, які рухаються по круговому перехрестя. Коли ж водії в'їжджають на кільцевій перехрестя, вони, по суті, виявляються на головній дорозі. В цьому випадку продовжувати рух уже можна, нікому не поступаючись.

Рух на круговому перехресті з встановленим знаком "Головна дорога"

Як перетинати кільцевої перехрестя, якщо на ньому встановлений знак "Головна дорога" і знак "Круговий рух"? ПДР в цьому випадку встановлюють кілька простих правил. Всі транспортні засоби, що знаходяться на такому перехресті, повинні поступитися дорогу водіям, які в'їжджають на кільце. Як перетинати кільцевої перехрестя, якщо на ньому встановлений знак Головна дорога і знак Круговий рух При цьому автомобілісти, що в'їжджають на кругової перехрестя, зобов'язані впевнитися, що дорогу їм дійсно поступаються. Адже багато неписьменні водії вважають, що на кільці вони завжди мають пріоритет. Саме через це і трапляється більшість ДТП.

Водії, що в'їжджають на кільцевій перехрестя з встановленим на ньому знаком "Головна дорога", повинні звернути увагу і на інший знак - "Напрямок головної дороги". В цьому випадку слід відразу визначити, як саме прокладена головна дорога.

Початківцям водіям варто звернути увагу на всі наведені далі поради та рекомендації, складені, звичайно ж, відповідно до ПДР.
В'їзд на круговий рух здається багатьом новачкам чимось вкрай складним і небезпечним, хоча це, звичайно ж, зовсім не так. Але як можна полегшити життя початківцям автомобілістам?

Як відомо, рухатися на кільці тільки по крайній правій смузі зовсім не обов'язково. Проте новачкам краще проїжджати кругової перехрестя саме по правій стороні. У такого рішення є цілий ряд переваг. Це економить час, так як не доведеться постійно перебудовуватися зі смуги на смугу. Виняток становлять лише ті випадки, коли правий ряд зайнятий припаркованими автомобілями. Але тоді їх варто спокійно об'їхати і продовжити рух знову по правому ряду. Таке рішення допоможе уникнути і аварійних СИТУАЦІЙ , Особливо в умовах щільного потоку.


Таке рішення допоможе уникнути і   аварійних СИТУАЦІЙ   , Особливо в умовах щільного потоку

Якщо ж водієві необхідно після перетину кільця продовжити рух прямо, то займати краще середній ряд . Це просте рішення допоможе уникнути аварії. Адже часто водії, які бажають продовжити рух по крайній смузі прямо, стикаються з водіями з середньої смуги, охочими повернути праворуч.

І, нарешті, найважливіший і головна порада: їхати по кільцю потрібно спокійно, не здійснюючи жодних різких маневрів. Не варто забувати про про включення поворотников і про дорожні знаки. Готовим потрібно бути до всього - саме це і допоможе уникнути ДТП.

Так чи небезпечний і страшний кругової перехрестя?

Багато неписьменні водії дійсно роблять помилки на кільці, порушуючи, таким чином, ПДР.
Багато неписьменні водії дійсно роблять помилки на кільці, порушуючи, таким чином, ПДР

Перехрестя з круговим рухом внаслідок цього здається багатьом початківцям автомобілістам вкрай небезпечним місцем. Але боятися кільця ні в якому разі не варто: важливо лише врахувати, що небезпека може виникнути звідусіль, навіть звідти, звідки її не чекаєш. Необхідно розуміти, що багато власників транспортних засобів не зменшують швидкість перед кільцем, не дотримуються необхідну дистанцію і безпечний бічний інтервал. Особливо небезпечні ті водії, що чомусь вважають будь-кругової перехрестя місцем, де вони мають перевагу. А останнім часом з'явилося багато водіїв, що паркують свої автомобілі на кільці абсолютно неправильно: вони не дотримуються умова, за яким заборонена стоянка і зупинка ближче, ніж 5 метрів від перетину проїжджих частин. Не варто повторювати помилки таких водіїв. Необхідно добре знати ПДР. Проїзд кругового руху в цьому випадку буде здаватися не такою вже й складним завданням. Завжди на кільці і при в'їзді на нього потрібно бути дуже уважним і обережним. Тільки тоді рух буде дійсно безпечним.

Що таке перехрестя з круговим рухом?
Які знаки встановлюються перед перехрестям з круговим рухом?
Як вибрати смугу при проїзді перехрестя?
Кругове перехрестя - що це таке?
У чому його суть?
Тому завжди важливо знати, як описано в ПДР Хто головний?
Що таке перехрестя з круговим рухом?
Які знаки встановлюються перед перехрестям з круговим рухом?
Як вибрати смугу при проїзді перехрестя?
Що в підсумку?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов