Наша сеть партнеров Banwar
Його провели губернатор Веніамін Кондратьєв і начальник регіонального управління ФСБ Росії Ігор Колосов.
Глава регіону наголосив, що у Краснодарського краю є великий досвід в міжвідомчій взаємодії. Завдяки цьому була забезпечена повна безпека людей під час проведення Олімпіади, при організації Чемпіонату світу з футболу та інших світових подій. Подібну роботу необхідно проводити і при забезпеченні захищеності транспортного переходу через Керченську протоку.
- Кримський міст - це досягнення сучасної Росії, він знаходиться на ввіреній нам території. Тому відповідальність за його безпеку, за безпеку жителів, гостей, які направляються на відпочинок на Кубань або в Крим, лежить і на представниках крайової влади - неважливо, є у нас на плечах погони чи ні, - акцентував губернатор.
Він доручив голові Темрюкського району Федору Бабенкове приділити особливу увагу безпеці території, працювати в повній взаємодії з усіма силовими структурами.
У Темрюкському районі відбулося засідання Оперативного штабу Краснодарського краю. Фото: Адміністрація Краснодарського краю
За даними прес-служби адміністрації Краснодарського краю, зараз завершуються тактико-спеціальні навчання «Циклон-Вихор-2018» спільно з оперативним штабом республіки Крим.
- Навчання проводилися в кілька етапів, вони включали операцію з виявлення осіб, можливо допускають порушення міграційного та реєстраційного режиму, комплексні заняття з оцінки стану захищеності об'єктів масового перебування людей - автомобільного та морського транспорту, заходи, спрямовані на пошук умовних терористів, - пояснив начальник регіонального управління ФСБ Росії Ігор Колосов.
Кримський міст оснастять системами безпеки майже за 3 млрд рублів.
названа дата здачі залізничної частини Кримського моста.
Як пояснив міністр транспорту РФ Євген Дітріх, конструкція другій частині мостового переходу складніше - зокрема, тунель, а також підходи до самого мосту. Тому форсувати будівництво немає необхідності. Тільки на території Криму необхідно побудувати 18 км доріг, щоб з'єднати міст і залізничну систему півострова.
Експерти відзначають, що возз'єднання Криму з Росією ще і по залізниці позитивно позначиться на самих різних сферах життя.
- Залізничний міст становить інтерес насамперед для жителів Південного федерального округу. Влада повідомляла, що планується запуск швидкісних потягів з Ростова-на-Дону і Краснодара. Це скоротить час у дорозі до 3-4 годин і зробить проїзд на машині не дуже цікавим для жителів Ростовської області і Краснодарського краю, - вважає заступник голови Загальноросійського об'єднання пасажирів Ілля Зотов.
Будівництво моста через Керченську протоку почалося навесні 2016 року. Він з'єднує Крим і Краснодарський край. Будівництво йшла зі значним випередженням графіка. Уже до лютого 2018 року були побудовані основні конструктиви автодорожньої частини моста: занурені палі, сформовані опори, встановлені прогонові будови. роботи завершили в травні на півроку раніше передбаченого держконтрактом терміну (Грудень 2018 року).
Міст через Керченську протоку є найдовшим в Росії - його довжина становить 19 км. Вартість об'єкта - 227,9 мільярда рублів.
Автомобільна частина Кримського моста включає в себе дві проїжджі частини, на кожній з яких розміщено по дві смуги для руху транспорту.
Як раніше повідомляли «Кубанські новини», будівельники приступили до створення верхньої будови колії залізничної частини Кримського моста.
Над Керченською протокою створюється безстикової шлях. Потяги по такій дорозі до Криму підуть плавно і майже безшумно. Формування верхньої будови колії йде від одного берега до іншого: від Тамані до Керчі.
Як розповів гендиректор ФГУП «Кримська залізниця» (КЖД) Олексій Гладилин, на сьогоднішній день узгоджений графік руху на 10 пар пасажирських поїздів , Які будуть звертатися між Євпаторією - Сімферополем - Севастополем - Феодосією.