Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Hummer з ГАЗ-66

Наша сеть партнеров Banwar

Якщо немає грошей на покупку дорогого американського джипа, але є світла голова, робочі руки і бажання, то захмарна ціна того ж Hummer, з лишком компенсується російської кмітливістю і невгамовним запасом ідей в головах радянських конструкторів, інженерів і простих умільців

Якщо немає грошей на покупку дорогого американського джипа, але є світла голова, робочі руки і бажання, то захмарна ціна того ж Hummer, з лишком компенсується російської кмітливістю і невгамовним запасом ідей в головах радянських конструкторів, інженерів і простих умільців. Виявляється, в Росії для любителів екстремальних прогулянок по національному бездоріжжю все вже давно є, наприклад, це легендарний військова вантажівка ГАЗ-66 і його модифікації.

Першими позашляховими машинами, які мали підвищену прохідність, були саме вантажні автомобілі. У Росії представників цього класу не злічити. Одним з них заслужено вважається ГАЗ-66, який в народі отримав точне прізвисько «Шишига» - дідько. ГАЗ-66 невибагливий і має приголомшливу прохідність - це по-справжньому чоловічий автомобіль. Машина може проїхати навіть там, де людина пішки не завжди може пройти або проплисти на човні.

Якраз тому, тюнінг, а частіше це повна переробка ГАЗ-66, або як зараз модно говорити кастомайзинг - найбільш цікаве заняття і один з найдоступніших варіантів для захоплених бездоріжжям людей, які своїми руками створюють з радянського вантажівки або його компонентів справжні всюдиходи. Звичайно ж, будь-який конструктор на всіх етапах конструювання і створення позашляховика завжди пам'ятає і піклується про екстер'єр майбутнього всюдихода.

До яскравих представників касти off-road авто можна сміливо віднести і відомий американський Hummer H1, який давно вже завоював культовий статус. Але найчастіше, його ціна для більшості любителів джипів - просто космічна цифра. А ось самостійно зібрати подобу або навіть дуже схожу копію заокеанського позашляховика з вітчизняних деталей і вузлів, та ще не поступається йому по прохідності - завдання цілком реальне. І тому є приклади.

І тому є приклади

Одним з таких реалізованих проектів можна вважати ГАЗ-66 «Партизан», який зовні дуже схожий з Хаммером. Вітчизняний «Партизан» поставлений на шасі ГАЗ-66, перевірене десятиліттями і витримує значні навантаження в умовах найважчої бездоріжжя, на яке встановлено «рідні» агрегати російського «Лісовика» - підвіска, двигун, коробка перемикання передач і роздавальна коробка (на бездоріжжі без них нікуди).

Щоб забезпечити низьку лінію капота, двигун тут довелося змістити назад, углиб рами, що дозволило добитися більш поліпшеної розваговки, знизивши, тим самим, центр ваги і підвищивши, таким чином, стійкість і керованість автомобіля. Капот і багажник «Партизана» виконані з сучасного міцного склопластику, кабіна засклена стандартними стеклами, а салон сформований, фактично, з двох кабін все від тієї ж «шишиги».

В кабіні вільно розміщуються чотири людини. Водійське місце зручне, а всі елементи управління машиною розміщені на звичних місцях. Саморобна приладова панель забезпечена простими покажчиками. Як і в Hammer, тунель трансмісії проходить посередині салону. Утилітарне використання ГАЗ-66 «Партизан" не передбачало створення підвищеного комфорту для водія і пасажирів, упор робився на прохідність і надійність російського джипа.

Максимальна швидкість на автостраді - 120 км / ч. Підвіска «Партизана», особливо на бездоріжжі, відчутно жорстка, і тряска дуже відчувається. Тут навіть не рятують амортизатори з віброгосящімі елементами від ГАЗелі. Але для такого всюдихода практично не існує непрохідних доріг - заперечувати цей факт безглуздо. 26 см дорожній просвіт, диференціали, що самоблокуються, демультіплікатор - є все, щоб проїхати там, де захочеться або буде потрібно.

Крім банального копіювання закордонних зразків, наші умільці часто вносять власні конструктивні зміни. Існують зразки, що зовні нагадують все ті ж Хаммери, але мають свої «родзинки». Такими прикладами можна вважати ГАЗ-66 «Пуговка» або амфібію «Ведмідь» , Поставлені на широкі позашляхові шини низького тиску (відео та фото наведені нижче), пікап ББН-66 - професійний вітчизняний кастом. Так само створюються зразки, де задні колеса повертаються разом з передніми (все той же проект ГАЗ-66 «Пуговка»), що робить потужну машину найбільш маневреної і забезпечує їй додаткові переваги на бездоріжжі. Особливо це властивість корисно на вузьких лісових і гірських дорогах.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов