Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Hyundai santa fe 2.4 мт відгуки

  1. Відгук Hyundai Santa Fe 2.4 4WD (Хендай Санта Фе) 2013 р
  2. Відгук Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD (Хендай Санта Фе) 2012 р
  3. Відгук Hyundai Santa Fe 2.4 4WD (Хендай Санта Фе) 2012 р
  4. Відгук Hyundai Santa Fe (Хендай Санта Фе) 2008
  5. Відгук Hyundai Santa Fe new l / f 2010 року (Хендай Санта Фе) 2010 р Частина 3
  6. Відгук Hyundai Santa Fe new l / f 2010 року (Хендай Санта Фе) 2010 р Частина 2
  7. Відгук Hyundai Santa Fe new l / f 2010 року (Хендай Санта Фе) 2010 р
  8. Відгук Hyundai Santa Fe (Хендай Санта Фе) 2001 р
  9. Відгук Hyundai Santa Fe (Хендай Санта Фе) 2001 р
  10. Оцінка відгуку - 4.05

Відгук Hyundai Santa Fe 2.4 4WD (Хендай Санта Фе) 2013 р

Наша сеть партнеров Banwar

Через 10 років мій Outlander почав старіти і ми вдома почали замислюватися на що б пересісти.

Вибирав 2 місяці. Альтернативними варіантами були X-trail, Qashqai, Sportage, Prado, Outlander model 2007-2012, Touareg і Tiguan.

Новий з підтяжкою особи X-trail подобався зовні, подобався своїми 20см просвіту і маленьким витратою пального. Чи не подобався варіатором (я планував брати машину для поїздок по пісках і по горах з 45градуснимі підйомами), що не дуже подобався салон і ціна. Побачивши, як зігнулася машина і як далеко в салон пішов стовп при бічному краш тесті, я зрозумів, що вона не моя.

  • красива
  • комфортна
  • Помірний витрата пального (у мене їсть в середньому 12 літрів)
  • Велика машина всього за 31000 $
  • Машина дуже добре витримала краш тести
  • покришки
  • ущільнювач багажника
  • тупувата АКП
  • Хотілося б потужніший мотор для цієї комплектації

покришки   ущільнювач багажника   тупувата АКП   Хотілося б потужніший мотор для цієї комплектації

Відгук Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD (Хендай Санта Фе) 2012 р

Володію машиною третій місяць, є позитивні і негативні моменти.

Спершу напишу про негативні, щоб потім можна було згладити позитивом))

Спершу напишу про негативні, щоб потім можна було згладити позитивом))

Відгук Hyundai Santa Fe 2.4 4WD (Хендай Санта Фе) 2012 р

Колись давним давно у мене була Hyundai Sonata 2003 року випуску. Поїздив я на ній 8 місяців і продав. Машина ні разу не змушувала мене турбуватися і їхати в майстерню, як і радіти від факту володіння цим автомобілем. Чи не викликав ніяких емоцій взагалі, такі ж відчуття з'являються, коли бачиш начебто симпатичну дівчину, але не твого смаку. Все добре, але хм ... не став би :) Після продажу я сказав собі, що напевно це був перший і останній Hyundai в моєму житті.

Потім, як ви можете читати, було кілька автомобілів, в тому числі SAAB 9-3. Моє кохання! Перед покупкою цього автомобіля їздив на Toyota RAV-4 2007. Дуже якісний і надійний автомобіль. Маленький, верткий, прохідний. Настав час змінювати, і я почав дивитися по сторонам.

Хочу відзначити, що тепер дії відбуваються в Росії :)

Відгук Hyundai Santa Fe (Хендай Санта Фе) 2008

Коротенько опишу «щастя» володіння даним апаратом ... ..Долго вибирав, моніторив інтернет на предмет - повнопривідний, місткий, бензин, АКПП, рік вип.от 2008., ціна до 650т.р.Варіантов треба сказати замало, але вони були, це Р.Колеос, Ф.Ескейп (2008-2009г.в), Х.Санта і ВСЕ!

1) .Колеос-мінуси: варіатор, торпедо мені не подобається в ньому (нагадує робота ВАЛЛІ з мультфільму), салон (ззаду) маловат.Плюсов набагато більше, але про них не пишу!

Плюсов набагато більше, але про них не пишу

Відгук Hyundai Santa Fe new l / f 2010 року (Хендай Санта Фе) 2010 р Частина 3

Відгук Hyundai Santa Fe new l / f 2010 року (Хендай Санта Фе) 2010 р Частина 3

Відгук Hyundai Santa Fe new l / f 2010 року (Хендай Санта Фе) 2010 р Частина 2

Ось і настав час проходити ТО-1 (15 т.км). Обдзвонивши офіціалів з'ясував, що розкид за цінами від 12 до 16,5 т.руб. Вибрав з меншою вартістю, тобто 12 т.р., знаючи, що крім масла і витратних матеріалів вони нічого робити не будуть. А проблеми були наступні:

  1. Витрата моторного масла склав 1,5 л - для нової машини забагато. Природною в сервісі ніяких причин не виявили, в чому я не сумнівався, хоча при прийомі машини сказали, що витрата большеват, але до ладно, поки машина на гарантії. Подивлюсь, що буде далі.
  2. При великому ході підвіски з'явився скрип праворуч в задній підвісці, теж нічого кримінального не знайшли, принцип у них один: хороший скрип (стук) вийде назовні, тоді і приїжджайте.

Кінцева ціна ТО-1 склала 11700руб. (Не міняв салонний фільтр).

За півроку експлуатації машина жодного разу не підвела, тільки приносила позитивні емоції. Їздив на дальняк в Оренбурзьку обл. (1300км в одну сторону) в середині січня 2011 року. Дорога була різна: і ожеледь, і суха, і місцями переметена снігом, та ще траса Москва-Челябінськ сильно перевантажена фурами в обидві сторони, тому доводилося дуже часто здійснювати обгони, завдяки гарній динаміці (10 секунд до 100) це було, але звичайно з поправкою на дорогу. У машині всю дорогу було тепло, затишно, скла не потіли (t була від -3 до -18). До кінця 17 годинного шляху втома звичайно була, але ні спина, ні зад не хворіли. Витрата склав 7,5 л на 100 км., А середня витрата по області 10л на 100км, та ще прем'єр попрацював - соляру стала дешевшати. Дрібниця а приємно.

У цю снігову зиму як ніколи у нагоді повний що підключається привід. Жодного разу не було проблем проїхати по сніжним НЕ чищених путівцях.

Відгук Hyundai Santa Fe new l / f 2010 року (Хендай Санта Фе) 2010 р

Чотири роки експлуатував Спортягу дизельного, відгуки про нього є), але прийшов час його міняти, захотілося що-небудь трохи з великими габаритами, з великим багажником, з дизельним сучасним двигуном і вартістю 1 500 000 руб + -200 000. І висота повинна бути не більше 176см, так як висота гаражних воріт - 180см. Протестдрайвіл в салонах все машини, дуже сподобався дизельний 3л Туарег, сподівався, що буде якась розпродаж, в зв'язку з початком випуску нового Туарега, але він став коштувати в червні більше 2 лимоном, само собою зі списку претендентів було викреслено.

Після довгих мук (жодного відгуку в инете про цю модель не знайшов, тому і вирішив написати цей відгук, може комусь допоможе визначитися з вибором авто) вибір припав на Hyundai new l / f 2010 з наступних причин:

  1. влаштовували габарити
  2. Новий дизельний двигун 2.2л в 197 к.с., до сотні за 10 сек повинен добиратися
  3. Новий 6 ст.автомат
  4. кліренс 200мм
  5. Ціна - 1432000. Звичайно чимала, але з такими ТТД і габаритами у інших брендів машин не було
  6. В ******** за мій Спортадж 2006 найбільше запропонували грошей - 625 000 р.
  7. Машину обіцяли протягом 2-х тижнів, так і вийшло
  8. Просторий салон, задні сидіння розкладаються майже врівень з підлогою багажника одним рухом

В кінці липня подзвонив менеджер і повідомив, що машину можна забирати. У 9 прибув в автосалон, процес оформлення зайняв 2,5 години, в тому числі і оформленням Спортягі по trade-in. Приїхав на старій, вірніше старій машині, а поїхав на новій. О 14.00 приїхав в ГИБДД г.Балашіха, була субота, дізнатися що почому, але за дві години поставив машину на облік, пройшов ТО, застрахував ОСАГО і о 17.00 годині був уже з номерами. Велике спасибі працівникам Балашихинского ГИБДД за хорошу оперативну роботу (бувають же чудеса, за день до цього в Єльня знімав з обліку Спортягу з 8.00 до 18.00).

З 1 серпня почалася активна експлуатація Санти. На сьогодні пробіг 4200км, перші враження: що хотів - то і отримав, а саме всі 8 пунктів, за якими вибір припав на Санту. Салон машини влаштовує на 90%, салон з бежевою шкіри, застарілий трохи дизайн торпеди, вкрай невдало (зліва внизу за кермом, а дублюючої інформації на наспівали приладів немає) розташовані кнопки включення протівотупанок, заднього моста і ESP, завузькі кишеньки в дверях, крісла зі слабкою бічною підтримкою. Магнітола з мр3 і USB. Доглядальниця водійська з 8 електрорегулюванням, налаштувати вдалося під себе швидко, доглядальниці жесковата, але для мене комфортно. У тривалих поїздках (більше 8 годин) тіло не втомлювався. У салоні тихо на швидкості 180 км / год, чутно тільки шини, але в рамках дозволеного. Клімат-контроль працює ефективно, в нинішню спеку вистачає 30% потужності. Підвіска для мене злегка жестковата по асфальту, але комфортна на пересіченій місцевості, правда псує враження короткоходная підвіска, часто бувають пробої.

Підвіска для мене злегка жестковата по асфальту, але комфортна на пересіченій місцевості, правда псує враження короткоходная підвіска, часто бувають пробої

Відгук Hyundai Santa Fe (Хендай Санта Фе) 2001 р

Сьогодні двоє знайомих вирішили купити Санту Фе в старому кузові, довго мене катували що і як. У підсумку вирішив написати невеликий відгук про Санту 2,7, 2001 рік, пробіг на момент покупки на початку 2006 року 45700 на момент продажу в 2007 році 100 ткм з хвостиком, може кому допоможе у виборі. Як часто у мене трапляється, Санта Фе була куплена спонтанно, взагалі їхав Гранд Черокі дивитися.

Але його купили, і господар автосалону запропонував Санта Фе. Мені на зовнішність машина не подобалася, схожа чимось на старий РАВ жабеня. Та й на той час якось корейські авто в моєму свідомості не котирувалися. Правда дружині Санта сподобалася, ну і наполягла вона на її покупку. Обійшлася вона в в 520 тисяч, продана, точніше, здана в залік за 550.

Коли купував Санту, ні чого про неї не знав. Відразу ж поліз в інет читати, що і як. Почитав. Вирішив, що візьму. Приведення машини в порядок зжерло у мене щось близько 44000, з яких стійки (рідні стукали як кістки небіжчика) обійшлися в 12000, 20000 пішло на повне ТО із заміною всього що тільки можна, залишок на всякі дрібниці т. Колодки, ремонт ходовки. Порахувавши витрати я звичайно кілька крякнув. Не очікував. Але, вклавшись раз, я потім майже два роки проблем не знав. Знай кожне ТО міняв втулки стабілізатора, кожні 10-16 тисяч кульові і дрібні гумки.

Відгук Hyundai Santa Fe (Хендай Санта Фе) 2001 р

Почну з виття розповідь з того як я одного разу сидів на парковці і побачив проїжджаючу повз золотисту Sante Fe. Не міг від неї погляду відірвати.

І ось приїжджаю я додому і відразу ж лізу в Інтернет, починаю старанно шукати ціни на цю машину, дізнаватися комплектації, все розпитувати, вообщем все, що косаеться цієї машинки. З цього дня мая жизнь перетворилася в постійну покупку газет, днями ходив по авторинках шукав її, ту саму.

джерело: www.avtodex.ru

В черговий раз вітаю всіх аборигенів цього чудового ресурсу.

Хочу поділитися з вами своїми враженнями про автомобіль Hyundai SantaFe.

Куплений він був натомість, відслужив вірою і правдою мені 2 роки, Nissan Qashqai. Відгук про це авто тут теж є.

Особливих мук покупки не зазнав, все було на легке і дуже швидко. Ну якщо опустити терки з дружиною - вона хотіла щось поменше ... точніше вона хотіла ВСЕ, але тільки не Санту. Ну я тут напряг свої здібності на переконання і зі скрипом вона все-таки погодилася.

Кашак був проданий 8 березня, а 10 березня я вже був щасливим володарем Санти.

За 4 місяці володіння Сантою, я проїхав на ній понад 11 тисяч кілометрів, тому певні емоції і враження вже склалися.

Відразу обмовлюся, що цю машину я давно хотів. Тому, так би мовити - здійснилося.

Маємо автомобіль Hyundai SantaFe New, 2,4 / 6АТ, 4 WD, 2011 випуску.

В цілому, автомобілем я задоволений і, якщо запитати, що б я взяв натомість, мені буде що відповісти. На поточний момент він задовольняє всім моїм вимогам, а саме: великий, просторий, з великим багажником, досить прохідний, надійний, недорогий в обслуговуванні і в міру ненажерливий.

Тепер про все по порядку ...

Кузов. Лакофарбове покриття слабеньке, та й метал перед фарбуванням видать обробили не надто. Є маленькі осередки корозії над лобовим склом і на кришці багажника.

Салон. Просторий, комфортний. Принаймні всі, хто там їздив, мали тільки позитивні емоції. Дуже зручна функція - це регульовані по нахилу спинки задніх сидінь. А коли їх складаєш, то утворюється рівна підлога і при відсутності окремого житла, там можна ночувати. Щодо ергономіки, все продумано. Все «під рукою». Єдине, може чіпляюся, але до підігріву сидінь доводиться тягнутися. Є підстаканники / подбутильник, величезний підлокітник з двома відділеннями. Ось сидушка передніх сидінь короткувата, не критично, я не втомлююся сидіти (зріст 186 см), але все ж. І ще один вагомий мінус - це пластик салону. Матусі, який же він царапучій. Це мене дуже засмутило. Ще хочу відзначити деренчання правої спинки заднього сидіння. Як з'ясувалося, проблема має масовий характер. У багажнику під підлогою є відсік для всякої всячини. Теж дуже зручно. Всю дріб'язок звалив туди і багажник чистий.

Рульове управління. Різким його назвати не можна. Рулится Санта не як БМВ, але і заточена вона не під манірну їзду. Це ж сімейний авто, а не болід.

Гальма. Х зрошуючи, але складається враження, що їх доводиться дотискати. Ось їдеш, натискаєш на гальмо і твого звичайного зусилля, як би, не вистачає і ти починаєш тиснути сильніше. Може це у мене бзік, але з іншими авто такого начебто не було. Хоча може вже чіпляюся.

Ходова частина. За ходовки відчуття особливі. Вона, в принципі, м'яка, по сільській місцевості їхати комфортно, але ось дрібні нерівності на асфальті дуже відчуваються. Знову, мабуть, чіпляюся. Дорогу тримає відмінно. Чи не нишпорить. Пливе як лайнер круїзний.

Двигун. Мені 2,4 літра і 174 коня вистачає цілком. Він досить тихий. Чи не ненажерливий (хоча кому як). На трасі обігнати - без проблем.

Витрати палива. Одвічна тема суперечок ... Скажу свої думки. Він прямо залежить від завантаження авто, швидкості і погодних умов. Я недавно приїхав з родиною з відпочинку. 2900 км, 4 людини, багаж, майже протягом всієї дороги був включений клімат, за швидкістю 100-130 ... Витрата - 11,2.

Їздив з дружиною в село ... 520 км, удвох, речей особливо не було, швидкість така ж. Витрата - 9,8.

Самий мінімальний витрата був 8,5. Їхав порожній з Переславля. Був один і швидкість не перевищувала 100.

У місті ... на роботу / з роботи. Москва / область. Витрата від 12,3 до 14,5. Знову ж, пробок більше - витрата більше.

АКПП. Працює добре. Трохи думає, зовсім трохи.

Тепер в цілому про авто: машина, незважаючи на недоліки, подобається все більше і більше. Авто стоїть своїх грошей і виправдовує себе повністю!

джерело: avtomarket.ru

Переваги: солідний вигляд, місткий салон, великий багажник, непогана для паркетника прохідність, необхідний набір опцій, ціна
Недоліки: матеріали обробки, цвіркуни по салону, велика витрата. Слабка задня підвіска - звертався в сервіс з приводу стукотів в задній підвісці, діагностика несправностей не виявила. Після другого звернення провели заміну по гарантії, хоча крові попили. Зараз знову стуки з'явилися.

Пропоную тим, хто цікавиться невеликий екскурс по корейському кросоверу Санта Фе. Машина 2011 року. На сьогодні пробіг 50000 км. Експлуатація в різних погодних умовах і на різних дорогах. На даний момент сформувався певний звіт.

Вибирав я принципово кросовер. Чи не претендував на преміальний сегмент. Хотів універсальний, немаленький, з пристойним просвітом і повним приводом, без надмірностей, такий щоб і в місті не соромно і на рибалку не шкода. З різних причин відпали X-trail, CR-V, Tiguan. В результаті вибирав між Outlander і Santa Fe. Mitsudishi хороший, і на тесті сподобався. Але трилітровий брати не хотів, в тому числі по грошах, а у 2,4 варіатор. За зовнішнім виглядом Міцуї видався менш солідним через передка і трохи менших габаритів. У салоні все функціонально, але вже зовсім простенько, в тому числі і обробка. На тестовій машині взагалі деякі пластикові сполучення мали нерівномірні зазори, а панель на ручці дверей водія відійшла і деформувалася. За технічними характеристиками практично, як і Санта. Після певного часу підхід до вибору авто думаю, був якщо не помилковим то напевно поспішним. Хоча по життю звик про скоєне ніколи не шкодувати. Тому маю те, що маю. По крайней мере, до кінця терміну кредиту буду експлуатувати і по можливості насолоджуватися.

Комплектація початкова для 4WD і автомата. Зовсім забув, дизель не розглядав взагалі. Хоча недавно заради інтересу покатався на дизельної Санте сусіда по гаражу і був приємно здивований, динаміка вражає. Повертаючись до комплектації. Є, на мій погляд, все необхідне. Функціональних відмінностей в більш дорогих комплектаціях немає. В основному мішура: Ел. регулювання крісел і ел. складання дзеркал, камера заднього виду, кнопка пуску, контроль тиску в шинах, круїз, навігація, чейнджер, шкіра, може бути ще якісь дрібниці. З усього перерахованого не відмовився б зараз від ксенону і камери заднього виду. Перше враження від салону - трохи ретро але на відміну від того ж Outlander багатше. Але з часом приходить розуміння, що матеріали обробки насправді простацькі, пластик зрозуміло жорсткий, але ще і легко дряпається. Шкіра на кермі і коробці одноразова. І насправді чисто зовні пущена вдало пил в очі. При цьому функціонально начебто все в нормі і якість збірки на непоганому рівні. Але те, що приховано від очей починає проявлятися трохи пізніше. Непереможні цвіркуни в торпедо, бряжчання спинок заднього ряду, скрипи в салоні, зараз стоять холоди, десь ззаду додався ще незрозумілий звук, як ніби бовтається щось незакріплене в багажнику, не можу визначити джерело. Згладжує всі ці шорсткості великий внутрішній простір, як для пасажирів, так і для багажу і досить зручні посадочні місця. Виїжджаємо з сім'єю на природу, з друзями на риболовлю, не так давно були на полюванні. Місця для поклажі і габаритних товаришів вистачає сповна. Навіть на великі відстані я не втомлююся, але псує картину практично відсутність бічної підтримки і поперекового упору. Це особливо проявляється при більш-менш активному маневруванні. Дружина і діти з самого початку не можуть вгадати зусилля для м'якого закривання дверей. Жарти про холодильник вже не проходять, тому що реально доводиться дверима грюкати. Читав десь, що при зупинці на нерівній поверхні закушує дверки, не помічав. А ось кузовні скрипи при вивішуванні добре чутні. Сама по собі шумоізоляція непогана, тільки камінчики на гравийке по кузову голосно гуркочуть. Непогано працює двозонний клімат, прогрівається величезний салон досить швидко. Музика з портами USB і iPod, дуже зручно.

Движка 2,4л. в прінціпі вістачає. Динаміка НЕ ​​ураганів, в городе оптимум, а на трасі треба буті уважний. Термін вістрілів НЕ Підходить. Є и пристойна задума и непотрібні перемикань. Дуже сподобався ручний режим в горах, коли не Варто переходіті на Наступний ШВИДКІСТЬ, а нужно потріматі обертів. І на підйомах и на спусках Відмінна опція. Витрати до заявленого даже НЕ набліжався. Спочатку на обкатці до 18л. в городе доходів. До 10000км. устаканівся 13,5-14л. Зараз в морози в пробках и з прогріву знову до 18л. доходити. Траса теж не відповідає, навіть якщо дотримуватися 90-100км / ч і не сіпатися на обгонах, менше 9л. не виходить. В принципі це логічно, важка машина на автоматі. Але навіщо вводять в оману виробники, заявляючи 11,7л. місто, 7,2 л. заміський цикл. Правда там, в паспорті є виноски, що ці дані отримані в якихось тепличних умовах. Був випадок заправки явно неякісним бензином. Машина тупіла конкретно, бензин жерла не по-дитячому. Хоча до цього особливої ​​вередливість не спостерігав. Позашляховиків до Санти у мене не було, тому про підвіску двоїсте думку, може бути так і повинно бути. Начебто настройки досить жорсткі, а в поворотах нехило крениться і норовить зірватися. Зад кілька разів пробивало, причому з невеликим завантаженням. Не бачу закономірності. Адже багато разів виїжджали вп'ятьох, причому всі під сотню кг. з повним багажником і нічого. Прохідність спеціально не перевіряв, але до місця поки завжди добирався. І тут, швидше за все заслуга приводу є, але вона вторинна, швидше за кліренс, хороша гума і досвід. А підключається привід дуже хороший зараз взимку на слизькій дорозі.

За час експлуатації крім планових ТО звертався до ОД ще три рази. Після чергової заправки в майже порожній бак загорівся CHEK. Помилку зняли, сказали що бензин. Другий раз це повторилося через місяць, теж після чергової заправки, але через деякий час пройшло само. Звертався з приводу стукотів в задній підвісці, діагностика несправностей не виявила. Після другого звернення провели заміну по гарантії, хоча крові попили. Зараз знову стуки з'явилися, тільки іншій тональності, але я пов'язую це з сильними морозами.

Оцінка відгуку - 4.05

Переглянуто 16659 раз
Проголосувало 22 чоловік

джерело: www.m.njcar.ru

Машину купив в січні 2012. САНТА ФЕ FL, бензин, 2,4 л, автомат, 4WD, St + Navy. Основною вимогою при виборі був комфорт, оскільки за визначенням машини подібного класу не для «гонок». Саме тому після безлічі тест-драйвів довелося відмовитися від японських і європейських машин. Акценти в «спортивну» керованість (жорсткість підвіски) цих машин після м'якого комфортного Рено для мене стали неприйнятними. Та ще шумоізоляція, як виявилося, у японських авто залишає бажати кращого. І використання воротарів - нонсенс для «важких» авто, особливо з режимом 4WD. (Прошу не порівнювати Санту з машинами за 2 млн і вище!).

До теперішнього моменту пробіг склав 4500 км. Умови експлуатації «жорсткі» - часті короткі (2-3 км) щоденні поїздки. За двигуну, підвісці і т. П. Відмов і зауважень немає. Все по очікуванню. Всі системи працюють нормально. Правда, мені трохи не підходить адаптивність коробки, але тут вже нічого не поробиш. Практично у всіх останніх машин автомати адаптивні, і відключити цю адаптивність неможливо. Звичайно, є затримка по різкого розгону на автоматі. Але тут вона дуже невелика. Перемикання передач практично непомітні. Активно маневрувати в потоці можна, використовуючи ручний режим (спочатку користувався, тепер не згадую - відчув коробку). Хід машини м'який навіть на гумі середнього класу, якій вона укомплектована. У холод салон прогрівається досить швидко. Музика, точніше звук. Нормальний. МР3 відтворює повністю з достатньою гучністю без спотворень. Більшого якості від автопроігривателя і не потрібно. Навігація звичайна, але. Ось тут-то і проявляється головний недолік, зазначений мною у Санти FL. Карти в навігаторі неможливо оновити. Що забито при виробництві авто, з тим і будете їздити, якщо не поміняєте ГУ. Перепрошивка на інший тип карт також не вирішує питання з їх оновленням. Мене це спочатку здивувало, а потім змирився, коли дізнався, що подібні нюанси мають і інші виробники. (Рекомендація всім, які купують машину з навігаторами, незалежно від марки: якщо вам не дають параметрів навігатора (ID, ключ та ін), значить, карти вам відновити не вдасться.) Ще один косячок проявився при спробі завантажити в ГУ тел. книгу з мобільника. Голова зависла. На СТО швидко виправили. Причина виявилася в разноязикая тел. книги в мобільнику.

Також у мене викликає питання регулювання ABS. Ні, все працює, все антиблокуюча. Але, на мій погляд, регулювання занадто «часта». Це суб'єктивна думка. Так само як і пригальмовування задніх коліс на слизькій зимовій дорозі на холодному авто, що виражається в ледве помітною вібрації задка автомобіля на швидкості від 30 до 50 км / год. При прогріванні машини все пропадає !? Фірмові фахівці відповіді не дають. Але явний прокол в автоматиці. Розберуся потім, коли буде час.

На закінчення про бензин. Заправляю тільки 95. Як написано в Керівництві. Витрата. Спочатку був трохи шокований, побачивши на комп'ютері цифри 22, 24 літра на 100 км. Став розбиратися. Зима, короткі поїздки, 3-5 хв. прогрів, 4 хв. їзди. Алгоритм розрахунку витрати в комп закладений «повний» - весь витрата ділиться на весь час роботи двигуна. До речі, різниця показань витрати по комп'ютеру і реально заміряного по споживанню склала не більше 0,08 л / 100 км при витраті майже повного бака. Як годиться, дочекався літа. При нормальних кліматичних умовах, на бензині, 2,4 літра, автомат, по реальному місту і активній їзді вийшло - 16-18 літр / 100 км. Так, витрата немаленький. І далеко не такий, як зазначено характеристики! АЛЕ! Виявилося, що якщо прорахувати його по літражу і оборотам в припущенні, що автоматика не душить двигун (т. Е. Настройки не вище ЄВРО 3, що відповідає моїй SF FL), то легко переконатися, що витрата абсолютно НОРМАЛЬНИЙ! Ті, хто не володіє інженерними розрахунками, можуть отримати таку ж цифру виходячи з найпростішого пропорційного перерахунку добре відомого витрати нормальних двигунів обсягу 1,5-1,6 літра, широко використовуваних на багатьох автомобілях, де він становить при активній манері їзди - 10-11 літрів. Наш двигун в 1,5 рази більше. Множимо і додаємо 1-2 літри на автомат по місту. Що вийде.

Ось, мабуть, і все. За свої 1,5 млн (включаючи страховки, зимову гуму на дисках, деякі допи, сигналізацію) я маю гідний автомобіль з функцією безключового доступу, пристойною системою безпеки, кнопкою старт-стоп, камерою заднього виду, ДВД-програвачем і навігатором ... з постійно застаріваючими картами! Я задоволений вибором і люблю свою машинку.

Ще один відгук про модель:

Ще один відгук про модель:

Додано: 17 грудня 2012 21177

Цікавітесь автомобілями? Обов'язково підпішіться на наше співтоваріство Цікавітесь автомобілями Вконтакте и канал в Яндекс.Дзене.

джерело: wroom.ru

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов