Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Hyundai Santa Fe: Друга вершина

  1. Головне - сім
  2. Тихий, але прудкий
  3. Беремо?

Наша сеть партнеров Banwar

Cтиль другого покоління Santa Fe, як і першого, розроблявся в каліфорнійському відділенні дизайнерського центру Hyundai

Cтиль другого покоління Santa Fe, як і першого, розроблявся в каліфорнійському відділенні дизайнерського центру Hyundai Cтиль другого покоління Santa Fe, як і першого, розроблявся в каліфорнійському відділенні дизайнерського центру Hyundai. І фахівці прагнули зробити його якомога солідніше і престижніше. Тому зовні машина стала схожа на кращих представників великих SUV - Infiniti FX або VW Touareg, і в той же час зберігає новий стиль марки Hyundai, втілений в Sonata і інших моделях. Крім того, раніше V-образна шістка була топ-мотором для моделі, а зараз це базовий (і єдиний бензиновий) мотор, офіційно пропонований для цієї машини в Україні. Що стосується ціни, то п'ять років тому перше покоління Santa Fe коштувало всього $ 25000, а сьогодні вартість нового Santa Fe 2,7 стартує з $ 35000. Втім, за підвищенням ціни варто не тільки зміна оподаткування і структури ринку - зараз SUV такого розміру купити дешевше неможливо.

Головне - сім

Тестований автомобіль багато оснащений: електропривод водійського крісла, роздільний клімат-контроль, аудіосистема з можливістю відтворення касет і CD-чейнджером на 6 дисків, читає MP3-формат.

Загальне збільшення габаритів, зокрема колісної бази на 80 мм, поліпшило «житлові умови» пасажирів другого ряду. Тут дійсно дуже зручно, ногам не тісно, ​​якщо тільки водій або передній пасажир не відсунуться до упору.

Родзинка салону нашого Santa Fe в тому, що він семимісний (попередня версія - пятиместная). Третій ряд сидінь розкладний. Крісла встановлюються дуже легко - одним рухом, посадка не викликає труднощів завдяки великим заднім дверям. Правда, пробратися на гальорку можна тільки з правої (по ходу) стороні. Саме тут частину другого ряду відкидається вперед. Але місця для дорослої людини вистачить лише за умови, що його зріст не перевищує 170 см. Інакше голова впирається в стелю, а коліна - в спинки другого ряду. У третьому ряду передбачені не тільки індивідуальні дефлектори обдування, а й власний пульт управління вентилятором.

Якщо семимісна конфігурація салону для вас важлива і використовувати її збираєтеся регулярно, подумайте про покупку додаткового багажника на дах. Тим більше що релинги під його кріплення в нашій комплектації вже передбачені. Адже коли встановлені всі три ряди крісел, для багажу залишається дуже мало місця.

Тихий, але прудкий

Під капотом Santa Fe 2,7-літровий двигун. Модернізована V-подібна "шістка" працює дуже тихо. У порівнянні з мотором того ж об'єму у попередника цей могутніше на 10 л. с. У ньому застосована система зміни фаз газорозподілу VVT і впускний тракт змінної довжини.

В управлінні Santa Fe легкий. На перших порах звертає на себе увагу тільки більш важкий, ніж очікуєш, кермо. Але це перестаєш помічати вже після півгодини їзди. А ось те, що на швидкості він не наливається належним зусиллям, вже істотно.

Розгін у машини напористий. Двигун працює по легковому алгоритму. У початковому діапазоні оборотів (до 2,5 тисяч) мотор спокійний, а потім починається відчутний підхоплення і прискорення. Для SUV хотілося б більше «низів». При динамічній їзді доводиться швидко працювати важелем механічної КП, адже до максимуму мотор викручується дуже швидко. І якщо грає музика, його абсолютно не чутно. Тому двигун легко «уперти» в обмежувач оборотів, який жорстко обсмикує машину.

Я волів би автомобіль з автоматичною коробкою передач. Він, звичайно, дорожче на 8 тис. Гривень, але за ці гроші отримуєш ще й шкіряну оббивку салону. За 800 доларів за кожну з цих опцій - не так вже й дорого. А якщо говорити про витрату, то автомат «їсть» в міському циклі всього на 0,2 літра більше. Хоча з ним Santa Fe буде непереливки спринтерських 10,3 секунд розгону до 100 км / год, а доведеться задовольнятися результатом на 1,4 секунди більше. Втім, бажання ганяти моментально пропадає, адже при швидких прискореннях і їзді по трасі витрата доходить до 20 л / 100 км (до речі, на дизелі витрата куди більш помірний - до 10 л / 100 км на трасі).

Привід в Santa Fe класичний для сучасних SUV. Передні колеса основні ведучі. Задні при пробуксовці підключаються автоматично муфтою з електронним управлінням. Трансмісія пропонує лише блокування міжосьового диференціала, яка ділить крутний момент між осями порівну.

Міське призначення машини відчувається і по налаштуванню підвісок. Ходи її невеликі, і вивісити колесо на пересіченій місцевості досить легко. Зате енергоємність не викликає зауважень. Нерівності вона зустрічає пружно, що, втім, не додає автомобілю плавності ходу. Причому на високій швидкості помічаєш повторення профілю дороги машиною. Зате при швидких маневрах за кермом Santa Fe не страшно: крен невеликі і поводиться автомобіль слухняно. А в разі чого підстраховує ESP.

Беремо?

Підведення підсумків першого тесту нового Santa Fe показало істотний стрибок у розвитку марки. Машина стала солідніше, так що тепер на цій моделі Hyundai можна сміливо під'їхати до найдорожчого бутіку або ресторану. Мотор 2,7 л робить автомобіль динамічнішим, але автоматичної КП не вистачає.

ДУМКАДУМКА

Юрій Негрій   Головний редактор каталогу «Автобазар» Юрій Негрій
Головний редактор каталогу «Автобазар». Водійський стаж 7 років. Їздить на Hyundai Tucson

Головна відмінність нового Santa Fe від моделі попереднього покоління і його «молодшого брата» Tucson - значне збільшення розмірів. Це відчувається як по простору салону - тепер в машині без праці розміщується сім чоловік - так і за габаритами. Мені як власнику Tucson здалося, що в Santa Fe водій сидить вище над дорогою, хоча і ближче до лобового скла. Заднім пасажирам набагато комфортніше, ніж в моїй машині: регулювання нахилу спинок другого ряду є і в Tucson, але в Santa Fe передбачено додатково два ліхтаря спрямованого освітлення для читання, які дуже до речі в тривалих нічних поїздках, а також власна система обдуву другого і третього рядів . Це дозволить взяти в далеку дорогу всіх родичів або друзів без шкоди для їх комфорту. Вразило, що після запуску двигуна в салоні змінюються лише свідчення на приладах: настільки тихо працює V-подібна "шістка". Добротно зроблена звукоізоляція салону і від зовнішніх шумів. Навіть на високій швидкості, коли обороти двигуна більше 5 тис. Об / хв, а під колесами крупнозернистое дорожнє покриття або гравій, в салоні можна розмовляти, не підвищуючи голосу. Ще одна важлива перевага Santa Fe - це хороша стійкість на великій швидкості.

А ось те, що заднє скло тепер можна відкрити окремо від задніх дверей, можна віднести до незручностей. На тісних парковках ця функція в Tucson мене дуже виручає. В Santa Fe доведеться піднімати велику задні двері, навіть щоб покласти або дістати якусь дрібноту.

Загальні дані

Тип кузова універсал Дверей / місць 5/7 Габарити, Д / Ш / В, мм 4675/1890/1795 Колісна база, мм 2700 Кліренс, мм 201 Маса спорядж. / Повн., Кг 1873/2240 Об'єм багажника, л 774 / 1582 Обсяг бака, л 75 Двигун Тип бенз. з розпод. впр. Роз. і к-ть цил. / кл. на цил. V6 / 4 Обсяг, см. Куб. 2656 Потуж., КВт (к.с.) / Об / хв 139 (189) / 6000 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 224/4000 Трансмісія Тип приводу повний КП хутро. 5-ст. Ходова частина Гальма передн. / Задн. диск. вент. / диск. Підвіска передн. / Задн. неза. / неза. Підсилювач керма гідро 235/60 R18 Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 190 Розгін 0-100 км / ч, з 10,3 Расх. траса-місто, л / 100 км 8,3-14,2 Гарантія, років / км 5/100000 Періодичність ТО, км 10000 Вартість ТО-1, грн. 700 Вартість тестованого автомобіля 199000 грн. Ціна баз. версії 176000 грн. Тип кузова універсал Дверей / місць 5/7 Габарити, Д / Ш / В, мм 4675/1890/1795 Колісна база, мм 2700 Кліренс, мм 201 Маса спорядж

Основний конкурент-співвітчизник оснащений потужною лонжеронной рамою, передньою незалежною і задньої напівзалежної підвісками. Мотор 2,4 л - базовий.

Модель вже немолода, зате завоювала довіру своєю надійністю. Pajero Sport оснащений фірмовою системою повного приводу Easy Select 4WD і рамою.

Мотор: обсяг л / мощн., Л. с. 2,4 / 139 3,0 / 170 2,8 / 201 Габарити, мм 4567/1863/1730 4610/1775/1735 4720/1870/1760 Колісна база, мм 2710 2725 2820 Кліренс, мм 203 220 200 Об'єм багажника, л 995 500 925 Макс. Швидкість, км / год 186 175 182 Сер. витр. палив., л / 100 км 10,9 12,3 12,7 Гарантія, років / км 5/100000 6 / без обмеж. проб. 3/100000 Мін. cтоимость 150000 грн. * 185840 грн. * 165 640 грн. *

Андрій Волощенко
Фото Владислава Бойко

Редакція дякує компанії «Хюндай Моторс Україна» за наданий на тест автомобіль

На годину тесту автомобіль БУВ застрахований страховою компанією «АІС Поліс»

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Беремо?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов