Наша сеть партнеров Banwar
- Ось адже вдала назва у автомобіля! Зрозуміло, що не тільки про звучності для російського вуха думали корейські маркетологи, придумуючи ім'я Verna, але вийшло щось вдало!
Філіп Березін,
шеф-редактор
Особливо для журналістів. Сподобалася машина - пиши «вірно», не сподобалося - «погано»! Так що ж в результаті?
Не скажу, що Verna чимось вразила мене. Так, у неї небанальна зовнішність, що робить автомобіль впізнаваним і небезлікім. Так, цілком жвавий мотор дозволяє не відчувати себе збитковим на міських вулицях і навіть в потоці на шосе. Нарешті, Verna проста і зрозуміла в управлінні. Але якихось особливих одкровень машина не повідала. Втім, хіба це погано?
У неї є недоліки. Наприклад, дивним здалася колірне рішення салону. Чорний верх, світлий низ - це безглузде поєднання стосовно не тільки до одягу. Не кажучи вже про те, що недорогі матеріали світлих відтінків виглядають невиграшно, яке стежити за таким салоном - в наших-то умовах? Неоптимальним здалося і розташування селектора КПП: його рукоятка знаходиться трохи нижче, ніж хотілося б. Форма і фактура керма в порядку, додати б чуйність і гостроту ...
Але це не великі недоліки. А як глобально причепитися до Verna? Можна, звичайно, дорікнути виробника, сказавши, що машина у нього вийшла не дуже яскрава, що не вражає уяву.
Але, по-моєму, це і не завдання такого автомобіля - вражати уяву. Verna - дійсно робоча конячка (здається, колеги теж вжили цей термін), причому в подібному визначенні не варто шукати щось образливе. Це щодо бюджетний (у нас адже тепер все, що дешевше $ 20 000, може називатися бюджетним) транспорт на кожен день. І в цій якості вона дуже гідна.
Прорив? Швидше, етап еволюції, що крокує впевненими, продуманими кроками. Verna стала логічним ходом Hyundai , Обумовленим вимогами ринку і очікуваннями покупців. Наступною сходинкою, по багатьом параметрам перевершує попередника - Accent. Зрозуміло, Verna випереджає його і за ціною; тепер новий Hyundai буде конкурувати з куди більш грізними автомобілями. Що ж, рекордні продажі інших автомобілів дають корейцям право розраховувати на успіх.
Маргарита Мурадова,
оглядач
- На зміну Таганрозькому Accent, який став звичним і рідним російському слуху, прийшли нові цінності. Щоб середньостатистичні покупці відкинули при виборі машини останні сумніви, використовується вагомий аргумент - психологічно комфортне ім'я Verna. І це не голослівне аргумент: за запитувані гроші клієнт отримує для початку якісну збірку.
Що небудь ще?
Салон здивував і порадував своєю завершеністю. Ні, мова тут не йде про використані при обробці матеріалах ... Про це або добре, або нічого. Але рівень опрацювання стиків і розміри зазорів приємно порадували око. Зовнішній вигляд машини, спираючись на мій естетський смак, можна охарактеризувати як сучасний, але нічим не виділяється із загального автомобільного потоку. На такий не зупиниться нудьгуючий погляд під час стояння в пробці. По крайней мере, мій.
Хороша робоча конячка, без претензій. Недарма предка Verna звали «Поні». При погляді на цей Hyundai створюється відчуття дежавю - в пам'яті спливають різні образи, і крутиться думка: «Де можна було бачити цю машину раніше?».
ЦіниНайдоступніша Verna обійдеться в $ 14 290 (за курсом 27.9 руб). У початкову комплектацію включені 1.4-літровий 97-сильний двигун, механічна 5-ступінчаста КПП, електропідсилювач керма, подушка безпеки, регульована по висоті рульова колонка, центральний замок. В якості альтернативи «ручці» пропонується чотириступеневий «автомат». Автомобіль з такою трансмісією коштуватиме від $ 17 190.
Що стосується ходових характеристик машини, то я, перш за все, звернула увагу на активний розгін, передбачувані гальма, а також на галасливу, але, разом з тим, лояльну до нерівностей підвіску. Машина йде спокійно, навіть покірно, без азарту підкоряючись велінням рульового колеса. Останнє, до речі, здалося не дуже інформативним і занадто м'яким. Не уникла я і долі пасажира. Причому відразу сидить позаду, та ще й третього ... Ось вже кому не позаздриш!
У той же час, закрадається думка про долю Accent, адже новинка, нарівні з ним, позиціонується на ринку як середньорозмірний седан. І потім, він мені здається більш чесним автомобілем за витрачені гроші. Невже Accent піде в історію? Але немає, відмовитися від хіта продажів в Росії дуже недалекоглядно, і в корпорації Hyundai це, звичайно ж, розуміють. А тому продовжать його виробництво для кількох, окремо взятих країн.
Verna же за всіма параметрами є проміжною моделлю між Accent і Elantra, поєднуючи в собі аскетичність першої і пристойну вартість, близьку до другої. Інше питання, наскільки розумно переплачувати за престижність Elantra, залишаючись, проте, за кермом Verna (читай - Accent). Мені бачиться більш розумним трохи доплатити і виїхати з салону на новому седані класу С.
Разом з тим, в процесі створення цього матеріалу з'явилася інформація від офіційних дилерів про те, що при покупці Verna надається пакет опцій на суму до $ 2 500. Таким чином, за чотирнадцять з невеликим тисяч доларів отримуєш добре укомплектований автомобіль. Звучить досить заманливо! Думаю, для багатьох це зіграє важливу роль у прийнятті відповідного рішення.
Олександр Коробченко,
оглядач
- Корейська марка не стоїть на місці; Hyundai стабільно піднімає планку якості і покращує умови утримання пасажирів і водіїв. Accent був (і є!) Автомобілем для тих, хто економить, а Verna - для тих, хто ще не живе на широку ногу, але вже помітив різницю між дешевими і недорогими автомобілями. Verna якраз з других ...
Hyundai не відмовиш в упевненості в своїх силах: купити настільки ж доступний і одночасно більш «упакований», ніж Verna, автомобіль, м'яко кажучи, не важко. Прикинемо: в базовій «кореянці» є подушка безпеки водія, електропідсилювач керма, регульовані по висоті кермо і сидіння водія. Але приблизно за ті ж гроші можна замовити Lancer 1.3, Focus 1.4 або Almera Classic 1.6, оснащені куди краще. «Вся електрика», ABS з EBD і кондиціонер додаються до комплектації Verna тільки з версії за $ 16 190.
Чим тоді Verna збирається нас здивувати? Не можна сказати, що дизайнери стрибнули вище голови, але всередині відчуваєш себе затишно. Майже по-домашньому. Найголовніше особисто для мене - автомобіль цілком адекватний на дорозі. Нагадує Elantra попереднього покоління: підвіска веде себе зібрано, в салоні непогана шумоізоляція, мотор покірно видає свої 97 л. с., а КПП не хрумтить і не «випльовує» передачі ... Правда, зовнішність у седана знайома, але хто зараз оригінальний ?! Інтер'єр - охайний і виконаний в двуцветной гамі.
Verna - зовсім не слабкий учасник автомобільного ринку. А так як зараз вибудовуються черги на все, що рухається і оцінюється в більш-менш адекватну суму, у Verna немає шансів залишитися непоміченою ...
Так що ж в результаті?Втім, хіба це погано?
Не кажучи вже про те, що недорогі матеріали світлих відтінків виглядають невиграшно, яке стежити за таким салоном - в наших-то умовах?
А як глобально причепитися до Verna?
Прорив?
Що небудь ще?
Невже Accent піде в історію?
Правда, зовнішність у седана знайома, але хто зараз оригінальний ?