Наша сеть партнеров Banwar
Уряд вважає, що імпортери, завозячи в Україну дешевий бензин, на корені вбивають нашу нафтопереробну галузь. За заявами представників Кабміну, частка імпорту в Україні вже перевищує внутрішнє виробництво. І як ми розуміємо, швидше за все, ці мита будуть введені . Після цього імпортний бензин, за прогнозами фахівців, подорожчає до 11 - 14 гривень , інформує kp.ua
Невже український бензин буде продаватися дешевше або хоча б по тій же ціні? Вельми сумнівно. Якщо при нинішній вартості наші заводи не можуть працювати рентабельно, то логічно, що після подорожчання імпорту ціни піднімуть і українські переробники. У нас була вже спроба за рахунок загороджувальних мит розвивати українського товаровиробника. Близько десяти років за рахунок податків на імпорт надавалися преференції вітчизняному автопрому. Що в підсумку? Нещодавно з аукціону продали останню українську «Славуту» і перейшли на складання ... китайських автомобілів.
Але ж ті, хто проштовхує подорожчання імпортного палива, скромно замовчують про те, що українські заводи не можуть конкурувати з імпортом за якістю продукції, що випускається. Простий приклад: вчора на стоянці намагалися завестися два дизельних автомобіля. Один плював на морози, а у другого нічого не вийшло. Сподіваюся, ви здогадалися, хто який соляркою був заправлений?
Ну а про якість бензину і зовсім говорити сумно. Зазвичай найбільша черга на тих АЗС, де продається більш дорогий литовський або білоруський бензин, що відповідає нормам Євро 5. І це зрозуміло. На імпортному бензині машина і проїжджає більше, і свічки не потрібно міняти кожні 10-20 тисяч. Може бути, саме тому більше половини українських водіїв відмовилися від продукції вітчизняного виробника?
Одним словом, готуємося до того, що хороший бензин стане розкішшю , Якщо уряд реалізує свої плани. Однак чиновники чомусь забувають, що різко подорожчало паливо тут же вдарить по всій українській економіці. І як після цього вдасться утримати зростання цін на рівні 9%, як це обіцяють? Але ж, крім бензину, нас чекає збільшення тарифів на газ, електроенергію і послуги ЖКГ. Загалом, Держкомстату додасться в цьому році головного болю - як звести воєдино реальні цифри і прогнози чиновників.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Що в підсумку?Сподіваюся, ви здогадалися, хто який соляркою був заправлений?
Може бути, саме тому більше половини українських водіїв відмовилися від продукції вітчизняного виробника?
І як після цього вдасться утримати зростання цін на рівні 9%, як це обіцяють?