Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

І швець, і жнець, і мікротракторец: історія багатоцільового вантажівки Multicar

  1. початок Е ще в 1920 році підприємець Герман Іррганг разом з інженером Артуром Аді створили невелику...
  2. Сідайте зручніше
  3. новий герой
  4. Наш час

початок

Наша сеть партнеров Banwar

Е ще в 1920 році підприємець Герман Іррганг разом з інженером Артуром Аді створили невелику майстерню, яка займалася виробництвом сільськогосподарської техніки. До кінця двадцятих років ХХ століття підприємство стало досить великим і відомим - на Awe-Werk працювали чотири сотні працівників. Як і інші заводи, воєнний час наклало свій відбиток на профіль і специфіку продукції, що випускається - замість тракторних причепів і обладнання для аграріїв тут почали випускати вироби для вермахту.

У 1948 році пройшла крізь жорна війни компанія була націоналізована, отримавши найменування VEB Fahrzeugwerk Waltershausen. Що ж почали випускати на цій фабриці? Післявоєнна країна потребувала практичною і специфічній техніці, яка була «винайдена» практично випадково. У 1951 році на одному з промислових підприємств суто для внутрішньозаводського використання було створено незвичайний транспортний засіб - своєрідна візок з дизельним двигуном.

Це веселе «вантажне привид з моторчиком» було навіть позбавлено кабіни, адже для коротких поїздок по цехам і складських приміщень оператору (ну не називати ж його водієм) досить було стояти на підніжці, причому для того, щоб змінити напрямок руху, потрібно було переносити вагу тіла з однієї ноги на іншу. При цьому ручки управління дросельною заслінкою, гальмами і важелем коробки передач знаходилися під руками. Своєрідна техніка керування моторизованої візком не вимагала особливого звикання, а також дозволяла управляти технікою незалежно від того, куди рухався цей «автомобіль».

Такі візки для потреб конкретних промислових підприємств виробляли в Людвигсфельде - на заводі Industrie Werke, який входив у велике машинобудівне об'єднання IFA. Незвичайний транспорт зарекомендував себе на практиці так добре, що керівництво НДР прийняв рішення вийти на новий рівень випуску дизельних «мототележек», запустивши їх в серійне виробництво на тому самому заводі VEB Fahrzeugwerk в Вальтерсхаузене, який також входив в об'єднання Industrieverband Fahrzegbau der DDR.

«Дизельний вантажівка» (дослівно від німецького Diesel Kraftwagen) в Людвигсфельде випускали під індексом DK002.

При перенесенні виробництва в Вальтерсхаузен вантажний візок отримала вдосконалену конструкцію, новий індекс DK3 (2003) і навіть власне ім'я! Так, забавне транспортний засіб нарекли ... мурахою! точніше, «Дизельним мурахою» - по-німецьки звучить як «Дизель Амайзе» (Diesel Аmeise).

DK2003 при власній масі в 930 кг міг перевезти вдвічі більше (1 850 кг) вантажу завдяки шестициліндровий дизельному двигуну потужністю 6 л. с. Позбавлений електростартера двигун був цікавий системою охолодження - вона була водяний, але не мала радіатора. Під час роботи двигуна нагрілася вода просто ... випаровувалася, після чого обсяг резервуара потрібно було заповнити новою порцією рідини.

У Вальтерсхаузене було випущено близько півтори тисячі «дизель-мурах», а в 1957-му машина отримала більш представницьку зовнішність і новий індекс DK2004. Водій і раніше стояв, але передок став більш круглим і отримав невелику дверцята-огорожу в торці, а в кабіні з'явився навіть спеціальний валик-упор. З важливих відмінностей від попередника можна відзначити і електростартер.

Від Мурахи - до Multicar

Успішність використання «мурашиних візків» всередині країни наштовхнула творців на ідею виведення «амайзов» на зовнішні ринки. Однак для цього треба було спочатку ... придумати нове ім'я, адже як виявилося, за кордоном подібне торговельне найменування вже було запатентовано.

Підприємство VEB Fahrzeugwerk Waltershausen навіть оголосило конкурс, на який відгукнулися в різних куточках НДР, надіславши близько півтори сотні варіантів. Серед десятка фіналістів перевагу віддали англомовному терміну Multicar - тобто, автомобіль багатоцільового призначення.

В Наприкінці 1959 східноєвропейський виробник отримав патент, а «мураха» DK2004 перетворився в Multicar 21. Індекс первістка розшифровувався досить просто: перша цифра (2) позначала вантажопідйомність вантажівки (2 тонни), а друга (1) - порядковий номер серії. За п'ять наступних років завод випустив понад 12 тисяч примірників Multicar 21. Такий відносно великий тираж пояснювався розширенням сфер діяльності Мультикар - якщо «мурахи» використовувалися переважно як внутризаводского транспорту, то бортові вантажівки і самоскиди з новим ім'ям широко використовувалися в сільському господарстві і на будівництвах - в якості «підсобно-развозного» транспорту для локальних перевезень невеликих вантажів на короткі відстані. Незабаром практичний і компактний транспорт облюбували і «гедееровскіе» комунальники, а також підприємства Deutsche Post - німецької пошти.

Понад три тисячі примірників були відправлені за кордон - географія експортних поставок Мультикар включала такі країни, як Швеція, Швейцарія, Фінляндія, Польща, Португалія, Данія, Голландія, Ісландія і навіть Єгипет з Іраном!

Однак статус Мультикар залишався незмінним - він не був автомобілем, тому на дорогах загального користування такому транспортному засобу робити було нічого. Звичайно, десь у сільській глушині або в безпосередній близькості від заводських підприємств на їздили вулицями Мультикар «закривали очі», проте без обмежень таку техніку експлуатувати не можна було як мінімум тому, що водій не сидів за кермом, а стояв.

Сідайте зручніше

Як і попередник з індексом 21, новий Multicar 22 був представлений на Лейпцизькому виставці. Це сталося в 1964 році, і новинка помітно відрізнялася від колишніх мототележек конструкцією, адже Мультикар нарешті отримав сидяче місце водія, яке до того ж перебував у закритій одномісній кабіні! Для того, щоб в холодну пору року водій керував автомобілем з комфортом, кабіна що опалюється мала не тільки дах над головою, а й скла! При цьому конструкція кабіни передбачала демонтаж її верхній частині в разі потреби - тобто, Мультикар міг стати відкритим, як і його «мурашині» предки.

Як змінити вигляд і конструкції вивело вантажівка в інший клас транспортних засобів - Мультикар перестав бути візком, ставши нехай і маленьким, але повноцінним автомобілем!

Ще одне ключове відмінність - двоциліндровий мотор об'ємом 0,8 літра, що розвивав 13 л.с. Розташований праворуч від водія компактний дизелек з повітряним охолодженням працював в парі з чотириступінчастою «механікою», все передачі якої були оснащені синхронізаторами.

Оскільки Мультикар завжди відрізнялися гучністю вихлопу, «двадцять другого» отримав глушник. Перетворюючи своє дітище в повноцінний вантажівка, конструктори привели його електрику і освітлення в повну відповідність з вимогами для колісних транспортних засобів, допускається на дороги загального користування. Таким чином, Мультикар став справжнім грузовичком, який міг експлуатуватися практично скрізь. Скромні зовнішні габарити і мала потужність були не перешкодою, адже умови роботи Мультикар не припускали їх переміщення по автобанах на десятки кілометрів. Втім, розвивається «максималки» в 23 км / год автомобильчику вистачало, адже він мав неспішно перевозити вантажі на зовсім невеликі відстані. Зате для нової моделі в НДР виробляли кілька видів різних причепів, з якими вантажопідйомність крихітного тягача-автопоїзда досягала чотирьох з половиною тонн! При цьому з максимальним завантаженням Multicar 22 був здатний долати підйоми до 8 градусів!

Multicar 22 часто експлуатували з причепами

Три базові версії позначалися різними літерами: Multicar 22P залишався у вигляді «голого» шасі або оснащувався бортовим кузовом, а версії 22D і 22M були самоскидами - з тристоронньої завантаженням і звичайним кузовом- «коритом» відповідно. При цьому на Мультикар встановлювали найрізноманітнішу «навішення» для роботи в комунальних службах або сільському господарстві. Згодом (1970 рік) Мультикар цієї моделі отримав 15-сильний двигун, а до 1974 року в Вальтерсхаузене було випущено понад чотири десятки тисяч примірників Multicar 22.

новий герой

За десятиліття виробництва колишня мультікаровская концепція, що називається, себе вичерпала. В ході радикальної модернізації було створено повністю нове шасі оригінальної конструкції з двосхилими шинами ззаду і новою кабіною. Ще одне важливе нововведення - чотирициліндровий дизельний двигун цілком «дорослого» робочого об'єму (2 л), який розвивав 45 «конячок». Для доступу до мотору одномісна кабіна відкидалася вперед - зовсім як на великих вантажівках!

Multicar 24 став набагато швидше за своїх попередників, адже триразове збільшення потужності підняло планку максимальної швидкості вдвічі - з 23 до 50 км / ч. Нова модель також обзавелася гідроприводом з окремим насосом для допоміжного обладнання.

Пізній Multicar 24 - вже зі звичною формою двомісній кабіни

Оскільки силовий агрегат Мультикар вже знаходився знизу кабіни, а не збоку від водія, незабаром конструктори додали пасажирське місце, яке помітно розширювало сфери діяльності автомобіля, адже раніше «екіпаж» комунально-підсобної машинки міг складатися лише з однієї людини, а тепер на Мультикар можна було працювати удвох - з напарником.

Зрозуміло, кабіна виглядала максимально функціонально - для того, щоб в компактному корпусі без проблем розмістилися двоє працівників, кути зробили максимально прямими, а панелі - плоскими. До того ж не будемо забувати про те, що на дворі стояли сімдесяті роки - плоскопараллельний дизайн давно був в ходу.

Multicar 24 випускали в Вальтерсхаузене до 1978 року, коли його змінив легендарний «двадцять п'ятого». Саме модель Multicar 25 отримала широку популярність в СРСР і соціалістичних країнах, ставши найбільш популярним транспортним засобом, коли-небудь випущених на VEB Fahrzeugwerk Waltershausen в післявоєнний період до об'єднання Німеччини.

Чим же черговий Multicar так сподобався споживачам? Незважаючи на традиційно скромні зовнішні габарити, «малюк» був повноцінним вантажним автомобілем малої вантажопідйомності. Завдяки величезному плоскому вітрового скла зручна двомісна кабіна мала чудовою оглядовістю, що полегшувало маневрування в умовах тісних міських вулиць.

Як і на минулій моделі, Multicar приводився в рух за допомогою «повнорозмірного» дизельного двигуна з рідинним охолодженням.

Двигун Multicar 25 - цілком повноцінний силовий агрегат При цьому для кращої прохідності в задньому мосту з'явилася примусове блокування диференціала, а конструкція переднього бампера передбачала його швидкий демонтаж для установки додаткового навісного обладнання.

Вантажівка номінальною вантажопідйомністю дві тонни виявився вельми витривалим і з честю «тримав удар», тобто без проблем переносив значне перевантаження.

При довжині шасі менше чотирьох метрів Multicar був одним з найбільш компактних вантажних автомобілів свого часу При довжині шасі менше чотирьох метрів Multicar був одним з найбільш компактних вантажних автомобілів свого часу   Multicar 25 пропонувався з різною довжиною колісної бази, типами кузова і «навішуванням» Multicar 25 пропонувався з різною довжиною колісної бази, типами кузова і «навішуванням»

Компактний, надійний і дивно функціональний автомобіль мав успіх не тільки «з-під палки»: навіть після відомих подій, після яких НДР припинила своє існування, підприємство в Вальтерсхаузене аж ніяк не зупинило свою роботу!

Так, на відміну від Вартбурга , Трабанта і баркаса , Multicar зміг без особливих проблем пережити всі геополітичні зміни. Адже як виявилося, від державних перебудов тепер уже одна велика Німеччина зовсім не перестала потребувати таких практичних грузовичків! Зрозуміло, підприємство VEB Fahrzeugwerk Waltershausen при цьому пройшло через зміну форми власності та після приватизації отримало нову назву - Multicar Spezialfahrzeuge GmbH. Ставити «хрест» на Мультикар після заходу соціалізму в Вальтерсхаузене ніхто не збирався, проте обсяги виробництва відчутно впали: якщо в кращі часи в рік випускали понад 5-7 тисяч вантажівок, то до початку дев'яностих щорічно виробляли до півтори тисячі Мультикар.

Втім, і такої кількості для економічної рентабельності заводу вистачало, проте нові часи вимагали та інших змін - на цей раз технічних. Multicar 25.1 був «перехідним» варіантом, відрізняючись від звичайної моделі дизельним двигуном Volkswagen об'ємом 1,9 літра.

Епоха Multicar 25 закінчилася в 1992 році - за півтора десятиліття було виготовлено близько 100 тисяч багатоцільових вантажівок, причому багато деталей і спеціальне обладнання для Мультикар випускали на підприємствах в інших німецьких містах.

При цьому основним закордонним покупцем була, звичайно ж, величезна країна Рад - за вісімдесяті роки в СРСР було відправлено понад 20 тисяч Мультикар. Найбільше в Союзі любили класичні бортові вантажівки, самоскиди та фургони, але особливий інтерес викликала модифікація з вантажопідйомним бортом, значно спрощує розвантаження-завантаження кузова.

Наш час

Що став спадкоємцем найвідомішого Мультикар, вантажівка з індексом «26» оснащувався потужними дизелями IVECO, розвивали в залежності від модифікації до 105 л. с. Коробка передач стала п'ятиступінчастою, а ще Мультикар почали оснащувати додаткової «раздаткой» з валами відбору потужності і гідропідсилювачем рульового управління.

У 1998 році контрольний пакет акцій Multicar Spezialfahrzeuge GmbH перейшов у володіння компанії Hako-Gruppe, а в 2001-му в Вальтерсхаузене почався випуск чергової новинки - Multicar 30, також отримала ім'я власне - Frumo.

З 2010-го випускаються Мультикар нової конструкції. Автомобілі сімейства Tremo продовжують втілювати на практиці концепцію компактного вантажівки багатоцільового призначення, проте вони побудовані на новій платформі і конструктивно повністю відрізняються від попередників, ведуть свій родовід ще від Multicar 25 зразка сімдесятих років.

Як і кілька десятиліть тому, невеликі «пуголовки» з яскравою кабіною щодня виходять на свою непомітну, але таку важливу і потрібну роботу. Вивіз сміття, прибирання вулиць, перевезення вантажів і ремонтного обладнання - все ці роки Мультикар є справжнім майстром на всі руки, який не гребує самої невдячною, здавалося б, роботи. Маленький автомобіль, але великий трудяга - мабуть, краще і не скажеш.

Що ж почали випускати на цій фабриці?
Чим же черговий Multicar так сподобався споживачам?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов