Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ігри світла: тест-драйв BMW X6 хDrive35i

  1. Ти хто? До оли рахунок йде на мільйони витрачених рублів, практичність і надійність автомобіля розчиняються...
  2. Скільки коштує айсберг
  3. Бігом з мегаполісу
  4. По трасі дешевше
  5. Мотор, камера, почали!
  6. матчастину

Ти хто?

Наша сеть партнеров Banwar

До оли рахунок йде на мільйони витрачених рублів, практичність і надійність автомобіля розчиняються у величезній сумі за замовчуванням. На поверхні залишається дизайн, часто опиняється вирішальним у виборі. З вкрапленнями хрому і кольорового пластику, міліметрами ребер і квадратними сантиметрами площин: прорахованих, продуманих і несхильних сумніву в своїй досконалості.

У 2008 році, практично на старті продажів, критики не обіцяли BMW X6 в кузові Е71 нічого хорошого. Баварська добротність, найдосконаліші технології повного приводу xDrive - все це меркло в порівнянні з досить дивним іміджем симбіозу позашляховика з хетчбеком. «Боже, і на кого цей монстр розрахований?» - твердили шанувальники вже став класичним X5.

Не буду приховувати, спочатку і я опинився в їх числі. Правда, коли відчув, що таке керованість спортседана в форм-факторі ... а ось тут я так і не підібрав єдине, потрібне слово, - запал рубати з плеча кілька згас. Яка різниця, що там у нього зовні? Адже більшу частину часу я проводжу в салоні, а паркуюся вже затемна ... Змирився і з майже 20-літровим витратою бензину на 306-сильному P6, і з головою, що упирається в стелю на задньому ряду. «X6 у віддаленій перспективі? Та киньте ви! Пройде мода, і від нього не залишиться й спогадів ... »

Мода не пройшла

Але сталося непередбачуване. Майже годину я кручусь на X6 другого покоління в променях призахідного сонця, підставляючи йому то борту, то напружені і чуттєві ніздрі решітки радіатора, то трохи розкосі фари, то похилий задні двері ... І всякий раз картина змінюється, а екстер'єр, в залежності від кута падіння променів, читається по-різному.

І всякий раз картина змінюється, а екстер'єр, в залежності від кута падіння променів, читається по-різному

Сріблясто-сірий кузов здається спочатку латунним, потім бронзовим, проявляючи невидимі раніше риси, а занурившись в щільні сутінки, видає себе лише холодним блиском світлодіодним оптики та хромованих рамок.

Як же дивно, адже ще вранці, в місті, під вибіленим спекою небом, цей X6 виглядав куди простіше, навіть незважаючи на такі стилістичні нововведення, як прямокутники оконечниками вихлопних труб або кардинально перероблений задній бампер.

Стривайте, це майже той же автомобіль, що і був у першому поколінні. Так, в 2014 році Е71 отримав новий індекс кузова - F16, але його габарити змінилися мізерно 4 909 x 1 989 x 1 702 мм проти колишніх 4 879 x 1 983 х 1 689 мм, а колісна база і зовсім залишилася недоторканою - 2 933 мм. Дрібниці, як же багато значать дрібниці, але не в цифрах, а ті, які можна помацати і погладити, зафіксувати на камеру або показати всьому світу. Так, здається, кінематографічні перспективи у X6 другого покоління куди райдужні, ніж у попередника.

Скільки коштує айсберг

М-спорт пакет

ціна:

544 000 рублей

Варіантів обробки інтер'єру у X6 у всіляких комбінаціях не один десяток: дерево, алюміній, шкіра або алькантара - все це є. Приблизно стільки ж пропонується і по додатковому обладнанню. Але М-спорт пакет, яким забезпечили тестовий екземпляр - штука особлива і найдорожча - 544 тис. Рублів. Бог би з ними, з елементами обважування і шильдиками «M», але ось кораловий шкіряний салон під чорної покровом стелі - це щось. Якби не він, розпізнати майже без змін перенесений інтер'єр Х5 не склало б великих труднощів. Але це якраз той випадок, коли колірне рішення змінює всю картину, та й сприйняття автомобіля в цілому.

Практично за все «навороти» доведеться платити, і немало. По крайней мере, для автомобіля з базовим двигуном, як наш 306-сильний бензиновий P6. Наприклад, «візитна картка» нового інтер'єру - мультимедійний екран, айсбергом вивищується над нижнім ярусом передній панелі, спочатку доступний не з усіма функціями. Вбудувати в нього телевізійний ресивер обійдеться в 97 800 рублів, а доповнити системою нічного бачення з розпізнаванням пішоходів і зовсім в 178 800.

Схожість з планшетом провокує мене ткнути в дисплей пальцем, але на жаль, ніякий це не тачскрін. Перевірена роками шайба-джойстик на центральному тунелі і навколишні її кнопки - єдиний спосіб зазирнути в електронну баварську душу, зате відбитків на її глянцевому поверхні точно не залишиться. Всередині - зовсім не потемки: грамотна русифікація інтерфейсу, але мануал, теж електронний, почитати варто хоча б заради подальшої економії часу на серфінгу під час руху.

Принципових нововведень в меню, в порівнянні з минулим поколінням, трохи, але є найзручніші «смакоту». Наприклад, перевірка рівня масла в двигуні (аби датчик не збоїв!) Або тиску в шинах, не кажучи вже про навігації з голосовим управлінням або цифровому радіо.

Так, не зайві функції для преміум, але X6, при всій його незвичайності, замішаної на лиск, все-таки не житель мільйонника. За місцем виробництва він уроджений американець, як і всі «ікси», але піди знайди його в Лос-Анджелесі або Нью-Йорку ...

Бігом з мегаполісу

З одного боку, висока і зручна посадка в глибоко профільованою кріслі з десятком регулювань дає масу переваг в щільному потоці за рахунок оглядовості спереду і по бортах. З іншого, амбразура скошеного заднього скла змушує активно крутити головою, незважаючи на великогабаритні зовнішні дзеркала, особливо в темний час доби.

З іншого, амбразура скошеного заднього скла змушує активно крутити головою, незважаючи на великогабаритні зовнішні дзеркала, особливо в темний час доби

BMW X6

базова ціна:

4 480 000 рублей

Навіть мінімальні бензинові 306 л. с. чи доречні в мегаполісі, хоча ненажерливість цього давно знайомого мотора з подвійним турбонаддувом сьогодні вагомо менше. Крім зниження загальної маси автомобіля на 40 кг - постукайте по пластиковим переднім крилам і алюмінієвому капоту, - в ньому модернізували системи впуску-випуску і керуючу електроніку. Восьмиступінчастий «автомат» Steptronic від ZF також представлений у другому, більш економічному, за версією баварців, поколінні. Але вибратися з 13,5-14,0 л на "сотню" в місті ніяк не виходить: хоч в ручному режимі, перебираючи підрульові пелюстки, хоч в автоматичному. Хіба що можна зіграти в більш витончений, автомобільний варіант «російської рулетки», бессветофорном кинувшись за яким-небудь кортежем ...

Звичайно, все це нівелюється комфортом в салоні і усвідомленням того, що Х6 - один з загальновизнано кращих «іксів» в плані рулювання, курсової стійкості, і, нарешті, безпеки. А червоний салон зумовлює, що хоча б з одного з пасажирських крісел має чутися: «Милий, ну як же тут здорово!». І тембр цей голоси просто зобов'язаний співвідноситися зі звуком з акустики Harman Kardon.

І тембр цей голоси просто зобов'язаний співвідноситися зі звуком з акустики Harman Kardon

Хто ж буде сперечатися, що загальне враження від інтер'єру мало не святковий. За суб'єктивними відчуттями, навіть посадка на другому ряду стала куди зручніше, ніж була раніше. А якщо скласти спинки, то вийде прекрасний ложемент для мандрівників по диких місцях. Немає зірок на небі? Так лежи і милуйся одним з безлічі варіантів світлодіодного підсвічування по периметру салону. Питання тільки, чи потрібно все це в місті? Адже X6, як не крути, все ж «Спорт Актив Купе» ...

Місце йому там, де будь-якому з моторів, будь то нашому, 306-сильному бензиновому, або 449-сильному V8, або навіть турбодизель потужністю 258, 313 або 381 л. с. представиться можливість зітхнути, а не відпльовуватися профільтрувати вихлопами від світлофора до найближчого затору.

По трасі дешевше

Варто було вибратися за МКАД, як X6 тут же побажав розкритися, як на сповіді. Його подстреноженний трафіком алюр плавно перейшов в галоп, причому зі зменшенням витрат. Мало вам 8,8 ?! Будь ласка, режим EfficientDynamics і ще літр-півтора в мінусі - тільки доторкнися до качельці на центральному тунелі. Цифровий приладовий щиток змінив стандартну чорно-білу гаму на синю, на лімбі спідометра з'явилося обмеження заданої швидкості, а в нижній його частині - цифри надбавки до можливого пройденого відстані.

Цифровий приладовий щиток змінив стандартну чорно-білу гаму на синю, на лімбі спідометра з'явилося обмеження заданої швидкості, а в нижній його частині - цифри надбавки до можливого пройденого відстані

Система хитромудра, але цілком працездатна. Судячи з меню налаштувань режиму, економія складається з обмеження потужності кліматичної установки, а також рекуперації енергії, яка при гальмуванні йде в акумулятор. Насправді все значно складніше, і на витрату палива зав'язані ще як мінімум системи розмикання зчеплення при русі накатом і предустановки перемикання передач відповідно до профілю траси визначається навігацією. Остання фішка - само собою, опція. Так, на американських теренах, для яких X6, в общем-то, і замислювався - краще не придумаєш. Але у нас він, як і раніше, залишається кросовером для задоволення, заради якого можна йти на будь-які витрати.

BMW X6
Витрата на 100 км

Міський цикл, л Заміський цикл, л Змішаний цикл, л 11.4 7.0 8.6

Мотор, камера, почали!

Тільки Sport або Sport +! А в якому ж ще режимі стане їздити по трасі російський власник X6 ?! Підвіска поджимается, кермо стає жорсткішим, настройки АКП і акселератора загострюються. Трохи придавлюю газ і тільки встигаю стежити за знаками, ліченими камерою і відображеними за допомогою проектора на лобовому склі. Ух, який розгін, тільки тримайся ... Які-то 1 200 об / хв, а у тебе вже максимальний крутний момент в 400 Нм.

Лише червоні крісла і побагровевшій в тон їм приладовий щиток недвозначно під'юджують: «Ну, Дожміть педальку газу, ну Дожміть!» Видатний провокатор. Напевно, в загальнолюдському розумінні розігнати двотонного монстра до «сотні» за 6,4 секунди - це все одно що пробити штрафний пудової гирею. Лише червоні крісла і побагровевшій в тон їм приладовий щиток недвозначно під'юджують: «Ну, Дожміть педальку газу, ну Дожміть

Але це BMW, а тому всі його можливості прораховані і в великій мірі безпечні. Якось давно, на аеродромі в Тушино, компанія показувала роботу активного заднього диференціала Dynamic Performance Control укупі з системою стабілізації. Тим, хто сумнівається в ефективності системи запропонували простий тест: проїхати в окресленому крейдою колі і спробувати зірвати машину в ковзання, вилетівши за межі майданчика. Зробити це не вдалося нікому. Тоді ж і стало зрозуміло, що перерозподіл 100% крутного моменту на зовнішнє заднє колесо - зовсім не маркетинговий хід.

Все те ж саме відбувається і на дорозі, а тому нарізати поворот за поворотом навіть на дуже високій швидкості - одне задоволення. Тільки залежить вона, скоріше, не від можливостей X6 з його потужними моторами, чудово налаштованими многоричажка і допоміжної електронікою, а від почуття самозбереження і готовності до максимальних штрафів. Єдине, втім, чого б я точно не рекомендував, так це включати Sport + з урізаним режимом DSC на дорогах загального користування. Азарт, як ми всі знаємо, штука непередбачувана.

BMW X6 хDrive35i

Короткі технічні характеристики

Габарити, мм (Д / Ш / В): 4 909/1 989/1 702 Потужність, к.с .: 306 Максимальна швидкість, км / год: 240 Розгін, з 0-100 км / ч: 6,4 Трансмісія: 8-ступінчаста, автоматична Об'єм паливного бака, л: 85

Про X6 вже сказано все або майже все. Доріг - від 4 480 000 руб., Суперечливий, далеко не завжди зручний і, швидше за все, з цих причин має єдиного конкурента в класі - Mercedes-Benz GLE купе вартістю від 4 990 000 рублей. Але навряд чи хтось наважиться кинути камінь в сторону драйверськіх здібностей «баварця». Як в першому, так і в другому поколінні. А кращі ролі у нього ще попереду.

матчастину

Дмитро Юрасов оглядач Kolesa.ru

Як відомо, BMW X6 з заводським позначенням F16 являє собою «купейну» версію кросовера Х5 (F15), який, в свою чергу, уніфікований по більшості елементів платформи з легковими моделями п'ятої серії (F10 / F11). Правда, про абсолютну ідентичності мова не йде, хоча б тому що «ікси» важче звичайних «п'ятірок», а колісна база у них коротше на 3,5 сантиметра. Але схема одна: двохважіль підвіска спереду, багатоважільна ззаду, основний матеріал ходової частини - алюміній, з нього ж виконані опори передніх стійок і капот заради кращого розподілу маси між передніми і задніми колесами. Для цього ж передні крила зроблені з пластика, хоча в цілому кузов сталевий, а знизити його масу на 40 кг при трохи виросли габаритах і підвищилася на 10 відсотків жорсткості дозволило широке використання високоміцних і сверхвисокопрочних сталей. Всі елементи мехатронного, як нині модно говорити, шасі пов'язані між собою шиною FlexRay, що забезпечує набагато більшу «скорострільність», ніж звичний багатьом протокол CAN, до 10 Мбіт / с. Причому набір цих елементів може бути різним, залежно від модифікації та комплектації: наприклад, в якості альтернативи звичайному рульового управління передбачені механізм зі змінним кроком зубів і система Active Steering з додатковим редуктором на рульовому валу. Підвіска може бути оснащена амортизаторами із змінними характеристиками і активними стабілізаторами поперечної стійкості з гідравлічними актуаторами, а ззаду в якості опції встановлюються пневматичні елементи замість пружин (без можливості зміни дорожнього просвіту) і активний диференціал DPC (Dynamic Performance Control) з бортовими редукторами, «підкручує» в повороті те або інше колесо. Електроніка управляє і фрикційної багатодисковою муфтою, що передає на передні колеса до половини крутного моменту, - звичайно, якщо мова йде про повнопривідних версіях Х6. Спочатку інших і не було, але з недавніх пір купе-кросовер «підтягнули» в цьому плані до Х5, має чисто заднеприводную модифікацію, - такі автомобілі продаються в основному в Америці, а до нас зовсім не поставляються. До речі, в момент дебюту Х6 не планувалася комплектувати і трилітровим турбомотором, тим самим, що стоїть на машині, що побувала у нас на тесті: виняток зробили лише для китайського ринку, в інших країнах спочатку вирішено було обмежитися 450-сильною бензиновою «бітурбовосьмеркой» і 381 -сильніше дизельної «шісткою» аж з трьома турбокомпресорами, щоб позиціонувати X6 вище Х5. Сьогодні від цієї ідеї майже відмовилися, і на російському ринку єдиний двигун з гами Х5, яким не комплектується Х6, - найскромніший 218-сильний турбодизель. Повертаючись до нашої версії 35i, слід зазначити, що рядна трилітрова «шістка» з алюмінієвим блоком відноситься до сімейства N55, який прийшов у 2009 році на зміну агрегату N54 аналогічного літражу і архітектури. Незмінними залишилися і такі особливості конструкції, як безпосереднє уприскування бензину і система бездроссельного сумішоутворення Valvetronic, головним же нововведенням стала заміна двох окремих турбін на одну типу Twin-scroll, з подвійною крильчаткою. Максимальна віддача двигуна майже не змінилася, але зросла тяга на низьких оборотах, а витрата палива трохи знизився, що дозволило вписати його в екологічні норми Євро-5. До речі, 306-сильна модифікація N55B30M0, якою оснащуються не тільки Х5 і Х6, а й інші моделі BMW, є найспокійнішій з сімейства, адже варіант з іншими настройками на купе М2 видає 370 л. с., а компанія Alpina «розігнала» такий двигун більш ніж до 400 л. с. Однак описаний мотор не став новинкою для F16, так само як і платформа, - все це перекочувало з моделі попереднього покоління (Е71), хоча і в модернізованому вигляді. Та ж історія - з восьмиступінчастою «автоматом» серії 8HP від ​​компанії ZF, яким комплектуються як все великі баварські «класики», так і безліч моделей інших брендів, від Volkswagen до Bentley і Rolls-Royce. Для «ікс-шостого» другого покоління у трансмісії знизили втрати на тертя і переписали електронний софт, додавши режим руху накатом в позиції Drive.

Опитування

Купили б ви собі БМВ Х6?

Всього голосів:

Ти хто?
«Боже, і на кого цей монстр розрахований?
Яка різниця, що там у нього зовні?
«X6 у віддаленій перспективі?
Немає зірок на небі?
Питання тільки, чи потрібно все це в місті?
Мало вам 8,8 ?
А в якому ж ще режимі стане їздити по трасі російський власник X6 ?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов