- Оренда автомобіля
- Страхування
- типи автодоріг
- Особливості правил руху і водіння
- парковка
- заправка
- Карти і дорожні покажчики
Наша сеть партнеров Banwar
Любіть незалежність і рух? Ми теж. Спеціально для Вас підготовлено кілька програм подорожі на автомобілі по Іспанії та Португалії тривалістю 7 - 14 днів. Всі маршрути випробувані на місцевості.
Вибирайте маршрут по інтересам, бронюйте квитки і готелі по маршруту (можна скористатися нашими рекомендаціями), скопіюйте потрібну інформацію і насолоджуйтеся поїздкою!
"Світове Спадщина" - маршрут по 9 містах Іспанії . які в різний час отримали високий статус «Світової Спадщини Людства» ЮНЕСКО.
Хочете побачити магію гір? Тоді вирушайте в Піренеї . Потрібна екзотика? Поїдьте в Андалусію. Бажаєте поєднати подорож з відпочинком на морі? 7 Берегів Іспанії - Ваш варіант.
Не знайшли, що шукали? Якщо у Вас є особливі інтереси і побажання, то ВІДПРАВТЕ ЗАПИТ нашому консультанту. Відповідь прийде швидко.
Оренда автомобіля
Взяти напрокат автомобіль в країнах Піренейського півострова зовсім нескладно. Для цього достатньо бути людської особиною 21 року від роду і мати права і кредитну карту (дебетова Віза або Майстер цілком підходять). Останнім часом вимагають і т.зв. «Міжнародні права», а, по суті, завірений переклад національних прав. Отримати їх без особливих проблем можна в ДАІ за місцем проживання.
Якщо плануєте орендувати автомобіль безпосередньо в аеропорту прильоту, то краще за все зробити попереднє замовлення через Інтернет. Автомобілі поділяються на кілька класів, залежно від розмірів і об'єму двигуна. Оптимальний варіант В або С, рідше D. Невеликі машини легше паркувати і на них простіше в'їжджати в тісні вулички центру (середньовічних кварталів) міст. Якщо Вам належить проїхати не одну сотню кілометрів - кращий варіант дизель. Економія на паливі в цьому випадку буде приємно радувати. Навіть якщо Ви подорожуєте в квітні або жовтні не варто відмовлятися від кондиціонера. Він може дуже навіть стати в нагоді.
При отриманні машини обов'язково огляньте її разом з представником прокатної контори на предмет зовнішніх пошкоджень і, якщо такі є, обов'язково позначте їх в контракті.
Страхування
Страховка від шкоди третім особам (ОСАГО) за загальним правилом входить у вартість оренди машини. Страховка каско є опцією. Якщо Ви від неї відмовляєтесь, то на Вашій кредитці блокують суму т.зв. франкісіі, яка залежить від типу орендованого транспортного засобу. Як мінімум вона дорівнює вартості оренди.
При здачі автомобіля в прокатну контору службовець перевірить його на наявність зовнішніх пошкоджень і якщо все в порядку то сума «франкісіі» повертається. В іншому випадку є варіанти! Розбита фара або бампер не страшно - грошей вистачить. Кілька свіжих подряпин можуть і не помітити, а ось, якщо що по серйозніше ... Так що брати «каско» чи ні, вирішуйте самі, тим більше що з ним вартість оренди машини легко може подвоїтися. Нічого не поробиш, за спокій і комфорт доводиться дорого платити.
Якщо під час подорожі плануєте перетинати кордони держав, то обов'язково уточніть, чи діятиме Ваша страховка в інших країнах. Зазвичай страховка поширюється на територію всього Піренейського півострова (Іспанію, Португалію, Андорру, Гібралтар).
типи автодоріг
Автодороги на Піренейському півострові дозволяють з комфортом переміщатися між містами віддаленими досить далеко один від одного. Нічого не поделаешь☺ - римське спадщина. Багатосмугові швидкісні шосе діляться на платні (позначаються буквами АР) і безкоштовні (позначаються літерою А). Дозволена швидкість на них 120 - 130 км на годину. Звичайні шосе (по одній смузі в кожну сторону) поділяються залежно від підпорядкованості на: національні (N), регіональні і місцеві. Максимальна допустима швидкість руху на таких дорогах, як правило, 90-100 км / ч. За якістю дороги Іспанії та Франції дещо краще, ніж в Португалії, але це швидше відноситься до регіональних і місцевих шосе.
Платні дороги проходять поза населеними пунктами, тому вони гарні, коли треба з вітерцем перелетіти з точки А в точку Б. Додатковий плюс таких доріг добре обладнані «Зони відпочинку»: бензоколонка, кафе або ресторан, магазин, туалет, дитячий майданчик, а іноді душ . Не виключається наявність готелю. Такі зони розміщуються на відстані 50-100 км один від одного.
Існують два варіанти оплати: після проїзду певної ділянки або при з'їзді з траси. В останньому випадку у в'їзного шлагбаума, є автомат, який видасть квиток. На виїзді касир зчитує інформацію з цього документа і на табло висвічується сума до оплати. Втрата цієї картки загрожує тим, що замість 1 євро доведеться платити 5 або навіть більше (штраф розраховується виходячи з вартості проїзду від початку траси до місця виїзду).
Особливості правил руху і водіння
Яке було моє здивування, коли я вперше побачив іспанські правила дорожнього руху. Всього 4 сторінки формату А 4. Так що всякий, хто чесно здолав рідні ПДР, цілком підготовлений до водіння на Піренейському півострові. Головне - неухильно дотримуватися правила правої руки (у тому числі на кільцевих розв'язках, якщо знаками не встановлено інше) і вимоги дорожніх знаків. Тим більше що на відміну від нашої країни стоять вони тільки там, де дійсно потрібні. Найдивовижніше в тому, що знаки рекомендованої швидкості на гірських трасах відповідають реальній розумної максимальної швидкості на таких ділянках! Правда, як і всюди, зустрічаються шибайголови, які примудряються їхати швидше. Але їх приклад наслідувати не варто - це місцеві жителі, які знають дорогу як свої п'ять пальців.
Варто відмовитися також від деяких шкідливих звичок і придбати ряд корисних. Наприклад, згадати про наявність покажчика повороту, який служить для позначення Ваших намірів. З протилежного боку Європи їх прийнято використовувати за призначенням. Не треба дякувати інших водіїв за їх благодіяння миготінням аварійки. Вас неправильно зрозуміють і може виникнути дійсно аварійна ситуація. Пропускати пішоходів (особливо в приморських центрах і невеликих містечках) обов'язково. Швидкість в місті - 50 км / ч. Врахуйте, що на під'їзді до населених пунктів встановлені радари, які працюють в зв'язці зі світлофорами. Якщо не прислухатися до вимог знаків і не знизити швидкість до дозволеної, червоне світло на в'їзді Вам забезпечений. При русі по трасах крайній лівий ряд використовується строго для обгонів. Пристібатися ременем, в тому числі і заднім пасажирам обов'язково. Повороти наліво і направо робіть тільки з відповідних рядів (навіть в пробках). Загалом, ведіть себе за кермом розумно і ввічливо, і у Вас не буде проблем, а тільки одне суцільне задоволення.
І останнє, в ряді великих міст, зокрема Лісабоні, Барселоні і т.п. крайня права смуга належить автобусам і таксі. На них нанесена відповідна розмітка. Ніяких розділових бар'єрів немає, але не треба туди заїжджати - таксисти цього не люблять, а водії вони шкідливі у всесвітньому масштабі.
парковка
Жителі півострова набагато раніше нас познайомилися з проблемою паркування і відповідно знайшли деякі паліативні рішення. Машини ставлять щільно, іноді навіть дуже щільно. Бампери від цього страждають, але на то вони і бампери! Там, де особливо «многоавтомобільно» організовані платні муніципальні паркування та приватні підземні паркінги. Якщо Вам дуже треба в центр, то машину, швидше за все, доведеться залишити на такій стоянці. Муніципальні надземні парковки позначені розміткою синього кольору. Якщо Ви сюди встали це ще не означає, що треба платити. Знайдіть найближчий автомат і прочитайте графік (час платної стоянки виділено цифрами). У разі сумнівів загляньте під скло сусідніх машин. Якщо там лежать тікети, то кидайте в автомат гроші і отримуйте квитанцію. Максимальний час перебування автомобіля на такий парковці до 2 годин. Що стосується приватних підземних паркінгів, то квитанція береться у в'їзного шлагбаума, а оплата проводиться в касі перед виїздом. Обмежень за часом стоянки немає.
Категорично не можна блокувати виїзди і в'їзди. Справа запросто може закінчитися евакуацією.
заправка
З годуванням залізного коня проблем практично немає, але на місцевих дорогах в нічний час можуть виникнути труднощі. Існують два варіанти заправки - з заправником або без, а також два алгоритму оплати: бензин - оплата або оплата - бензин. Залежить від місця і часу доби. Вночі, як повелося спочатку платять, а потім заливають бензин.
Види палива. Син плом (sin plomo - ісп.) Або покров шумбу (cem chumbo - порт) - бензин без свинцевих присадок. Гасоліна / ДИСЕЛ (Gasolina / Disel - ісп.) Або газолео / дизел (Gasoleo / Disel - порт.) - дизельне паливо. Вид пального, яке потрібно було орендованому автомобілю звичайно зазначений на лючке бензобака (з зовнішньої або внутрішньої сторони).
Карти і дорожні покажчики
Кращі дорожні карти Іспанії та Португалії видає «Мішлен». Є карти всього Піренейського півострова і окремих регіонів. Прокатні контори зазвичай постачають своїх клієнтів більш простими і не настільки докладними картами країни або регіону. За додаткові гроші можна отримати систему супутникової навігації з відповідною картою.
Інформація про дорожній рух в Іспанії і Франції багаторазово дублюється і дозволяє без праці орієнтуватися в просторі. Про Португалії цього не скажеш, тому тут варто гарненько вивчити карту перед поїздкою. До речі, якщо в навігаторі забита не зовсім свіжа карта, можуть виникнути проблеми. Така неприємність трапилася зі мною під час останньої поїздки.
Потрібна екзотика?
Бажаєте поєднати подорож з відпочинком на морі?
Не знайшли, що шукали?