Наша сеть партнеров Banwar
Нове запитання від нашого читача.
«Добрий день Сергій, у мене як у новачка коштує така проблема. Хочу купити автомобіль до 300 - 400 тисяч рублів, але не знаю яку купити. Може взяти щось імпортне або може щось наше вітчизняне? Як ви думаєте, чи потрібен ваш професійну пораду »
Питання звичайно цікаве, але постараюся вам допомогти ...
Як я думаю, в цьому питанні відповідь однозначна, звичайно краще іномарка, навіть якщо бюджетна типу Renault Logan або Renault Sandero. Плюсів багато, це і якість виконання і контроль виробництва, і комплектуючі зроблені не у нас в країні. Знову ж їде плавніше, є всі системи безпеки (пасивна та активна), системи комфорту (починаючи підігрівами сидінь, кондиціонерами та закінчуючи круїз і клімат контролями). Але має також ряд мінусів, якщо скінчиться гарантійний термін, то запчастини для іномарок стоять дуже недешево. Якщо навіть ви готові купити таку запчастина, то може виявитися, що її немає в наявності, і вам потрібно чекати від кількох днів до місяця. Однак якість імпортних комплектуючих на дуже високому рівні, тобто поставили і забули на кілька тисяч або десятків тисяч кілометрів. Іномарок дуже багато, і всі мають різну ціну, але повірте навіть сама бюджетна дасть вам більше комфорту, безпеки і впевненості, ніж російський автомобіль.
Наступними йдуть вітчизняні автомобілі. Мають тільки один плюс в порівнянні з іноземними авто, це дешеві запчастини, які продаються на кожному кроці, купити немає проблем. На цьому плюси закінчуються, тому що навіть запчастини дуже часто підробляють, причому дуже грубо і непрофесійно (щось типу, дядя Ваня в гаражі напилком зробив), тому такі запчастини ходять недовго, були випадки, що після установки, відразу виходила з ладу . Раніше був ще один плюс це доступна ціна, але зараз цей плюс сходить нанівець. Тому як хочуть за наші автомобілі стільки ж, як за бюджетні іномарки, а це м'яко сказати перебір. Системи безпеки тільки, тільки починають з'являтися, немає, подушки безпеки ставлять давно, але дуже часто вони просто не розкриваються. Пам'ятаю, дивився ролик краш тесту Лада Грана , На відео хостингу, там подушка безпеки розкрилася, і відео оператор, який знімав випробування сказав, дослівно: - «Навіть подушка безпеки відкрилася !!!» Во как, НАВІТЬ !!! З такою інтонацією, що зазвичай вони не відкриваються, а тут блін, взяла і відкрилася! Загалом, не дотягують російські авто до імпортних, як не крути. Після 3 - 4 000 кілометрів пробігу, салон починає весь гриміти, електроніка відмовляється працювати, та й в двигуні з ходовою, проблем вистачає. Та ще гроші хочуть які, ладно Лада Гранта, але ось 500 000 тисяч з гаком за Лада Пріора це реально перебір !!! У самого до мого Ford Fusion була, ВАЗ 2114, ось я з нею сьорбнув, за 35 000 км пробігу, навіть коробку перебирав. Зате Ford Fusion навіть старий (у мене був з пристойним пробігом) не потребував постійного обслуговування, міняв тільки масло і фільтри.
А за 300 - 400 тисяч , Можна підібрати автомобіль, повірте. Якщо на новий не вистачає, подивіться в сторону Б / У іномарки, 2-3 однорічної, але з маленьким пробігом, вам її надовго вистачить, а там пересядете на автомобіль по новіше і по краще. Благо зараз дуже багато якісних, бюджетних іномарок.
(6
голосів, середній: 5,00 з 5)