- Чому збірка в Росії вигідна для іноземних концернів?
- Європейські гості на російському ринку
- Східні бренди - не Європа єдиної
- Комерційний транспорт - таємниця за сімома печатками
- Питання якості російського складання іномарок
- підводимо підсумки
Наша сеть партнеров Banwar
Безвісти пройшли ті часи, коли російській людині вітчизняний автопром пропонував безваріантно автомобілі виробництва ВАЗ або ГАЗ. Сьогодні всі світові лідери виробництва авто прагнуть зайти на наш ринок не просто у вигляді автомобільних салонів і магазинів, але в формі цілих підприємств з повним циклом виробництва або збірки відомих моделей. Звичайно, це створює величезну конкуренцію вітчизняним авто, але ж і змушує їх розвиватися, пропонувати більш низькі ціни, багатші комплектації.
Сьогодні наша країна дала притулок добрий десяток підприємств, які збирають легкові автомобілі. Ще стільки ж працюють над складанням іноземної комерційної техніки.
Чому збірка в Росії вигідна для іноземних концернів?
Відповідь на це питання проста - законодавча база нашої країни створила такі умови, що світовим лідерам автомобільної промисловості вигідніше один раз вкласти кошти в будівництво підприємства на території держави, ніж платити підвищені мита на кожен ввезений автомобіль.
Також є ряд інших причин:
- полегшується транспортування запчастин і агрегатів до Росії;
- жителі більше дізнаються про іноземні марки автомобілів;
- є можливість запропонувати більш низьку ціну, ніж у конкурентів;
- можна розробляти версії авто спеціально для російських умов експлуатації.
Це авто збирається чисто для Росії.
В цьому є зерно здорового глузду, тому підприємства всього світу одне за іншим створюють в нашій країні свої представництва.
На ринку Росії сьогодні працюють 12 великих автомобільних підприємств, які випускають російські, німецькі, італійські, чеські, корейські і навіть американські авто.
Європейські гості на російському ринку
Практичні всі продавані на ринку СНД автомобілі збирають в Росії. У Volkswagen Group є свій повноцінний завод в Калузі, а в околицях Петербурга діє великий комплекс корпорації Ford.
Список моделей, що випускаються широкий настільки, що його перелік зайняв би надто багато часу і місця. Тому узагальнимо список машин з Європи, що випускаються в Росії:
- Volkswagen (Polo Sedan, Toureg, Tiguan, Passat);
- Skoda (Fabia, Octavia, Roomster, Yeti);
- Audi (практично весь модельний ряд);
- BMW (більшість моделей, які продаються в СНД);
- Citroen (всі автомобілі, які побудовані на базі C4);
- Ford (всі моделі, крім тих, що імпортуються з Німеччини в якості фірмового знака);
- Fiat (бюджетні моделі і комерційний Ducato);
- Opel (всі моделі російського ринку);
- Peugeot (єдина модель - компактний седан для Росії 408);
- Renault (вся бюджетна лінія).
Терпляче чекають свого покупця.
Як бачите, список досить великий. Особливо активними світові виробники стали після 2009 року, коли російські закони почали змінюватися, іноземні машини ввозити стало складніше і дорожче. У прагненні відібрати дуже активний і великий ринок у російських моделей європейські концерни створили величезну мережу виробничих потужностей, яка позитивно впливає на економіку країни, дає нові робочі місця.
Одним з головних плюсів для жителів Росії є можливість купувати іномарки з якісною збіркою за дуже невеликі гроші. Чим більше заводів відкривається в Росії, тим більше вигод отримує звичайний обиватель, який хоче придбати автомобіль.
Східні бренди - не Європа єдиної
Європейські корпорації почали похід на Росію, а продовжили боротьбу за ринок корейські і японські виробники. Китайські концерни не надто активно поспішають вливатися в наш ринок власними заводами, адже умови роботи в Китаї їм явно імпонують більше. Тому автомобілі, що складаються в Росії, їх бренд не поповнюються.
Зі східних брендів і моделей, які збираються в Росії, можна скласти такий список:
- Hyundai (народний седан Solaris);
- KIA (практично весь модельний ряд);
- Infinity (FX і M);
- Toyota (Camry, Land Cruiser Prado);
- Mazda (немассовое виробництво седана 6 і позашляховика CX-5);
- Nissan (Almera, Teana, X-Trail, Murano);
- SsangYong (всі моделі для російського ринку).
Азіатські автовиробники ударно обробляють наш ринок.
Подібний набір дозволить навіть самому витонченому автолюбителі вибрати транспорт по душі. Чи варто говорити про те, що вартість на дані автомобілі вигідно впала, покупець став звертати на них більше уваги, а ось якість залишилося японських та корейських.
Чи не обділили увагою російський ринок і американські бренди Cadillac і Chevrolet. Перший випускає лише дві затребувані на нашому ринку моделі SRX і Escalade, а ось американо-корейський бренд Chevrolet налагодив в межах Росії випуск всіх моделей для ринків СНД.
Список моделей і виробників, які зважилися на організацію виробничої діяльності в Росії, постійно розширюється.
Комерційний транспорт - таємниця за сімома печатками
Крім досить великого набору російських комерційних автомобілів, в межах нашої країни випускається безліч інших марок транспорту для бізнесу. Варто зазначити масштаби виробництва наступних підприємств:
- Volvo Trucks Росія - випускає основний модельний ряд тягачів концерну в Калузі;
- Івеко-АМТ Укр - в Челябінській області виробляє техніку для внутрішнього російського ринку;
- ЗАТ Амур - місце складання найпопулярніших в нашій країні вантажівок від TATA, Hyundai, Faw і Foton;
- БАУ Мотор - китайське підприємство комерційної техніки BAW;
- Сканія-Пітер - підрозділ величезного концерну в світі тягачів - SCANIA;
- Мерседес-Бенц Тракс Схід - назва говорить сама за себе.
Made in Russia. І не дивуйтеся!
Якщо про заводи легкових автомобілів громадськість знає практично все, адже це знаходить відображення в популярній пресі, на телебаченні, то комерційний транспорт відомий тільки в тих колах, для яких він цікавий.
Питання якості російського складання іномарок
Як легкові автомобілі, так і комерційний транспорт не страждають від використання російської робочої сили для збірки. Про це неодноразово заявляли представники компаній, та й покупці техніки вважають, що іномарка, зібрана в Росії - дуже непоганий варіант.
Сьогодні, коли виробники перестали пропонувати альтернативи європейській або японський збірки, покупець став простіше дивитися на питання місця збірки. Після покупки автомобіля з російським корінням ніяких додаткових проблем зі скрипом або недоліками зазорів між кузовними деталями виявлено не було.
Зараз вставлять скло і поїде якісна іномарка російського виробництва до свого господаря.
Справа в тому, що на заводах використовується роботизована збірка, а вона робить процес виробництва автоматичним. Працівникам заводу залишається тільки стежити за процесом і в разі збоїв зупиняти обладнання. На такі завдання відповідальності і менталітету наших людей вистачає сповна.
підводимо підсумки
Негативні наслідки від переїзду в Росію десятків світових заводів відчув тільки АвтоВАЗ, продажу та перспективи якого значно впали. Сьогодні завод пережив складні часи, став на шлях реформації і знову привернув увагу вітчизняного покупця.
Можна сміливо говорити про те, що іноземний капітал дуже позитивно вплинув на російську економіку, дав додатковий поштовх у розвитку вітчизняної промисловості і надала російській людині такий необхідний вибір.
Чому збірка в Росії вигідна для іноземних концернів?