Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Інша сторона Mercedes-Benz

Наша сеть партнеров Banwar

Стабільно два рази в рік столицю накриває модна істерія. Москва зустрічає Mercedes-Benz Fashion Week. Дівчатка, дівчата і жінки б'ються в пароксизмах бажання бути не такою, як усі, чоловіки косо поглядають на них і посміхаються, явно думаючи про те, що чим би дитя не тішилося ... Однак сама марка Mercedes-Benz нібито ховається за всією цією мішурою, віддаючи все належне їй увагу найчастіше безглуздим віршам сучасних дизайнерів. Історія марки, проте, здається мені куди більш цікавою.

Mercedes-Benz - творіння педантичних, пунктуальних і нерідко допитливих до деталей німців. Марка в основному спеціалізується на виробництві двигунів і, звичайно ж, легкових автомобілів. Штаб-квартира автовиробника розташовується в столиці землі Баден-Вюртемберг (до речі, найважливішого промислового центру Німеччини) - місті Штутгарті.

Історія Mercedes-Benz починається разом з XX століттям: в 1900-му році помер відомий винахідник Готліб Даймлер, який заснував і очолив компанію Daimler-Motoren-Gesellschaft. Його син Пауль Даймлер не пустив справу на самоплив і взяв компанію в власні руки. Як співкерівника наступник призначив Вільгельма Майбаха. Останній, до слова сказати, був не тільки інженером компанії, але і довіреною особою її засновника, Готліба.

Останній, до слова сказати, був не тільки інженером компанії, але і довіреною особою її засновника, Готліба

Новоявлений співкерівник не став довго спочивати на лаврах і відразу ж взявся за роботу. У цьому ж році він почав проектування абсолютно нового автомобіля. Перша версія виглядала як двомісне спортивне авто. Ця машина була названа Mercedes.

До речі:

Перша модель компанії отримала назву Mercedes невипадково. Так звали одинадцятирічну доньку одного із співвласників компанії, австрійського бізнесмена Еміля Еллінека. Власне, таким чином, маленька Мерседес Еллінек потрапила в історію. До слова, Еміль Еллінек сам неймовірно любив автомобілі і все, що з ними пов'язано. У числі його головних хобі були автомобільні гонки, які він багаторазово вигравав саме на машинах компанії Даймлера.

Читайте також: «Здалеку довго їхала чорна Волга ...»

Отже, перша машина марки Mercedes отримала назву Mercedes-35P5. Агрегати в ній виставлялися досить звично для того часу: ведучі колеса розташовувалися позаду, а двигун - попереду. Згодом саме ця модель послужила базою для створення цілої серії автомобілів, які випускала марка Mercedes-Simplex (наприклад, Mercedes-40PS, Mercedes-60PS і інші).

Компанія не зупинилася в своєму розвитку і продовжила розширювати асортимент самих різних моделей легкових автомобілів. Що примітно, в лінійці була представлена ​​навіть гоночна різновид, яку назвали Mercedes-Knight. Її особливістю також став безклапанний двигун. Ця машина багаторазово ставала переможців різних міжнародних змагань, аж до Першої Світової війни.

Цікавий факт:

Автомобільна марка настільки дорожить своїм іміджем, що зажадала від творців фільму «Мільйонер з нетрів» затерти всі свої логотипи в сценах з бідних районів.

Післявоєнний час не внесло особливих коректив в роботу компанії. Тоді як конкуренти навряд борсалися в море боргів, справи Mercedes йшли просто чудово. Тривали розробки все нових і нових моделей. Незаперечним нововведенням стало винахід Паулем Даймлером об'ємного нагнітача, який дозволяв збільшувати потужність двигуна майже в два рази.

Кардинальні зміни підприємства почалися з приходом нового конструктора в 1923-му році. Ним став Фердинанд Порше. Порше виявився людиною з явною ділову хватку, а тому в 1926-му році він очолив злилися в одну компанію Daimler і Benz. Він перевернув уявлення про автомобіль, кардинально обновивши програму виробництва. Зразком, на який орієнтувався новий глава корпорації, стали останні моделі Daimler, що носять тепер назву, які ми зараз вважаємо загальновизнаним - Mercedes-Benz.

Цікавий факт:

Примітний таємний сенс логотипу Mercedes- Benz. Традиційна зірка з трьома променями означала перевагу марки в трьох основних стихіях - воді, повітрі та землі. І це значення не випадково. Компанія, виробляла не тільки легкові автомобілі. Крім «товарів» для масового споживача, вона також випускала авіаційні і суднові двигуни.


Отже, перша розробка, що носить негласну назву «смертельна пастка», була моделлю компресорної серії К. Її відрізняла досить велика потужність і, звичайно, збільшена швидкість. До речі, ця серія стала, вибачте на слові, прабабусею щодо сучасних автомобілів - Mercedes - S серії.

Але в 1928-му році пост керівника концерну зайняв Ганс Нібель. Він продовжив розробки Фердинанда Порше, зокрема, довів до розуму і випустив моделі Mannheim-370 і Nurburg-500. Але закінчивши справи Порше, він взявся за свої творіння, і незабаром світ побачив Grosser Mercedes, він же Mercedes-Benz-770, який відрізнявся найпотужнішим на той момент мотором з нагнітачем.

Компанія Mercedes-Benz не могла залишити поза своєю увагою, звичайно, і нішу малолітражних автомобілів. Її завоювання почалися в 1931-му році, коли корпорація випустила модель Mercedes-170. Потім з конвеєра зійшли легковий Mercedes-200 і гоночний спорт-кар Mercedes-380, а також багато інших представників марки, у якій тоді, як ми бачимо, явно зріс бойовий дух і жага конкуренції.

1935 й - черговий рік значних змін для компанії. Цього разу змінився головний конструктор. Тепер цю посаду зайняв Макс Заллера. При ньому корпорація продовжила випускати престижні автомобілі, які користувалися популярністю як у високопоставлених персон зарубіжжя, так і у лідерів держав. І у глав нацистської Німеччини.

Автомобіль Mercedes-Benz 770 (або, як його ще називають, «Великий Мерседес»), мабуть, самий «високопоставлений» представник знаменитого автомобільного сімейства і улюблене авто нацистських чиновників. Так, серед власників автомобіля значаться Адольф Гітлер, Герман Герінг, папа римський, імператор Хірохіто і багато інших.

Війна стала для Mercedes-Benz поштовхом для розширення виробництва. Компанія так само продовжувала випускати все нові і нові легкові автомобілі, але центр уваги, звичайно, зайняло виробництво вантажівок. Багато конкурентів Mercedes працювали на благо оборонної промисловості держави, чому сприяли, звичайно, укази нацистської верхівки.

Mercedes-Benz T80 створювався спеціально для того, щоб в 1940 році поставити новий світовий рекорд швидкості на суші. На випробуваннях спорткар повинні були представити Гітлеру, попередньо пофарбувавши в національні кольори Німеччини і «прикрасивши» кузов орлом і свастикою. Але що почалася війна поставила хрест на так і не почалася кар'єрі цього автомобіля: його евакуювали до Австрії, а потужний двигун зняли і встановили на літак.

Виробництво, яке було широко зруйновано бомбардуваннями, як ми розуміємо, не могло налагодитися моментально. Саме з цієї причини нові автомобілі компанія запустила в збірку лише в 1946-му році. Серед інших нових моделей особливо виділялися серії 200 і 300.

1958 рік був записаний в скрижалях історії Mercedes-Benz як черговий поворотний. Саме тоді в виробництво було впроваджено найсучасніші двигуни, вироблені фірмою Robert Bosh. Ці двигуни відрізняло від багатьох інших, популярних в той час, високоточна механічна система уприскування палива. Звичайно, це позначилося на потужності: вона досягла неймовірних масштабів для того часу. Після цього автомобілі компанії Mercedes-Benz дуже довго вважали найшвидкіснішими легковими авто.

У 1963-му році компанія продемонструвала світові нову модель 600 представницького класу. Її позиціонували, ні багато ні мало, як головного претендента на звання геніального автомобіля світу. А вже через два роки, в 1965-м, Франкфурт першим побачив нову розробку серії S, яка і зараз є мірилом технічної досконалості і переваги автомобілів, що випускаються корпорацією Mersedes-Benz.

А вже через два роки, в 1965-м, Франкфурт першим побачив нову розробку серії S, яка і зараз є мірилом технічної досконалості і переваги автомобілів, що випускаються корпорацією Mersedes-Benz

Починаючи з того часу, поновлення в лінійці автомобілів Mercedes посипалися на світ, немов зрілі яблука по осені. У 1967-му році фірма представила цілу лінійку моделей, яку міг би дозволити собі середній клас, а через дев'ять років, в 1976-му році, вона була перероблена і вдосконалена.

Однак в компанії назрівали великі зміни. Перші ознаки цих змін були помітні ще на початку вісімдесятих. 1982 й рік став поворотним: Mercedes-Benz прийняла рішення повернутися до того, з чого все починалося, до витоків. Компанія знову стала випускати компактні моделі.

Дев'яності роки продовжили лейтмотив змін. Програма компанії була переглянула і докорінно змінена. Mercedes-Benz повернула свій погляд в бік багатьох інших сегментів автомобільного ринку, які раніше їм охоплені не були. Незважаючи на те, що основними у виробництві все ще були серії С і Е, компанія почала розробку все нових і нових представників. Таким чином, до кінця дев'яностих років, а точніше - в 1998-му, в модельному ряді Mercedes-Benz кожен автолюбитель міг би без праці нарахувати цілих дванадцять окремих і різних серій. У 2000-му році цей ряд був кілька переглянутий, зокрема, оновилися серії С, S і CL.

У 2000-му році цей ряд був кілька переглянутий, зокрема, оновилися серії С, S і CL

Зараз марка Mercedes - ця неймовірних масштабів медіакорпорація, ціла імперія. На даний момент, крім розробки все нових і нових моделей автомобілів, компанія випускає три журнали для автовласників і автолюбителів, а також має в розпорядженні власну інтернет-телебачення.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов