Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Інша «Гранта». Тест-драйв лифтбека Lada Granta

  1. оцінки
  2. конкуренти
  3. авто

Наша сеть партнеров Banwar

В Іжевськ на старт виробництва «Гранти» в кузові ліфтбек ми летіли зі змішаними почуттями. З одного боку, хотілося подивитися на виробництво Lada на «Не тольяттинской» майданчику. Цікавий був і сам автомобіль - чи дійсно він такий хороший, як на фотографіях? З іншого боку, «ІжАвто» нічим кардинально не відрізняється від інших подібних виробництв, а машина, за винятком задка і ще пари нюансів, - вже добре відомий автомобіль. І все-таки ця поїздка вийшла дивовижною.

По-перше, здивував сам завод
По-перше, здивував сам завод. Частина складального цеху ще відгороджена поліетиленовою плівкою, і туди тільки збираються

По-друге, здивував автомобіль
По-друге, здивував автомобіль. Він дійсно виглядає круто. Ліфтбек АВТОВАЗ ще ніколи не робив, але перший досвід вдався

Силові агрегати лифтбека вже знайомі по моделям Kalina і Granta
Силові агрегати лифтбека вже знайомі по моделям Kalina і Granta. У комплектаціях «Стандарт» і «Норма» пропонується 87-

Вазовци позиціюють ліфтбек як самостійну модель, справедливо вважаючи його розширенням сімейства, але застосували в ньому
Вазовци позиціюють ліфтбек як самостійну модель, справедливо вважаючи його розширенням сімейства, але застосували в ньому

В ту ж «драйверськую касу» йде і немаленький кут кастору в 3 градуси (у версії «Стандарт» без ЕУР він набагато менше, 1
В ту ж «драйверськую касу» йде і немаленький кут кастору в 3 градуси (у версії «Стандарт» без ЕУР він набагато менше, 1

І все-таки ліфтбек хороший
І все-таки ліфтбек хороший. Тому що непогано опрацьований з інженерної точки зору. «Драйв» в ньому отриманий не тільки за рахунок

відділення (у седана 480 л
відділення (у седана 480 л., у лифтбека 440 л.), але він все одно вийшов значним, а можливості використання куди

Звичайно, в «Грант» як і раніше не все ідеально
Звичайно, в «Грант» як і раніше не все ідеально. Двері задка має дуже незручні ручки закривання - рука з неї гарантовано зісковзує. Килимок підлоги багажника нема за що закріпити при маніпуляціях з запаскою. Насилу регулюється висота підголівників. Оновлений, більший

Втім, він точно буде на більш прості версії
Втім, він точно буде на більш прості версії. У виробництві поки немає самого бюджетного варіанту «Стандарт», як немає поки

оцінки

параметр

оцінка

коментар

Зовнішній вигляд


4.7 ліфтбек АВТОВАЗ ще ніколи не робив, але перший досвід вдався на 100%. Зовнішність хороша, починаючи від нового переднього бампера (до кінця року такий може з'явитися і на седані) і більш «аеродинамічних», і тому не шумлять на швидкості, дзеркал з вбудованими покажчиками повороту (в «люксі») і закінчуючи піднімається віконної лінією і прекрасної похилою лінією даху, спадаючої до дверей багажника.

Місце водія

3.7

Ергономіка - на знайомому непоганому рівні, за винятком кількох сумнівних деталей. Поверніть колишню рукоятку МКПП, залиште покажчик температури двигуна, і ми пробачимо вам неможливість комфортного користування «подбутильник».

утилітарна корисність

6.5

Можливості користування багажником - вище всяких похвал. Рідко кому вдається зробити такий багажник при такому гармонійному зовнішньому вигляді, і тим більше дивно, що це зробив саме АВТОВАЗ. Шкода тільки, що підголівники заднього сидіння при його складанні доводиться знімати.

комфорт


3.5 Якщо мати на увазі саме люксову версію, то підвіска стала жорсткішою, але автомобіль виразно виграв в «драйві». Кому «драйв» не потрібен, можуть вибрати люксовий седан (там підвіска м'якше) або ліфтбек в версії простіше. Тому розбудовуємо в плані комфорту тільки одне - гострий брак шумоізоляції колісних арок.

розгін


4.2 Динаміка і еластичність обох «старших» силових агрегатів - на дуже гідному рівні: на "механіці" (106 к.с.) можна їхати в невеликий підйом на 5 передачі і сміливо виходити на обгін вантажівки-тихохода, а машина з «автоматом» (98 к.с.) суб'єктивно розганяється не гірше версій з МКПП, хоча реальна різниця в розгоні до "сотні" становить близько секунди.

керованість

4.7

Ліфтбек відчувається більш зібраним, ніж серійний седан, і нагадує Lada Granta Sport - практично зникла поздовжня розгойдування, зменшилися крени, машина дуже непогано стоїть на швидкісній прямій. Кому-то «люксова» підвіска здасться жестковатой, але за відточену поведінку і мінімум розгойдування на нерівностях і в поворотах можна пробачити дискомфорт від передаються вібрацій. До речі, несподівано непогані виявилися китайські покришки LingLong - їх вибрали інженери, виходячи з ряду варіантів в даному ціновому сегменті і сукупності якостей. Чи не прогадали.

гальма

3.7

Гальма теж стали краще - за рахунок вакуумного підсилювача, який доводили до розуму спільно з Renault-Nissan. Тепер хід педалі менше, а зусилля наростає більш плавно - в результаті інформативність гальм стала практично «Іномарочний», що сподобається і новачкам, і досвідченим водіям, які люблять активну їзду.

Безпека


4.1 Поки у нас є дані тільки по седану, ліфтбек публічно ще не розбивали, але навряд чи нова версія буде в цьому плані кардинально відрізнятися від «прабатька». Тестова машина має 2 подушки безпеки, а з систем активної безпеки у автомобіля є ABS і підсилювач екстреного гальмування (BA). У 2012 році стандартна Lada Granta з однією подушкою безпеки пройшла краш-тест за методикою «Авторевю», набравши дві зірки з чотирьох можливих і 8.4 бала.

престижність


2.2 У рамках бренду Lada за престижністю цей автомобіль коштує дуже близько до вершини. Що стосується престижу «міжнародного», то тут поки все неочевидно - негатив по відношенню до бренду поки не переможений. Ми ставимо ліфтбек Lada Granta 2.2 бала - рівно стільки ж було у Lada Granta Sport.

конкуренти

Які автомобілі є конкурентами лифтбека Lada Granta? Представники «бюджетного» цінового сегмента? Автомобілі з кузовом хетч- (ліфт) бек? Або це інші автомобілі Lada? Ми відштовхнулися від припущення, що людина, схильна купити таку «Гранту», спочатку шукає: a) не седан і не універсал б) за певною ціною в) розглядає інші марки, крім Lada. Тому ми взяли кілька «бюджетних» хетчбеків (бо відповідних ліфтбек просто немає) в комплектації і ціни, близьких до тестової машині, і порівняли між собою. З'ясувалося, що реальних конкурентів вазовской машині, особливо «зовнішніх», дуже небагато ... Ми покаталися на «Грант» з двома варіантами трансмісій, але для коректного порівняння взяли в таблицю автомобілі з «механікою». Тому що АКПП в цьому сегменті дійсно розкіш і рідкість.

авто

Обсяг

потужність

розгін

Ціна (версія)

Продано в 2013

резюме

резюме

Lada Granta (ліфтбек)

1.6 л. 106 к.с. 11.0 с. (*) 419 500 руб. (Люкс, МКПП)

~ 50 000 (план на 2014 рік)

Плюси:

хороша ціна за великий набір опцій, освіжений в порівнянні з седаном дизайн передньої частини, ладний силует, який можна порівняти з седаном обсяг багажника (440 л.) При більш зручному доступі і можливості перевезення великогабаритних вантажів, наявність варіанту з АКПП.
Мінуси: дорожнеча варіанту з АКПП, ряд прикрих інтер'єрних прорахунків.

Lada Kalina (хетчбек)

1.6 л. 106 к.с. 11.0 с. 408 400 руб. (Люкс, МКПП) 67. 960 (разом з універсалом) Плюси: низька ціна при багатому оснащенні, велика кількість люксових версій (можна відмовитися від опцій, які вам не потрібні і заощадити), вдало модернізована платформа, сучасний дизайн, наявність варіанту з АКПП.
Мінуси: маленький (дуже маленький) багажник.

Мінуси: маленький (дуже маленький) багажник

Lada Samara 2114

1.6 л. 82 к.с. 14.0 с. 297 000 руб. (Стандарт) 40 098 Плюси: колись «Самара» здійснила революцію у вітчизняному автопромі, але зараз реальних плюсів у вже покинув конвеєр ветерана перед молодими «родичами» просто немає. Це машина минулого, і її купують лише по старій пам'яті. Втім, всі запаси вже практично продані.
Мінуси: неконкурентна ціна при повному наборі типових вазовских «пережитків минулого».

Lada Priora (хетчбек)

1.6 л. 106 к.с. 11.5 с. 454 500 (Люкс) 57. 687 (разом з седаном і універсалом) Плюси: багаті комплектації при невисокій ціні, обсяг багажника (360 літрів) більше, ніж у Sandero (але менше, ніж у лифтбека Granta).
Мінуси: дизайн з вчора, ергономіка з позавчора, безпеку з позапозавчера. Цей автомобіль скоро відправиться в історію - слідом за Samara.

Цей автомобіль скоро відправиться в історію - слідом за Samara

Renault Sandero

1.6 л. 102 к.с. 10.5 с. 492 000 руб. (Limited Edition) 43 737 Плюси: висока надійність, «вбивається» підвіска, адекватний дизайн.
Мінуси: немає версії з АКПП, маленький «хетчевий» багажник в порівнянні з тестовим ліфтбек, а комплектації набагато біднішими при більш високій ціні.

ZAZ Vida (хетчбек)

1.5 л. 109 к.с. 11.0 с. 417 000 руб. (SX) н.д. Плюси: фактично, це попередній Chevrolet Aveo.
Мінуси: немає версії з АКПП, маленький багажник, Lada за такі ж гроші дає набагато більше «булочок».

Мінуси: немає версії з АКПП, маленький багажник, Lada за такі ж гроші дає набагато більше «булочок»

ZAZ Chance (хетчбек)

1.5 л. 86 к.с. 12.5 с. 380 800 (SX) н.д. Плюси: низька ціна.
Мінуси: Chance - це конкурент не "Грант», а таким же, як він сам, динозаврам на кшталт «Пріори» і «Самари» - родовід, що бере початок від Daewoo Lanos, передає нам гарячий привіт з дев'яностих. Версія з АКПП ... була в 2012 модельному році, зараз її немає.

Chery Very

1.5 л. 109 к.с. 16 с. 429 999 (VR14LX) н.д. Плюси: представник кращого китайського бренду з представлених в Росії. Багаті комплектації, гармонійна зовнішність, недорогий сервіс.
Мінуси: низька розгінна динаміка, занадто м'яка підвіска, нечітка робота «механіки», немає версії з АКПП. І в Росії мало хто готовий платити за «китайця» такі гроші.

І в Росії мало хто готовий платити за «китайця» такі гроші

Lifan Breez

1.6 л. 106 к.с. 10.5 с. 374 900 рублів (EX) н.д. Плюси: ціна менша психологічного порогу в 400 000 рублей, і при цьому у авто дуже апетитний «фарш», на що деяким росіянам властиво «клювати».
Мінуси: слабка шумоізоляція, непродуманий салон з недовговічними матеріалами і ненадійною «фурнітурою», погана забарвлення, проблеми зі склопідйомниками, задньою підвіскою, зчепленням ... Загалом, багато проблем. І так, версії з АКПП теж немає.

Порівняння лифтбека Lada Granta зі схожими автомобілями

Щоб порівняти «великий хетчбек» Lada Granta з іншими схожими за ціною автомобілями, скористайтеся нашою системою порівняння - вона дозволяє швидко підібрати потрібні автомобілі в певних комплектаціях.

Цікавий був і сам автомобіль - чи дійсно він такий хороший, як на фотографіях?
Представники «бюджетного» цінового сегмента?
Автомобілі з кузовом хетч- (ліфт) бек?
Або це інші автомобілі Lada?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов