Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Інструкція по обмотці шосейного керма велосипеда ( "баранячі роги").

Наша сеть партнеров Banwar

Велосипедний кермо в основі являє собою трубу зігнуту в ту чи іншу конфігурацію. Так, високотехнологічну інноваційну, але трубу. Триматися за неї кілька годин поспіль, самі розумієте, задоволення ніякого, та й рук не корисно. Тому з давніх-давен на більш-менш прямих рулях (гірські, прогулянкові) використовуються "гріпси" (grips - спеціальні ручки, що надіваються на кермо там, де за нього тримаються), а на шосейних (вигнутих) рулях - спеціальна обмотка (пластикова, шкіряна або ганчіркова стрічка, якою обмотують кермо для підвищення зчеплення і амортизації).

Намотати стрічку, як виявляється, не найпростіша справа. Звідки почати обмотувати? Наскільки щільно укладати витки? Як закріплювати в міру намотування? Як обійти гальмівні ручки? Питань багато до тих пір, поки на попадеться хороша інструкція або живий фахівець. Фахівці нині дефіцитні, а ось докладною інструкцією по обмотці керма поділимося.

Перш за все ретельно вимийте руки або надіньте рукавички на кшталт моделі Park Tool MG-1. Закінчена робота повинна виглядати бездоганно. Переконайтеся що рукоятки і троси справні, зафіксуйте троси на кермі обв'язувальної стрічкою.

Почніть обмотку знизу - накручуйте так, щоб стрічка виступала за край керма. Після закінчення роботи заправте її всередину і вставте заглушку. Важливо врахувати напрямок - воно повинно сприяти збереженню щільності обмотки. Коли велосипедист тримає руки на верхній секції керма, його руки штовхають стрічку вниз. Знаючи цей факт, будемо використовувати його для затягування стрічки.

Якщо дивитися на кермо з боку велосипедиста, то треба обмотувати кожну рукоятку так, щоб після верхньої точки обмотка продовжилася всередину. Іншими словами, накручуйте ліву рукоятку за годинниковою стрілкою, а праву проти годинникової.

Накладайте стрічку клейовий смужкою на кермо.

Стрічка різних виробників має різну міцність: якщо ви не знайомі з якоюсь маркою, вважайте, що вона не найміцніша. Гарний натяг зробить обмотку щільною, але занадто велике зусилля може пошкодити стрічку.

Вам треба тримати стрічку натягнутою і іноді перемотувати її заново, поки вона не ляже на кермо бездоганно. Особливу ретельність проявіть на заокругленні і кутах. Постійно стежте за якістю.

Стрічка повинна обійти гальмівні рукоятки. Для цього є різні способи.
Деяким велосипедистам подобається, щоб стрічка цілком покривала кермо, в тому числі і в районі гальмівних рукояток. В упаковках з стрічкою часто є маленький відрізок, призначений якраз для обводу важеля. Зніміть кришку з гальмівною рукояті і приклейте цей шматочок стрічки на зворотному боці важеля. Продовжуйте обмотувати стрічку навколо відрізка і рукоятки, додавши один-два шари поруч з рукояткою.

Альтернативний метод полягає в тому, щоб просто обійти рукоятку. Цей метод широко поширений серед веломеханікі. Додатковий шматочок стрічки не додасть комфорту і не є необхідним.

Старий метод, корисний при дуже тонкої стрічці, полягає в намотуванні «вісімки»: обернути рукоятку, змінити напрямок і знову обернути її з іншого боку. Цей прийом не рекомендується при роботі з широкодоступної сьогодні товстої стрічкою - залишається потворна об'ємистих шишка.

Довжина стрічки в рулоні відрізняється у різних виробників. Краще вважайте, що рулон короткий і накручуйте нижню частину рідше. На верхній же частині керма беріть стрічку щільніше - руки, в основному, знаходяться тут.

Вирішіть де повинна буде закінчитися обмотка і намотайте стрічку далі передбачуваної лінії обріза.

Використовуючи гострий ніж, надріжте стрічку по лінії закінчення обмотки.
Увага! Проявіть особливу обережність, працюючи з карбоновими кермом. Надрізи вуглецевого волокна можуть послабити кермо.

Відмотати два шари стрічки назад і ножицями відріжте зайву стрічку, орієнтуючись по лінії надрізу.

Знову намотайте стрічку на кермо. Ображати закінчення стрічки так, щоб воно довелося на нижню частину керма.

Для завершення обмотки, дістаньте ПВХ-стрічку з набору або скористайтеся звичайною ізоляційною стрічкою. Постарайтеся намотати її акуратно, без напливів, один шар над іншим. І знову обріжте закінчення стрічки так, щоб воно довелося на нижню частину керма.

Оригінал інструкції з сайту parktool.com , Російський переклад з velotavr.ru .

Якщо у вас обмотка без клейовий смуги, допоможе двосторонній скотч. Також рекомендую спочатку попрактикуватися: намотати стрічку не знімаючи захисту клейового шару, щоб оцінити потрібну щільність намотування і правильно розподілити всю довжину рулону по керму.

Якщо інструкція відповіла не на всі ваші питання щодо обмотки шосейного керма, подивіться відео, яке демонструє цей процес:

UPD 2016: Parktool видалив інструкцію і опублікував нову версію статті про обмотці шосейного керма . У ній використовуються більш якісні фотографії, показано напрямок в якому тягне обмотку рука велосипедиста при різних хватах. Саме цей напрямок і визначає "правильне" напрямок обмотки шосейного керма - в цьому напрямку обмотка повинна затягуватися, а не розкручуватися.
UPD 2016: Parktool видалив інструкцію і опублікував нову версію статті   про обмотці шосейного керма
Крім того, викладено відео наочно демонструє процес обмотки шосейного керма і, що особливо цінно, спосіб обходу ручки гальма так, щоб "правильне" напрямок обмотки було і на верхній, і на нижній частині керма!

PS купити обмотку пристойної якості і відповідного кольору можна, наприклад, у китайських продавців .


Дивіться також

Близько публікації:

Звідки почати обмотувати?
Наскільки щільно укладати витки?
Як закріплювати в міру намотування?
Як обійти гальмівні ручки?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов