Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

інструмент для ремонту vw і audi

  1. Ремонт ГРМ AUDI, VW - VAG
  2. Chevrolet Cruze Station Wagon LT 1,8 АТ Pitch Black> бортжурнал> Установка ГБО BRC на мого Chevrolet Cruze 1,8 AT
  3. Chevrolet Cruze Hatchback 1.8 автомат> бортжурнал> Газ на Шевроле Круз 18XER - Частина 1 Радість та й годі
  4. Газобалонне обладнання на Cruze Витрата Chevrolet Cruze на газі
  5. Останні перекладені на газ автомобілі
  6. ПЕРЕКЛАД АВТОМОБІЛЯ НА ГАЗ - ЦЕ ДО НАС
  7. Віктор Прокопенко, Технічний директор
  8. безліч переваг
  9. - Віктор Прокопенко, Технічний директор
  10. - Віктор Прокопенко, Технічний директор
  11. Інструмент для ремонту vw і audi
  12. JTC-1367 Головка 1/2 "хМ16Н SPLINE (AUDI A3A4, A6, VW Golf 4)
  13. JTC-4921 Ключ монтажний АКПП VW AUDI
  14. JTC-6635 Пристосування для зняття і установки муфти.
  15. JTC-1328 Набір інструментів для зняття і установки.
  16. JTC-4224 Проставка для регулювання 7-ми швидкісний.
  17. JTC-VAE1157 Ємність для заправки маслом АКПП (VW, AUDI.
  18. JTC-4566 Набір інструментів для ремонту 7-швидкісною КПП.
  19. JTC-4083 Пристосування для зняття і установки муфти.
  20. Ремонт камерних і безкамерних шин за допомогою гумових грибків
  21. Ремонт проколів шин без зняття з диска
  22. Ремонт пошкоджень легкових і вантажних камер
  23. Відеоролик фотосесії SIVIK
  24. Огляд шиномонтажних верстатів імпортного та вітчизняного виробництва
  25. Торговий центр «Пальміра»
  26. Автосервіс «Пальміра»
  27. інформація
  28. Ми в соцмережах
  29. Набір для ремонту двигунів VW AUDI

Наша сеть партнеров Banwar

Зміст статті

Ремонт ГРМ AUDI, VW - VAG

Ремонт ГРМ AUDI, VW - VAG

Фіксатор маховика коленвала (VW) при зміні зубчастого ременя або проведення ремонту двігателей.Прі ..

Прі

Призначення: Штифт блокує колінвал в положенні ВМТ під час заміни зубчастого ремня.Пріменені ..

Пріменені

Призначення: Фіксатор маховика коленвала VW (аналог A1637) Застосування: BORA, GOLF, LUPO & POL ..

Призначення: Фіксатор маховика коленвала VW (аналог A1637) Застосування: BORA, GOLF, LUPO & POL

Знімач зубчастого колеса распредвала 3-х і 4-х циліндрових дизельних двигунів автомобілів VAGН ..

Знімач зубчастого колеса распредвала 3-х і 4-х циліндрових дизельних двигунів автомобілів VAGН

Пристосування для фіксації коленвала VAG TDI двухвальнихПрімененіе: Підходить для двигунів 1.9 ..

9

Пристосування для провертання коленвала (VW T5, Touareg 2.5D) JTC-4862-3.Может поставлятися в ..

Может поставлятися в

Фіксатор распредвала (VW, AUDI дизельні двигуни) JTC-4674.Прімененіе: Polo, Golf, Bora.

Прімененіе: Polo, Golf, Bora

Фіксатор маховика (VW, AUDI) JTC-4180.Предназначен для фіксації маховика під час зняття і устан ..

Предназначен для фіксації маховика під час зняття і устан

Фіксатор маховика (VW, AUDI з дизельним двигуном 1.9 TDI) JTC-4259Предназначен для фіксації ма ..

9 TDI) JTC-4259Предназначен для фіксації ма

Фіксатор распредвала (VW, AUDI 3.2 FSI) JTC-4928-1Назначеніе фіксатора: Спеціально розробити конструкцію ..

2 FSI) JTC-4928-1Назначеніе фіксатора: Спеціально розробити конструкцію

Інструмент для зняття і установки клапана управління зміщенням фаз газорозподілу двигунів VAG ..

Інструмент для зняття і установки клапана управління зміщенням фаз газорозподілу двигунів VAG

Фіксатор розподілвалів AUDI 3.7 4.2 TJG A8739Назначеніе: бензінV6 / V8Прімененіе ф ..

2 TJG A8739Назначеніе: бензінV6 / V8Прімененіе ф

Набір фіксаторів распредвала DIESEL TDI 1.2 / 1.4 / 1.9 / 2.0 TDI PD + 1.6 / 2.0 TDI Coммon RailОп ..

0 TDI Coммon RailОп

Призначення: Фіксує распредвал під час заміни зубчастого ременя T10016Тіп двигунів: 1.4 16 ..

4 16

Пристосування для установки та регулювання фаз ГРМ Volkswagen двигуна 2.4DПрімененіе: т ..

4DПрімененіе: т

Спецінструмент для установки фаз грм дизельних моторів VAG 2.5TDI V6 + V8 3.3TDI V8 ремінь TJG A1603 ..

3TDI V8 ремінь TJG A1603

Фіксатор шестернею розподільних валів при установки фаз ГРМ AUDI V6 2.6 і 2.8 лМоделі автом ..

8 лМоделі автом

Призначення: Використовується для фіксації на центральних гвинтах распредвала.Подходіт для більшостей ..

Подходіт для більшостей

Фіксатор розподільних валів двигунів VAG FSI V6 2.8 л і TFSI 3.0 лНазначеніе: застосовується ..

0 лНазначеніе: застосовується

Знімач зубчастих коліс розподільних валів VAG TJG A1563Назначеніе знімача зубчастих коліс: ..

Знімач зубчастих коліс розподільних валів VAG TJG A1563Назначеніе знімача зубчастих коліс:

Набір інструментів для заміни водяної помпи VW T5, Touareg 2,5DНазначеніе: інструмент & nbsp ..

  • Мийки, пилососи
  • виробнича меблі
  • зварювальні споттери
  • шиномонтажні стенди
  • Інструмент в валізі
  • Особистий кабінет
  • Контактна інформація
  • Карта сайту
  • комплекти товарів
    Москва, вул. Верейський д.29 стр.1
    Додатковий пункт самовивозу:
    м. Шосе Ентузіастів, м. Войковська +7 (495) 720-4157 +7 (495) 789-5304 +7 (499) 709-0988
  • [Email protected] ПН-ПТ: 09:30 - 19:00

Сайт Гартулс належить Торговому дому «АвтоФорс» і працює з 2008 року. Ми пропонуємо широкий спектр інструменту та обладнання як для автомобільного сервісу, техцентру, гаража, так і для побутового застосування.

Доставляємо товари по Москві і всієї Росії зручною для вас транспортною компанією.

джерело: www.gartools.ru

Chevrolet Cruze Station Wagon LT 1,8 АТ Pitch Black> бортжурнал> Установка ГБО BRC на мого Chevrolet Cruze 1,8 AT

Chevrolet Cruze Station Wagon LT 1,8 АТ Pitch Black> бортжурнал> Установка ГБО BRC на мого Chevrolet Cruze 1,8 AT

Увага!
Перед тим, як ставити ГБО обов'язково прочитай цю статтю «Реєстрація ГБО в ДАІ».

Всім привіт!
За останній час багато чого значимого відбулося в моєму житті.
У серпні я втретє став татом, старша дочка пішла в перший раз в перший клас, домочадці «на куражі» «вмовили» мене на спонсорування придбання нового вихованця - леопардовий гекон, і, нарешті, я зважився-таки на установку ГБО на свій «Шевролет», тому що витрата бензину зовсім не радує.
Однак, справедливості заради варто чесно зізнатися в тому, що основним мотиваційним моментом було не зниження витрат на паливо, а, скоріше моя хвороблива тяга до експериментів.
Часто їжджу у відрядження по Росії і за моїм спостереженням 90% таксистів в регіонах «їздять на газу» (пропан-бутанова суміш). Поспілкувався я з ними на тему доцільності встанови ГБО, і вони заразили мене цієї паразитного ідеєю, тому що вроджене споконвіку російське Need for Halyava завжди неминуче бере в мені верх над розумним.
... За словами водіїв таксі ГБО 4 покоління - це вері гуд по витраті і експлуатації, і, незважаючи на втрату офіційної гарантії, вони намагаються ставити ГБО на всі нові автомобілі.
Загалом, після повернення з моєї останньої поїздки я, підкоряючись моєму інженерному суті, і ведений утопічною ідеєю газифікації «американського» авто, став «копати» інформацію в інтернеті на цю тему, щоб підібрати для себе оптимальний варіант.
Інформації на цю тему предостатньо, тому, швидко визначився з тим, що буду встановлювати ГБО 4 покоління на пропан-бутанової суміші. Хоча ГБО на метані дуже заманливо, але цей варіант не доступний для мене по ряду причин (відсутність місця в багажнику (хоча, є і більш-менш прийнятні варіанти установки), велику вагу балонів, ціна обладнання в 2-3 рази більше (особливо з полегшеними балонами) в порівняння з «пропан-бутанових», мала кількість заправок в місті і на трасі). Ймовірно, якщо я коли-небудь наважуся на покупку бортового пікапа, то, швидше за все, поставлю туди ГБО саме на метані, але це поки все мрії. До слова сказати, є ще більш громіздка ГБО і в той же час більш економічна, ніж навіть ГБО на метані, але це IMHO вже too much! Залишимо поки цю ідею до постапокаліпсіс. )))
Забув ще згадати про те, що була нав'язлива ідея встановити ГБО 5 покоління (рідкий уприскування) VIALLE LPdi, але через відсутність належного сервісу в нашій області і підвищеною вартості обладнання я так само відкинув для себе цю ідею.
Основні відмінності між ГБО 5-го і 4-го покоління.
Хоча, начебто пропозиції з продажу даного обладнання в Челябінську є.
Та й якщо дуже захотіти, то можна було б встановити даний комплект в Єкатеринбурзі. Хоча, відлякувала думка про те, що доведеться все ТО по газу проходити в Ебурге, при цьому на перших парах не виключено виникнення несправностей в системі, для усунення яких так само довелося б їздити в Ебург.

Другим пунктом в установці ГБО став вибір сервісу по установці.
У Челябінську є багато автосервісів по установці ГБО.
Відгуків про них теж досить, і всі вони вкрай суперечливі.
Тому, вирішив діяти методом дедукції (тобто від загального до конкретного) - подивився яких газових автозапровок в Челябінську більше, зайшов до них на сайт, і побачив приємну пропозицію.
Вибрав зі списку настановних сервісів найбільш цікавий для мене (ним став «АвтоГазОборудованіе») і приїхав до них на консультацію.
Сказали, що якщо брати найнадійніше з наявного у них обладнання, то слід зупинити свій вибір на обладнанні BRC. Приблизно склали кошторис витрат - зі знижкою за установку брендових рамок під номерний знаки з логотипом автосервісу загальні витрати орієнтовно склали 24000 руб. Установка за часом повинна зайняти близько 3 годин.
Після цього я для заспокоєння душі звернувся з тим же запитом ще в один надійний сервіс по установці ГБО. Там мені сказали, що вартість BRC уприскування і балон на 53 літра коштуватимуть 25500 руб. і на установку потрібно годин 5.
Розглянув ще один варіант, але там не було обладнання BRC (принаймні з інформації на офіційному сайті).
Загалом подзвонив в результаті в «АвтоГазОборудованіе», мене записали на установку на 14:00 на 11 вересня 2014 г. На наступний день передзвонили і запропонували перезаписати або на 9:00, або на 12.00, або 15:00. Це трохи збило мене з пантелику, тому що днем раніше вони особисто записали мене на 14:00.
На установку я приїхав до 15:00. Приблизно півгодини довелося почекати, поки не закінчать установку ГБО на автомобіль переді мною.
Потім стали визначатися з тим якого типу і обсягу балон буде оптимальним в моєму випадку. Вийняли запаску і установник поклав брус поверх порожнини під запаску, заміряв відстань від брусок до дна порожнини і відповідально заявив, що тороидальний балон на 53 літра точно не влізе. Я показав йому на смартфоні відповідне фото це йому нічого не довело. Тоді я запропонував просто приміряти балон. Він сказав, що для цього йому доведеться отримати його зі складу. У підсумку він прилавок звідкись відповідний балон, приміряв, закрив кришку фальшпідлоги, і про чудо - все закрилося без проблем.
Після примірки балона вибір залишився за місцем розташування заправного пристрою. Установники запропонували перевірений варіант - врізку в бампер.
Мені ж більше імпонував варіант врізки в люк бензобака. Я показав установника фото, але він став заперечувати, що мовляв у них якийсь спец кронштейн під ЗУ, і взагалі нерозумно врізати його в пластик, а не в метал (хоча він сам пропонував мені врізати ЗУ в бампер, який апріорі полімерний). До того ж нібито таке рішення не дуже доцільно, тому що на газових АЗС можуть подряпати крило масивним заправних пристроєм (пістолетом). До того ж перевірити герметичність ЗУ в лючке бензобака практично неможливо.
Загалом в цьому питанні сперечатися з ним було небезпечно, тому звели рахунок до «нічиєї» - встановили ЗУ посередині під заднім бампером (потім перенесу якщо що в інше місце).
Кнопку управління встановили на моє прохання в дно скриньки зліва від рульової колонки.
Через 3,5 години мені оголосили, що все готово. Я оплатив установку готівкою (також можлива оплата пластиковою карткою через Ощадбанк, але з комісією 2,5%).
Після внесення оплати мене попросили проїхати на найближчу газову АЗС і заправити рівно 10 літрів газу для налаштування роботи обладнання.
Після заправки я повернувся в сервіс для настройки ГБО, під'їхав до відповідного стенду. Настроювач підключився до системи і на протязі наступних 15 хвилин змінював місцями фішки на форсунках, тому що установник переплутав послідовність з'єднання при монтажі (хоча всі дроти з упаковки були промарковані). Ще хвилин 15 пішло на налаштування системи за допомогою програми. До слова сказати, варіант установки форсунок з кріпленням на кришку двигуна дуже далекий від ідеалу естетики. Ймовірно сам перероблю під більш-менш прийнятний вигляд.
Після завершення налаштування мені видали сервісну книжку з чеком оплати. Сказали що гарантія на обладнання складе 1 рік, перше ТО через 1000-1500 км. Наступні ТО кожні 10000 км. Через два роки слід приїхати на опресовування балона і системи інакше техогляд не пройти. Розповіли як користуватися системою. Відзначили, що на світлодіоди внизу кнопки управління не варто звертати уваги (тобто датчик витрати газу в балон точно не встановили).
Так само я задав питання про доцільність встановлення варіатора кута випередження запалювання та інших допів, на що мені сказали, що сенсу в цьому всьому немає ніякого крім маркетингового розлучення продавців. Що система і так налаштована оптимально і їй не потрібні ніякі ускладнюють схему елементи.
Так само повідомили мене, що за вимогами ТБ слід заповнювати балон максимум на 80% від його номінальної ємності. Тобто в моєму випадку - це 42 літра.
У зв'язку з цим мене зацікавила процедура заправки балона при неповному його спорожнення. Прочитав інструкцію до ГБО. Там написано, що при заправці балона на газовій АЗС заправка автоматично припиняється при наповненні балона на 80%.
На наступний день після повного витрачання газу я приїхав на заправку, попросив наповнити балон до повного. В результаті його наповнили до 52,69 літрів. Тобто на обладнанні АЗС не передбачено ніякого автоматичного відключення про який говорилося в інструкції по експлуатації ГБО.

Дані по витраті і економічної доцільності установки ГБО викладу після того, як щось більш-менш стане зрозуміло.

Дякую всім за увагу і удачі на дорогах!
До нової зустрічі!

PS: Єдиний позитив від даної інсталяції - в установчому центрі стояв накритий пончо SUZUKI INTRUDER M1800R - звір машина (на першому фото в верхньому лівому кутку) і мені вдалося їм вдосталь помилуватися!

Через рік експлуатації.
Яких-небудь питань до роботи ГБО немає. ТО за регламентом, все працює як годинник круглі рік.
Падіння динаміки та інших негативних наслідків (включаючи запах газу в салоні і т.д.) не помічено.
Витрати на паливо (газ + бензин АІ98) за літо 2015 склали 11387 руб. на 4980 км, що становить 2,28 руб. за 1 км шляху.

Chevrolet Cruze Hatchback 1.8 автомат> бортжурнал> Газ на Шевроле Круз 18XER - Частина 1 Радість та й годі

8 автомат> бортжурнал> Газ на Шевроле Круз 18XER - Частина 1 Радість та й годі

Коли я купував свій Шеви Круз, то відразу знав, що буду експлуатувати його по повній і, що найскладніше буде його НЕ обслужити, а прогодувати. Так як їжджу досить багато від 40 до 50 тис. Км на рік, була задумка поставити на нову машину газове обладнання, вибирав відразу авто потужніший, так як всі стверджують, що при перекладі відбувається втрата до 30% потужності.
Машину купив Chevrolet Cruz, 1.8, автомат комплектація LS, але відразу поставити газ побоявся - гарантія та інші страхи, про які можна багато прочитати в інтернеті і почути від людей, які взагалі про це ні чого не знають і не хочуть, просто раз газ, значить дуже небезпечно.
Ближче до пробігу 30000км, я всерйоз задумався про те, щоб встановити газове обладнання так як витрати на бензин сильно били по кишені і щомісяця тільки на заправку авто я витрачав більше 10000 рублів.
Після ТО у офіціалів на 30000км, я зарікся їздити до них обслуговувати автомобіль і зважився поставити газ. І все-таки перед тим як віддати на поталу свого коня на переобладнання, я прочитав купу відгуків і всяких публікацій і поспілкувався з людьми, які вже давно їздять і заправляються за пів ціни, але тривога все одно мене не покидала.
Настав день Х, коли я пригнав машинку і передав її знають, людям, які з задоволенням мене зустріли і після того як я загнав машину в бокс запропонували погуляти півдня, так як справа це (газифікація авто) не швидка.
Півдня тривоги і ось дзвінок від майстра (далі Олександр): «Готово! Приїжджай, будемо налаштовувати! »
Приїхав, все оглянув. Під капотом тепер у мене двоє мізків (штатні бензинові та газові), два комплекти форсунок, купа шлангів, редуктор, ззаду в бампері додалося ще одне «гніздо» для заправки »газом, кнопка в салоні (вкл і викл з декількома зелененький діодами) і замість запаски торойд (бак для газу на 54 літра).
Сідаю в машину, заводжу, Олесандр підключив комп'ютер до газових мізкам через блютуз, який під капотом, сідає в салон і включає ноутбук, на якому встановлена ​​програма для настройки обладнання. Їдемо на газову заправку, Олександр заправляє і розповідає, куди і що підключати, скільки заправляти. Катаємося годину, на різних режимах і на бензині і на газу. «Готово! Катайся! »- прозвучало як вирок.

З тих пір у мене стоїть газ і проїхав я на ньому вже без малого 53000 км і заощадивши за моїми розрахунками 30000 рублів, так як 23100 мені коштувала установка самого обладнання з налаштуванням. По початку я весь час принюхувався, боявся що де-небудь труїть, перевіряв все з'єднання, але нічого не пронюхав і нічого не знайшов, що могло б поставити під сумнів репутацію людини, який як мінімум стадо собак з'їв на переобладнанні автомобілів.

Що я зараз маю:
1. Бака бензину на 50 літрів мені вистачає на 6000 км! Я не помилився на шість тисяч км. Це прогрів двигуна і обгони. Про це нижче напишу.
2. Витрата з 8.5л на бензині (був) збільшився до 10л на газу. Підсумок на газу я можу вільно проїхати 500 км на одній заправці.
3. Ціна за 1 л газу зараз 15.90 руб, проти 34.5 руб за 1 л. 95-го бензину, який рекомендують для заправки Круза.
4. Чиста економія (за моїми розрахунками: 1 руб з 1км. Насправді, все індивідуально, так як у всіх манера їзди різна.
5. Нічого самому перемикати не треба. У мене стоїть обладнання 4-го покоління (зараз вже з'явилося 5-е), воно саме все перемикає автоматично (при прогріванні перемикає з бензину на газ, якщо закінчився газ, саме перемикає на бензин). Єдине, що нагадує мені в салоні про «бі» пристрастях до палива моєї машини, так це кнопка примусового перемикання, і ту я не чіпав ні разу. «Просто вона повинна бути!» - так сказав мені Олександр, коли я запитав його навіщо вона потрібна.
6. Єдиний мінус, потрібно кожен раз після заправки обнуляти добовий пробіг, щоб завжди розуміти скільки ти ще проїдеш на газу, так як немає датчика кількості газу в баку. Ставити його я не став, тому що у нього велика похибка і можна сильно лопухнуться, якщо йому довіряти.
7. ТО: Один раз в 10000км. приїжджаю для огляду системи і коригування газової карти. Це задоволення коштує мені 30 хв. особистого часу і 350руб. Один раз в 30000км. приїжджаю для заміни газового (паливного) фільтра. Вартість цієї послуги 1000 руб. і також не більше 30 хв.
8. Так як манера мого водіння не дозволяє мені їхати в правому ряду, Олександр на моє прохання встановив поріг роботи газової системи до 4500 об / хв.
Тобто простіше кажучи якщо я йду на обгін і двигун розкручується до 4500 об / хв, то він автоматично перемикається на бензин, відповідно це збільшує тягу і безпечно для двигуна.
От якось так!
Фото усього цього господарства постараюся зробити найближчим часом і представити на огляд.

Газобалонне обладнання на Cruze Витрата Chevrolet Cruze на газі

Виберіть покоління Chevrolet Cruze, щоб подивитися витрата і розрахункову економію перекладу на газ.

Останні перекладені на газ автомобілі

З 1996 року встановили газове обладнання на 40 000 автомобілів в сервісних центрах в Москві і Санкт-Петербурзі. Див. Фото техзони сервісу

Я про газ знаю вже давно, більше того, активно ним користуюся. Маю автопарк на 23 Газелі (комерційні перевезення), і завдяки ГБО щороку економлю на ще одну таку ГАЗель. Може, навіть і більше. Балони встановлені на 105 л, цього цілком вистачає. Найголовніше - йдіть до нормальних установників, які добре поставлять і гарантію дадуть.

Поставив газ на свій Форд Експлорер. Коротко про установку. Хлопці поставили все швидко і грамотно, ніяких нарікань. Вчора відвіз, сьогодні забрав з новеньким Г.Б.О. Поставили Lovato для шести циліндрів, балон тор і ВЗУ врізали в люк. Загалом, постаралися на славу. Оцінив переваги газу вже відразу після того, як виїхав з боксу. Почну з того, що різниці я взагалі не помітив - перемикаєшся з бензину на газ і з газу на бензин плавно, навіть мінімального переходу немає. В салоні не пахне, хоча, начитавшись всяких форумів, найбільше боявся саме цього - запаху газу. А тепер про економію. Вважаю, що витрата палива на машині у мене великий, і це не завжди виправдано. Якщо раніше їздив на бензині і витрачав 15 на трасі і 21,5 по місту, то тепер у мене йде 16 на трасі і 23 по місту. Однак якщо раніше у мене на тиждень йшло близько 2700 р. на паливо, то тепер витрачаю трохи більше півтори тисячі.

ПЕРЕКЛАД АВТОМОБІЛЯ НА ГАЗ - ЦЕ ДО НАС

Обслуговуємо 90% газового транспорту
в регіоні і робимо це краще за всіх в Росії

Використання газу в якості палива скорочує витрати на утримання автомобіля на 50%. Зараз це як ніколи актуально!

Віктор Прокопенко, Технічний директор

Послуга з переказу автомобілів на газ зараз як ніколи затребувана на ринку - в умовах постійно зростаючих цін на бензин економія на газі стає все більш і більш істотною! Ми переводимо автомобілі в Санкт-Петербурзі і Ленінградській області на газ вже більше 20 років і обслуговуємо 90% газифікованого автотранспорту Санкт-Петербурга і Північно-західного регіону.

Сучасне газобалонне обладнання - це система подачі палива в двигун, яка дублює оригінальну паливну систему Вашого автомобіля. Ми рекомендуємо до установки системи італійського виробництва, як найбільш оптимальне рішення в умовах експлуатації в РФ і пропонуємо розширені гарантійні програми.

Налаштування системи подачі палива в двигун - це складний процес, який слід довіряти професіоналам. Ми рекомендуємо Вам уважно вибирати інсталяційний центр, в якому Ви будете встановлювати газобалонне обладнання на свій автомобіль. Довіряйте професіоналам - економте з розумом!

безліч переваг

Автомобіль, переобрудованний для роботи на газу має безліч переваг перед своїми моно-паливними аналогами: збільшений запас ходу, менше навантаження на поршневу групу двигуна, поліпшені екологічні характеристики - але головною мотивацією в перекладі на газ все одно залишається економічна складова.

З 1996 року основним напрямком діяльності компанії «Автомобільні газотопливною системи» є установка газобалонного обладнання (ГБО). Газове обладнання набуло широкого поширення в Росії і наша компанія є лідером в області перекладу автомобілів на газ.

Газове обладнання набуло широкого поширення в Росії і наша компанія є лідером в області перекладу автомобілів на газ.

- Віктор Прокопенко, Технічний директор

безліч переваг

Автомобіль, переобрудованний для роботи на газу має безліч переваг перед своїми моно-паливними аналогами: збільшений запас ходу, менше навантаження на поршневу групу двигуна, поліпшені екологічні характеристики - але головною мотивацією в перекладі на газ все одно залишається економічна складова.

З 1996 року основним напрямком діяльності компанії «Автомобільні газотопливною системи» є установка газобалонного обладнання (ГБО). Газове обладнання набуло широкого поширення в Росії і наша компанія є лідером в області перекладу автомобілів на газ.

Газове обладнання набуло широкого поширення в Росії і наша компанія є лідером в області перекладу автомобілів на газ.

- Віктор Прокопенко, Технічний директор

Сертифікований мультибрендовий центр по установці, обслуговуванню і ремонту газового обладнання:

джерело: audi-info.pp.ua

Інструмент для ремонту vw і audi

Інструмент для ремонту vw і audi

JTC-1367 Головка 1/2 "хМ16Н SPLINE (AUDI A3A4, A6, VW Golf 4)

JTC-1367 Головка 1/2 "хМ16Н SPLINE (AUDI A3A4, A6, VW Golf 4). Спеціальна ударопрочная конструкція головки призначена для зняття і установки зливної пробки коробки передач.Прімененіе: Ауді (Audi) A3 / A4 / A6 і Golf IV / LT.Дліна: 60 ​​мм.Колічество в оптовій упаковці: 10 шт. і 100 шт.Габарітние розміри: 60/25/25 мм. (Д / Ш / В) Вага: 108 гр.

JTC-4921 Ключ монтажний АКПП VW AUDI

JTC-4921 Ключ монтажний АКПП VW AUDI. Інструмент спеціально призначений для зняття навантаження з плунжеров мехатроніка.Для цього пристосування необхідно вставити між важелем зчеплення і картером коробки передач.Прімененіе: автомобілі Фольксваген (Volkswagen), Ауді (Audi), оснащені 7-швидкісною коробкою передач прямого перемикання DSG.Габарітние.

JTC-6635 Пристосування для зняття і установки муфти.

Спеціальний професійний інструмент JTC-6635 Пристосування для зняття і установки муфти 7-швидкісною коробки передач DSG VW AUDI Ширина, м: 0.07 Висота, м: 0.02 Довжина, м: 0.19 Вага, кг: 0.128

JTC-1328 Набір інструментів для зняття і установки.

JTC-1328 Набір інструментів для зняття і установки сальників фланця вала карданного (VW, AUDI). КомплектаціяОправка - 2 шт.Фіксірующій болт - 1 шт.ОпісаніеЗапатентован.Іспользуйте спеціальні оправлення з комплекту, щоб вичавити стопорну пластину і зняти хомут. Для зняття і заміни сальника демонтуйте стопорну пластіну.Для коректної установки сальника і.

JTC-4224 Проставка для регулювання 7-ми швидкісний.

JTC-4224 Проставка для регулювання 7-ми швидкісний коробки передач DSG (VW, AUDI) (застосування з JTC-4083). Призначений для регулювання 7-ступінчастою КПП DSG.Прімененіе: автомобілі Фольксваген (Volkswagen), Ауді (Audi) 2011 р.в. і више.Пріменяется спільно з JTC-4083.Габарітние розміри: 160/150/75 мм. (Д / Ш / В) Вага: 4083 гр.

JTC-VAE1157 Ємність для заправки маслом АКПП (VW, AUDI.

JTC-VAE1157 Ємність для заправки маслом АКПП (VW, AUDI A4, A5, A8 CVT OH VAS 5162 Multitronic). Застосування: Фольксваген (Volkswagen), Ауді (Audi) A4, A5, A8 CVT ОН VAS 5162 Multitronic 01J, Multitronic 0AW. Габаритні розміри: 300/280/140 мм. (Д / Ш / В) Вага: 1414.

JTC-4566 Набір інструментів для ремонту 7-швидкісною КПП.

JTC-4566 Набір інструментів для ремонту 7-швидкісною КПП DSG (VW AUDI SEAT SKODA PORSCHE). Повний набір інструментів для ремонту трансмісії VAG Призначення: технічне обслуговування 7-ступінчастої коробки передач з подвійним зчепленням 0B5 (s tronic) Застосування: Ауді А4 2008, Ауді А5 Cabriolet 2009 Ауді Q5 2008, Ауді А5 2008, Ауді А7 2011 і т.д .

JTC-4083 Пристосування для зняття і установки муфти.

JTC-4083 Пристосування для зняття і установки муфти 7-швидкісною коробки передач DSG (VW, AUDI). КомплектаціяС'емнік зчеплення. ОЕМ Т10373Сіловой гвинт до Знімачі сцепленія.3Мерний елемент. ОЕМ Т10374Упор стопорного кільця. ОЕМ Т10376Распорний інструмент (ОЕМ Т10323) складається з: Планка фіксує (коротка) .Болт.Планка фіксує (довга) - 2 шт.Болт - 2.

Ремонт камерних і безкамерних шин за допомогою гумових грибків

Прокол шини - ситуація, з якою стикався кожен водій. Гвоздь або інший гострий предмет, проколов шину.

Ремонт проколів шин без зняття з диска

Ремонт наскрізних пошкоджень безкамерних легкових і вантажних шин з використанням посилених джгутів без демонтажу.

Ремонт пошкоджень легкових і вантажних камер

Прокол камери колеса завжди неприємна подія. Які ж технології сьогодні використовуються для вирішення подібних.

Відеоролик фотосесії SIVIK

Устаткування Sivik в робочій обстановці або професійні моделі? Що приверне Вашу увагу?

Огляд шиномонтажних верстатів імпортного та вітчизняного виробництва

За допомогою шиномонтажних верстатів здійснюється монтаж і демонтаж гуми на дисках колесах

Торговий центр «Пальміра»

Торговий центр «Пальміра» бере початок з магазину автозапчастин. У 2010 р продаж обладнання та витратних матеріалів для автосервісів, автомийок, шиномонтажів була виділена в окремий напрямок.

Ми здійснюємо поставку обладнання та матеріалів, як бюджетного сегмента, так і провідних виробників Європи, Америки і Азії.

Фахівці Торгового центру «Пальміра» допоможуть Вам оптимально підібрати обладнання та витратні матеріали, як для маленького гаража, так і для дилерського центру. Ми співпрацюємо з усіма автосалонами міста Володимира і Володимирській області.

У нашому виставковому залі Ви зможете зробити вибір між різним обладнанням. Товар можна забрати з нашого складу у Володимирі або замовити доставку по місту та області до кінцевого споживача, або в будь-яке місто РФ транспортною компанією.

Сервісний центр «Пальміра» пропонує своїм клієнтам поставку запчастин і послуги сервісного центру, який здійснює монтаж, обслуговування і ремонт обладнання. Ми навчимо Ваш персонал правильній роботі з обладнанням.

Сервісний центр «Пальміра» здійснює ремонт:

  • підйомників
  • компресорів
  • гідравлічного обладнання (домкратів, пресів і т. п.)
  • пневматичного обладнання (гайковертов, шлифмашинок і т. п.)
  • шиномонтажних та балансувальних верстатів
  • а також іншого технологічного обладнання

Автосервіс «Пальміра»

Автосервіс «Пальміра» бере свій початок з невеликого автосервісу, якої був створений 1999 році. У 2013 році ми переїхали в нове приміщення площею 438 м2 і на сьогоднішній день здійснюємо технічне обслуговування і ремонт легкового і малотоннажного комерційного транспорту вітчизняного та імпортного виробництва.

Автосервіс має можливість обслуговувати автомобілі висотою до 4 метрів і довжиною 9 метрів і здійснює ремонт:

  • трансмісії, ходової частини, гальмівної системи, рульового управління
  • двигунів, механічних коробок передач
  • діагностику газобалонного обладнання (ГБО)
  • діагностику електронної системи управління двигуном
  • ремонт і заправку систем кондиціонування і клімат-контролю
  • ремонт електрообладнання
  • монтаж і демонтажу шин, ремонт шин та камер, балансування коліс з дисками діаметром від 9 до 22 дюймів
  • автомийка, дозволяє мити автомобіл висотою до 3,6 метрів і довжиною до 9 метрів

Автосервіс «Пальміра» спеціалізується на установці газобалонного обладнання (ГБО), що працює на СНД (зріджений нафтовий газ) пропан-бутан і СПГ (стиснений природний газ) метан, на автомобілі вітчизняного та імпортного виробництва.

У магазині запчастин «Пальміра» ви можете придбати їх або замовити запчастини як на вітчизняні автомобілі, так і на імпортні.

інформація

Мій обліковий запис

Контактна інформація

  • ГК «Пальміра» Торговоий центр
    600007, м Володимир
    вул. Електрозаводська, д. 6
    Тел .: 8 (4922) 33-10-88 доб. 2
    E-mail: [Email protected]

Сервісний центр
600007, м Володимир
вул. Електрозаводська, д. 6
Тел .: 8 (4922) 33-10-88 доб. 3
E-mail: [Email protected]

автосервіс
600005, м Володимир
Промисловий проїзд, д. 2а
Тел .: 8 (4922) 33-10-88 доб. 1
E-mail: [Email protected]

Ми в соцмережах

  • Зареєструйтеся на сайті, щоб отримувати останні новини на вашу поштову скриньку

зворотнього дзвінок

Надішліть запит на купівлю цього товару. Ми скоро зателефонуємо Вам!

джерело: www.palmira33.ru

Набір для ремонту двигунів VW AUDI

Призначення (марка) VAG Категорія Шківи, ​​вали і ремені Артикул ATA-0444B Вага 4.36 кг Агрегат Моторний відсік Агрегат Паливна система

1 - Установча планка для розподільного вала (#OEM: 3418)
Підходить для дизельних двигунів TDI 1996 - 2003 років

2 - Фіксуючі планки для розподільних валів (#OEM: 3458)
Підходять для двигунів 2.5 TDI V6 і 3.3 TDI V8

2 - фіксатор розподільного вала (#OEM: T10123)
Підходять для 6-клапанних двигунів 1.2L c ланцюговим приводом (AWY, BMD)

1 - Фіксатор колінчастого вала (#OEM: T10121)
Підходить для 6, 12-клапанних двигунів 1.2L c ланцюговим приводом (AWY, BMD, AZQ, BME)

1 - Установча планка для розподільного вала (#OEM: T10098 / 3428)
Підходить для дизельних двигунів SDI / TDI 1997 - 2005 років
Дозволяє запрограмувати вал в потрібному положенні без зняття клапанної кришки

1 - Фіксатор шестерні ТНВД (#OEM: 3359 / T20102)
Підходить для двигунів TDI 1999 - 2006 років

1 - Фіксатор шестерні ТНВД (#OEM: 2064)
Підходить для двигунів: 1V, 1Z, AAB, ACV, AHU, AWP, AWV, CS, CY, DE, MD, ME, MF

Також підходить для двигунів Volvo D24 до 1999 року

1 - Головка для натяжителя ременя (#OEM: 3078)

1 - Фіксатор ролика натяжителя ременя (#OEM: T10008 / 310-084 / 23-0058)

1 - Фіксатор шестерні колінчастого вала (#OEM: T10050)
Підходить для двигунів 1,2L, 1,4L, 1,9L TDI PD

1 - Фіксатор шестерень розподільних валів (#OEM: T10016)
Підходить для 4-циліндрових 4-клапанних двигунів 1,4L, 1,6L

4 - Напрямні болти (#OEM: 3369)

1 - Фіксатор ролика натяжителя ременя (#OEM: T40011)

1 - Ключ для натяжної ролика (#OEM: 2587 / V159)

1 -Установочная планка для розподільних валів (#OEM: 2065А)
Підходить для дизельних двигунів
Також підходить для 6-циліндровим двигуном Volvo D24 1981-1986 років

1 - Фіксатор ролика натяжителя ременя (#OEM: T10060 / T10060A)

1 - Фіксатор натяжителя ременя шестигранний 6 мм (#OEM: T10264)

1 - Фіксатор натяжителя ременя O 2,5 мм (#OEM: T10265)

1 - Фіксатор шестерні колінчастого вала VW-Audi (#OEM: T10100)
Підходить для двигунів 1.9L, 2.0L TDI PD з овальним профілем зубців шестерні

1 - Фіксатор распредвала для 6-клапанних моторів 1.2 L (#OEM: T10120)

1 - Фіксатор натяжителя ланцюга для 2.0 TD PD DOHC (#OEM: T10060 / А)

джерело: www.tools-23.ru

Що приверне Вашу увагу?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов