Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

International / Navistar

зберігає силу

Наша сеть партнеров Banwar

«Понад 150 років від роду і ще сповнений сил» - такий відгук вважала б за комплімент будь-яка фірма, але для «International Harvester» (IH) він пов'язаний і з успіхами, і з ураженнями.

Щоб повністю переказати всю довгу історію цієї гігантської корпорації, треба повернутися в 1831 рік, коли Сайрус Холл МакКормік винайшов свій серп, грубе знаряддя сільського виробництва. З цього непривабливого інвентарю і взяла свій початок IH, заснована в 1902 році.

На відміну від інших виробників вантажної автотехніки, ще задовго до зародження думки про вантажівці, IH випускала величезний асортимент сільськогосподарського обладнання, від машин для розкидання добрив до бавовнозбиральних машин. «International» також досягла успіху, випускаючи холодильники, морозильники та кондиціонери.

Щоб оцінити по достоїнству вантажівки категорії клас 8 , Що випускаються в наш час корпорацією «International«, або «Navistar«, як вона тепер називається, слід зробити короткий огляд її історії.

Тут доречно згадати Е.А. Джонстона, який почав розробки для «International AutoBuggy» в 1905 році і приступив до виробництва в 1907 році. До 1912 року IH стало розвиненим підприємством, що випускає вантажні автомобілі з двигунами повітряного і водяного охолодження. У 1915 році збиралися п'ять нових моделей вантажопідйомністю від 0,75 до 3,5 тонн, позначені H, F, K, G і L. Всі моделі, оснащені чотирициліндровими двигунами, випускалися до 1923 року. Зі стандартних виробів на автомобілі встановлювалися колеса від артилерійських знарядь з суцільними гумовими скатами. На замовлення на всіх моделях встановлювалися надувні скати, за винятком 3,5-тонною, на якій конструкцією були передбачені камерні покришки.

В даний час IH - один з найбільших виробників дизелів середнього класу (Клас 7) потужністю від 175 до 300 к.с. У 1928 році IH створювала вантажівки з двошвидкісними задніми мостами і була одним з перших виробників, що запропонували такий конструктивний варіант. Крім того, в 1928 році IH випустила прообраз дизельного двигуна. У 1934 році зовнішня робоча незграбна форма вантажівок змінилася більш обтічної і аеродинамічної.

До 1936 року випуск шестиколісних вантажівок «Cornbinders» був в самому розпалі, що стосувалося і однойменної емблеми, яка встановлювалася на вантажівки компанії IH. У період з 1938 по 1940 рік з'явилися машини серії «D«, після якої почала випускатися серія «До«. Вантажівки серії К широко застосовувалися під час Другої світової війни і залишалися популярними в післявоєнні роки.

Вантажівки серії К широко застосовувалися під час Другої світової війни і залишалися популярними в післявоєнні роки

Автомобіль «Cherrypicker» 50-х років компанії «International» з вбудованим спальним місцем в кабіні на знімку представлений разом з причепом. Фірма «PIE» володіла цілим автохозяйством таких машин, кабіна яких була знижена на 21 см, щоб поліпшити дію рефрижераторною установки «Thermo King», яка встановлюється в носовій частині причепа

У 1946 році IH проявила серйозні наміри проникнути на ринок вантажівок категорії клас 8 , З цією метою автомобілі серії К зазнали масштабного збільшення розмірів і характеристик. Укрупнений тривісний вантажівка оснащувався або бензиновим двигуном Continental, або дизелем Cummins. Заводи з випуску вантажної автотехніки перебували в Емервілле, штат Каліфорнія, і в Форт-Уейні, штат Індіана.

International 8300

В середині 80-х років Navistar випустила серію 8300, автомобілі якої відрізнялися новим дизайном кабіни, виконаної в обтічному стилі і оснащеної плоским суцільним вітровим склом. Для потреб ринку цей автомобіль був також переобладнаний в категорію Клас 7 шляхом пропорційного зменшення розмірів без зміни форми.

У тому ж 1946 році був випущений «West Coaster«. В кабіні цього автомобіля з великим вітровим склом, що складається з двох прямокутних половин, могло вільно розміститися три людини. Це був значного виду вантажівка, що випускався в варіантах або з двигуном внутрішнього згоряння, або з дизелем. Як доповнення з'явилася вантажівка «West Coaster» моделі «W«, у якого кабіна була розташована над двигуном. Обидві машини випускалися з 1946 по 1949 рік. «Тупоноса» форма кабіни автомобілів серії «W» сильно нагадувала розміщувалася над двигуном кабіну вантажівок «» тієї пори. Вітрове скло було плоским, тоді як скла «Kenworth» мали загнуті кути.

У 1949 році випущена остання модифікація відомої серії К - модель КВ, найбільш великий вантажівка цієї серії, створений для магістральних перевезень. У 1950 році в IH спільно з « Diamond T »Була розроблена кабіна Comfo-Vision з поліпшеним комфортом, оснащена односекційний вітровим склом з плавно вигнутою формою.

На початку 50-х років в IH відбулося багато змін в зв'язку з випуском машин серій L і R c 1953 по 1955 рік.

У 50-х роках IH випустила RDF 405, найбільш рідкісний екземпляр вантажівки, який багато хто помилково ототожнюють з вантажівкою «Westcoaster«. Моделі RDF 405 і «Westcoaster» мають однакову форму стоянкових ліхтарів, - в цьому полягає їх єдина схожість, в усьому іншому машини повністю відрізняються.

«Emeryville» 1965 року народження, оснащений дизелем «Cummins» потужністю 335 к.с. Широко застосовувався для трансконтинентальних перевезень, знятий з виробництва в 1965 році

Широко застосовувався для трансконтинентальних перевезень, знятий з виробництва в 1965 році

Вантажівка зі звичайною компонуванням кабіни 1959, відновлений приватною особою. Машина оснащена дизелем «Cummins» потужністю 220 к.с., п'ятиступінчастою головною і чотириступінчастою допоміжної трансмісіями

, п'ятиступінчастою головною і чотириступінчастою допоміжної трансмісіями

«Transtar 4300» 1980 року, відомий також під назвою «The Legend of Interstate 15». Здійснював рейси між Лас-Вегасом і Лос-Анджелесом

Поряд з машинами, обладнаними дліннокапотнимі стандартними кабінами підвищеного комфорту «Comfo-Cab«, з'явився і «Cherrypicker«. Ця вантажівка з кабіною, розташованої над двигуном мав модифікацію з вбудованим спальним місцем, і на початку 50-х років на нього впав вибір «Pacific Intermountain Express» (PIE), однієї з провідних національних компаній, що здійснюють вантажоперевезення. Пізніше ця машина стала відомою під назвою серії «R«.

В кінці 50-х років був створений ще одну вантажівку з кабіною, розташованої над двигуном, «Emeryville«, відомий також під назвою «Highbinder«.

На автомобілях «Emeryville» випуску кінця 50-х років встановлювалося вітрове скло з центральною перегородкою, була також модифікація зі спальним місцем в кабіні. Цей своєрідний вантажівка з успіхом експлуатувався на Сході і Заході США і був знятий з виробництва в 1965 році.

Вантажівка «DC Model International» з'явився на початку 60-х років і у західних власників отримав прізвисько «Donald Duck». Особливо популярний був в будівництві, випускався до початку 70-х років

Приблизно в той час коли тривав випуск таких оновлених «Emeryville«, в IH зародилася нова розробка, - автомобіль зі звичайною компонуванням кабіни. Це була вантажівка серії DC, який мали намір випускати з вбудованим спальним місцем, проте, було зібрано всього кілька машин такої модифікації. Цей автомобіль з величезним успіхом експлуатувався в різних областях, особливо в галузі будівництва. Вантажівки DC отримали прізвисько «Donald Duck» International, випускалися на початку 70-х років і відрізнялися двосекційним вітровим склом і похилій носовою частиною, виконаною зі скловолокна.

У міру припинення виробництва «Emeryville» готувалася до випуску нова модель СО-4000 з кабіною, розташованої над двигуном. Вантажівка відрізнявся від попередніх автомобілів компанії, цією моделлю було вирішено започаткувати нові традиціям в побудові майбутніх машин з надмоторной компонуванням кабіни. СО-4000 випускався з 1965 по 1967 рік.

У 1968 році почався випуск більш важкого СО-4070А з більш потужним і економічним дизелем. До 1974 року створена модель СО-4070В, - перша машина, на емблемі якої з'явився напис «Transtar«.

До 1981 року «Transtar» 70-х років замінює модель СО-9670. Більш сучасні автомобілі серії 4300 зі стандартною компонуванням кабіни стали дуже популярними. Ця серія насправді зародилася ще в 70-х роках, але була підготовлена ​​до виробництва тільки в 80-х роках.

Близько 1980 року IH почала відчувати дуже серйозні труднощі. Тривала страйк 1979-1980 р.р. завдала шкоди виробництву, а сільськогосподарський криза 1980 року ускладнив справу, привівши до різкого скорочення продажів сільськогосподарської техніки. На коліна компанію поставило рішення федерального уряду про обмеження токсичності і підвищення питомих показників автомобільних двигунів. 20 лютого 1986 року IH прийняла нове ім'я Navistar і продала підрозділ з випуску сільськогосподарської техніки «Case-Tenneco«, яке наполягало на збереженні фірмової емблеми «International Harvester«.

Втрата підрозділи сільськогосподарської техніки в якийсь прихований сенс могла виявитися щасливою, так як «Navistar» виразно повертається до колишнього, роблячи більш серйозні ставки на продаж вантажівок категорій Клас 7 і клас 8 . В даний час на заводі в Чатемі, провінція Онтаріо в Канаді, триває випуск як традиційних вантажівок, так і спеціалізованих машин для будівництва, а в Спрингфильд, штат Огайо збираються великовантажні автомобілі та вантажівки середнього класу.

Компанія певний час зазнавала серйозних труднощів, проте поправила свої справи і залишилася на ногах, довівши тим самим свою силу. «International Harvester» випустила вантажівок більше, ніж будь-який інший з виробників цієї техніки, і збирається продовжити виробництво таких машин в майбутньому.

СО-4000 з новою кабіною, який замінив «Emeryville» в 1965 році. Автомобіль, виконаний в такому стилі, випускався кілька років, протягом яких з'являлися нові моделі, які робили цю машину все більш досконалої

Серйозна криза, що охопила галузі економіки США в середині 80-х поставив International Harvester на грань банкрутства. Щоб вціліти довелося продати заводи випускали обладнання для агропромислового комплексу і згорнути виготовлення дорожньо-будівельних машин. Всі зусилля були спрямовані на розвиток виробництва вантажних автомобілів і дизельних двигунів.
Після реорганізації в 1986 році компанія була перейменована в Navistar Inlernational, хоча торгова марка залишилася колишньою - International. Фірма є другим найбільшим в Північній Америці виробником вантажівок середнього і важкого класів.
Компанія випускає кабіни різних типів, а також широку номенклатуру агрегатів трансмісій і ходової частини. Виробництво в останні роки зростає. За підсумками 1999 року тільки в США було продано 111,3 тис. Вантажівок та автобусних шасі марки International. У компанії кращі в Сполучених Штатах показники експортних поставок.

Вісім базових серій автомобілів утворюють модельний ряд, що складається з багатьох сотень модифікацій.

бонус:

Яндекс шукає фото International Harvester

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов