Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Інтервали заміни масла

Наша сеть партнеров Banwar

При визначенні інтервалів зміни моторного масла керуємося мануалом.

Інтервал зміни моторного масла завжди обмовляється виробником Вашого автомобіля в мануалі (manual) або в сервісному бюлетені (Service bulletin). Як правило, виробник вказує інтервал зміни моторного масла в кілометрах (або в милях). Так само існують обмеження у часовому періоді - 3 місяці -6 місяців - 1 рік. Машина може стояти в гаражі всю зиму і не виїжджати на дороги, а масло в двигуні, все одно втратить свої первинні властивості - саме тому, виробники ввели і тимчасове обмеження. Не можна робити висновок «я накочують по пробігу дуже мало, тому буду міняти масло раз в 2 роки».

Вирішувати самим, з якою частотою Вам міняти масло, не ґрунтуючись на рекомендаціях виробника - неправильно! Тільки виробник Вашого автомобіля, який спроектував і створив Ваш автомобіль, краще знає з яким інтервалом зміни потрібно міняти масло! Мануал автомобіля - це свого роду біблія, приймаючи рішення потрібно завжди озиратися на цей документ. Пам'ятайте, Ваш автомобіль спроектували і створили тисячі інженерів і фахівців, вони вже за нас все прорахували і випробували - не потрібно вважати себе розумнішими відділення VW або Toyota і винаходити велосипед. Потрібно максимально дотримуватися рекомендацій виробника!

На виробника сподівайся, а сам не зівай ...

Але і виробника потрібно вміти трактувати правильно! Останнім часом виробники стали збільшувати міжсервісний інтервали зміни моторного масла. На догоду економії, екології, обмежують законодавчих актів деяких країн, інтервали заміни масла помітно виросли 30 000км, 50 000км ітд.

Існують спеціальні «довго-живучі» масла для збільшених міжсервісний інтервалів заміни масла «LongLife». Але такі масла можна лити з подовженими інтервалами зміни тільки в двигуна, які для цього підходять! Не можна робити висновок «Якщо я в ВАЗ Калину заллю масло Longlife, значить можна не міняти масло 30 000км.» Двигун Калини вб'є таке масло набагато швидше!

Збільшені інтервали заміни масла актуальні, для країн з «м'яким» кліматом, з гарною якістю палива, з чистими дорогами, якісними маслами, своєчасним обслуговуванням. У важких умовах експлуатації автомобіля - такі затягнуті інтервали зміни, можуть привести до передчасного старіння моторного масла і зносу двигуна!

Наприклад, коли ви в -30C намагаєтеся запустити двигун, заливаєте бензином картер і в результаті не заводитеся, масло розріджується, під впливом бензину втрачає свої властивості, і цього виробник не враховує. Ви можете відкатати на такому зіпсованому маслі 30 000км і потім гадати, звідки знос.

Приклад: У списку схвалених масел Longlife-04 BMW пише:

Використання масел Longlife-04 в бензинових двигунах допускається тільки в країнах Європи (EC плюс Швейцарія, Норвегія і Ліхтенштейн). За межами цього регіону їх використання заборонено через часто сумнівної якості палива.

Посилання на офіційний документ: BMW Longlife-04 approved oils . Тобто для російських умов ці масла з урахуванням подовжених інтервалів зміни не підходять!

Що таке важкі умови експлуатації?

До важких умов експлуатації відносяться:

  1. Погана якість палива. Паливо ніколи не згорає повністю. При згорянні палива в двигуні утворюються продукти згоряння - зола, сажа, смоли, сірка ітд. На внутрішніх стінках двигуна утворюються відкладення - нагар, шлам, лак ітд. Чим гірше якість палива, тим більше відкладень і небажаних продуктів згоряння. Моторне масло швидше виробляє свій ресурс! Російська нафта вже спочатку вважається менш якісної зважаючи на високий вміст сірки, а також важких і циклічних вуглеводнів. До цього потрібно додати особливості «російського бізнесу» і відсутності жорсткого контролю над виробництвом і продажем палива. Якість палива постійно скаче від заправки до заправки. Виробництво бензину з 76го в 92й шляхом додавання присадок. Конденсат води, пісок, бруд в резервуарах для зберігання і перевезення ітд. Все це впливає на ресурс моторного масла! Тому, хоч як то зберегти від цих негативних факторів, можна тільки шляхом заправки на перевірених АЗС і частими інтервалами зміни масла! Саме часті зміни масла допомагають винести небажані продукти з двигуна, нейтралізувати сірку від згорілого палива, уповільнити окислювальні процеси ітд. Ніяке «супер-живуче» масло «LongLife» або ПАТ-синтетика з довгими інтервалами зміни не зможе чудесним способом видалити все це з двигуна.
  2. Поїздки на недалекі відстані. При коротких поїздках на недалекі відстані, двигун не встигає прогріватися. Моторне масло не встигає нагрітися до робочої температури. Присадки, які нейтралізують продукти згоряння палива працюють повільніше через уповільнення хімічних процесів в не прогрітий двигуні. Утворюються низькотемпературні відкладення, що забивають фільтруючі елементи і погіршують циркуляцію масла через систему змащування. Експлуатація двигуна в режимі «запустив - проїхав 5км - заглушив» призводить до перетворення конденсату утворився на внутрішніх стінках в воду. Вода в маслі призводить до обводнення масла - передчасного «старіння» моторного масла.
  3. Пилові дороги, або дороги які піддаються обробці засобами від ожеледиці. Повітряний фільтр вловлює не всі частинки пилу - невелика кількість все одно потрапляє в двигун. Так само не рідкісні випадки, коли в двигун потрапляє не фільтроване повітря, через фільтр поганої якості, нештатний підсос повітря (тріснув повітряний шланг, задубів прокладка) ітд. При експлуатації двигуна в запилених умовах частинки пилу, що накопичуються в процесі експлуатації двигуна, викликають абразивний знос деталей і знижують протизносні властивості масла. Говорячи простою мовою, пил і пісок потрапляють в циліндропоршневу групу і нічого хорошого, зрозуміло це не приносить.
  4. Пробки, тривалі поїздки на низьких швидкостях, тривалий «простій» на холостому ходу. Постійні розгони і гальмування в пробках, найбільше навантажують двигун, масло спрацьовується швидше. На холостому ходу (ХХ) тиск масла в системі, в рази нижче, ніж на повному ходу - масло надходить до вузлів двигуна, не так добре, як це відбувається на повному ходу по трасі. Теж відбувається при тривалих поїздках на низькій швидкості. Наприклад, по грунтовій дорозі «де особливо не розженешся». Навантаження на двигун велика, а моторне масло надходить не рясно. Двигун на холостих обертах (ХХ) погано омивається маслом, внаслідок чого знову ж можуть залягати кільця, накопичуватися відкладення на стінках двигуна. Власник автомобіля в цей час спокійно дивиться на одометр, де заповітні 15000 км ще не настали і переконує себе що «все нормально!».
  5. Експлуатація в умовах екстремально високих або екстремально низьких температур навколишнього повітря. При експлуатації автомобіля в літню спеку двигун піддається високим температурам, масло нагрівається в зв'язку з чим масляна плівка ставати тонше, коефіцієнт тертя зростає, можливий розрив масляної плівки на поверхні пар тертя. Якщо додати до цього буксирування причепа, та ще високі швидкості по трасі - виходить дуже жорсткий режим. Згадайте себе, в поїздці на Південь, в період відпусток - завантаживши всією сім'єю, підчепити причіп і «шпарить» на високих швидкостях по трасі - швидше б доїхати до моря / або назад додому. Це як раз той випадок! Висока температура повітря так само прискорює окислювальні процеси в двигуні і впливає на вироблення ресурсу моторного масла. Експлуатація двигуна при низьких температурах так само впливає на термін служби моторного масла! Спроби запустити двигун в мороз, часто призводять до того, що двигун не запущений, а паливо в цей час надходило. Осідаючи в картері паливо, потрапляє в моторне масло і розріджує його. Згодом паливо, звичайно згоряє і випаровується, але масло вже зіпсовано і чудесним способом, до свіжого стану, відновитися не може. Взимку ми часто прогреваем двигун, перш ніж почати рух, але тривалі простої на холостому ходу (ХХ) знову ж таки не корисні моторного масла. Двигун працює - а машина кілометраж не "намотує», між тим ми міняємо масло по кілометражу!
  6. Буксирування причепа, перевезення важких вантажів в багажнику, експлуатація автомобіля в гірській місцевості. Це не секрет, в важко-навантаженої техніці масло виробляє свій ресурс набагато швидше. Якщо ви будете своєю машиною корчувати пні на дачі - ви зносу мотор в десятки разів швидше, ніж при звичайній експлуатації. Чим більше навантажений двигун, тим швидше в ньому зношується і масло. Експлуатація автомобіля в гірській місцевості, де часті підйоми-спуски, так само серйозно позначається на скороченні ресурсу моторного масла.

Прийнято вважати, що в Росії важкі умови експлуатації! На нашому ресурсі oil-club.ru не раз бачили приклади і докази того, що японці в Японії, європейці в Європі, американці в США - вважають свої «тепличні» умови експлуатації - важкими і скорочують інтервали зміни вдвічі! Тоді які ж умови експлуатації у нас в Росії?

Рис 1. Офіційні рекомендації на японські автомобілі Toyota внутрішнього ринку Японії. джерело: офіційний сайт toyota.jp

Бортовий комп'ютер як орієнтир термінів заміни масла.

У сучасних автомобілях бортовий комп'ютер на основі отриманих даних сам сигналізує, коли міняти масло. Міжсервісний інтервал (пробіг до наступного технічного обслуговування) розраховується по пройденій відстані за певний період часу, витраченого при цьому паливу і зміни температури за той же період. Збираються дані з різних датчиків в автомобілі, датчик обороти колінчастого валу, датчик температури масла, пройдену відстань з тахометра, витрата палива ітд. На основі цих даних блок керування розраховує залишився пробіг до технічного обслуговування і сигналізує про необхідний міжсервісний інтервалі на табло.

Рис 2. Приклад як розраховується міжсервісний інтервал в автомобілях Шкода (Skoda):

Рис 3
Рис 3. В залежності від отриманих даних бортовий комп'ютер може видати різні варіанти:

Але потрібно розуміти що бортовий комп'ютер це всього лише машина, яка не враховує безліч факторів, і створив її виробник, який всіх факторів теж не може враховувати! Тому Ви не зробите гірше, якщо будете міняти масло частіше - Ви зробите тільки краще!

Так все-таки, який інтервал зміни моторного масла вибрати?

Виділимо основні моменти при виборі інтервалу зміни моторного масла.

  1. Дивимося мануал виробника. Саме мануал, а не переклади сторонніх російських видань узяті не зрозуміло звідки! В мануалі знаходимо табличку з інтервалами зміни, і рядки «при важких умовах експлуатації рекомендуємо скоротити інтервал зміни вдвічі». Іноді в мануалі нічого немає про пробіг. Шукаємо офіційні технічні документи, зазвичай вони англійською мовою. Обов'язково керуємося офіційними рекомендаціями виробника Вашого автомобіля!
  2. Визначаємо свої умови експлуатації. У більшості випадків, якщо ви живете в Росії, у Вас саме важкі умови експлуатації! Але бувають винятки! Наприклад: Ви живете в тихому, провінційному містечку, де повна відсутність пробок. Помірний клімат, температура влітку не більше + 30С, взимку морози не буває. Автомобіль експлуатується щодня і проїжджає не менше 20-30км після запуску. Автомобіль не варто на холостому ходу ХХ по 20-30 хвилин (Ви не користуєтеся функцією автозапуску своєї сигналізації - так це теж шкідливо!). Паливо заправляєте на одній заправці, знаєте точно, що воно хорошою очищення, з малим вмістом сірки. Паливо поставляється безпосередньо з нафтопереробного заводу, всі документи в порядку (і взагалі це заправка Вашого родича 🙂). Місцевість рівнинна, не пильна, дороги асфальтовані (бо недавно до вас в місто приїжджав президент 🙂). У цих випадках можете не вкорочувати інтервал зміни і вважати що у Вас нормальні умови експлуатації! У всіх інших випадках, вважати свої умови експлуатації - важкими!
  3. Яке масло ви заливаєте? Якщо ви ллєте мінеральне масло, воно живе менше - на це потрібно робити знижки. Теж відноситься до «синтетичним» мастил на базі гідрокрекінгу (VHVI, Group III). Якщо ви ллєте справжню синтетику ПАТ / Естери - вони живуть довше мінеральних масел і гидрокрекинговиє - але не спокушайтеся! У моторному маслі, крім базового масла, присутній пакет присадок, які спрацьовуються, не залежно, в синтетиці вони розчинені, або в мінералці. Якщо у вас важкі умови експлуатації, потрібно звертати увагу на характеристики моторного масла. На маслах з низьким лужним числом (наприклад TBN = 5-6), а так само на поганому високосірчистої паливі - їздити з довгими інтервалами зміни - не бажано!
  4. Який у Вас двигун? Якщо двигун Вашого автомобіля оснащений турбіною - масло швидше виробляє свій ресурс, ніж в простому атмосферному двигуні. Зустрічаються виробники, які рекомендують в важких умовах, для турбо-двигунів період зміни - 2500км!

Приклад 1: Спробуємо визначитися з інтервалом зміни на toyota camry 2008 року випуску.
Знаходимо офіційний документ Toyota:

Мал. 4 Сервісний документ Toyota Camry одягну на офіційному сайті Toyota - Європа.

Визначаємося з умовами експлуатації, вони у нас наприклад - важкі. З таблиці бачимо, виробник рекомендує інтервал зміни для важких умов - 5000км. Робимо знижку на те, яке масло планується використовувати - в даному випадку, такі часті інтервали зміни, в штатному режимі експлуатації - витримає будь-яке сучасне масло. Остаточний вибір: Інтервал зміни 5000км.

Приклад 2: Відкриваємо мануал, бачимо в таблиці рекомендований інтервал зміни 14000км, нижче дрібним текстом написано «При важких умовах експлуатації скоротити інтервал зміни в двоє». Ділимо 14000/2 = 7000км. Остаточний вибір: Інтервал зміни 7000км.

Що кажуть виробники моторних масел?

Виробники моторних масел, з приводу інтервалів зміни, майже завжди підтримують солідарність з автовиробниками. Майже всюди говориться «Зверніться до керівництва по експлуатації вашого автомобіля.» Але бувають відповіді фахівців у вигляді рад. У своїх відповідях, виробники моторних масел, майже завжди спираються на рекомендації автовиробників!

На закінчення статті хочеться процитувати FAQ , Дуже відомого і популярного на заході, виробника моторних масел - Valvoline.

Питання: Чи потрібно мені скорочувати інтервал зміни масла до 3000 миль (близько 5000км)?
Відповідь: Valvoline рекомендує міняти масло кожні 3000 миль (близько 5000км). Більшість автолюбителів (більше 80% водіїв, згідно з дослідженням в штаті Каліфорнія) експлуатують автомобіль у важких умовах експлуатації (режим старт-стоп, поїздки на недалекі відстані, буксирування, дуже високі або дуже низькі температури повітря ітд.) Автовиробники рекомендують скорочувати інтервали зміни в важких умовах експлуатації, в більшості рекомендацій 3750 миль або менше, а 3000 миль (близько 5000км) є найбільш поширеною рекомендацією. Моторне масло і масляні фільтру мають менший термін служби в важких умовах експлуатації, за рахунок збільшення кількості забруднень. Таким чином, заміна масла і фільтра кожні 3000 миль (близько 5000км) є найкращим способом для забезпечення здорового двигуна.

Можна підписатися під кожним словом! Саме часті інтервали зміни моторного масла - 5000км, убезпечать Вас від накопичення відкладень в двигуні, від негативного впливу палива поганої якості, від жорстких режимів експлуатації автомобіля, ітд. Укорочені інтервали зміни моторного масла, один з найдієвіших способів утримати двигун у відмінному стані! З інтервалами зміни 5000км, двигун автомобіля буде служити вірою і правдою багато років!

Велике прохання, при розміщенні цієї статті на інших ресурсах - вказуйте посилання на цю сторінку! Поважайте чужу працю і бажання поділитися накопиченим досвідом!

Автор статті: Іванов Данило, нік torcon
Обговорення на форумі: Обговорюємо доцільність частих інтервалів зміни .

Що таке важкі умови експлуатації?
Тоді які ж умови експлуатації у нас в Росії?
Так все-таки, який інтервал зміни моторного масла вибрати?
Яке масло ви заливаєте?
Який у Вас двигун?
Що кажуть виробники моторних масел?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов