Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Інвестиційний портал Алтайського краю - "Барнаульський завод АТІ" модернізує виробництво і має намір вийти на європейські ринки

Наша сеть партнеров Banwar

Товариство з обмеженою відповідальністю "Барнаульський завод АТІ" є одним з лідерів азбестотехнічної підгалузі промисловості країни і єдиним підприємством такого роду за Уралом. Сьогодні продукція на основі азбесту затребувана в різних галузях народного господарства: автомобілебудуванні, нафто- і газовидобутку, енергетиці, металургії, залізничних перевезеннях, оборонної галузі - одним словом, там, де потрібні якісні ущільнювальні, термостійкі, ізоляційні, текстильні матеріали та фрикційні вироби. У 2016 році "Барнаульський завод АТІ" збільшив обсяги виробництва майже на 15%. Про підсумки 2016 року і перспективи розвитку виробництва розповів генеральний директор заводу Артем Шамков.

- Яких обсягів виробництва вдалося домогтися підприємству в 2016 році? Як ви оцінюєте ці результати?

- Особливістю "Барнаульского заводу АТІ" є те, що підприємство зберегло з радянських часів і активно розвиває відразу три напрямки виробництва виробів з використанням азбестового волокна. Це пароніти і вирубні вироби з них, текстильна продукція (азбестова тканина, шнури, гальмівні стрічки, набивання) і так звані автоформованние деталі - гальмівні колодки, кільця, диски зчеплення та інші фрикційні вироби.

Протягом багатьох років АТ "БзАТІ" є сертифікованим постачальником продукції на конвеєри гігантів автоіндустрії, таких як "КамАЗ", "ГАЗ", "УралАЗ", "МоАЗ", "таїмо", "МТЗ". Фрикційними виробами виробництва АТ "БзАТІ" комплектується різне бурове, ковальсько-пресове, гірничо-шахтне обладнання, вироблене в РФ. Гальмівні композиційні колодки офіційно включені в конструкторську документацію і поставляються на дочірні суспільства АТ "РЖД", вагонобудівні, вагоноремонтні і гірничо-збагачувальні підприємства Росії, Казахстану, України.

- Яку частку в загальному обсязі виробництва підприємства займає випуск фрикційних виробів?

- Цех автоформованних деталей за обсягами виробництва продукції є найбільшим на підприємстві. І це зрозуміло: саме гальмівна композиційна колодка для залізничних вагонів стала першою продукцією заводу, випущеної в жовтні 1964 року. Рік по тому підприємство освоїло випуск автомобільних накладок і кілець зчеплення. З цього починався "Барнаульський завод АТІ", і цей напрям - виробництво фрикційних виробів для залізничного та автомобільного транспорту - постійно вдосконалюється і розвивається. В цілому в порівнянних цінах виробництво фрикційних виробів в 2016 році зросло на 135-140% до рівня попереднього року.

На сьогоднішній день ми виготовляємо гальмівні колодки для пасажирського і вантажного залізничного транспорту, але основний обсяг виробництва припадає на вантажні вагони. Основним замовником продукції є "Російські залізниці", крім того, здійснюються регулярні поставки на вагонобудівні та вагоноремонтні заводи. Саме "Барнаульський завод АТІ" є єдиним постачальником композиційної колодки на "Уралвагонзавод".

До недавнього часу в Росії випуском гальмівних колодок для залізничного транспорту займалися п'ять підприємств. Але заводи в Ярославлі і Волзькому прийняли рішення зосередити свою увагу на випуску інших видів продукції. Близько 2 років тому ми придбали ці активи, а разом з ними і відповідну частку ринку. Перевезли і встановили обладнання в Барнаулі, і на сьогоднішній день наш завод займає 40% на російському ринку АФД для залізничного транспорту. Обсяг інвестицій в розвиток цього напрямку склав понад 150 млн рублів.

Всього в 2016 році ми випустили понад 1,5 млн штук залізничних колодок, зростання до попереднього року склав 130%.

- Цей напрямок є традиційним для підприємства. А чи можна говорити про впровадження інноваційних технологій стосовно до тематики залізничних колодок?

- У 2016 році освоєно серійне виробництво напівметалевих композиційної гальмівної колодки з чавунною вставкою для вантажних залізничних вагонів. Ця колодка володіє колесосберегающім ефектом, підвищеним ресурсом і встановлюється на інноваційні вантажні вагони, які виробляє самий передовий в технологічному плані "Тихвинський вагонобудівний завод". У 2017 році ми плануємо збільшити обсяги виробництва цієї колодки.

- Ви справляєте і колодки для вантажних автомобілів?

- Споживачами нашої продукції є найбільші автомобільні заводи Росії і Білорусії. У грудні 2016 року підприємство відвантажило велику партію фрикційних виробів для білоруського "МАЗу". Мова йде про постачання на конвеєрне виробництво великої номенклатури виробів. На даний момент наш завод є основним постачальником гальмівних колодок на "БелАЗ", здійснюються поставки на "УРАЛАЗ". В активній фазі процес щодо узгодження поставок фрикційних виробів на конвеєр "КамАЗа".

На початку 2017 року АТ "Барнаульський завод АТІ" успішно пройшло процедуру сертифікації на відповідність вимогам, що пред'являються до постачальників "Групи ГАЗ". Цей сертифікат, виданий на 3 роки, підтверджує, що система управління якістю нашого підприємства знаходиться на високому рівні.

- Завод "АТІ" з самого початку спеціалізувався на виробництві саме азбестового продукції. Але за півстоліття з'явилися нові технології і матеріали. Які тенденції сучасного ринку і як ваше підприємство відповідає на виклики, що виникають?

- Азбест як природний матеріал з унікальними фізико-хімічними властивостями володіє цілим рядом незаперечних переваг перед існуючими аналогами - низьку теплопровідність, вогнетривкими властивостями, стійкістю до стирання і агресивних середовищ. Але світова тенденція на впровадження безазбестових технологій не обійшла стороною і Росію. Сьогодні повністю відмовитися від застосування цього матеріалу промисловість поки не готова, але за певними напрямами є помітні зрушення, і ми, як виробники, не можемо залишатися осторонь від вимог ринку.

Один із перспективних напрямів, реалізацією якого фахівці підприємства активно займаються сьогодні, - це створення виробництва безазбестових автомобільних гальмівних колодок.

Необхідність такого виробничої дільниці пояснюється тим, що на російському ринку сьогодні існує велика кількість видів зарубіжної автомобільної техніки, на якій встановлені фрикційні вироби, створені за безасбестового технології. Споживач сьогодні зацікавлений в придбанні дискових гальмівних колодок в безасбестовому виконанні, і ми цю частку ринку плануємо частково своєю продукцією закрити. В даний час йде придбання і монтаж устаткування. Випуск безасбестового продукції, яка в рамках програми імпортозаміщення буде затребувана на російському ринку зарубіжного вантажного автомобільного транспорту, запланований на кінець 2017 року. Обсяг інвестицій цього проекту склав близько 50 млн рублів.

- Ви досить детально зупинилися на виробництві фрикційних виробів. Але на підприємстві ще є паронітових і текстильне виробництво. Розкажіть про них.

- Пароніт як прокладочний теплоізоляційний матеріал активно використовується в багатьох галузях промисловості. Вирубні вироби з нього - різного роду прокладки, сальники - використовують на підприємствах "Газпрому", "Роснафти", "Газпромнафти", на металургійних заводах, в автомобільній промисловості. Нова сфера застосування - це будівельна галузь: прокладки з пароніту застосовуються при монтажі вентильованих фасадів. Наш ключовий конкурент на цьому ринку - Китай. До 2014 року виробники з Піднебесної займали близько 10% російського ринку зі своєю дешевою, але не завжди якісною продукцією. Мали місце і випадки контрафакту - виробництва китайської продукції під виглядом товарів російських виробників. Коли долар в Росії помітно подорожчав, Китай буквально за кілька місяців цю частку ринку втратив. А ми збільшили обсяги виробництва.

- Ви вже згадували про програму модернізації виробництва на підприємстві. На яких напрямках ви робите акценти?

- На підприємстві реалізується поетапна комплексна програма модернізації виробництва. На ці цілі за 3 роки інвестовано більше 300 млн рублів. У 2017 році за інвестиційною програмою планується виділити понад 100 млн рублів.

Важливою подією для підприємства в 2016 році стало будівництво зливо-наливної естакади. Проведена вся необхідна сертифікація, отримані відповідні дозволи, що дозволяє використовувати естакаду для оптимізації виробничих процесів на підприємстві.

- А на сьогоднішній день є вже якісь реалізовані проекти в міжнародній сфері?

- У 2016 році підприємство відновило практику ділового співробітництва з зарубіжними партнерами і участі в зарубіжних, міжнародних та всеукраїнських виставках. Фахівці заводу побували в Індії, познайомилися з виробництвом на галузевих підприємствах і домовилися з колегами про подальшу взаємодію. Після участі у виставках "Іранекспо", що проходила 15-17 травня в Тегерані, і "Автомеханіка", що проходила 22-25 серпня в Москві, вдалося зацікавити ділових партнерів в поставках продукції підприємства, в тому числі і за межі Росії. Цей досвід оцінюється нами як досить успішний і перспективний. Так, завдяки ділової співпраці з іранськими колегами саме гальмівні колодки "Барнаульского заводу АТІ" були встановлені на вагони, зібрані на "Тихвинском вагонобудівному заводі" для цієї країни.

- Робили ви в 2016 році якісь заходи щодо поліпшення умов праці?

- Соціальні програми - один з пріоритетів в роботі "Барнаульского заводу АТІ". На підприємстві одна з найбільших профспілкових організацій серед хімічних виробництв краю, активно працює рада ветеранів. У заводу є своя лижна база, діє повноцінний медпункт. У минулому році ми провели цілий комплекс заходів, спрямованих на підвищення культури виробництва. Вперше з радянських часів заасфальтували територію заводу - 7 тис. Кв. метрів. Крім того, провели ремонтні роботи, оновили виробничі приміщення, місця загального користування, їдальні.


Яких обсягів виробництва вдалося домогтися підприємству в 2016 році?
Як ви оцінюєте ці результати?
Яку частку в загальному обсязі виробництва підприємства займає випуск фрикційних виробів?
А чи можна говорити про впровадження інноваційних технологій стосовно до тематики залізничних колодок?
Ви справляєте і колодки для вантажних автомобілів?
Які тенденції сучасного ринку і як ваше підприємство відповідає на виклики, що виникають?
На яких напрямках ви робите акценти?
А на сьогоднішній день є вже якісь реалізовані проекти в міжнародній сфері?
Робили ви в 2016 році якісь заходи щодо поліпшення умов праці?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов