Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Іонні вітри з університету Пердью вгамують чіпи

Наша сеть партнеров Banwar

Задіявши так звані «іонні вітри», отримані в результаті прискорення потоку заряджених частинок повітря між високовольтними електродами, можна поліпшити відведення тепла від напівпровідникових мікросхем на 250%, стверджують вчені з університету Пердью (Штат Індіана, США). Прототип, створення якого профінансував Національний науковий фонд і компанія Intel, підтвердив працездатність ідеї і показав, що дослідникам вдалося подолати ефект «прилипання», що виражається в тому, що молекули повітря, що безпосередньо прилягають до поверхні чіпа, при традиційних методах охолодження залишаються порівняно нерухомими. Задіявши так звані «іонні вітри», отримані в результаті прискорення потоку заряджених частинок повітря між високовольтними електродами, можна поліпшити відведення тепла від напівпровідникових мікросхем на 250%, стверджують вчені з   університету Пердью   (Штат Індіана, США)

Прототип «вітрогенератора» складається з двох високовольтних електродів, розташованих з боків тильної сторони чіпа. Напруга, прикладена до них, заряджає молекули повітря і змушує їх рухатися над поверхнею чіпа. В результаті, ефективність звичайного вентилятора, що охолоджує мікросхему, істотно зростає. Зокрема, в ході експерименту, чіп, що охолоджується звичайним вентилятором, мав температуру 60 ° C, а після включення генератора «іонного вітру» його температура знизилася до 35 ° С.

Проблема на даному етапі полягає в необхідності застосування дуже високої напруги. У прототипі відстань між електродами становила 10 мм, а напруга була дорівнює кільком тисячам вольт. Щоб знизити напругу, вчені планують зменшити відстань між електродами до декількох мікрон і замінити поодинокі електроди масивом. Напруга, що додається до елементів масиву, буде поступово збільшуватися, створюючи градієнт потенціалів.

Про терміни комерціалізації розробки даних поки немає.

До речі, це не перша спроба використовувати іони повітря для охолодження чіпів. В минулому році схожу розробку представили дослідники з університету Вашингтона.

джерело: університет Пердью

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов